• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مدلس راوی کا عنعنہ اور صحیحین [انتظامیہ]

Raza Asqalani

رکن
شمولیت
جنوری 10، 2017
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
57
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

آپ نے یہاں سے جو پیش کرنا ہے آپ خود یونیکوڈ میں تحریر کر کے پیش فرمائیں!
اور آپ نے ابن حجر العسقلانی کا قول پیش کیا تھا، اسی پر آپ سے کہا گیا تھا کہ آپ صحیح بخاری کی وہ مرفوع مسند حدیث بتائیں جسے ابن حجر العسقلانی نے ضعیف کہا ہو!
آپ نے اٹھا کر کسی اور کے مقالہ کا غلاف لگا دیا!
ویسے آپ نے اس مقالہ کا عنوان پڑھا بھی ہے کہ اس پر کیا لکھا ہوا ہے؟
مرويات االإمام البخاري في التفسير في غير صحيحه
اس کے عنوان کا ذرا اردو میں ترجمہ ہی کردیں!

میرے بھائی! اگر یہ صرف حسن ظن ہے اور اس کا حقیقت سے کوئی تعلق نہیں تو حقیقت کو ثابت کرتے ہوئے یہ بتلا دیجئے کہ ابن حجر العسقلانی نے صحیح بخاری بخاری کی کس مرفوع مسند حدیث کو ضعیف کہا ہے!


میرے بھائی! آپ نے جو حوالہ پیش کیا ہے اس سے آپ کا مطلب ''کہ یہ حسن ظن ہے ورنہ اس کا حقیقت سے تعلق نہیں'' ثابت نہیں ہوتا!
یہ الفاظ اب حجر العسقلانی کے نہیں ہیں!یہ آپ کے ذہن کی اختراع ہے!

اس عنوان کا ترجمہ ضرور لکھیئے گا!
مرويات االإمام البخاري في التفسير في غير صحيحه

ایک التماس اور ہے کہ ہمیں سے خطاب کرتے ہوئے اہل الحدیث یا سلفی تحریر فرمائیں، آپ غیر مقلد لکھیں گے پھر ہم بھی آپ کو مرجئ، جہمی وغیرہ لکھ کر خطاب کریں گے تو گفتگو میں مد مزگی آجائے گی!

جناب یہ پڑھیں آپ کی جماعت سے اس کا جواب
sahiheen ka jawab ghair muqalid.jpg
 

Raza Asqalani

رکن
شمولیت
جنوری 10، 2017
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
57
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

آپ نے یہاں سے جو پیش کرنا ہے آپ خود یونیکوڈ میں تحریر کر کے پیش فرمائیں!
اور آپ نے ابن حجر العسقلانی کا قول پیش کیا تھا، اسی پر آپ سے کہا گیا تھا کہ آپ صحیح بخاری کی وہ مرفوع مسند حدیث بتائیں جسے ابن حجر العسقلانی نے ضعیف کہا ہو!
آپ نے اٹھا کر کسی اور کے مقالہ کا غلاف لگا دیا!
ویسے آپ نے اس مقالہ کا عنوان پڑھا بھی ہے کہ اس پر کیا لکھا ہوا ہے؟
مرويات االإمام البخاري في التفسير في غير صحيحه
اس کے عنوان کا ذرا اردو میں ترجمہ ہی کردیں!

میرے بھائی! اگر یہ صرف حسن ظن ہے اور اس کا حقیقت سے کوئی تعلق نہیں تو حقیقت کو ثابت کرتے ہوئے یہ بتلا دیجئے کہ ابن حجر العسقلانی نے صحیح بخاری بخاری کی کس مرفوع مسند حدیث کو ضعیف کہا ہے!



میرے بھائی! آپ نے جو حوالہ پیش کیا ہے اس سے آپ کا مطلب ''کہ یہ حسن ظن ہے ورنہ اس کا حقیقت سے تعلق نہیں'' ثابت نہیں ہوتا!
یہ الفاظ اب حجر العسقلانی کے نہیں ہیں!یہ آپ کے ذہن کی اختراع ہے!

اس عنوان کا ترجمہ ضرور لکھیئے گا!
مرويات االإمام البخاري في التفسير في غير صحيحه

ایک التماس اور ہے کہ ہمیں سے خطاب کرتے ہوئے اہل الحدیث یا سلفی تحریر فرمائیں، آپ غیر مقلد لکھیں گے پھر ہم بھی آپ کو مرجئ، جہمی وغیرہ لکھ کر خطاب کریں گے تو گفتگو میں مد مزگی آجائے گی!
لگتا ہے جناب کا مطالعہ بہت کم ہے حسن ظن کا ثبوت ڈاکٹر عواد الخلف سے۔
جناب یہ میرے ذہین کی اختراع نہیں۔
Sahiheen k mudalis rawion per hussan-e-Zan.jpg
 

Raza Asqalani

رکن
شمولیت
جنوری 10، 2017
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
57
چلیں اب صحیح پکچر لوڈ کردیں اور پچهلی کے لیئے معذرت کرلیں ۔
یہ ہے تمہاری ہی جماعت سے ثبوت جو خود صحیحین کی مدلسین والی راویت پر تنقید کر رہے ہیں خود دیکھ لیں زبیر زئی کے استاد کی تحریر سے
sahiheen ka jawab ghair muqalid.jpg
 

Raza Asqalani

رکن
شمولیت
جنوری 10، 2017
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
57
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

آپ نے یہاں سے جو پیش کرنا ہے آپ خود یونیکوڈ میں تحریر کر کے پیش فرمائیں!
اور آپ نے ابن حجر العسقلانی کا قول پیش کیا تھا، اسی پر آپ سے کہا گیا تھا کہ آپ صحیح بخاری کی وہ مرفوع مسند حدیث بتائیں جسے ابن حجر العسقلانی نے ضعیف کہا ہو!
آپ نے اٹھا کر کسی اور کے مقالہ کا غلاف لگا دیا!
ویسے آپ نے اس مقالہ کا عنوان پڑھا بھی ہے کہ اس پر کیا لکھا ہوا ہے؟
مرويات االإمام البخاري في التفسير في غير صحيحه
اس کے عنوان کا ذرا اردو میں ترجمہ ہی کردیں!

میرے بھائی! اگر یہ صرف حسن ظن ہے اور اس کا حقیقت سے کوئی تعلق نہیں تو حقیقت کو ثابت کرتے ہوئے یہ بتلا دیجئے کہ ابن حجر العسقلانی نے صحیح بخاری بخاری کی کس مرفوع مسند حدیث کو ضعیف کہا ہے!

میرے بھائی! آپ نے جو حوالہ پیش کیا ہے اس سے آپ کا مطلب ''کہ یہ حسن ظن ہے ورنہ اس کا حقیقت سے تعلق نہیں'' ثابت نہیں ہوتا!
یہ الفاظ اب حجر العسقلانی کے نہیں ہیں!یہ آپ کے ذہن کی اختراع ہے!
امام عسقلانی کے علاوہ امام ابن العید اور امام ابن المراحل بھی اس بات کے قائل نہیں اس کا ثبوت یہ ہے۔
Sahiheen k mudalis rawion per hussan-e-Zan An-Nukat Ibne Salah.jpg


اس عنوان کا ترجمہ ضرور لکھیئے گا!
مرويات االإمام البخاري في التفسير في غير صحيحه

ایک التماس اور ہے کہ ہمیں سے خطاب کرتے ہوئے اہل الحدیث یا سلفی تحریر فرمائیں، آپ غیر مقلد لکھیں گے پھر ہم بھی آپ کو مرجئ، جہمی وغیرہ لکھ کر خطاب کریں گے تو گفتگو میں مد مزگی آجائے گی!
 

Raza Asqalani

رکن
شمولیت
جنوری 10، 2017
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
57
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

آپ نے یہاں سے جو پیش کرنا ہے آپ خود یونیکوڈ میں تحریر کر کے پیش فرمائیں!
اور آپ نے ابن حجر العسقلانی کا قول پیش کیا تھا، اسی پر آپ سے کہا گیا تھا کہ آپ صحیح بخاری کی وہ مرفوع مسند حدیث بتائیں جسے ابن حجر العسقلانی نے ضعیف کہا ہو!
آپ نے اٹھا کر کسی اور کے مقالہ کا غلاف لگا دیا!
ویسے آپ نے اس مقالہ کا عنوان پڑھا بھی ہے کہ اس پر کیا لکھا ہوا ہے؟
مرويات االإمام البخاري في التفسير في غير صحيحه
اس کے عنوان کا ذرا اردو میں ترجمہ ہی کردیں!

میرے بھائی! اگر یہ صرف حسن ظن ہے اور اس کا حقیقت سے کوئی تعلق نہیں تو حقیقت کو ثابت کرتے ہوئے یہ بتلا دیجئے کہ ابن حجر العسقلانی نے صحیح بخاری بخاری کی کس مرفوع مسند حدیث کو ضعیف کہا ہے!

میرے بھائی! آپ نے جو حوالہ پیش کیا ہے اس سے آپ کا مطلب ''کہ یہ حسن ظن ہے ورنہ اس کا حقیقت سے تعلق نہیں'' ثابت نہیں ہوتا!
یہ الفاظ اب حجر العسقلانی کے نہیں ہیں!یہ آپ کے ذہن کی اختراع ہے!

اس عنوان کا ترجمہ ضرور لکھیئے گا!
مرويات االإمام البخاري في التفسير في غير صحيحه

ایک التماس اور ہے کہ ہمیں سے خطاب کرتے ہوئے اہل الحدیث یا سلفی تحریر فرمائیں، آپ غیر مقلد لکھیں گے پھر ہم بھی آپ کو مرجئ، جہمی وغیرہ لکھ کر خطاب کریں گے تو گفتگو میں مد مزگی آجائے گی!
امام عسقلانی کے علاوہ امام ابن العید اور امام ابن المراحل بھی اس بات کے قائل نہیں اس کا ثبوت یہ ہے۔
 

Raza Asqalani

رکن
شمولیت
جنوری 10، 2017
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
57
امام عسقلانی کے علاوہ امام ابن العید اور امام ابن المراحل بھی اس بات کے قائل نہیں اس کا ثبوت یہ ہے۔
امام عسقلانی کے علاوہ امام ابن العید اور امام ابن المراحل بھی اس بات کے قائل نہیں اس کا ثبوت یہ ہے۔
Sahiheen k mudalis rawion per hussan-e-Zan An-Nukat Ibne Salah.jpg
 

Raza Asqalani

رکن
شمولیت
جنوری 10، 2017
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
57
اس سے پتہ چلتا ہے نیم حکیم خطرہ جان
اور نیم فقیہ خطرہ ایمان۔
اس کا جواب خود ناصرالبانی سے اس نے صحیح مسلم کی مدلس والی راویت پر تنقید کی۔
حديث يأكل الأكلة فيحمده عليها​

وأخرج مسلم (4|2095 #2734): من طريق زكريا بن أبي زائدة (مدلّس) عن سعيد بن أبي بردة عن أنس بن مالك قال: قال رسول الله r: «إن الله ليرضى عن العبد أن يأكل الأكلة فيحمده عليها، أو يشرب الشربة فيحمده عليها».
وهذا حديثٌ لا يصح بدليل تحسين الترمذي له. فقد قال في سننه (4|265): «هذا حديثٌ حسن. وقد رواه غير واحد عن زكريا بن أبي زائدة نحوه. ولا نعرفه إلا من حديث زكريا بن أبي زائدة». وقد ذكره الألباني في إرواء الغليل (7|47) فقال: «رجاله كلهم ثقات إلا أن زكريا هذا مدلس كما قال أبو داود وغيره، وقد عنعنه عند الجميع...».
 

Raza Asqalani

رکن
شمولیت
جنوری 10، 2017
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
57
یہ بھی ناصرالبانی سے ثبوت

حديث الاستكثار من النعال​

قال مسلم في (كتاب اللباس والزينة 3|1660): حدثني سلمة بن شيب، حدثنا الحسن بن أعين، حدثنا بن معقل، عن أبي الزبير عن جابر قال: سمعت النبي r يقول في غزوة غزوناها: «استكثروا من النعال فإن الرجل لا يزال راكباً ما انتعل».
وقد ضعف الألباني السند بعد أن عزاه لمسلم وجماعة آخرين، وقال في صحيحته (1|602): «وأبو الزبير مدلس، وقد عنعنه».
 

Raza Asqalani

رکن
شمولیت
جنوری 10، 2017
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
1
پوائنٹ
57
یہ بھی ناصرا لبانی سے

حديث الاستجمار تو​

أخرج مسلم في صحيحه (2|945 #1300): وحدثني سلمة بن شبيب حدثنا الحسن بن أعين حدثنا معقل –وهو بن عبيد الله الجزري– عن أبي الزبير عن جابر قال: قال رسول الله r: «الاستجمار تَوّ (أي مرة واحدة)، ورمي الجمار تو، والسعي بين الصفا والمروة تو، والطواف تو، وإذا استجمر أحدكم فليستجمر بتو».
قال الألباني في "التعليق على مختصر صحيح مسلم" (ص193): «والحديث من رواية أبي الزبير عن جابر، وقد عنعنه».
 
Top