ماه جبین سلفیه
مبتدی
- شمولیت
- اگست 05، 2016
- پیغامات
- 52
- ری ایکشن اسکور
- 17
- پوائنٹ
- 16
@عدیل سلفی بھائی اس روایت کی تصدیق درکار ھے
ﻭﻗﺪ ﻭﺭﺩﺕ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﺜﯿﺮۃ ﺍﻥ ﺟﻤﺎﻋۃ ﺷﺮﺑﻮﺍ ﺩﻡ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﻣﻨﮭﻢ ﺍﺑﻮ ﻃﯿﺒۃ ﺍﻟﺤﺠﺎﻡ ﻭﻏﻼﻡ ﻣﻦ ﻗﺮﯾﺶ ﺣﺠﻢ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻭﻋﺒﺪ ﷲ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﺰﺑﯿﺮ ﺷﺮﺏ ﺩﻡ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﺭﻭﺍﮦ ﺍﻟﺒﺰﺍﺭ ﻭﺍﻟﻄﺒﺮﺍﻧﯽ ﻭﺍﻟﺤﺎﮐﻢ ﻭﺍﻟﺒﯿﮩﻘﯽ ﻭﺍﺑﻮﻧﻌﯿﻢ ﻓﯽ ﺍﻟﺤﻠﯿۃ ﻭﯾﺮﻭﯼ ﻋﻦ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﷲ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﺍﻧﮧ ﺷﺮﺏ ﺩﻡ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻭﺭﻭﯼ ﺍﯾﻀًﺎ ﺍﻥ ﺍُﻡ ﺍﯾﻤﻦ ﺷﺮﺑﺖ ﺑﻮﻝ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﺭﻭﺍﮦ ﺍﻟﺤﺎﮐﻢ ﻭﺍﻟﺪﺍﺭﻗﻄﻨﯽ ﻭﺍﺑﻮ ﻧﻌﯿﻢ ﻭﺍﺧﺮﺝ ﺍﻟﻄﺒﺮﺍﻧﯽ ﻓﯽ ﺍﻻﻭﺳﻂ ﻓﯽ ﺭﻭﺍﯾۃ ﺳﻠﻤﯽ ﺍﻣﺮﺍٔۃ ﺍﺑﯽ ﺭﺍﻓﻊ ﺍﻧﮩﺎ ﺷﺮﺑﺖ ﺑﻌﺾ ﻣﺎﺀ ﻏﺴﻞ ﺑﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻓﻘﺎﻝ ﻟﮩﺎ ﺣﺮﻡ ﷲ ﺑﺪﻧﮏ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻨﺎﺭ ﻭﻗﺎﻝ ﺑﻌﻀﮩﻢ ﺍﻟﺤﻖ ﺍﻥ ﺣﮑﻢ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺤﮑﻢ ﺟﻤﯿﻊ ﺍﻟﻤﮑﻠﻔﯿﻦ ﻓﯽ ﺍﻻﺣﮑﺎﻡ ﺍﻟﺘﮑﻠﯿﻔﯿۃ ﺍﻻﻓﯿﻤﺎ ﯾﺨﺺ ﺑﺪﻟﯿﻞ ﻗﻠﺖ ﯾﻠﺰﻡ ﻣﻦ ﮬﺬﺍ ﺍﻥ ﯾﮑﻮﻥ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻣﺴﺎﻭﯾًﺎ ﻟﻠﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻭﻻ ﯾﻘﻮﻝ ﺫﻟﮏ ﺍﻻﺟﺎﮬﻞ ﻏﺒﯿﯽٌ ﻭﺍﯾﻦ ﻣﺮﺗﺒﺘﮧٗ ﻣﻦ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻭﺍﻻﯾﻠﺰﻡ ﺍﻥ ﯾﮑﻮﻥ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻟﺨﺼﻮﺹ ﺑﺎﻟﻨﻘﻞ ﺩﺍﺋﻤًﺎ ﻭﺍﻟﻌﻘﻞ ﻟﮧٗ ﻣﺪﺧﻞ ﻓﯽ ﺗﻤﯿﺰ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﻦ ﻏﯿﺮﮦ ﻓﯽ ﻣﺜﻞ ﮬﺬﺍ ﺍﻻﺷﯿﺎﺀ ﻭﺍﻧﺎ ﺍﻋﺘﻘﺪ ﺍﻧﮧ ﻻ ﯾﻘﺎﺱ ﻋﻠﯿﮧ ﻏﯿﺮﮦ ﻭﺍﻥ ﻗﺎﻟﻮﺍ ﻏﯿﺮ ﺫﻟﮏ ﻓﺎﺫﻧﯽ ﻋﻨﮧ ﺻﻤﺎ۔ ﺍﻧﺘﮩﯽٰ ( ﻋﻤﺪۃ ﺍﻟﻘﺎﺭﯼ ﺷﺮﺡ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ، ﺟﻠﺪ۱، ﺹ۷۷۸ ) ﺑﮯ ﺷﮏ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺣﺪﯾﺜﯿﮟ ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮦ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﻮﺋﯿﮟ ﮐﮧ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﭘﯿﺎ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮ ﻃﯿﺒﮧ ﺣﺠﺎﻡ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻗﺮﯾﺸﯽ ﻟﮍﮐﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﮯ ﭘﭽﮭﻨﮯ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﷲ ﺑﻦ ﺯﺑﯿﺮ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ ﺍﻗﺪﺱ ﭘﯿﺎ، ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﮯ ﺑﺰﺍﺭ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻃﺒﺮﺍﻧﯽ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﮐﻢ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﮩﻘﯽ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻮ ﻧﻌﯿﻢ ﻧﮯ ﺣﻠﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﻣﺮﺗﻀﯽٰ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ ﺍﻗﺪﺱ ﭘﯿﺎ،ﻧﯿﺰ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺍُﻡ ﺍﯾﻤﻦ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﭘﯿﺎ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺣﺎﮐﻢ ﻧﮯ ﺩﺍﺭﻗﻄﻨﯽ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻮ ﻧﻌﯿﻢ ﻧﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻃﺒﺮﺍﻧﯽ ﻧﮯ ﺍﻭﺳﻂ ﻣﯿﮟ ﺍﺑﻮ ﺭﺍﻓﻊ ﮐﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﻠﻤﯽٰ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺳﻠﻤﯽٰ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﻏﺴﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﺍ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﯿﺎ ﺗﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﻧﮯ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺍﷲ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺗﺠﮫ ﮐﻮ ﺩﻭﺯﺥ ﭘﺮ ﺣﺮﺍﻡ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﺎ ﺑﻌﺾ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺗﮑﻠﯿﻔﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﮑﻠﻔﯿﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﯿﮟ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺍﺱ ﭼﯿﺰ ﮐﮯ ﺟﻮ ﺩﻟﯿﻞ ﺳﮯ ﺧﺎﺹ ﮨﻮ، ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻗﻮﻝ ﺳﮯ ﺗﻮ ﻻﺯﻡ ﺍٓﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ( ﻣﻌﺎﺫ ﺍﷲ ) ﻋﺎﻡ ﻟﻮﮒ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﷺ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﻭﯼ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺎﺕ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺟﺎﮨﻞ ﻏﺒﯽ ﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﺎ، ﺑﮭﻼ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﮐﻮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺼﻮﺹ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﻧﻘﻞ ﮨﯽ ﺳﮯ ﮨﻮ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﻏﯿﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻋﻘﻞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺩﺧﻞ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺗﻮ ﯾﮩﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﭘﺮ ﻏﯿﺮ ﮐﺎ ﻗﯿﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ، ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺨﺺ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮐﭽﮫ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻣﯿﺮﮮ ﮐﺎﻥ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﻨﻨﮯ ﺳﮯ ﺑﮩﺮﮮ ﮨﯿﮟ۔ ﻋﺎﻣﺮ ﺻﺎﺣﺐ ﺫﺭﺍ ﺍﺱ ﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﻮ ﭘﮍﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﺪﻋﻘﯿﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﻋﻼﺝ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ۔ ( ۴ ) ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻣﺎﻡ ﻗﺴﻄﻼﻧﯽ ﺷﺎﺭﺡ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﻮﺍﮨﺐ ﺍﻟﻠﺪﻧﯿﮧ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﻀﻼﺕ ﺷﺮﯾﻔﮧ ﮐﯽ ﭘﺎﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻃﮩﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﺣﺴﺐ ﺫﯾﻞ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻭﺭﻭﯼ ﺍﻧﮧ ﮐﺎﻥ ﯾﺘﺒﺮﮎ ﺑﺒﻮﻟﮧ ﻭﺩﻣﮧ ﷺ۔ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﮯ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺳﮯ ﺑﺮﮐﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﺗﮭﯽ۔ ( ﻣﻮﺍﮨﺐ ﺍﻟﻠﺪﻧﯿﮧ، ﺟﻠﺪ۱، ﺹ۲۸۴ )
ﻭﻗﺪ ﻭﺭﺩﺕ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﺜﯿﺮۃ ﺍﻥ ﺟﻤﺎﻋۃ ﺷﺮﺑﻮﺍ ﺩﻡ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﻣﻨﮭﻢ ﺍﺑﻮ ﻃﯿﺒۃ ﺍﻟﺤﺠﺎﻡ ﻭﻏﻼﻡ ﻣﻦ ﻗﺮﯾﺶ ﺣﺠﻢ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻭﻋﺒﺪ ﷲ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﺰﺑﯿﺮ ﺷﺮﺏ ﺩﻡ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﺭﻭﺍﮦ ﺍﻟﺒﺰﺍﺭ ﻭﺍﻟﻄﺒﺮﺍﻧﯽ ﻭﺍﻟﺤﺎﮐﻢ ﻭﺍﻟﺒﯿﮩﻘﯽ ﻭﺍﺑﻮﻧﻌﯿﻢ ﻓﯽ ﺍﻟﺤﻠﯿۃ ﻭﯾﺮﻭﯼ ﻋﻦ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﷲ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﺍﻧﮧ ﺷﺮﺏ ﺩﻡ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻭﺭﻭﯼ ﺍﯾﻀًﺎ ﺍﻥ ﺍُﻡ ﺍﯾﻤﻦ ﺷﺮﺑﺖ ﺑﻮﻝ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﺭﻭﺍﮦ ﺍﻟﺤﺎﮐﻢ ﻭﺍﻟﺪﺍﺭﻗﻄﻨﯽ ﻭﺍﺑﻮ ﻧﻌﯿﻢ ﻭﺍﺧﺮﺝ ﺍﻟﻄﺒﺮﺍﻧﯽ ﻓﯽ ﺍﻻﻭﺳﻂ ﻓﯽ ﺭﻭﺍﯾۃ ﺳﻠﻤﯽ ﺍﻣﺮﺍٔۃ ﺍﺑﯽ ﺭﺍﻓﻊ ﺍﻧﮩﺎ ﺷﺮﺑﺖ ﺑﻌﺾ ﻣﺎﺀ ﻏﺴﻞ ﺑﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻓﻘﺎﻝ ﻟﮩﺎ ﺣﺮﻡ ﷲ ﺑﺪﻧﮏ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻨﺎﺭ ﻭﻗﺎﻝ ﺑﻌﻀﮩﻢ ﺍﻟﺤﻖ ﺍﻥ ﺣﮑﻢ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺤﮑﻢ ﺟﻤﯿﻊ ﺍﻟﻤﮑﻠﻔﯿﻦ ﻓﯽ ﺍﻻﺣﮑﺎﻡ ﺍﻟﺘﮑﻠﯿﻔﯿۃ ﺍﻻﻓﯿﻤﺎ ﯾﺨﺺ ﺑﺪﻟﯿﻞ ﻗﻠﺖ ﯾﻠﺰﻡ ﻣﻦ ﮬﺬﺍ ﺍﻥ ﯾﮑﻮﻥ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻣﺴﺎﻭﯾًﺎ ﻟﻠﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻭﻻ ﯾﻘﻮﻝ ﺫﻟﮏ ﺍﻻﺟﺎﮬﻞ ﻏﺒﯿﯽٌ ﻭﺍﯾﻦ ﻣﺮﺗﺒﺘﮧٗ ﻣﻦ ﻣﺮﺍﺗﺐ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﻭﺍﻻﯾﻠﺰﻡ ﺍﻥ ﯾﮑﻮﻥ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻟﺨﺼﻮﺹ ﺑﺎﻟﻨﻘﻞ ﺩﺍﺋﻤًﺎ ﻭﺍﻟﻌﻘﻞ ﻟﮧٗ ﻣﺪﺧﻞ ﻓﯽ ﺗﻤﯿﺰ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺼﻠﻮٰۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻣﻦ ﻏﯿﺮﮦ ﻓﯽ ﻣﺜﻞ ﮬﺬﺍ ﺍﻻﺷﯿﺎﺀ ﻭﺍﻧﺎ ﺍﻋﺘﻘﺪ ﺍﻧﮧ ﻻ ﯾﻘﺎﺱ ﻋﻠﯿﮧ ﻏﯿﺮﮦ ﻭﺍﻥ ﻗﺎﻟﻮﺍ ﻏﯿﺮ ﺫﻟﮏ ﻓﺎﺫﻧﯽ ﻋﻨﮧ ﺻﻤﺎ۔ ﺍﻧﺘﮩﯽٰ ( ﻋﻤﺪۃ ﺍﻟﻘﺎﺭﯼ ﺷﺮﺡ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ، ﺟﻠﺪ۱، ﺹ۷۷۸ ) ﺑﮯ ﺷﮏ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺣﺪﯾﺜﯿﮟ ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮦ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﻮﺋﯿﮟ ﮐﮧ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﭘﯿﺎ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮ ﻃﯿﺒﮧ ﺣﺠﺎﻡ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻗﺮﯾﺸﯽ ﻟﮍﮐﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﮯ ﭘﭽﮭﻨﮯ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺪﺍﷲ ﺑﻦ ﺯﺑﯿﺮ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ ﺍﻗﺪﺱ ﭘﯿﺎ، ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﮯ ﺑﺰﺍﺭ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻃﺒﺮﺍﻧﯽ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﮐﻢ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﮩﻘﯽ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻮ ﻧﻌﯿﻢ ﻧﮯ ﺣﻠﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﻣﺮﺗﻀﯽٰ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﺧﻮﻥ ﺍﻗﺪﺱ ﭘﯿﺎ،ﻧﯿﺰ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﺍُﻡ ﺍﯾﻤﻦ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﭘﯿﺎ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺣﺎﮐﻢ ﻧﮯ ﺩﺍﺭﻗﻄﻨﯽ ﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻮ ﻧﻌﯿﻢ ﻧﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻃﺒﺮﺍﻧﯽ ﻧﮯ ﺍﻭﺳﻂ ﻣﯿﮟ ﺍﺑﻮ ﺭﺍﻓﻊ ﮐﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﺳﻠﻤﯽٰ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺳﻠﻤﯽٰ ﻧﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﻏﺴﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﺍ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﯿﺎ ﺗﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﻧﮯ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺍﷲ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺗﺠﮫ ﮐﻮ ﺩﻭﺯﺥ ﭘﺮ ﺣﺮﺍﻡ ﻓﺮﻣﺎﺩﯾﺎ ﺑﻌﺾ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺗﮑﻠﯿﻔﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﮑﻠﻔﯿﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﯿﮟ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺍﺱ ﭼﯿﺰ ﮐﮯ ﺟﻮ ﺩﻟﯿﻞ ﺳﮯ ﺧﺎﺹ ﮨﻮ، ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻗﻮﻝ ﺳﮯ ﺗﻮ ﻻﺯﻡ ﺍٓﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ( ﻣﻌﺎﺫ ﺍﷲ ) ﻋﺎﻡ ﻟﻮﮒ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ﷺ ﮐﮯ ﻣﺴﺎﻭﯼ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺎﺕ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺟﺎﮨﻞ ﻏﺒﯽ ﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﮧ ﺳﮑﺘﺎ، ﺑﮭﻼ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﮐﻮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺩﻟﯿﻞ ﺧﺼﻮﺹ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﻧﻘﻞ ﮨﯽ ﺳﮯ ﮨﻮ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﻏﯿﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﻋﻘﻞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺩﺧﻞ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺗﻮ ﯾﮩﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﭘﺮ ﻏﯿﺮ ﮐﺎ ﻗﯿﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ، ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺨﺺ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮐﭽﮫ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻣﯿﺮﮮ ﮐﺎﻥ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﻨﻨﮯ ﺳﮯ ﺑﮩﺮﮮ ﮨﯿﮟ۔ ﻋﺎﻣﺮ ﺻﺎﺣﺐ ﺫﺭﺍ ﺍﺱ ﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﻮ ﭘﮍﮬﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﺪﻋﻘﯿﺪﮔﯽ ﮐﺎ ﻋﻼﺝ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ۔ ( ۴ ) ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻣﺎﻡ ﻗﺴﻄﻼﻧﯽ ﺷﺎﺭﺡ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﻮﺍﮨﺐ ﺍﻟﻠﺪﻧﯿﮧ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﻀﻼﺕ ﺷﺮﯾﻔﮧ ﮐﯽ ﭘﺎﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻃﮩﺎﺭﺕ ﮐﺎ ﺣﺴﺐ ﺫﯾﻞ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : ﻭﺭﻭﯼ ﺍﻧﮧ ﮐﺎﻥ ﯾﺘﺒﺮﮎ ﺑﺒﻮﻟﮧ ﻭﺩﻣﮧ ﷺ۔ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮐﮯ ﭘﯿﺸﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺳﮯ ﺑﺮﮐﺖ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﺗﮭﯽ۔ ( ﻣﻮﺍﮨﺐ ﺍﻟﻠﺪﻧﯿﮧ، ﺟﻠﺪ۱، ﺹ۲۸۴ )