• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

صفات کے نصوص کو ظاهرمعنی میں لینے کی دلیل چاهئے

عبد الوکیل

مبتدی
شمولیت
نومبر 04، 2012
پیغامات
142
ری ایکشن اسکور
604
پوائنٹ
0
هم ظاهر الفاظ پر اکتفا کرتے ھوئے صفات کا اقرار کرتے هیں ان پر ایمان لاتے هیں اور انکے معنی الله کے سپرد کرتے ھوئے تفویض بالمعنی کرتے ھیں
جبکه آپ تا ویل کرتے هوئے منصوص الفاظ کے ظاهری معنی سے چپک جاتے ھو- جس کا لازمه تجسیم ھے
البته تشبیه سے بچنے کیلئے تفویض بالکیفیه کرتے ھو-
صرف الفاظ کا دھوکا ہے باقی بات بالکل واضح ہے
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
میرے خیال میں ید اور عین صفات هیں (١)

صفت خوبی کو کھتے ھیں (٢)

افعال صفات هوتے ھیں

آنکھ اور ھاتھ حقیقی / ظاھری معنوں میں جوارح (جسم کے اعضاء) ھیں - مجازی معنوں میں صفات ھیں (٣)
(١) یہ صفات ہیں اس کی کوئی دلیل بھی ہوگی آپ کے پاس ذرابیان فرمادیں ۔
(٢) صفت کی یہ تعریف بالکل غلط ہے صفت اچھی بھی ہو سکتی ہے اور بری بھی ۔ سچ بولنا اچھی صفت ہے جبکہ جھوٹ بولنا ایک بری صفت ہے ۔ بہتر یہ ہوگا کہ اپنے ذوق کے ساتھ ساتھ علماء سے استفادہ کرکے گفتگو کریں تاکہ موضوع جلدی سے جلدی سمیٹا جا سکے اور ایسی باتیں زیر بحث نہ آئیں جو بالکل بدیہی یا طرفین ( مراد علماء ہیں ) کے ہاں متفق علیہ ہیں ۔
(٣) کوئی دلیل ؟ بہتر یہ ہوگا کہ آپ ظاہر اور مجاز کی تعریف کرکے مثال کیساتھ سمجھا دیں کہ یہ ظاہر اور یہ مجاز ہے ۔ تاکہ بات سمجھنا آسان رہے ۔
جناب صوفی صاحب میری اس سے پہلے والی مشارکت کو غور سے ملاحظہ فرما لیں اور جو کچھ پوچھا گیا ہے اس کا جواب لکھ دیں ۔اگر میری کسی بات میں ابہام ہےتو مجھ سے مطالبہ کریں ۔
اگر آپ اس طرح نہیں چل سکتے تو میری طرف سے معذرت سمجھیے اور دیگر بھائیوں سے گفتگو کرتے رہیے اگر مناسب لگا تو کچھ لکھ دوں گا ورنہ ۔۔۔۔۔۔۔ اللہ حافظ
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
بھائی خضر صاحب اگر آپ کچھ لکھنا ھی چاھیں تو وه لکھیں جس کا لکھنا آپ پر بھاری ھے یعنی صفات کے نصوص کو حقیقی/ظاهری معنی میں لینے کی صریح دلیل (قرآن و حدیث سے)
ورنه آپ کو معذور هی سمجھا جا رھاھے
 
شمولیت
نومبر 04، 2012
پیغامات
82
ری ایکشن اسکور
351
پوائنٹ
36
برصغیر کے غیر مقلد اور ابن تیمیه کے مقلد سلفی حضرات صفات رب عزوجل والے نصوص کو ظاهر معنی پر هی حمل کرتے هیں. اس خصوصیت کی خاص دلیل کیا هے؟
پہلے تقلید کی تعریف کریں تا کہ ابن تیمہ رحمہ اللہ کے مقلدین کی پہچان ہوجائے ۔
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
پہلے تقلید کی تعریف کریں تا کہ ابن تیمہ رحمہ اللہ کے مقلدین کی پہچان ہوجائے ۔
آپکی خواھش نئے دھاگے میں پوری کردی جاویگی-
آپ صفات کے نصوص کو ظاهر /حقیقی معنی پر دلیل سے حمل کرتے ھو یا بغیر دلیل کے ؟
اگر دلیل کیساتھ تو دلیل لکھ کر نوازش کا موقع دیں
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
بھائی خضر صاحب اگر آپ کچھ لکھنا ھی چاھیں تو وه لکھیں جس کا لکھنا آپ پر بھاری ھے یعنی صفات کے نصوص کو حقیقی/ظاهری معنی میں لینے کی صریح دلیل (قرآن و حدیث سے)
ورنه آپ کو معذور هی سمجھا جا رھاھے
قد جاءكم بصائر من ربكم فمن أبصر فلنفسه و من عمي فعليها وما أنت عليهم بوكيل
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
قد جاءكم بصائر من ربكم فمن أبصر فلنفسه و من عمي فعليها وما أنت عليهم بوكيل
Astaghfirullah
Aap ne tu Raboobiat ka dawaa kar diya. Kitna hi bahtar hota k aap apni malfoozat (jin ko app ne nasoos samajh lia hai) ko apne tak mahdood kar lete aur Hamain Allah Rabul Izzat k Nazil karda Quran se sifaat walw Nasoos ko Haqeeqi maani par Mahmool karne ki Daleel faraham karte. Haatho Burhanakum Inn Kuntum Saadiqeen
 
Top