• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

کیا ۔جدید منکرین حدیث آج کے دیوبند مقلد ہیں ؟

شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
کیا ۔جدید منکرین حدیث آج کے دیوبند مقلد ہیں ؟

امام کے پیچھے مقتدی کیلئے فاتحہ پڑھنا کسی نص صریح پر مبنی نہیں بلکہ یہ لوگ امام بخاری صاحب کے تخمین کے بل پر اسے شریعت کا لازمہ بنانے اور بتانے پر تل گئے ہیں۔


ناپسندیدگی کی وجہ عامر یونس​
صحیح بخاری کا کیا مقام ہے آپ کی نظر میں ؟


امام بخاری صاحب نے اس میں اپنے ذوق کیمطابق حدیثیں لکھیں ہیں۔ حدیثوں سے باہر جوکچھ بھی ہے وہ امام بخاری کا اپنا کیا دھرا ہے۔ مثلاً اس میں ابواب اور انکی شہ سرخیاں۔ اس سے زیادہ کوئی مقام نہیں۔

123456789 نے کہا ہے:
امام کے پیچھے مقتدی کیلئے فاتحہ پڑھنا کسی نص صریح پر مبنی نہیں بلکہ یہ لوگ امام بخاری صاحب کے تخمین کے بل پر اسے شریعت کا لازمہ بنانے اور بتانے پر تل گئے ہیں۔​
Nasrullah khalid


کھاتے بھی امام بخاری کے نام کا ہیں "تقریب تکمیل بخاری شریف" اور غصہ بھی اس مرد محدث پر۔۔
چلو خیر اویں ہی آپ کہیں گے میں ان کے دفع میں لگ گیا۔نص صریح کیا ہے۔۔؟ تعریف کریں کہ نص صریح کسے کہا جاتا ہے پھر اس قانون کے مطابق حدیث لکھ کر حوالہ دے دیتے ہیں۔
اصلی تعریف اصلی الفاظ سے کیجئے گا۔فقہی نص صریح سے اجتناب کر کے دیکھتے ہیں اس بھائی میں کتنا فقیہ خون ہے۔

123456789 نے کہا ہے:
امام بخاری صاحب نے اس میں اپنے ذوق کیمطابق حدیثیں لکھیں ہیں۔ حدیثوں سے باہر جوکچھ بھی ہے وہ امام بخاری کا اپنا کیا دھرا ہے۔ مثلاً اس میں ابواب اور انکی شہ سرخیاں۔ اس سے زیادہ کوئی مقام نہیں۔​
Nasrullah khalid


انا للہ وانا الیہ راجعون پھر چھے بائے چھے کا اشتہار کیوں چھپاتے ہیں۔۔۔۔؟
"تقریب تکمیل بخاری شریف" جامعہ خیر المدارس اورنگذیب روڈ بیرون دھلی گیٹ ملتان۔ کھانا بھی اس کے نام کا اور غرانا بھی اسی پریہ جسارت تو کوئی حنفیوں سے سیکھے۔بھائی جی یہ خیرالمدارس میں فون کر کے امام بخاری کی غلطیوں کا بتائیں او ر ان کو روکیں کے تقریب نہ کیا کریں۔۔ایک بار یہ تو بند کروائیں پھر دیکھتے ہیں کتنی حلالی لوگ ہیں۔

123456789 نے کہا ہے:
ہممم امتحان ۔۔۔
نص صریح اپنی ذات میں کوئی الگ سے اصطلاح نہیں۔اگر آپ اسکو الگ سے کوئی اصطلاح سمجھتے ہیں تو ہماری معلومات میں اضافہ فرماکر پیشگی شکریہ وصول کرلیں۔ نص صریح جو میں نے لکھا ہے اس سے مراد ایسا نص ہے جو دلالت اور ثبوت ہر دو لحاظ سے قطعی ہو اور کسی دوسرے نص کے معارض بھی نا ہو کوئی ایسا نص ہے تو پیش کریں جس کے الفاظ اپنے مدعا پر قطعی دلالت کرتے ہوں معہ شرائط مذکورہ​
Nasrullah khalid


میں نے اسی لئے وضاحت پوچھ لی تھی اور ساتھ ہی قید بھی لگا دی تھی کہ حنفی نص صریح نہیں چاہئے۔
چلیں خیر کیا نص صریح کےلئے اور حدیث پر عمل کرنے کے لئے حدیث کا صحیح ہونا کافی نہیں ہے۔۔۔؟

123456789 نے کہا ہے:
حدیث پر عمل کیلئے اسکا صحیح ہوناشرط نہیں ۔​
Nasrullah khalid


اوہ،۔۔۔۔۔۔پورے ہوش و حواس میں یہ بات کر رہے ہیں۔۔!!!!
ایک مرتبہ دوبارہ تصدیق کر دیں۔مہربانی ہو گی یہ بات میرے لئے بڑی ہی حیران کن ہے اس لئے ہو سکتا ہے جب آپ نےیہ بات لکھی تب کسی دباؤ یا پریشانی میں ہوں دوبارہ سوچ سمجھ کر بتا دیں کہ ۔۔۔۔۔

123456789 نے کہا ہے:
حدیث پر عمل کیلئے اسکا صحیح ہوناشرط نہیں ۔ مکرر​
Nasrullah khalid


جزاکم اللہ خیرا۔
میں مزید کچھ بولنے اور کہنے قاصر ہوں ۔
پر آپ کی اس بات سے اور اتنے دنوں سے ہونی والی بحث سے یہ بات سامنے ضرور آ گئی ہے۔جدید منکرین حدیث آج کے دیوبند مقلد ہیں۔
میں مزید اس تھریڈ میں کوئی بھی بات نہیں کرسکوں گا ۔
یہ زندگی کا دوسرا پریشان کن وہ مرحلہ ہے جو میں کبھی نہیں بھول پاؤں گا کہ اتنی جسارت وہ بھی ایک معمولی انسان میں واہ شان ربی یہ تیر ی ہی برداشت ہے وگرنہ انسانوں میں اتنی ہمت کہاں۔
والسلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ۔

لنک کے لئے اس پوسٹ کا وزٹ کریں - جزاک اللہ خیرا

http://forum.mohaddis.com/threads/ہر-نماز-میں-سورہ-فاتحہ-پڑھنا-واجب-ہے.18263/page-12
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
احناف کا طریقہ استدلال


ان کی اپنی ویب سائٹ پر

http://www.ownislam.com/articles/urdu-articles/1669-ahle-hadees-ya-ahle-rai

جزاک اللہ خیرا بھائی سب بھائی اس پوسٹ پر پڑھ بھی لے


اہلحدیث یا اہل الرائے
آپ مجھے صرف ایک حدیث ایسی لکھوائیں جس کو اللہ یا رسولﷺ نے صحیح فرمایا ہو اور ایک حدیث ایسی جس کو اللہ یا رسولﷺ نے ضعیف یا من کھڑت فرمایا ہو۔ قیامت تک ایک حدیث بھی نہیں لاسکتے جس کو اللہ یا رسولﷺ نے صحیح یا ضعیف کہا ہو۔ میں پوچھتا ہوں کہ پھر تم کسی حدیث کو صیح، کسی کو حسن، کسی کو ضعیف، کسی کو من گھڑت کس دلیل سے کہتے ہو؟ یقیناً اپنی رائے یا کسی امتی محدث کی رائے سے احادیث کو صحیح و ضعیف وغیرہ کہتے ہو۔ تو پھر جناب اہل الرائے یا اہل الرائے کے مقلد ہوئے، اہل حدیث تو نہ ہوئے۔

احناف کا طریقہ استدلال
جس حدیث کو چاروں آئمہ مجتہدین رحیمہ اللہ نے قبول کر لیا اور سب کا اس پر متواتر عمل ہے ہم کہتے ہیں کہ اس حدیث کو اللہ اور رسولﷺ نے نہ صحیح فرمایا ہے اور نہ ضعیف۔ ہاں امت کے اجماع کی وجہ سے اس کی صحت میں شک نہیں اور جن مسائل کی احادیث میں اختلاف ہے ان میں سے جس پہلو کی احادیث پر مجتہد اعظمؒ نے عمل فرماےا اور احناف کا اس پر متواتر عمل ہے اس کو ہم صحیح مانتے ہیں کیونکہ ہمارے امام صاحبؒ نے فرمایا ہے کہ میرا مذہب صحیح حدیث پر ہے اور مجتہد کا کسی حدیث کے موافق عمل کرلینا اس مجتہد اور اس کے مقلدین کے نزدیک اس حدیث کے صحیح ہونے کی دلیل ہے اس لئے ہم یہ کہتے ہیں کہ مثلاً اس حدیث کو اللہ و رسولﷺ نے نہ صحیح فرمایا ہے اور نہ ضعیف۔ اور جہاں اللہ و رسولﷺ سے رہنمائی نہ ملے وہاں اللہ و رسولﷺ نے مجتہد کو اجتہاد کا حق دیا ہے۔ ہمارے امام صاحبؒ نے اپنے اعتبار سے اس حدیث میں مذکور مسئلہ کو قبول فرمایا۔ اب اگر ان کا اجتہاد صواب ہے تو ان کو دو اجر ملے اور اگر خطا ہے تو ایک اجر ملا اور عمل یقیناً اللہ کے ہاں مقبول ہے۔ ہمارے امام کے اس اجتہاد کے خلاف اگر کوئی شخص اللہ و رسولﷺ سے صراحتاً ثابت کردے کہ جس حدیث کو امام نے اپنے اجتہاد سے صحیح مان لیا ہے۔ اللہ یا رسولﷺ نے اس حدیث کو من گھڑت فرمایا ہے تو ہم اپنے امام کا اجتہاد چھوڑ کر اللہ و رسولﷺ کی بات مان لیں گے لیکن ہمارے خیرالقرون کے مجتہد اعظمؒ نے جس کو قبول فرمالیا مابعد خیرالقرون کے کسی بھی امتی کی رائے سے ہم اپنے امام کے اجتہاد کو ترک نہیں کریں گے۔ ہمارا احادیث کے رد و قبول کے بارہ میں یہ طریق کسی قرآنی آیت یا حدیث کے خلاف ہو تو سنائیں ہم تہ دل سے آپ کے شکر گزار ہوں گے۔ رہا جناب کا یہ فرمان کہ ہم اپنی رائےیا کسی دوسرے غیر مجتہد امتی کی رائے سے کسی حدیث کو صحیح یا ضعیف کہتے ہیں تو اس سے پتہ چلا کہ آپ کا یہ عمل کسی دلیل پر مبنی نہیں۔ کیونکہ آپ کے نزدیک تو صرف خدا اور رسولﷺ کی بات دلیل ہے اور آپ یقیناً نہ خدا ہیں اور نہ رسول، نہ ہی آپ کا غیر مجتہد امتی خدا ہے نہ رسول، تو آپ کو نہ تو کسی حدیث کو صحیح کہنا چاہئے نہ ضعیف اور ہم اہل سنت و الجماعت کے ہاں بھی آپ کا یہ عمل کسی دلیل پر مبنی نہیں کیونکہ آپ نہ اجماع ہیں اور نہ ہی آپ میں مجتہد کی شرائط ہیں تو آپ جس بات کو اپنی تحقیق کہتے ہیں وہ کسی دلیل پر مبنی نہیں کیونکہ نہ ہم آپ کو خدا مانتے ہیں، نہ رسول، نہ اجماع اور نہ مجتہد۔ آپ خود ہی فرما دیں آپ جو ہمیں مجبور کرتے ہیں کہ ہماری تحقیق مانو تو آپ اپنے آپ کو خدا سمجھتے ہیں ےا رسول؟ آپ زبان سے صاف تو نہیں کہتے کہ ہم خدا ہیں یا رسول ہیں لیکن جب اجماع اور مجتہد کے مقابلے میں ہم آپ کی تحقیق نہ مانیں تو آپ کی طرف سے شور یہی مچتا ہے کہ انہوں نے خدا اور رسولﷺ کی بات نہیں مانی۔ اب آپ ہی سوچیں کہ آپ کا یہ شور کس قدر خطرناک ہے۔
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436

احناف کے ہی فورم پر

ترک رفع الیدین والی حدیث کے بارے میں کہا گیا کہ مختلف محدثین نے اسے صحیح کہا

کتنی عجیب بات ہے کہ ایک طرف کہا جا رہا ہے کہ


123456789 نے کہا ہے:
حدیث پر عمل کیلئے اسکا صحیح ہوناشرط نہیں ۔


اور دوسری طرف مختلف محدثین کے حوالے کہ کس نے صحیح کہا -

جب حدیث پر عمل کرنے کے لیے اس کا صحیح ہونا شرط نہیں تو محدثین کے حوالے کس لیے

کیا یہ کھلا تضاد نہبیں

لنک


http://www.ownislam.com/articles/urdu-articles/ghair-muqallidiat/1295-tark-e-raful-yadain-wali-hadees-or-mohadiseen





۔
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436

جب

حدیث پر عمل کیلئے اسکا صحیح ہوناشرط نہیں ۔

تو فقہ حنفی کیوں محتاج ہے محدثین کی -



 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,899
پوائنٹ
436

ان کےعلماءپہلے کیا کہتے ہیں


pehlay - 1.jpg



اور بعد میں کیا کہتے ہیں


pehlay - 2.jpg







 

123456789

رکن
شمولیت
اپریل 17، 2014
پیغامات
215
ری ایکشن اسکور
88
پوائنٹ
43
جی ہاں
حدیث پر عمل کیلئے اسکا صحیح ہوناشرط نہیں ۔
 
Top