• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فقی حنفی میں ننگے نمازی کی نمازہو جاتی ہے لیکن ---- !!!

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
اگر آپ تمام احادیث بشمول ناسخ و منسوخ، صحیح و ضعیف وغیرہ، ان کے اصول و قواعد کا علم رکھتے ہیں اور اجتہاد کا ملکہ بھی تو بے شک اہلحدیث یا غیر مقلد رہیے۔ اس میں کیا حرج ہے۔ اور اگر ایسا نہیں ہے تو پھر محتمل جگہوں پر آپ کا عمل آپ کے اپنے اوپر ہے۔
مجھے آپ کے دیوبندیت سے اہل حدیث ہونے پر نہ کوئی اعتراض ہے نہ اسے میں غلط سمجھتا ہوں۔
البتہ نماز کی جلدی والی بات میں میں کیا کہہ سکتا ہوں۔
یہ خود آپ کی قلت تلاش پر مبنی ہے۔ آپ نے ان کے ہی پیچھے نماز پڑھی جن کو شریعت کا تو علم شاید ہو لیکن حقیقت تک وہ نہیں پہنچے ہوں گے۔
اگر آپ کراچی میں ہیں تو میں ایسی مساجد بتا دیتا ہوں جہاں تسلی سے نماز پڑھی جاتی ہے۔ جا کر پڑھ لیجیے۔
اس بات کا مطلب یہ ہے کہ اس قسم کی باتوں سے کسی مسلک پر اعتراض نہیں کرتے۔ یہ عملی کمزوریاں ہوتی ہیں۔ اگر کوئی ایسے کر رہا ہے تو آپ کا مسلک وہی ہو یا کچھ بھی آپ ایسا نہ کیجیے۔

اللہ پاک آپ کو حقیقی معنوں میں اہل حدیث بنائے۔ لیکن اس کے لیے سب کچھ چھوڑ کر علم حاصل کرنا پڑتا ہے۔



ان کے پیچھے بھی روکتے ہیں۔ کیا آپ نے کبھی تحقیق نہیں کی؟
البتہ جس کا عقیدہ پوشیدہ ہو تو مسلمان میں اصل تعدیل ہے۔
السلام و علیکم محترم بھائی -

اگر میں غلط نہیں تو میرے خیال میں شاید آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں کہ جب تک کسی میں اجتہاد کی صلاحیت نہ ہو یا علم حدیث پر عبور حاصل نہ ہو اسے تقلید کا پٹہ اپنے گلے سے نہیں اتارنا چاہیے- لیکن اگر میں آپ سے یہی سوال کروں کہ آپ اجتہاد کے قابل بھی ہیں اور احادیث کا کافی و شافی علم بھی رکھتے ہیں اور پھر تقلید کا سہارا بھی لئے ہوے ہیں - آخر کیوں ؟؟؟ - یا یوں که لیں کہ جن آئمہ اربع کی تقلید میں آپ دن رات ایک کردیتے ہیں - وہ خود کیا پیدائشی مجتہد تھے ؟؟؟ اگر آپ کا جواب نفی میں ہے تو سوال پیدا ہوتا ہے کہ انہوں نے پھر کسی کی تقلید کا سہارا کیوں نہیں لیا - دوسرے معنوں میں وہ خود غیر مقلد تھے اور تقلید کو نا جائز سمجھتے تھے - ورنہ فقہی مسائل نے تو صحابہ کرام کے دور میں ہی جنم لے لیا تھا-

جہاں تک دیوبندیوں یا بریلویوں کی نماز میں چوری کے تعلق ہے تو میں نے اپنے مرسلے میں لکھا تھا کہ یہ میرا ذاتی مشاہدہ ہے -اور مشاہدہ کا تعلق اکثریت کے طرز عمل سے ہوتا ہے - ممکن جن مساجد کے بارے میں آپ نے کہا ہے کہ وہاں تسلی سے نماز پڑھی جاتی ہے۔ تو اس سے میں بھی انکار نہیں کرتا - ایسا میں نے خود بھی دیکھا ہے کہ کچھ دیوبندی مسجدوں میں تسلی و سکون کے ساتھ نماز پڑھی جاتی ہے - لیکن اکثریت کے مقابلے میں ایسی مساجد بہت کم ہیں- یہ ایک محرک ضررو تھا میری زندگی میں - اور میرے اکثر دیوبندی کولیگ نماز اہل حدیث کو سرہاتے ہیں- بہرحال یہ میرا ایک ذاتی مشاہدہ ہے - (اگر اس سے کسی کو اتفاق نہیں تو کوئی ایسی بات نہیں) - یہاں بیان کرنے کا مطلب تھا کہ جو لوگ نماز ارکان کی چوری کرتے ہیں (چاہے دیوبندی ہوں ، اہل حدیث ہوں یا بریلوی انھیں احتیاط سے کام لینا چاہیے ) کہیں ایسا نہ ہو کہ نماز کے معمالے میں اتنی تگ و دو کے باوجود آخرت میں کچھ بھی ثواب ہاتھ نہ آے -(واللہ اعلم)

بہت کم ایسے علماء ہیں جو بدعتی و مشرک امام کے پیچھے نماز پڑھنے سے روکتے ہیں - جہاں تک ایسے امام کے پیچھے نماز کا تعلق ہے جس کا عقیدہ پوشیدہ ہو تو حسن زن کی بنیاد پر اس کے پیچھے نماز ادا کرنے میں کوئی مضائقہ نہیں -لیکن یہ بات بھی قابل ذکر ہے کہ آج کل ہماری مساجد کا ماحول خود اس چیز کو ظاہر کردیتا ہے کہ یہ کس مسلک سے تعلق رکھتی ہیں -

اگر کوئی بات بری لگی ہو تو معزرت -

والسلام -
 

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,100
ری ایکشن اسکور
1,460
پوائنٹ
344
آپ نے مجھ سے لڑائی تو نہیں کرنی نا۔ نہ میرا مسئلہ ہے۔
دین کا مسئلہ ہے پھر آپ اہل حدیث ہیں، قرآن و حدیث میں مجھ سے زیادہ ہی نظر ہو گی۔
اس مسئلہ کو حل کرنا ہے نا ہم دونوں کا مقصود۔ تو مجھ پر مہربانی اور کرم فرمائیے۔
آپ کا انداز بہت اعلی ہے
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
اگر آپ تمام احادیث بشمول ناسخ و منسوخ، صحیح و ضعیف وغیرہ، ان کے اصول و قواعد کا علم رکھتے ہیں اور اجتہاد کا ملکہ بھی تو بے شک اہلحدیث یا غیر مقلد رہیے۔ اس میں کیا حرج ہے۔ اور اگر ایسا نہیں ہے تو پھر محتمل جگہوں پر آپ کا عمل آپ کے اپنے اوپر ہے۔

ارے بھائی اب تو یہ ٹنٹا بھی نہیں رہا، عثمانی صاحب نے "محمود و ایاز" کو ایک ہی صف میں کھڑا کردیا ہے۔۔۔۔۔
اور ہاں "ارباب دیوبند" بھی تو فخریہ فرماتے ہیں کہ "1000 سال سے (انکے) اسلام میں کوئی مفتی پیدا نہیں ہوا۔۔۔۔"
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
آپ کا انداز بہت اعلی ہے

ہاں یہ بات تو واقعی ہے کہ جو باتیں یہاں موجود پرانے "حنفیوں" سے نہیں سنبھل رہی تھیں انہیں خوب اچھے طریقے سے سنبھالا دیا ہے انہوں نے۔۔۔۔۔۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
محترم یہ تو اس وقت ہے جب کپڑا ہو۔ کپڑا نہ ہو تو جو صورتیں ممکنہ ہیں وہ میں نے عرض کی ہیں۔ کوئی ڈھونڈ کر دے دیں قرآن و حدیث سے۔
میں پوچھتا ہوں کہ یہ ننگے حنفی مقتدی اور ننگے حنفی امام پائے کہاں جاتے ہیں؟؟؟ میرا نہیں خیال کہ کبھی دنیا میں کسی جماعت کی یہ حالت رہی ہو کہ تن ڈھکنے کے لئے انکے پاس بالکل بھی کوئی چیز نہ ہو۔ حنفی فقہ کا یہ مسئلہ بھی دیگر ان مسائل کی طرح ہے جس میں حنفی فقہاء نے امت کا وقت برباد کرنے اور اپنا دماغ خراب کرنے کی خاطر ایک فرضی مسئلہ گھڑ کر فقہ حنفی کے صفحات کالے کئے ہیں۔ میرے خیال سے حنفی فقہاء اپنی واہ واہ اور سستی شہرت کے بھوکے تھے اس لئے انہوں نے ایسے مسائل پر بحث در بحث کر کرکے جو نہ تو انکے زمانے میں کبھی پیش آئے تھے اور نہ اسکے بعد اور نہ ہی آئندہ کبھی پیش آئیں گے اپنی جاہلانہ فقاہت کا جھوٹا رعب جھاڑنے کی کوشش کی ہے۔ وہ بیچارے فارغ بھی بہت رہتے تھے پھر کرتے بھی تو کیا؟ اس لئے حنفی مذہب کے نام پر چوں چوں کا مربہ چھوڑ گئے۔ اب اسے بھگتنا اہل حدیث کو پڑ رہا ہے۔ میں سمجھتا ہوں کہ اہل حدیثوں کو فقہ حنفی کے مسائل پر اپنا وقت برباد کرنے کی کوئی ضرورت نہیں یہ مذہب اس قابل ہی نہیں کہ اسکی جانب نظر التفات کی جائے۔
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
محترم یہ تو اس وقت ہے جب کپڑا ہو۔ کپڑا نہ ہو تو جو صورتیں ممکنہ ہیں وہ میں نے عرض کی ہیں۔ کوئی ڈھونڈ کر دے دیں قرآن و حدیث سے۔

بھائی پہلے تو آپ نے کافی محنت لوگوں کو یہ سمجھانے پر صرف کی تھی کہ "عریاں" کا مطلب "الف ننگا" نہیں ہوتا، اور اب جب کہ کم کپڑے کے ساتھ نماز پڑھنے کے لیے "حدیث" دکھا دی گئی تو آپ نے "اپنے جماعتیوں" کو عریاں کرلیا۔۔۔۔۔ ابتسامہ
 
شمولیت
نومبر 21، 2013
پیغامات
105
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
56
اگر امامت ہو رہی ہو اور بعد میں آنے والوں نے مکمل ستر پوشی کی ہوئی ہے یعنی
مکمل لباس پہنا ہوا ہے
تو کیا وہ فقہ کی رو سے ننگے امام کے پیچھے اس کی نماز ہو جائے گی؟
کیا مسجد کے باہر لکھ کر لگائیں گے کہ یہاں ننگے لوگوں کے لئے نماز ادا کرنے کی سہولت موجود ہے؟

تبھی تو ننگ دھڑنگ لوگ نماز ادا کر سکیں گے۔
 

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,100
ری ایکشن اسکور
1,460
پوائنٹ
344
اور جب نمازی گھر سے مسجد آئیں گے تو کیا ننگے ہی آئیں گے ؟؟ اوہ اللہ کے بندو!! کچھ تو ہوش کے ناخن لو !!
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
اور جب نمازی گھر سے مسجد آئیں گے تو کیا ننگے ہی آئیں گے ؟؟ اوہ اللہ کے بندو!! کچھ تو ہوش کے ناخن لو !!

حافظ عمران الٰہی بھائی گھر سے ہی ننگا جانا پڑے گا، وہاں جاکر تو نہیں اتارسکتے نا نماز کے لیے، اور اسی حلیہ میں واپس آنے میں بھی کوئی قباحت نہیں ہونی چاہیے۔۔۔۔۔ ابتسامہ
 
Top