• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

نبی کریم ﷺ کا اونٹنی کا پیشاب پلوانا اور جدید میڈیکل سائنس

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
‏ برائے مہربانی اس بحث ‏کو کسی منطقی انجام تک پہچنے دیں اسے اھلحدیث اور منکرِ حدیث کی روائیتی بحث نہ بننے دیں شکریہ
‏بھائی جان یہ کوئی اختلافِ رائے کا مسئلہ نہیں واضح جرح فی الحدیث ھے؟
‏جسکے بعد حدیث کا انکار بھی ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ مگر آپ تو راویوں کذب و وہم کو وحیِٔ الٰہی اور کتابتِ حدیث اور ضبطِ حدیث کے ظنیِٔ محض اور انسانی کام کو قرآنِ محفوظ باور کروانے پر تلے ھیں ۔ ۔ ۔ آپ کو یہ نظر نہیں آئے گا ۔ ۔ ۔ آباؤ اجداد کی تقلیدی عینک اتارئے ۔ ۔ ۔ ۔ انکی غلط بنیادوں پر مذید ردے نہ رکھئے ۔ ۔ ۔ قلب کو سلیم کیجئے ۔ ۔ ۔ اور اللہ سے ھدایت مانگئے ۔ ۔ ۔ یں
‏آپ کو انکار حدیث بھی نظر آئے گا اور حق کا برملا اظہار کرتا ہوا منکرِ حدیث بھی ۔ ۔ ۔
میاں جی ! آپ کے سوال کاجواب دیا گیا تھا! آپ اگر نسیان کا شکار ہیں تو علاج کروائیں!!
یہ آپ کی خام خیالی ہے کہ یہ جرح فی الحدیث ہے!! اسی لئے تو کہا تھا کہ اگر جب اختلاف استدلال کو انکار حدیث سمجھا جائے تو کیا کیا جا سکتا ہے!!
 

وقار احمد

مبتدی
شمولیت
جولائی 03، 2015
پیغامات
13
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
10
کسی شے کا حکم ثابت کرنے کیلئے صرف متواتر ؍ متفق عل۔ ۔ ۔ ۔ ۔
کیا عقل کی اہمیت وحی سے بڑھ کر ہے؟؟؟
اس کے فوراً بعد ہی وضاحت پیش کی گئی
وہ اٹیچمنٹ ؟

میرےمحترم بھائی

‏میری پہلے کی پوسٹ کے ساتھ
‏١٤ مرویاتِ سیّدہ اپنے دعوے کے اثبات میں منسللک کی گئی تھیں ۔ ۔ ۔ اس فورم پر موجود
‏کسی قاری کے لئے ان تک رسائی کیسے ممکن ھے؟
 

وقار احمد

مبتدی
شمولیت
جولائی 03، 2015
پیغامات
13
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
10
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

میاں جی ! آپ کے سوال کاجواب دیا گیا تھا! آپ اگر نسیان کا شکار ہیں تو علاج کروائیں!!
یے!!
جناب ان معروضات کو دوبارہ غور سے پڑھئے اور دوسروں کو بھی پڑھنے کا موقع دیجئے
خلاف قرآن روایات_1.jpg
خلاف عقل و قیاس روایات_1.jpg
خلاف قرآن روایات_1.jpg
خلاف عقل و قیاس روایات_1.jpg
ضبط حدیث_1.jpg
خلاف عادت روایات_1.jpg
خلاف قرآن روایات_1.jpg
خلاف عقل و قیاس روایات_1.jpg
ضبط حدیث_1.jpg
خلاف عادت روایات_1.jpg
 

وقار احمد

مبتدی
شمولیت
جولائی 03، 2015
پیغامات
13
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
10
میں اس وقت علمِ حدیث پر کسی نئی بحث کا متحمل نہیں بس سوال وہی ہے


‏سوال پھر دھراتا ہوں کیا

‏ جِس جانور کا گوشت کھانا حلال ہے اُس جانور کے منہ ُ کا لُعاب اور پیشاب نجس یعنی پلید نہیں ہوتا ؟

‏تو پھر کیا خرونوش کے لئے بھی اسکی حرمت ساقط ہو جائے گی ؟
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,783
پوائنٹ
1,069
اللہ سبحانہ و تعالى نے مومنوں پر نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى كلام اور ان كى حديث اور حكم كو مكمل تسليم كرنے كا حكم ديا ہے، حتى كہ اللہ سبحانہ و تعالى نے اپنى قسم اٹھا كر كہا ہے كہ جس نے نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى كلام سنى اور پھر اسے قبول نہ كيا بلكہ رد كر ديا تو اس ميں ايمان كى رتى بھى نہيں ہے.

اللہ تعالى كا ارشاد ہے:

{ تيرے رب كى قسم يہ اس وقت تك مومن ہى نہيں ہو سكتے جب تك كہ وہ آپس كے تمام اختلافات ميں آپ كو حاكم تسليم نہ كر ليں، پھر آپ جو ان ميں فيصلہ كر ديں اس كے متعلق اپنے دل ميں كسى طرح كى تنگى اور ناخوشى نہ پائيں اور فرمانبردارى كے ساتھ قبول كر ليں }النساء ( 65 ).

اسى ليے اہل علم كے مابين اس پر اتفاق ہے كہ جس نے بھى عمومى شكل ميں حجيت حديث كا انكار كيا، يا پھر اسے علم ہو كہ يہ نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى كلام ہے اسے جھٹلا ديا تو وہ شخص كافر ہے، اس ميں ادنى سے درجہ كا اسلام اور اللہ اور اس كے رسول كے اطاعت نہيں.
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اپنی ایک ایک دلیل پیش کریں اور اس پر گفتگو کرتے ہیں:
اپنی دلیل کا ثبوت اور اپنا استدلال یونی کوڈ میں تحریر فرمائیں! یکے بعد دیگر!!
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,783
پوائنٹ
1,069
شيخ الاسلام ابن تيميہ رحمہ اللہ كہتے ہيں:

" رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے اپنے رب سے جو بيان كيا ہے اس پر ايمان ركھنا واجب ہے، چاہے ہم اس كا معنى جانتے ہوں يا نہ جانيں؛ كيونكہ رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم صادق المصدوق ہيں، اس ليے جو بھى كتاب و سنت ميں آيا ہے ہر مومن شخص كے ليے اس پر ايمان ركھنا واجب ہے، چاہے وہ اس كا معنى نہ بھى سمجھتا ہو " انتہى

ديكھيں: مجموع الفتاوى ( 3 / 41 ).
 

وقار احمد

مبتدی
شمولیت
جولائی 03، 2015
پیغامات
13
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
10
جہاں حدثنا فلاں اور حدیثِ رسول کا فرق بھی بھلا دیا گیا ہو ۔ ۔ ۔ اور محض جزبات کی شاعری کی جائے تو قرآنی ہدایت پر اتباعِ عملِ رسول میں
اقولُکم ‛ سلاما ‛
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
اور اگر یہ نجس العین ھے تو کوئی اِستَثناء ھی اس کے استعمال کو جواز فراہم کرے گی مگر پھر بھی اسے خرونوش کا جواز فراہم کرنے کے لئے محض اخبارِ احاد کا سہارا کافی نہ ہوگا ! دلائل کا متواتر و متّفق علیہ یا معقولِ عام ہونا لازمی ہے ۔ ۔ ۔
کسی شے کا حکم ثابت کرنے کیلئے صرف متواتر ؍ متفق علیہ حدیث کیوں ضروری ہے؟؟؟

کیا اخبار آحاد وحی نہیں؟ کہ ان سے کسی شے کا جواز، سنیت اور فرضیت (حکم تکلیفی) کا علم ہو سکے؟ عہد نبوی میں تو اخبارِ آحاد سے عقائد، حلال وحرام سب کا ثبوت ہوتا تھا۔ آج کیوں نہیں ہو سکتا؟؟

دلائل کا متواتر و متّفق علیہ یا معقولِ عام ہونا لازمی ہے ۔ ۔ ۔
یہ سمجھ نہیں آئی کہ کیا ہر معقول شے وحی ؍ حجت ہوتی ہے؟؟؟ کہ اس سے تو کسی شے کا حکم ثابت ہو سکتا ہے لیکن حدیث (خبر واحد) سے نہیں؟؟؟

کیا عقل کی اہمیت وحی سے بڑھ کر ہے؟؟؟
 

وقار احمد

مبتدی
شمولیت
جولائی 03، 2015
پیغامات
13
ری ایکشن اسکور
2
پوائنٹ
10
بریلی فتؤوں کا سستا ھے بھاؤ
کہ ملتے ھیں کوڑی کے اب تین تین
 
Top