• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیااس طرح مزارات پرجاناٹھیک ہے

محمد شاہد

سینئر رکن
شمولیت
اگست 18، 2011
پیغامات
2,510
ری ایکشن اسکور
6,023
پوائنٹ
447
Sayid.e na Ibrahim Ka Waqiya hai.
Surat.ulbaqrah ki ayat Number
26.
Tarjuma=Aur Jab Arz Kia Ibrahin ne K Ai Maire Rab Mujhe Dikha De To q kar murde jilayega ?Kia Tujhey Yaqin Nahen Hai?
Arz Kia Yaqin Q nahen magar yeh chahta hun k maire Dil ko Karar Ajaye .Farmaya To Acha!4 Prinde le kar Apne Sath Hila le phr unka aik aik tukra Har pahar Par Rakh De phr Unhen Bula wo tere Pass chale Aenge Paon se Daurte_
Allah Tala K Hukm Par Hazrat Ibrahim Ne 4 Prinde Liye.Moor Murgh Kabotar Kawa.
Aur Unhen hukm.e Ilahe K Mutabiq Zibah Kia Aur Qeema Kr K unke Aiza Ko Apas Main Mila dia.aur aik Aik Hissa Aik Aik Pahar par Rakha.yani 4 Paharon Par Qema Rakh Dia.aur sir Tamam k Apne Pass Mehfoz Rakhe Aur phr Farmaya Chale Ao Hukme Ilahe Se.Yeh Farmate He Wo Tamam Ijzah Urey Aur har Janwar k ijzah Alehda Alehda Hokar Apni Tarteeb se Jama huwe Aur prindon Ki Shakal Ban Kar Apne Paon se Dorte Aye.aur Apne Apne Siron Se Mil Kar Baeenehi Pehle Ki Tarha Mukamal Ur Gaye.aur Yeh Sub Hazrat Ibrahem K Dekhte Dekhte Hua.
Is se Malood Hua K Prindon Ko Allah Ne Zindage Bakhshe Magar DarmiYan main wasla Aur Wasila Sayide na Ibraheem aleyhislam k Bulane Ka Bnaya k Tum Bulao To Jab Unhone Bulaya To sub Prindey mukamal Prinde Bn Kar UrGAYE.
Ta k Maloom Ho K Qudrat ALLAH Tala Ki hai.Har cheaz Par Qadir Hai.
Magar apni qudrat Ka Izhar Bandon Ki Ezzat Shan.o Shauqat buland Krne K Liye Kabi Apni Qudrat Ko Bandon K Zariye Zahir Farmata Hai.
HAZRAT.E Mauhtram .
Hazoor GHAUSE AZAM (RA)NE murghi ki Hadiyan Zindah Kardi.
Esai k kehne Par murde Ko KBR se Nikala.
Cheal ko mara Phr Zindah Kia.
Aurat k Dariya Main Garq Shuda Bache Ko Zindah Kia.
Burhiya ki Dobi howi Brat ki Kashti ko Tradia Aur Sari Barat Zindah Hogaye.
Ab Sawal yeh hai. k Yeh hai K Yeh Tamam Sifat ALLAH Tala Ki He Hain Bs.
To GHAUSE AZAM NE YEH SB KESE KIA.?IS KA jwb Quran.o Ahadis Ki Roshni main Bayan Kia Jata hai.
Murde Ko zindah karna ALLAH TALA ki KHUAS marzi par Mauqof Hai.

Wo Jb Chahe Murde Ko Zindah Farmaye
kbi Wo Bilawasta murdey ko Zindah Farmata hai.
Aur Kabi Kisi Waste se.Agar bilawasta Zindah ho ya Kisi Waste Se Zindah Ho Is par Qadir ALLAH TALA HE HAI._MAZID SURAH BAQRA KI Ayat number 259.para3)main Janiye.
@
حافظ طاہر اسلام عسکری

@
محمد نعیم یونس

@
شاہد نذیر

@
محمد ارسلان

@
قاھر الارجاء و الخوارج
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
Sayid.e na Ibrahim Ka Waqiya hai.
Surat.ulbaqrah ki ayat Number
26.
Tarjuma=Aur Jab Arz Kia Ibrahin ne K Ai Maire Rab Mujhe Dikha De To q kar murde jilayega ?Kia Tujhey Yaqin Nahen Hai?
Arz Kia Yaqin Q nahen magar yeh chahta hun k maire Dil ko Karar Ajaye .Farmaya To Acha!4 Prinde le kar Apne Sath Hila le phr unka aik aik tukra Har pahar Par Rakh De phr Unhen Bula wo tere Pass chale Aenge Paon se Daurte_
Allah Tala K Hukm Par Hazrat Ibrahim Ne 4 Prinde Liye.Moor Murgh Kabotar Kawa.
Aur Unhen hukm.e Ilahe K Mutabiq Zibah Kia Aur Qeema Kr K unke Aiza Ko Apas Main Mila dia.aur aik Aik Hissa Aik Aik Pahar par Rakha.yani 4 Paharon Par Qema Rakh Dia.aur sir Tamam k Apne Pass Mehfoz Rakhe Aur phr Farmaya Chale Ao Hukme Ilahe Se.Yeh Farmate He Wo Tamam Ijzah Urey Aur har Janwar k ijzah Alehda Alehda Hokar Apni Tarteeb se Jama huwe Aur prindon Ki Shakal Ban Kar Apne Paon se Dorte Aye.aur Apne Apne Siron Se Mil Kar Baeenehi Pehle Ki Tarha Mukamal Ur Gaye.aur Yeh Sub Hazrat Ibrahem K Dekhte Dekhte Hua.
Is se Malood Hua K Prindon Ko Allah Ne Zindage Bakhshe Magar DarmiYan main wasla Aur Wasila Sayide na Ibraheem aleyhislam k Bulane Ka Bnaya k Tum Bulao To Jab Unhone Bulaya To sub Prindey mukamal Prinde Bn Kar UrGAYE.
Ta k Maloom Ho K Qudrat ALLAH Tala Ki hai.Har cheaz Par Qadir Hai.
Magar apni qudrat Ka Izhar Bandon Ki Ezzat Shan.o Shauqat buland Krne K Liye Kabi Apni Qudrat Ko Bandon K Zariye Zahir Farmata Hai.
HAZRAT.E Mauhtram .
Hazoor GHAUSE AZAM (RA)NE murghi ki Hadiyan Zindah Kardi.
Esai k kehne Par murde Ko KBR se Nikala.
Cheal ko mara Phr Zindah Kia.
Aurat k Dariya Main Garq Shuda Bache Ko Zindah Kia.
Burhiya ki Dobi howi Brat ki Kashti ko Tradia Aur Sari Barat Zindah Hogaye.
Ab Sawal yeh hai. k Yeh hai K Yeh Tamam Sifat ALLAH Tala Ki He Hain Bs.
To GHAUSE AZAM NE YEH SB KESE KIA.?IS KA jwb Quran.o Ahadis Ki Roshni main Bayan Kia Jata hai.
Murde Ko zindah karna ALLAH TALA ki KHUAS marzi par Mauqof Hai.

Wo Jb Chahe Murde Ko Zindah Farmaye
kbi Wo Bilawasta murdey ko Zindah Farmata hai.
Aur Kabi Kisi Waste se.Agar bilawasta Zindah ho ya Kisi Waste Se Zindah Ho Is par Qadir ALLAH TALA HE HAI._MAZID SURAH BAQRA KI Ayat number 259.para3)main Janiye.
@
حافظ طاہر اسلام عسکری

@
محمد نعیم یونس

@
شاہد نذیر

@
محمد ارسلان

@
قاھر الارجاء و الخوارج
قرآنی آیات سے اس آدمی نے غلط استدلال کیا ہے، اس کا یہ استدلال کہ القادر تو اللہ تعالیٰ ہی ہے، لیکن اللہ کے نیک بندے جب چاہیں اللہ کے حکم سے ہی مردوں کو زندہ کر دینے کا اختیار رکھتے ہیں، یہ بالکل غلط اور بے معنی استدلال ہے، جہاں تک دو نبیوں ابراہیم علیہ السلام اور عیسی علیہ السلام کا واقعہ ہے ، وہ انبیاء کے معجزے میں سے ہے اور معجزات میں سے کوئی قانون اخذ نہیں کیا جا سکتا۔

ابراہیم علیہ السلام موت کے بعد زندگی دیکھنے کی خواہش رکھتے تھے تاکہ دل مطمئن ہو جائے، تو اللہ نے پرندوں کو ان کی موت کے بعد زندہ کر کے دکھایا، اللہ نے ہی مردوں کو زندہ کیا تھا ناکہ ابراہیم علیہ السلام نے، تو اس سے یہ سمجھنا کہ اللہ کے نیک لوگ اللہ کی توفیق سے مردوں کو زندہ کر سکتے ہیں، جسے چاہیں جب چاہیں تو یہ عقیدہ درست نہیں۔ کیا کوئی بریلوی مجھے بتا سکتا ہے کہ اس واقعے کے بعد ابراہیم علیہ السلام نے دعوتی طریقہ ہی یہ اختیار کر لیا ہو کہ جب کسی نے آخرت کی زندگی پر شک کا اظہار کیا یا انکار کیا تو اسے زندہ پرندے کو قتل کر دیا ہو اور پھر دوبارہ زندہ کر دیا ہو؟ یا کسی انسان کو مار کر دوبارہ زندہ کر دیا ہو؟ بلکہ جب انہوں نے اپنے بیٹے اسماعیل علیہ السلام کو اپنا خواب بتایا کہ اس طرح ذبح کرتے ہوئے دیکھا ہے تو انہوں نے بھی اس خواب پر عمل درآمد کرنے کی تلقین کی اور خود صبر کرنے کی ٹھان لی، اگر ان کا یہ عقیدہ ہوتا کہ میرے والد محترم حضرت ابراہیم علیہ السلام مردوں کو دوبارہ زندہ کر سکتے ہیں تو صبر کی بات نہ کرتے بلکہ کہہ دیتے کہ والد محترم آپ خواب پر عمل کریں بعد میں مجھے زندہ کر دیجئے گا۔ نعوذباللہ من ذلک

اب عیسی علیہ السلام کی بات کر لیتے ہیں، ان کا تو یہ معجزہ تھا، اور اس کا جواب بھی وہی ہے جو ابراہیم علیہ السلام کے بارے میں جواب ہے، اگر معجزے سے کوئی قانون اخذ کیا جا سکتا تو بریلوی مجھے بتائیں کہ محمد رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم تو اللہ کے آخری نبی اور رسول تھے، پھر انہوں نے ابوطالب کی وفات کے بعد ان کو زندہ کر کے کلمہ کیوں نہیں پڑھوایا؟ ان لوگوں کا عقیدہ ہے کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ مافوق الاسباب اختیارات کے مالک تھے (نعوذباللہ) تو صاف ظاہر ہے کہ نیک لوگوں میں وہ حضرت علی رضی اللہ عنہ کو بھی اس اختیار کا مالک سمجھتے ہوں گے تو بتائیے کہ جنگ جمل اور صفین میں قتل ہونے والے مسلمانوں کو زندہ کر کے دوبارہ ان کی صلح کیوں نہ کروا دی؟ اللہ ان بریلویوں کے عقیدے سے امت مسلمہ کو بچائے آمین

تو ہم اہل شرک و بدعت کو کہتے ہیں کہ اگر ان کے پاس اپنے عقیدے کی کوئی دلیل قرآن و حدیث سے ہو کہ اللہ کے نیک بندے اب مردوں کو زندہ کر سکتے ہیں تو پیش کریں، ورنہ اپنے عقائد سے توبہ کریں۔
 
Last edited:
شمولیت
ستمبر 13، 2014
پیغامات
393
ری ایکشن اسکور
276
پوائنٹ
71
شاھد صاحب نے لکھا کہ
Ta k Maloom Ho K Qudrat ALLAH Tala Ki hai.Har cheaz Par Qadir Hai.​
Magar apni qudrat Ka Izhar Bandon Ki Ezzat Shan.o Shauqat buland Krne K Liye Kabi Apni Qudrat Ko Bandon K Zariye Zahir Farmata Hai.​
HAZRAT.E Mauhtram .​
جی جناب اللہ تعالی اپنے بندوں کے ہاتھوں اپنی قدرت ظاہر کر دیتا ہے لیکن کی یہ قدرت بندے کے اختیار میں ہوتی ہے کہ جب چاہے کر دے یا کہ اللہ ہی کے اختیار میں ہوتی ہے
و ما کان لنا ان ناتیکم بسلطان الا باذن اللہ (انبیاء کفار کو کہتے تھے معجزہ دکھانا ھمارے بس میں نہیں الا یہ کہ اللہ اجازت دے) ان کے بارے تو اللہ عز وجل نے بتا دیا کہ یوں ہوں جن بزرگوں کی کہانیاں آپ نے لکھی ہیں کیا ان کے بارے بھی اللہ تعالی نے خبر دی کہ انہوں نے یوں کیا؟؟؟اللہ نے کہا ابراھیم نے کیا عیسی نے کیا علیھما السلام ھم نے کہا آمنا و صدقنا لیکن ان بزرگوں کے بارے کون بتائے گا
دوسری بات یہ کہ ادھر تو عیسی علیہ السلام نے کہا نا کہ یہ کام میں اللہ کے حکم سے کر رہا ہوں جب کہ آپ کے بزرگ تو یا کہتے تھے مرغے کو قم باذنی میرا حکم ہے زندہ ہو جا یہ اللہ کی قدرت تھی یا بزرگوں کی ؟؟؟باذن اللہ نہیں کہا باذنی کہا ہے
Hazoor GHAUSE AZAM (RA)NE murghi ki Hadiyan Zindah Kardi.​
Esai k kehne Par murde Ko KBR se Nikala.​
Cheal ko mara Phr Zindah Kia.​
Aurat k Dariya Main Garq Shuda Bache Ko Zindah Kia.​
Burhiya ki Dobi howi Brat ki Kashti ko Tradia Aur Sari Barat Zindah Hogaye.​
جناب تعجب ہوا مجھے کافی یہ جن کی بارات ڈوبی تھی نا یہ شاہ دولہا تھے جو اب شاہ ڈولہ مشھور ہو گئے ہیں وہی جن کی چوہیاں عام ہیں پاکستان میں قطع نظر اس کی حقیقت سے سوال کا ایک اور پہلو
ان کے دو مزار ہیں ایک پاکستانی گجرات اور دوسرا ہندوستانی گجرات میں تو سوال یہ ہے کہ کس مزار پر بابا کوسلامی دی جاتی ہے اور کس پر مٹی کے ڈھیر کو؟؟؟
ویسے قرآن کی اس آیت کا کیا مطلب ہے حتی اذا جاء احدھم الموت قال رب ارجعون لعلی اعمل صالحا فیما ترکت کلا انھا کلمۃ ھو قائلھا و من ورائھم برزخ الی یوم یبعثون
اب آپ کا سوال
Ab Sawal yeh hai. k Yeh hai K Yeh Tamam Sifat ALLAH Tala Ki He Hain Bs.​
To GHAUSE AZAM NE YEH SB KESE KIA.?IS KA jwb Quran.o Ahadis Ki Roshni main Bayan Kia Jata hai.​
Murde Ko zindah karna ALLAH TALA ki KHUAS marzi par Mauqof Hai.​

جناب یہ صفات اللہ ہی کی ہیں اور معجزات دلیل نہیں ہوتے بالفرض یاد رہے بالفرض اسے دلیل مان بھی لیں تو سوال یہ ہے کہ انبیاء کے معجزات کا تو اللہ نے بتا دیا آپ کے بزرگوں کے معجزات کیا ثابت شدہ ہیں محدثین کے اصول پر یا کہ بس ہوائی ہی ہے؟؟؟اگر ثابت ہیں تو لایئے اسناد
اللہ نے بتا دیا کہ مردہ زندہ نہیں ہو سکتا رہا عیسی علیہ السلام کا زندہ کرنا تو بعض اھل الرائے مفسرین نے لکھا ہے جیسے آپ نے کہیں سے لکھا مرغاکبوتر تھے کہ وہ مردے کچھ ہی دیر بعد پھر مر جاتے تھے ویسے وہ بنی اسرائیلی مقتول گائے کی دم لگنے سے زندہ ہوا تو کیا وہ بھی ولیہ تھی ؟؟؟دجال بھی تو زندہ کرے گا؟؟؟
اصول یہی ہے کہ مردہ زندہ نہیں ہو گا جو یہ شاذ و نادر واقعات احادیث میں آئے ان پر ھم ایمان لاتے ہیں کہ یا تو یہ انبیاء کے معجزات یا پھر اھل ایمان کی آزمائش کا ذریعہ ہیں
kbi Wo Bilawasta murdey ko Zindah Farmata hai.
Aur Kabi Kisi Waste se.Agar bilawasta Zindah ho ya Kisi Waste Se Zindah Ho Is par Qadir ALLAH TALA HE HAI._MAZID SURAH BAQRA KI Ayat number 259.para3)main Janiye.​

جی جن کے بارے اللہ نے بتا دیا ھم ایمان لے آئے لیکن دلیل نبی کی دینا اور ثابت اسے ولی کیلئے کرنا یہ بھی کوئی انصاف ہے؟؟؟؟؟
پہلے یہ طے کر لیں کہ کیا نبی کےمعجزہ جیسی ولی کی کرامت ہو سکتی ہے اور کیا کرامت ولی کے مرنے کے بعد بھی جاری رہتی ہے کیونکہ یہ بھی منقول ہے بذریعہ کشف بروایت مجدد الف ثانی کہ کرامت ولی کے مرنے کے بعد ختم ہو جاتی ہے مرنے کے بعد اس سے کرامت کا ظھور نہیں ہو سکتا
 
شمولیت
ستمبر 13، 2014
پیغامات
393
ری ایکشن اسکور
276
پوائنٹ
71
شاھد نذیر بھائی اگر کسی نے کہ دیا کہ تم تو جاھل ہو تمھیں کس نے اختیار دیا تکفیر معین کا تو پھر کیسے فتوی دوں گا؟؟؟؟؟ابتسامہ
ویسے میں تکفیر معین کا قائل ہوں اور یہ اس لیئے لکھا کہ پہلے کسی نے یہ بات کی تھی کہ ارسلان بھائی کے بارے کہ تم نے تکفیر معین کی ہے جبکہ انھوں نے کی نہیں تھی غالبا اس لیئے وضاحت کر دی کیونکہ آج کل متھم بالارجاء تھوک کے بھاو ملتے ہیں
کسی کو غصہ آئے تو بتا دے بھائی ڈیلیٹ کر دیں گے اس کو
 

محمد شاہد

سینئر رکن
شمولیت
اگست 18، 2011
پیغامات
2,510
ری ایکشن اسکور
6,023
پوائنٹ
447
محمد شاھد نے لکھا
تو جناب والا عرض ہے کہ ھم نے تو کبھی نذر کا انکار نہیں کیا کیونکہ نذر عبادت ہے اور یہ اھل جنت کی صفت ہے جیسا کہ سورت الدھر میں بیان ہوا کہ وہ نذر کو پورا کرتے تھے

جناب اھل السنۃ و الجماعۃ جنتی جماعت ہے لیکن کیا مشرک بھی اھل السنۃ ہوتے ہیں؟؟؟؟

کفار ہر وہ شخص ہے جو ضروریات دین میں سے کسی کا انکار کرے
اور مشرک جو اللہ کی عبادات صفات اور اسماء میں غیراللہ کو شریک کرے
یہ بھی یاد رکھیں ہر مشرک کافر ہی ہوتا ہے لیکن ہو کافر مشرک نہیں ہوتا (اگرچہ بعض کے نزدیک ایسا نہیں)
کفار تو بے شمار اقسام کے تھے کچھ اللہ کے منکر کچھ دو خداوں کے قائل کچھ بے شمار خداوں کے قئل کچھ تین کے قائل کچھ رسالت کے منکر ،،،،،،،،،،

جناب صرف کہنے سے کچھ نہیں ہوتا ہے زبانی اقرار کے ساتھ عمل بھی دیکھا جاتا ہے

بھائی اگر آپ یہ سب نہیں کرتے تو بہت اچھا ہے لیکن اگر آپ یہ دیکھیں کہ لوگ لکڑی کا آلہ تناسل عورتوں کو استعمال کرواتے ہیں اور کہتے ہیں اس سے عورتوں کو اولاد ملتی ہے یا بیر کے درخت تلے جھولی پھیلائے دیکھیں کہ عورتیں کھڑی ہیں بیر گرا تو لڑکا پتا گرا تو لڑکی ہو گی ویسے اگر کوئی کسی قبر کا طوقاف کرے جمرات کی مانند ادھر بھی پتھر مارے اور صاف کہے یہ فقیروں کا حج ہے جس کے پاس پیسے نہیں وہ بجائے مکہ جانے کے ادھر آیا کرے تو کیا آپ پھر بھی کہیں گے کہ یہ مشرک کافر نہیں؟؟؟؟
نوٹ:
معذرتا یہاں کوئی بھائی تکفیر معین نہ مراد لے
Behtar farmaya.magar islam main jhote pieron se bchne ki b hidayat ki gaye hai.jo peer aapne btaye unse to khudawand humen bhi bchaye jinki fitrat ghalat jinki guftar ghalat.
Har darbar har pieer aisa nahen jinki wazahat aapne ki.Allah tala ne insan ko aqal di hai .ankhen di hain.jo smjh k dekh k such aur jhot ki pehchan kar k jaen kisi sayid ya pieer k pass


Aik martaba Aik aurat hazor GHAUSE AZAM ki khidmat main hazir howi k Hazor Dua farmaen k ALLAH TALA AULAD ata farmaye.
Aapne murakbe se mushahida ki to Lohe mahfoz main uski Kismat Main aulad likhi he nahen thi.
Aapne Dua ki K Ai ALLAH ISKO 2 bete ata farma.to nida aie is ki kismat main aik nahen aur tum 2 ki bt krte ho.
Arz kia Ya ALLAH 3 BETE ata kr.to b wohe jwb mila.
Phr aapne 4 beton ka swl kia phr wohe jwb mila.
To aapne 5 beton k liye swl kia.
Jwb wohe .
Phr 6 ka swl .
Jwb wohe
Phr aapne 7 beton ka swl kia to nida aie aik GHAUSE itna he kafi hai.
To yeh basharat di gaye.
Rasool.ullah(SAW)NE IRSHAD FARMAYA.
Ya ruddul kazaye iladdua.Kaza ko nahen taalti magar dua
.jab kaza ko dua taal deti hai to HAZRAT sayid.e na Ghause Azam (RA)KI DUA SE ALLAH TALA NE US AURAT KO 7 BACHEY ATA FARMAYE.(TO bhai jaan yeh hain WALIYULLAH.
Nigahe wali main wo taseer dekhi .
Badalti Hazaron ki taqdeer dekhi.
Main inse wasta kar k khuda se mangon main Apne apne murshid.e Kazmi ki dua se talab krun)magar ALLAH NE AQAL DI HAI TO PEHCHAN KARNA CHAHYE JHOTE PEERON KI TO MAIN B NAHEN MANTA JO ROZI KA JHOTA BAHANA BNAYE PHRTE HAIN(
 
شمولیت
ستمبر 13، 2014
پیغامات
393
ری ایکشن اسکور
276
پوائنٹ
71
یہ جو کرامت لکھی ہے اس کی سند؟؟؟
کرامت تو بارہ سال والی ڈوبی تارنے کی بھی اس بارے کیا کہتے ہیں ؟؟؟
ویسے یہ غوث اعظم ان کا لقب شریعت کے مطابق ہے ؟؟؟
Nigahe wali main wo taseer dekhi .
Badalti Hazaron ki taqdeer dekhi.
کیا ولی نبی سے افضل ہیں ؟؟؟ابوطالب کی تو تقدیر نہ بدلی
ویسے اصلی پیر کی کیا علامات ہیں اور نقلی کی کیا؟؟؟ ھم نے تو سنا ہے جو پکڑا جائے وہ نقلی جو بچ جائے وہ اصلی
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,121
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
السلام علیکم و رحمۃ اللہ و برکاتہ !
محترم محمد شاہد صاحب !
آپ سےمندرجہ ذیل ”سوالات“کے”جوابات“مطلوب ہیں۔ ” اُمید“ہے”جوابات“عنایت فرمائیں گے۔
مشرکینِ عرب کے ہاں اپنے ”معبودوں“کی صفات کا ”لامحدود“تصور تھا یا ”محدود“؟
کیا”انبیاء واولیاء“کو ”محدود“ صفات کا حامل قرار دینا ”شرک “ہے ؟
مشرکینِ عرب اپنے ”معبودوں“کو ”خالق“قرار دیتے تھے یا ”مخلوق “ ؟
مشرکینِ عرب اپنے ”معبودوں“کے”ذاتی اختیارات“کے قائل تھے یا ”عطائی اختیارات“کے ؟
کیا آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں کہ اللہ تعالٰی کی صفات اور مخلوق کی صفات میں ”مشابہت“ کی صورت میں ”ذاتی، لا محدود اور قدیم “اور ”عطائی، محدود اور حادث“کا فرق ہو تو شرک ثابت نہیں ہوگا ؟
کیا شرک اُس وقت لازم آئے گا جب ”مخلوق کی صفات“ کو اللہ تعالٰی کی صفات کے” برابر“ مانا جائے ورنہ شرک ثابت نہیں ہو گا؟

شکریہ !
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,121
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
Behtar farmaya.magar islam main jhote pieron se bchne ki b hidayat ki gaye hai.jo peer aapne btaye unse to khudawand humen bhi bchaye jinki fitrat ghalat jinki guftar ghalat.
Har darbar har pieer aisa nahen jinki wazahat aapne ki.Allah tala ne insan ko aqal di hai .ankhen di hain.jo smjh k dekh k such aur jhot ki pehchan kar k jaen kisi sayid ya pieer k pass


Aik martaba Aik aurat hazor GHAUSE AZAM ki khidmat main hazir howi k Hazor Dua farmaen k ALLAH TALA AULAD ata farmaye.
Aapne murakbe se mushahida ki to Lohe mahfoz main uski Kismat Main aulad likhi he nahen thi.
Aapne Dua ki K Ai ALLAH ISKO 2 bete ata farma.to nida aie is ki kismat main aik nahen aur tum 2 ki bt krte ho.
Arz kia Ya ALLAH 3 BETE ata kr.to b wohe jwb mila.
Phr aapne 4 beton ka swl kia phr wohe jwb mila.
To aapne 5 beton k liye swl kia.
Jwb wohe .
Phr 6 ka swl .
Jwb wohe
Phr aapne 7 beton ka swl kia to nida aie aik GHAUSE itna he kafi hai.
To yeh basharat di gaye.
Rasool.ullah(SAW)NE IRSHAD FARMAYA.
Ya ruddul kazaye iladdua.Kaza ko nahen taalti magar dua
.jab kaza ko dua taal deti hai to HAZRAT sayid.e na Ghause Azam (RA)KI DUA SE ALLAH TALA NE US AURAT KO 7 BACHEY ATA FARMAYE.(TO bhai jaan yeh hain WALIYULLAH.
Nigahe wali main wo taseer dekhi .
Badalti Hazaron ki taqdeer dekhi.
Main inse wasta kar k khuda se mangon main Apne apne murshid.e Kazmi ki dua se talab krun)magar ALLAH NE AQAL DI HAI TO PEHCHAN KARNA CHAHYE JHOTE PEERON KI TO MAIN B NAHEN MANTA JO ROZI KA JHOTA BAHANA BNAYE PHRTE HAIN(
السلام علیکم و رحمۃ اللہ و برکاتہ !
محترم محمد شاہد صاحب !
آپ سےمندرجہ ذیل ”سوالات“کے”جوابات“مطلوب ہیں۔ ” اُمید“ہے”جوابات“عنایت فرمائیں گے۔
مشرکینِ عرب کے ہاں اپنے ”معبودوں“کی صفات کا ”لامحدود“تصور تھا یا ”محدود“؟
کیا”انبیاء واولیاء“کو ”محدود“ صفات کا حامل قرار دینا ”شرک “ہے ؟
مشرکینِ عرب اپنے ”معبودوں“کو ”خالق“قرار دیتے تھے یا ”مخلوق “ ؟
مشرکینِ عرب اپنے ”معبودوں“کے”ذاتی اختیارات“کے قائل تھے یا ”عطائی اختیارات“کے ؟
کیا آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں کہ اللہ تعالٰی کی صفات اور مخلوق کی صفات میں ”مشابہت“ کی صورت میں ”ذاتی، لا محدود اور قدیم “اور ”عطائی، محدود اور حادث“کا فرق ہو تو شرک ثابت نہیں ہوگا ؟
کیا شرک اُس وقت لازم آئے گا جب ”مخلوق کی صفات“ کو اللہ تعالٰی کی صفات کے” برابر“ مانا جائے ورنہ شرک ثابت نہیں ہو گا؟

شکریہ !
 
Top