• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

گوگل او سی آر (اردو ٹیکسٹ ایکسٹریشن)

محمد نعیم یونس

خاص رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 27، 2013
پیغامات
26,584
ری ایکشن اسکور
6,762
پوائنٹ
1,207
WW.duransunnah.com
| 2 | 9:اندر بیث

کمت الار میث قرآن و حدیث کی برتری عطاء ابتدائی
امام ابوبکر عبداللد بن الزبیر الحمیدی (متوفی ۳۹ھ)رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ: ” میں مصر میں تھا، جب (ایک دن) محمد بن ادریس الشانی (متوفی ۲۰۳ ھ مشہور امام) نے رسول اللہ عصلى الله عليه وسلم کی ایک حدیث بیان کی تو ایک آدمی نے ان سے کہا:اسے ابو عبداللد کیا آپ اس (حدیث) کے قال (وفاعل) ہیں؟ (امام) شانتی رحمہ اشد نے فرمایا کیا تو نے دیکھا ہے کہ میں (عیسائیوں کے) کنیسہ سے باہر آیا ہوں یا مجھ پر (ہندووں کا) زنار (خامس نشان: دھاگہ) دیکھا ہے؟ جب میرے نزدیک رسول النبیصلى الله عليه وسلم کی حدیث ثابت ہوجا ہے تو وہی ہمیشہ کے لئے میراقول ہوتا ہے۔ اور اگر حدیث ثابت نہ ہوتو وہ میراقول نہیں ہوتا۔ کیا تو نے مجھ پر (ہندؤوں کا خامس شان) زنار دیکھا ہے کہ میں حدیث کے مطابق فوی ندوں؟‘‘(حلیۃ الاولیاء لابی مجم الاستہائی ج 3 ص ۰۹اوسندہ جمع) امام شافی رحمہ اللہ کے اس شہری قول سے معلوم ہوا کہ نبی کریمصلى الله عليه وسلم کی تح حدیث نجات اورمعیار تن ہوتی ہے۔ ہرمسلمان پر یہ لازم ہے کہ وہ قرآن وحدیث کے مطابق ہی اپنے عقائد، اقوال و اکمال اختیار کرنے۔ تمام اللہ مسلمین کا بھی مسلک ومذہب اورطریقہ کار تھا۔ امام ابوحنین (متوفی ۵۰ھ)رحمہ اشد نے ایک (رح) حدیث سن کرنور اپنے سابق فونے سے رجوع کرلیا تھا اور علم دیا تھا کہ میرے(کے ہوئے) تو نے وکاٹ کرمٹادو۔(کتاب لاناعبد الدین احمد بن حنبل:۴۸۰وبندہ جمع) امام مالک (متوفی ۹ے انھ)رحمہ المّد سے بھی پاؤں کی انگلیوں کے خلال کے بارے میں اینوی حدیث سن کرنور اپنے سابق تو نے سے رجوع کیا تھا۔ (تقدمتہ الجرح والتعديل لابن ابی حاتم rr%rル و سنن کارمنی نیستی ا/٦ کے، کے کے وسندرہ سن) じーィrいجبل (متوفی ا۲۳ھ) فرمائے تھے کہ: ”تم اس نے رسول الند عصلى الله عليه وسلم کی حدیث ردکردی ہلاکت کے کنارے پر ہے۔“ (مراتب المام ابن ابوزیاس ۱۸۲، ایده میثاضر و اس ۵ و سندرسن) جولوگ ان اللہ کرام سے محبت کا دعوی رکھتے ہیں، اور وہ اس دعوئے میں اگر سچے ہیں تو ان پر یہ لازم ہے کہ وہ قرآن وحدیث کو سر آگھوںپررکھے ہوئے اپنا عقیدہ قول وعقل بنائیں۔ یطریقہ اختیار کر کے ہی وہ اللہ کرام سے اپنی محبت کے دعوئےکوچا ثابت کر سکے ہیں۔ تشبیہ:قرآن وحدیث سے اجماع اُمت کا تجت ہونا اور اجتماد کا جواز ثابت ہے۔ وانجمد شد
Your source to Islamic Resources in Urdu Online
جزاک اللہ خیرا یا اخی
میرے اینڈ پر کیا مسئلہ ہوسکتا ہے؟ اگر کچھ ذہن میں آئے تو بتائیے گا۔
 

مظاہر امیر

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 15، 2016
پیغامات
1,427
ری ایکشن اسکور
411
پوائنٹ
190
مسئلہ کچھ نہیں ہے ۔ پی ڈی ایف پروٹیکٹد ہے ۔
پی ڈی ایف کو کھول لیں ، (پی ڈی ایف تو امیج سے ) تمام امیجز اپلوڈ کرلیں اور ہر صفحے کو الگ سے کھولیں۔
 

محمد نعیم یونس

خاص رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 27، 2013
پیغامات
26,584
ری ایکشن اسکور
6,762
پوائنٹ
1,207
پی ڈی ایف ٹو امیج تو فی الحال دستیاب نہیں ہے۔
البتہ سکرین شاٹ کا استعمال کیا ہے۔۔ابتسامہ!
اگلا صفحہ
Untitled.png


| 3 | 9:الحدیث
العواء المصان : .1 حافقاز جریان زنی
رسول الله علته پايان

)• ا) وعن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : والذي نفس محمد بيده ، لا يسمع بي أحد من هذه الأمة، يهودي ولا نصراني ، ثم يموت ولم يؤمن بالذي أرسلت به إلا كان من أصحاب النار، رواه مسلم رسول اللہ صلى الله عليه وسلم نے فرمایا: اس ذات (الله) کی تم جس کے ہاتھ میں محمد (صلی اللہ علیہ وسلم) کی جان ہے، اس امت (امت دعوت ) میں سے میرے بارے میں جوش کن ہے، چاہے یہودی ہو یا عیسائی، اگر وہ اس (وین) پر ایمان لانے سے پہلی مرجانے جو میں نے آیاہوں تو مسدوزئی ہے۔(مسلم : ۱۵۳/۶۳ وارالسلام: ۳۸ معان:۸) فقه الحديث :
ا: اس حدیث اوردیگر دلائل سے صاف صاف شاہت ہے کہ محمد رسول انتختۂ پر ایمان لانا ہر انسان پرفضس ہے۔ جو
محمس چاہے کو وکیل ہو یاعیسائی یا کی دوسرے ش”شمسیب وال! وہ جب تک آپ کی اشد علیہ و عم پر ایمان میں لات، آپ کو -ー رسول وہی ہیں، تا توص کا فراورا بر تھی * یہودیوں اورعیسائیوں کا خامس اس وجہ سے ذکر کیا گیا ہے کہ یہ دنیا کے دو بڑے آسمانی : حسب ہیں جوانبیاء اوررسولوں کومانے کے دعویدار ہیں،انمیں اہل کتاب بھی کہتے ہیں۔ جب یہاہل کتاب بھی آپ علی اللہ علیہ وم پر ایمان نہلانے کی وجہ —ނ*/ میں جانیں گے تو معلوم ہوا ک۔ دوسر.ہے نام سب مشغلاًہندرو، برہم ونجی ہائی آپ پائی الت "ہلال ہے کی وجہ سے دوزخ میں جا “میں گے۔
۳۔ آپ صلی اشد علیہ وسلم کے شریف لانے کے بعد اگلی تمام شاہتیں منسوخ ہوئی ہیں۔
r جس تحصیل تک اسلام کی اگوست نہ پہنچے، اُس کے بارے میں علماء کا اختلاف ہے، حدیث میں آیا ہے ۔ ا پتے صل ا”تخت نقیمت کے دن ہوگا۔ وہ شیخ ابن حبان (المواردے۸۲/ )، لحمیہリ البانی رحمانند (I۳۳۳) ۵: اس حدیث میں اللہ تعالیٰ کی عفت (یہ) ہاتھ کا اثبات ہے۔ ہم ان الفاظ پر ایمان رکھے ہیں، ان کی تاوں میں کرتے اور نہ انہیں کسم کی شیدیۓ ہیں۔ اور بھی اہل سنت کا مسلمان ونحب ہے۔
-
- اند. نخست بر تشاہبہات میں سے کہنا اہل بدعت کا مسلمان ہے۔
Your source to Islamic Resources in Urdu Online
 

مظاہر امیر

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 15، 2016
پیغامات
1,427
ری ایکشن اسکور
411
پوائنٹ
190
وه پي ڈي ايف اسٹينڈرڈ طريقے سے نهيں بنائي گئي ، اس لئے مسئله كررها هے ، وه اسكو فارم سمجھ رها هے كيونكه بارڈر وغيره اور اوپر ڈبے لگے هيں ۔ اسوجه سے اس نے ايرر ديا اور بتاديا كه يه فارم هے اور اسكي ابھي سپورٹ نهيں هے ۔
يه طريقه احسن هے كه ايسے كي اميج بنالي جائے اور كرلي جائے ۔
زياده مواد كے لئے اے بے سوفٹوئر هے مگر وه عربي كے لئے هے ۔
 

مظاہر امیر

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 15، 2016
پیغامات
1,427
ری ایکشن اسکور
411
پوائنٹ
190
ایک اور وضاحت کروں یہاں پر ، وہ یہ کہ جمیل نوری نستعلیق یا علوی نستعلیق یہ ابھی گوگل فونٹس پراجیکٹ میں شامل نہیں ہیں اپنے حجم کی وجہ سے ۔ ابھی ایک نیا نستعلیق فونٹ ریلیز ہونے والا ہے جسکا حجم 300 کے بی کے اندر ہے ، ان شاء اللہ وہ گوگل کے اسٹینڈرڈ کے مطابق ہوگا ، تو وہ شامل ہوجائے گا گوگل فونٹس میں ۔ پھر اسکا رزلٹ اور بہتر ہوجائے گا اور ویب ڈیولپرز کے لئے بھی فونٹ امبیڈ کرنا بہت آسان ہوجائے گا ۔
اس فونٹ کے ریلیز کے بارے میں @arifkareem بتا سکتے ہیں ۔
 

abu khuzaima

رکن
شمولیت
جون 28، 2016
پیغامات
77
ری ایکشن اسکور
15
پوائنٹ
46
WW.duransunnah.com
| 2 | 9:اندر بیث

کمت الار میث قرآن و حدیث کی برتری عطاء ابتدائی
امام ابوبکر عبداللد بن الزبیر الحمیدی (متوفی ۳۹ھ)رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ: ” میں مصر میں تھا، جب (ایک دن) محمد بن ادریس الشانی (متوفی ۲۰۳ ھ مشہور امام) نے رسول اللہ عصلى الله عليه وسلم کی ایک حدیث بیان کی تو ایک آدمی نے ان سے کہا:اسے ابو عبداللد کیا آپ اس (حدیث) کے قال (وفاعل) ہیں؟ (امام) شانتی رحمہ اشد نے فرمایا کیا تو نے دیکھا ہے کہ میں (عیسائیوں کے) کنیسہ سے باہر آیا ہوں یا مجھ پر (ہندووں کا) زنار (خامس نشان: دھاگہ) دیکھا ہے؟ جب میرے نزدیک رسول النبیصلى الله عليه وسلم کی حدیث ثابت ہوجا ہے تو وہی ہمیشہ کے لئے میراقول ہوتا ہے۔ اور اگر حدیث ثابت نہ ہوتو وہ میراقول نہیں ہوتا۔ کیا تو نے مجھ پر (ہندؤوں کا خامس شان) زنار دیکھا ہے کہ میں حدیث کے مطابق فوی ندوں؟‘‘(حلیۃ الاولیاء لابی مجم الاستہائی ج 3 ص ۰۹اوسندہ جمع) امام شافی رحمہ اللہ کے اس شہری قول سے معلوم ہوا کہ نبی کریمصلى الله عليه وسلم کی تح حدیث نجات اورمعیار تن ہوتی ہے۔ ہرمسلمان پر یہ لازم ہے کہ وہ قرآن وحدیث کے مطابق ہی اپنے عقائد، اقوال و اکمال اختیار کرنے۔ تمام اللہ مسلمین کا بھی مسلک ومذہب اورطریقہ کار تھا۔ امام ابوحنین (متوفی ۵۰ھ)رحمہ اشد نے ایک (رح) حدیث سن کرنور اپنے سابق فونے سے رجوع کرلیا تھا اور علم دیا تھا کہ میرے(کے ہوئے) تو نے وکاٹ کرمٹادو۔(کتاب لاناعبد الدین احمد بن حنبل:۴۸۰وبندہ جمع) امام مالک (متوفی ۹ے انھ)رحمہ المّد سے بھی پاؤں کی انگلیوں کے خلال کے بارے میں اینوی حدیث سن کرنور اپنے سابق تو نے سے رجوع کیا تھا۔ (تقدمتہ الجرح والتعديل لابن ابی حاتم rr%rル و سنن کارمنی نیستی ا/٦ کے، کے کے وسندرہ سن) じーィrいجبل (متوفی ا۲۳ھ) فرمائے تھے کہ: ”تم اس نے رسول الند عصلى الله عليه وسلم کی حدیث ردکردی ہلاکت کے کنارے پر ہے۔“ (مراتب المام ابن ابوزیاس ۱۸۲، ایده میثاضر و اس ۵ و سندرسن) جولوگ ان اللہ کرام سے محبت کا دعوی رکھتے ہیں، اور وہ اس دعوئے میں اگر سچے ہیں تو ان پر یہ لازم ہے کہ وہ قرآن وحدیث کو سر آگھوںپررکھے ہوئے اپنا عقیدہ قول وعقل بنائیں۔ یطریقہ اختیار کر کے ہی وہ اللہ کرام سے اپنی محبت کے دعوئےکوچا ثابت کر سکے ہیں۔ تشبیہ:قرآن وحدیث سے اجماع اُمت کا تجت ہونا اور اجتماد کا جواز ثابت ہے۔ وانجمد شد
Your source to Islamic Resources in Urdu Online
یہ کس اپلیکیشن سے کیا آپ نے؟ سکرین شاٹ دیں؟

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Top