• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ہائے ری تقلید! تیرا بیڑا غرق

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
sahj بھائی ! میں آپ کا احترام کرتا ہوں۔ کچھ باتیں آپ نے ٹھیک بھی کہی ہیں۔
لیکن اب میں آپ سے صرف ایک جملہ کہنے پر مجبور ہوں ، اور وہ یہی کہ :
اب بس کیجیے !!!

اس 9ویں صفحہ پر سب سے معقول مراسلہ ، مراسلہ:81 ہے (سوائے چند ایک تلخ جملوں کے)۔ اس کے بعد تو فریقین کو خاموشی اختیار کر لینا چاہیے۔ اس سے آگے بات ہوگی تو سوائے دلوں میں بدگمانی کی راہیں پھیلنے کے اور کوئی اچھی بات نہیں ہوگی۔
آپ بدگمانی کی بات کررہے ہیں۔ ہندوستان میں جب سے یہ دیوبندی فرقہ وجود میں آیا ہے۔ انہوں نے بغض اہل حدیث میں قرآنی آیات اور احادیث گھڑ کر اپنی آخرت برباد کرلی ہے۔ کسی کی دشمنی اور بغض میں جب کوئی اتنا اندھا ہوجائے کہ اپنی آخرت اور نجات بھی داؤ پر لگا دے تو اندازہ کیا جاسکتا ہے کہ اہل حدیث سے نفرت اور دشمنی میں یہ بدعتی فرقہ کس انتہائی مقام پر آچکا ہے جہاں بدگمانی تو کوئی حیثیت ہی نہیں رکھتی۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
لَّعۡنَتَ اللّٰہِ عَلَی الۡکٰذِبِیۡنَ
رسول اللہ ﷺسے کسی نے پوچھاکہ کیا مومن بزدل ہوسکتا ہے؟ آپ نے فرمایا ہاں، پھر پوچھا کیا مومن بخیل ہوسکتا ہے؟ آپ نے فرمایا ہاں، پوچھا کیا مومن جھوٹا ہوسکتا ہے ؟ آپ نے فرمایانہیں۔(موطا امام مالک)
اس حدیث کا صحیح مصداق دیوبندی ہیں۔ثبوت ملاحظہ ہو: کذابین کا ٹولہ

مسٹر شاہد نزیر کا جھوٹ

یہ ہے وہ آخری پوسٹ جسے میں نے سن دوھزار گیارہ میں پوسٹ کیا تھا مورخہ ٩ نومبر ،دس بجکر ٢٦ منٹ پر ۔
اور مسٹر شاہد نزیر نے پورے تین مہینے مفرور رہنے کے بعد جواب دیا

اب فیصلہ آپ خود کریں تمام دیکھنے پڑھنے والے ،کہ یہ ہے نام نہاد اہل حدیث مسٹر شاہد نزیر کا اصل کردار؟
جھوٹ ایسے لکھتے ہیں جیسے انہیں اللہ اور رسول نے (معازاللہ) اجازت دی ہوئی ہے کہ جتنا مرضی جھوٹ بولو۔

باقی بات بعد میں کیونکہ میں فی الحال جناب باذوق صاحب کے جواب کا انتظار کر رہا ہوں ۔
شکریہ
آپ لوگوں کا بھی عجیب حال ہے کہ خود تو اس قدر جھوٹ بولتے ہو کہ قرآن و حدیث کو بھی نہیں بخشتے۔ اور اگر مخالف غلط حوالہ بھی دے دے یا نادانستہ کوئی لفظ غلط لکھ دے تو جھوٹ جھوٹ کا شور مچانے لگتے ہو۔ یعنی چور مچائےشور

ہم تو شروع ہی سے آپکو جواب دیتے چلے آرہے ہیں لیکن آپ ہی سے اس موضوع کا کوئی جواب نہیں بن پڑ رہا۔ آپ کی آخری پوسٹ کا میں نے جان بوجھ کر اس لئے جواب نہیں دیا تھا کہ اس میں کوئی ایسی بات نہیں تھی کہ اس کا جواب دیا جاتا بلکہ آپکی اس پوسٹ میں موضوع سے فرار اختیار کرکے ادھر ادھر کی فضول باتیں کئی گئیں تھیں۔ بہرحال جب میں نے جواب دیا تو یہی کہا کہ آپ موضوع کا جواب دیں اور موضوع سے غیر متعلق باتیں نہ کریں اور آپ کو اس موضوع پر شکست فاش ہوچکی ہے۔ بہرحال آپ کی پوسٹ کوئی ایسی پوسٹ تو نہیں تھی جس کے جواب میں آپ چھ ماہ کا انتظار کرتے رہے۔ آپ کو تو کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ ہے کی دلیل دینی تھی جو آپ بغیر انتظار کے بھی دے سکتے تھے۔ لیکن چونکہ وہ دلیل آپ کے پاس ہے ہی نہیں اس لئے ہم تو کہتے ہیں کہ آپ اس موضوع پر اپنی پہلی پوسٹ سے ہی مفرور ہیں اور اس وقت تک مفرور رہیں گے جب تک اصل موضوع کا جواب نہیں دیتے۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
لَّعۡنَتَ اللّٰہِ عَلَی الۡکٰذِبِیۡنَ
رسول اللہ ﷺسے کسی نے پوچھاکہ کیا مومن بزدل ہوسکتا ہے؟ آپ نے فرمایا ہاں، پھر پوچھا کیا مومن بخیل ہوسکتا ہے؟ آپ نے فرمایا ہاں، پوچھا کیا مومن جھوٹا ہوسکتا ہے ؟ آپ نے فرمایانہیں۔(موطا امام مالک)

مسٹر شاہد نزیر کا جھوٹ
اصل پیغام ارسال کردہ از: شاہد نذیر
سہج صاحب تھک ہار کر اور ناکامی کا داغ لے کر اس موضوع سے فرار ہوگئے تھے۔ لیکن پھر غالبا ملنگ جیسے غالی دیوبندیوں نے موصوف کو ’’میں نہ مانوں’’ اور ’’جھوٹ اتنا بولو کے سچ لگنے لگے‘‘ کا دیوبندی ہنر ایک مرتبہ پھر آزمانے کی نصیحت کی۔
09-11-2011 10:26 #55پوسٹ
sahj
یہ ہے وہ آخری پوسٹ جسے میں نے سن دوھزار گیارہ میں پوسٹ کیا تھا مورخہ ٩ نومبر ،دس بجکر ٢٦ منٹ پر ۔
اور مسٹر شاہد نزیر نے پورے تین مہینے مفرور رہنے کے بعد جواب دیا
18-03-2012 19:58 #56پوسٹ
شاہد نذیر
اب فیصلہ آپ خود کریں تمام دیکھنے پڑھنے والے ،کہ یہ ہے نام نہاد اہل حدیث مسٹر شاہد نزیر کا اصل کردار؟
جھوٹ ایسے لکھتے ہیں جیسے انہیں اللہ اور رسول نے (معازاللہ) اجازت دی ہوئی ہے کہ جتنا مرضی جھوٹ بولو۔

باقی بات بعد میں کیونکہ میں فی الحال جناب باذوق صاحب کے جواب کا انتظار کر رہا ہوں ۔
شکریہ
یہ تو تھا وہ جھوٹ جسے مسٹر شاہد نزیر نے یہ کہہ کر تسلیم بھی کرلیا اور ضد اور ھٹدھرمی کی روش پر قائم رہتے ہوئے کہا
اور اگر مخالف غلط حوالہ بھی دے دے یا نادانستہ کوئی لفظ غلط لکھ دے تو جھوٹ جھوٹ کا شور مچانے لگتے ہو۔ یعنی چور مچائےشور
یہ تو ہے کردار نام نہاد فرقہ اہل حدیث کے باطل عقائد و نظریات کا ڈھنڈورا پیٹنے والے شخص کا ، کہ جھوٹ کا بازار گرم کیا ہوا ہے اپنی ہر عبارت میں ۔

ایک اور جھوٹ ،مکر، فریب ، دغابازی ، وغیرہ بھی دکھاتا ہوں جو مسٹر شاہد نزیر نے میرے مراسلہ سے اقتباس لیتے ہوئے ظاہر کیا ہے ۔
مراسلہ نمبر ٨٥ ، میں نے لکھا تھا
جی ہاں جناب ہم اہل سنت والجماعت کے نزدیک اصل سنت رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم بیٹھ کر پیشاب کرنا ہے ۔ اور کھڑے ہوکر پیشاب کرنا صغیرہ گناہ ہے

اور مراسلہ نمبر ٨٩، میں مسٹر شاہد نزیر نے جان بوجھ کر خیانت ،جھوٹ، اور وغیرہ وغیرہ کا مظاہرہ کیا ۔ یعنی ہم اہل سنت جوکہ اصل عبارت میں لکھا تھا کو بدل کر ہم اہل بدعت کردیا ۔

دیکھا آپ لوگوں نے کس چالاکی سے مسٹر شاہد نزیر نے عبارت کے اقتباس میں خیانت کی؟اور کہتے ہیں کہ نادانستہ کوئی لفظ لکھ دے،میں پوچھتا ہوں یہ اہل سنت کو بدل کر اہل بدعت لفظ جولکھا ہے یہ کون سی دانست میں لکھا ہے؟ کیا ایسی خیانت کو کوئی غیر دانستہ کہہ سکتا ہے؟لیکن ہاں یہ مسٹر شاہد نزیر کے لئے ممکن ہے، ایسے خائن شخص کی کسی بات کا اعتبار آپ لوگ کرتے ہوں تو بڑے شوق سے ۔ میری نظر میں تو اس بندے کی تمام عبارات صرف اپنا پرفریب موقف ،لولے لنگڑے جھوٹ کے سہارے ثابت کرنے کا جنون ہے اور بس۔
لمحہ فکریہ ہے فورم انتظامیہ کے لئے اور دیگر ممبران کے لئے ، کہ ایسا شخص جو دن رات آپ غیر مقلدین کا نام ڈبونے میں مصروف ہے ، آپ لوگوں کی ناک کے نیچے جھوٹ اور فریب کاری کا کھیل کھیل رہا ہے ،صرف اہل سنت والجماعت کے بغض میں ، اور اس مقصد میں کچھ کردکھانے کی دھن میں مسٹر شاہد نزیر ہر حد کو پھلانگتے جارہے ہیں ۔ آپ ممبران فورم کو شاہد نزیر کے کھلے کھلے جھوٹ اور فریب دکھاچکا ہوں ۔ باقی جھوٹ لکھنے والا جانے اور باقی احباب ۔

مجھے ابھی بھی باذوق صاحب کی طرف سے جواب کا منتظر ہوں ، اسی لئے ابھی صرف شاہد نزیر کی فریب کاری اور جھوٹ دکھارہا ہوں ۔

شکریہ
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
سہج صاحب آپ نے تو جھوٹ جھوٹ کی رٹ لگا کر بلاوجہ ہی خود کو ہلکان کر لیا ہے۔ آپ کے اکابرین جو قرآن و حدیث پر دن رات جھوٹ بولتے رہے ہیں زرا اس پر بھی روشنی ڈال دیجئے۔ آپ اہل بدعت ہیں لیکن جب آپ سفید جھوٹ بولتے ہوئے خود کو اہل سنت والجماعت لکھ رہے ہیں تو میں نے آپ کے جملے کی تصحیح کردی ہے۔میرے بھائی کوئی ایسا جھوٹ بولو جسے مخالف ہضم بھی کرسکے۔ معاف کیجئے گا یہ جھوٹ مجھ سے ہضم نہیں ہورہا اس لئے آئیندہ بھی میں یہ تصحیح کرتا رہونگا۔ان شاء اللہ
اگر آپ کو جھوٹ جھوٹ کی رٹ سے فرصت مل جائے تو اصل موضوع سے متعلق بھی کچھ عرض کردیجئے اور وہ حدیث پیش کردیں جس کے مطابق کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ ہے۔وگرنہ دیانت کا مظاہرہ کرتے ہوئے جس کی امید دیوبندیوں سے نہیں کی جاسکتی کم ازکم تسلیم کرلیں کہ ابن نجیم نے جہالت کی بنا پر کھڑے ہوکر پیشاب کرنے کو گناہ کہا ہے اور اس سے وہ گستاخ رسول بھی ثابت ہوگیا ہے۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
سہج صاحب آپ نے تو جھوٹ جھوٹ کی رٹ لگا کر بلاوجہ ہی خود کو ہلکان کر لیا ہے۔ آپ کے اکابرین جو قرآن و حدیث پر دن رات جھوٹ بولتے رہے ہیں زرا اس پر بھی روشنی ڈال دیجئے۔ آپ اہل بدعت ہیں لیکن جب آپ سفید جھوٹ بولتے ہوئے خود کو اہل سنت والجماعت لکھ رہے ہیں تو میں نے آپ کے جملے کی تصحیح کردی ہے۔میرے بھائی کوئی ایسا جھوٹ بولو جسے مخالف ہضم بھی کرسکے۔ معاف کیجئے گا یہ جھوٹ مجھ سے ہضم نہیں ہورہا اس لئے آئیندہ بھی میں یہ تصحیح کرتا رہونگا۔ان شاء اللہ
اگر آپ کو جھوٹ جھوٹ کی رٹ سے فرصت مل جائے تو اصل موضوع سے متعلق بھی کچھ عرض کردیجئے اور وہ حدیث پیش کردیں جس کے مطابق کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ ہے۔وگرنہ دیانت کا مظاہرہ کرتے ہوئے جس کی امید دیوبندیوں سے نہیں کی جاسکتی کم ازکم تسلیم کرلیں کہ ابن نجیم نے جہالت کی بنا پر کھڑے ہوکر پیشاب کرنے کو گناہ کہا ہے اور اس سے وہ گستاخ رسول بھی ثابت ہوگیا ہے۔
وہ حدیث پیش کردیں جس کے مطابق کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ ہے
شرم تو نہیں آتی مجھ سے "حدیث" کا مطالبہ کرتے ؟ خود مسٹر شاہد نزیر کے ہوش اڑے ہوے ہیں کہ نام نہاد اہلحدیث نام بھی ہاتھ سے جاتا رہا ۔ بقول مسٹر شاہد نزیر دیوبندی گستاخ رسول ہیں ، اور انہیں سے حدیث کا مطالبہ ؟؟
مسٹر شاہد نزیر اب اپنے اہل حدیث نام کی لاج رکھو اور مزید تماشہ نہ بناؤ اپنے اہل حدیث پنے کو اور بتادو مجھے بلکہ میرے منہ پر ماردو اپنے دوسرے نمبر کی دلیل اس بارے میں کہ
١-صحیح حدیث سے ثابت شدہ عمل کیا کہلاتا ہے ؟ سنت یا جائز؟
٢-جب خاص حالات یا خاص موقع نہ ہو تو پھر کھڑے ہوکر پیشاب کرنا کیا کہلائے گا ثواب یا گناہ ؟
٣-نماز کے دوران اپنی نواسی کو گود میں اٹھا رکھاجائے اور سجدوں کے وقت بچی کو اتار دیا جائے اور سجدوں کے بعد دوبارہ گود میں اٹھا لیا جائے۔تو نماز رہے گی؟یا گناہ؟
صرف ان تین سوالوں کے جواب دیجئے مسٹر شاہد نزیر یعنی صرف قرآن اور حدیث پیش کریں جس سے ثابت ہوجائے کہ کھڑے ہوکر پیشاب کرنا کسی صورت میں بھی یعنی چاہے مجبوری نہ بھی ہو گناہ نہیں۔ اور اب کفر و گستاخی کا فتوی لگانے کی زحمت نہ کریں بصورت دیگر آپ کو سمجھ ہونی چائیے کہ آپ لوووزرز میں ہی شمار کئیے جائیں گے ۔
اور آخری بات مجھے یہ نہ کہیں کہ آپ نے دلیل پیش نہیں کی کھڑے ہوکر پیشاب کرنے کو گناہ کہنے کی ، بلکہ آپ پر واجب ہے مسٹر شاہد نزیر کہ آپ ایسی صحیح حدیث یا آیت پیش کریں جس سے معلوم ہو کہ کسی بھی حال میں کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ نہیں ۔ اور یہ بھی یاد رکھئیے گا مسٹر نام نہاد اہلحدیث شاہد نزیر آپ اور آپ کے ہمنوا غیر مقلدین اپنی کفریہ اور شرکیہ قیاس آرائیوں (آپ کے عقیدے کے مطابق) میں مان چکے ہیں ۔
ابوالحسن علوی حفظہ اللہ نے ایک مضمون میں یہ وضاحت بھی فرمائی ہے کہ ہر حدیث پر سنت کا اطلاق ہوتا ہے۔ تفصیل کے لئے دیکھئے [URL="http://www.kitabosunnat.com/forum/%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D9%88%DA%88-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%B9-%D9%85%DB%8C%DA%BA-119/%D8%A7%DB%81%D9%84-%D8%B3%D9%86%D8%AA-%DA%A9%D8%A7-%D8%AA%D8%B5%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D9%86%D8%AA-888/"]اہل سنت کا تصور سنت چونکہ کھڑے ہوکر پیشاب کرنا بھی صحیح حدیث سے ثابت ہے لہٰذا یہ بھی فعلی سنت ہے۔اب نبی علیہ السلام کے عمل کو سنت سے خارج کرنے کی کوئی دلیل ہمارے علم میں تو نہیں ہے۔ ۔
[/URL]
مجھے امید نہیں کہ آپ اپنے کفریہ اور شرکیہ قیاسات سے باہر نکل سکیں گے حدیث پیش کرنا تو بہت دور کی بات ہے۔ صحابہ آپ کے ہاں "حجت نیست" کا درجہ رکھتے ہیں اور کفریہ شرکیہ درائتیں آپ لوگ پیش کررہے ہیں مسلسل۔ یعنی
کھڑے ہوکر پیشاب کرنا
اس عمل کو سنت کہہ دیا جائے تو درست ہےدلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
شیخ ابوالحسن حفظہ اللہ نے اسے انہی معنوں میں سنت کہا ہےدلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
اور یہ بھی وضاحت کی کہ یہ عام سنت نہیں بلکہ خاص سنت ہےدلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
جو خاص حالات یعنی کوئی عذر، ضرورت یا مجبوری وغیرہ سے تعلق رکھتی ہےدلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
نبی علیہ السلام کا کیا ہوا فعل جائز ہی ہوتا ہے دلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
ابوالحسن علوی حفظہ اللہ نے اسے خاص سنت کہادلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
کیونکہ خاص حالات میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے یہ عمل کیا۔دلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
اور نبی علیہ السلام کے فعل کو سنت ہی کہا جاتا ہے۔دلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث

اب آپ کو شرم کے مارے ڈوب کر مرجانا چائیے مسٹر شاہد نزیر کہ جس قیاس اور زاتی رائے کو کفر اور شرک سے تعبیر کرتے ہو اسی لعنت میں خود گرفتار ہو ۔ مسٹر شاہد نزیر پہلے اپنی تمام قیاس آرائیوں کو آیت یا حدیث صحیحہ سے ثابت کرو ۔ورنہ وہی کام کرو جو تمہیں آتا ہے ۔

سمجھ میں کچھ آیا ! امید تو نہیں
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
شرم تو نہیں آتی مجھ سے "حدیث" کا مطالبہ کرتے ؟ خود مسٹر شاہد نزیر کے ہوش اڑے ہوے ہیں کہ نام نہاد اہلحدیث نام بھی ہاتھ سے جاتا رہا ۔ بقول مسٹر شاہد نزیر دیوبندی گستاخ رسول ہیں ، اور انہیں سے حدیث کا مطالبہ ؟؟
جزاک اللہ! میری بات جیسے ابھی تسلیم کی ہے اگر یہ بات آپ پہلے ہی تسلیم کرلیتے کہ دیوبندی گستاخ رسول ہیں تو اتنی لمبی چوڑی بحث کی ضرورت نہ ہوتی۔ بہرحال مبارک ہو سہج صاحب آپ کے اس اقرار پر موضوع کا منطقی فیصلہ ہوگیا ہے۔اب امید ہے آپ مزید کسی بحث و مباحثہ سے پرہیز فرمائینگے۔

مسٹر شاہد نزیر اب اپنے اہل حدیث نام کی لاج رکھو اور مزید تماشہ نہ بناؤ اپنے اہل حدیث پنے کو اور بتادو مجھے بلکہ میرے منہ پر ماردو اپنے دوسرے نمبر کی دلیل اس بارے میں کہ
١-صحیح حدیث سے ثابت شدہ عمل کیا کہلاتا ہے ؟ سنت یا جائز؟
اس بات کا ایک بار نہیں بلکہ کئی بار آپ کو جواب دیا جا چکا ہے۔ آپ سابقہ پوسٹس کی طرف مراجعت فرمائیں اور اگر آپ کو ہمارا دیا گیا جواب قابل قبول نہیں تو دلیل سے ہمارے جواب پر نقد فرمادیں کہ فلاں فلاں وجہ سے یہ جواب درست نہیں۔ پھر یا تو ہم آپ کا اشکال دور کرینگے یا پھر کسی دوسری دلیل کے ذریعے آپ کی تشفی کی کوشش کرینگے۔ ان شاء اللہ

٢-جب خاص حالات یا خاص موقع نہ ہو تو پھر کھڑے ہوکر پیشاب کرنا کیا کہلائے گا ثواب یا گناہ ؟
میں نے پچھلی پوسٹ میں اس کا جواب دیا تھا لیکن آپ نے پڑھنے کی بھی زحمت گوارا نہیں کی۔ ایک مرتبہ پھر ملاحظہ فرمالیں۔
آپکا یہ ارشاد کے بلاعذر کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ کا باعث ہے۔ یہ بھی بالکل غلط ہے کیونکہ موطا امام مالک میں باسند صحیح ثابت ہے کہ عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ کھڑے ہوکر پیشاب کرتے تھے۔(١-٦٥،ح ١٤٠ بتحقیقی)
یہ بھی یاد رکھئے گا کہ میں پوسٹ نمبر 89 پر یہ ثابت کر چکا ہوں کہ آپ کھڑے ہوکر پیشاب کرنے کے جواز کے قائل ہی نہیں ہیں۔ اس لئے کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ ہوگا یا ثواب جیسے سوالات کرنے کا آپ کو کوئی حق نہیں پہنچتا۔

٣-نماز کے دوران اپنی نواسی کو گود میں اٹھا رکھاجائے اور سجدوں کے وقت بچی کو اتار دیا جائے اور سجدوں کے بعد دوبارہ گود میں اٹھا لیا جائے۔تو نماز رہے گی؟یا گناہ؟
یہ موضوع سے غیرمتعلقہ سوال ہے۔ یہ سوالات کا شوق آپ اپنے مدرسہ میں پورا کیجئے کیونکہ ہم نے جاہلوں کے سوالوں کا جواب دینے کا ٹھیکہ نہیں لیا۔ کیا آپ کے مقلد (جاہل) علماء کسی کام کےنہیں؟ موضوع سے متعلق آپ نے ہمارے ایک سوال کا جواب نہیں دیا کہ آپ کا کھڑے ہوکر یا بیٹھ کر پیشاب کرنے کے بارے میں جو بھی موقف ہے اسے آپ اپنے اصول کے مطابق اپنے امام سے ثابت کردیں۔

صرف ان تین سوالوں کے جواب دیجئے مسٹر شاہد نزیر یعنی صرف قرآن اور حدیث پیش کریں جس سے ثابت ہوجائے کہ کھڑے ہوکر پیشاب کرنا کسی صورت میں بھی یعنی چاہے مجبوری نہ بھی ہو گناہ نہیں۔
کیا آپ نے اس مسئلہ پر اپنا موقف اپنے امام سے با سند صحیح ثابت کردیا؟؟؟ آپ اپنے امام کا باسند قول پیش کریں ہم آپ کو جیسے آپ چاہیں گے ہر بات کا قرآن وحدیث سے دینگے۔ان شاء اللہ

اور اب کفر و گستاخی کا فتوی لگانے کی زحمت نہ کریں بصورت دیگر آپ کو سمجھ ہونی چائیے کہ آپ لوووزرز میں ہی شمار کئیے جائیں گے ۔
آپ بے فکر رہیں اب مجھے ایسے فتوؤں کی کوئی ضرورت نہیں کیونکہ اپنے اکابرین کو آپ نے خود ہی گستاخ رسول مان لیا ہے۔ حقیقت کو تسلیم کرنے پر بہت شکریہ آپکا سہج صاحب۔

اور آخری بات مجھے یہ نہ کہیں کہ آپ نے دلیل پیش نہیں کی کھڑے ہوکر پیشاب کرنے کو گناہ کہنے کی ، بلکہ آپ پر واجب ہے مسٹر شاہد نزیر کہ آپ ایسی صحیح حدیث یا آیت پیش کریں جس سے معلوم ہو کہ کسی بھی حال میں کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ نہیں ۔ اور یہ بھی یاد رکھئیے گا مسٹر نام نہاد اہلحدیث شاہد نزیر آپ اور آپ کے ہمنوا غیر مقلدین اپنی کفریہ اور شرکیہ قیاس آرائیوں (آپ کے عقیدے کے مطابق) میں مان چکے ہیں ۔
آپ بہت بھولے ہیں بلکہ اگر میں یہی بات آسان لفظوں کہوں تو آپ بہت بڑے جھوٹے ہیں۔ شاید آپ کو یاد نہیں کہ یہ موضوع میں نے شروع کیا ہے اور موضوع کا مقصد کھڑے ہوکر یا بیٹھ کر پیشاب کرنا نہیں بلکہ دیوبندیوں اور بریلویوں کی گستاخیاں ہیں۔ جو موضوع تھا اسے میں ثابت کرچکا ہوں۔الحمداللہ

مجھے امید نہیں کہ آپ اپنے کفریہ اور شرکیہ قیاسات سے باہر نکل سکیں گے حدیث پیش کرنا تو بہت دور کی بات ہے۔ صحابہ آپ کے ہاں "حجت نیست" کا درجہ رکھتے ہیں اور کفریہ شرکیہ درائتیں آپ لوگ پیش کررہے ہیں مسلسل۔ یعنی
کھڑے ہوکر پیشاب کرنا
اس عمل کو سنت کہہ دیا جائے تو درست ہےدلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
شیخ ابوالحسن حفظہ اللہ نے اسے انہی معنوں میں سنت کہا ہےدلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
اور یہ بھی وضاحت کی کہ یہ عام سنت نہیں بلکہ خاص سنت ہےدلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
جو خاص حالات یعنی کوئی عذر، ضرورت یا مجبوری وغیرہ سے تعلق رکھتی ہےدلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
نبی علیہ السلام کا کیا ہوا فعل جائز ہی ہوتا ہے دلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
ابوالحسن علوی حفظہ اللہ نے اسے خاص سنت کہادلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
کیونکہ خاص حالات میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے یہ عمل کیا۔دلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث
اور نبی علیہ السلام کے فعل کو سنت ہی کہا جاتا ہے۔دلیل میں نہ قرآن ہے اور نہ حدیث

اب آپ کو شرم کے مارے ڈوب کر مرجانا چائیے مسٹر شاہد نزیر کہ جس قیاس اور زاتی رائے کو کفر اور شرک سے تعبیر کرتے ہو اسی لعنت میں خود گرفتار ہو ۔ مسٹر شاہد نزیر پہلے اپنی تمام قیاس آرائیوں کو آیت یا حدیث صحیحہ سے ثابت کرو ۔ورنہ وہی کام کرو جو تمہیں آتا ہے ۔

سمجھ میں کچھ آیا ! امید تو نہیں
آپ خود انصاف کریں سہج صاحب کے آپ کے تقلیدی مذہب میں مقلد پر حجت صرف اس کے امام کا قول ہوتا ہے۔ مطلب یہ کہ مقلد کے نزدیک نہ تو حدیث حجت ہے نہ قرآن حجت ہے۔ اب صحابہ کی بات کیاکریں اسے تو آپ کسی کھاتے میں ہی نہیں رکھتے۔ اب خود ہی بتائیں سہج صاحب شرم سے ڈوب کر کس کو مرنا چاہیے؟؟؟ جی ہاں! صرف اور صرف گستاخ مقلدین کو۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
جزاک اللہ! میری بات جیسے ابھی تسلیم کی ہے اگر یہ بات آپ پہلے ہی تسلیم کرلیتے کہ دیوبندی گستاخ رسول ہیں تو اتنی لمبی چوڑی بحث کی ضرورت نہ ہوتی۔ بہرحال مبارک ہو سہج صاحب آپ کے اس اقرار پر موضوع کا منطقی فیصلہ ہوگیا ہے۔اب امید ہے آپ مزید کسی بحث و مباحثہ سے پرہیز فرمائینگے۔
مسٹر شاہد نزیر آپ اپنا انداز جھوٹ اور مکاری کے علاوہ ایمان داروں والا نہیں بناسکتے ؟ آخر آپ کون سی حدیث کا اہل سمجھتے ہیں اپنے آپ کو ؟ ہر بات میں مکاری ؟ مسٹر شاہد نزیر اگر میں یہ کہہ دوں کہ ثابت کرو کہ میں نے کہاں یہ تسلیم کیا ہے کہ دیوبندی گستاخ رسول ہیں ؟ تو تم ٹکریں مار مار کر مر تو سکتے ہو لیکن ثابت کرہی نہیں سکتے ۔ ہاں جھوٹوں اور ضدیوں کے آگے میں بے بس ہوں ۔ اللہ ہی ہدایت دینے والا ہے۔
مسٹر شاہد نزیر اس بار جو جھوٹ سامنے لائے ہیں اپنا وہ ہے میرا یہ لکھنا کہ شرم تو نہیں آتی مجھ سے "حدیث" کا مطالبہ کرتے ؟ خود مسٹر شاہد نزیر کے ہوش اڑے ہوے ہیں کہ نام نہاد اہلحدیث نام بھی ہاتھ سے جاتا رہا ۔ بقول مسٹر شاہد نزیر دیوبندی گستاخ رسول ہیں ، اور انہیں سے حدیث کا مطالبہ ؟؟ اب مسٹر شاہد نزیر اپنے ہی کہے ہوئے جھوٹ کو میرے سر مونڈنے کی مکارانہ خواہش میں ہیں ؟ مسٹر شاہد نزیر یہ آپ کی تبرہ بازی ہی تھی جس کی میں نے آپ کو بقول مسٹر شاہد نزیر کہہ کر نشاندہی کی تھی کہ کچھ تو شرم کرو ، جسے گستاخ رسول کہتے ہو اس سے دلیل مانگتے ہو ؟ وہ بھی حدیث ؟ اب بھی شرم کرلیں تو آپ کی کچھ نا کچھ بھرم بازی یہاں قائم ہوسکتی ہے کہ آپ اپنی دوسرے نمبر کی دلیل پیش کردیں ان سوالوں سے متعلق۔
١-صحیح حدیث سے ثابت شدہ عمل کیا کہلاتا ہے ؟ سنت یا جائز؟
٢-جب خاص حالات یا خاص موقع نہ ہو تو پھر کھڑے ہوکر پیشاب کرنا کیا کہلائے گا ثواب یا گناہ ؟
٣-نماز کے دوران اپنی نواسی کو گود میں اٹھا رکھاجائے اور سجدوں کے وقت بچی کو اتار دیا جائے اور سجدوں کے بعد دوبارہ گود میں اٹھا لیا جائے۔تو نماز رہے گی؟یا گناہ؟

یہی راستہ ہے آپ کے پاس مزید رسوا ہونے سے بچنے کا ۔ اور دکھانے کا کہ آپ کے پاس دلیل موجود ہے اپنے دعووں کو ثابت کرنے کے لئے ۔ یہ الگ بات ہے کہ آپ ثابت نہیں کرسکتے کیونکہ اگر کوئی حدیث پلے ہوتی تو پیش کرچکے ہوتے ۔


اس بات کا ایک بار نہیں بلکہ کئی بار آپ کو جواب دیا جا چکا ہے۔ آپ سابقہ پوسٹس کی طرف مراجعت فرمائیں اور اگر آپ کو ہمارا دیا گیا جواب قابل قبول نہیں تو دلیل سے ہمارے جواب پر نقد فرمادیں کہ فلاں فلاں وجہ سے یہ جواب درست نہیں۔ پھر یا تو ہم آپ کا اشکال دور کرینگے یا پھر کسی دوسری دلیل کے ذریعے آپ کی تشفی کی کوشش کرینگے۔ ان شاء اللہ
کسی دوسری دلیل کی دلیل کی نہیں صرف دوسری دلیل یعنی حدیث دکھائیے اگر دکھاسکتے ہیں تو ، اور احسان کیجئے جناب وہ جواب جو آپ دے چکے ہیں ،اگر ابن داود صاحب کی طرف سے دئیے گئے جواب کی بات ہے تو جناب اس بارے میں میں عرض کرچکا کہ وہ اایک بوگس قسم کی زاتی رائے ہے آپ کے اصولوں کے مطابق ۔ شاید آپ اس جواب کی ہی بات کررہے ہیں؟
پوسٹ٧٣
Sahj صاحب نجانے کس دیس کی زبان بولتے ہیں کہ جہاں جو جائز ہو وہ سنت نہیں ہو سکتی اور جو ناجائز ہو وہ سنت ہوتی ہے!! اور جو سنت ہو وہ ناجائز ہوتی ہے!!
صحیح حدیث سے ثابت شدہ عمل فرض و واجب بھی ہو سکتا ہے ، مندوب و سنت بھی اور مباح و جائز بھی اور یہ بھی کہ صرف خاص حالات میں سنت و جائز ہو اور عام حالات میں خلاف سنت و ناجائز ہو ، اور یہ تمام امور قرآن و سنت سے اخذ ہونگے! یعنی کہ سنت سے ثبوت کسی عمل کو فرض و واجب بھی کرتا بھی کرتا ہے!!
تو مسٹر شاہد نزیر اس تاویل باطلہ (آپ کے اصولوں کے مطابق)کا جواب میں پہلے ہی دے چکا ہوں دیکھئیے۔
پوسٹ ٧٦
تو بھائی جان ابن داؤد یہ فیصلہ کون کرے گا کہ اس صحیح حدیث سے جو عمل ثابت ہوا وہ عام سنت ہے یا خاص سنت ؟ جائز ہے یا مباح ؟ اس تشریح کے لئے پھر آپ غیر مقلدوں کو امتیوں کے در کھٹکانے پڑے گے ۔ کوئی کہے گا سنت ہے ،کوئی کہے گا جائز ہے ، کوئی کہے گا خاص سنت ہے ، اور کوئی کہے گا کہ گناہ صغیرہ ۔ ۔ آپ کی دلیلوں کے مطابق تو ایسا ہونا چاھئیے کہ آپ لوگ صرف قرآن اور حدیث کے فیصلہ کو مانیں ۔ یعنی قرآن بتائے کہ یہ عمل سنت فرض واجب یا مباح ہے یا پھر نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم خود درجہ بندی فرمائیں کہ یہ عمل میری سنت ہے اور وہ عمل خاص سنت ہے اور یہ عمل واجب ہے ۔ کیوں بھائی ایسا ہی ہونا چاھئیے ناں ؟ لیکن آپ لوگ ایک امام کو چھوڑ کر سینکڑوں مانتے ہو یہی وجہ ہے کہ اسی تھریڈ میں دیکھ لیجئے ابھی تک آپ لوگ یہ فیصلہ ہی نہیں کرسکے کہ کھڑے ہوکر پیشاب کرنا جائز ہے یا سنت ۔ کوئی کہتا ہے سنت کوئی کہتا ہے خاص سنت کوئی جائز ،کوئی کہتا ہے چاہے کھڑے ہوکر پیشاب کرو یا بیٹھ کر برابر ہے ۔ لیکن یہ کوئی نہیں بتارہا کہ "صحیح حدیث سے ثابت شدہ عمل کیا کہلاتا ہے؟"
اب آپ بلکل ڈرے بغیر کوئی حدیث پیش کریں جس میں صاف صاف لکھا ہوا ہو کہ "صحیح حدیث سے ثابت شدہ عمل سنت ،جائز، واجب،یا فرض کہلاتا ہے " اور جسکے بعد آپ کو اپنی یا کسی کی مشرکانا قیاس آرائی کا سہارہ بلکل نہ لینا پڑے۔

میں نے پچھلی پوسٹ میں اس کا جواب دیا تھا لیکن آپ نے پڑھنے کی بھی زحمت گوارا نہیں کی۔ ایک مرتبہ پھر ملاحظہ فرمالیں۔
مسٹر شاہد نزیر آپ کے ہاں صحابی کا قول و عمل و فہم حجت ہے؟ اگر ہے تو بتائیے تاکہ پھر ایک اور مسئلہ بھی سامنے آجائے کہ آپ اپنے اکابرین غیر مقلدین کی تقلید سے باہر نکل گئے ہیں ۔ مسٹر شاہد آپ کے صڑف دوہی اصول ہیں ایک قرآن اور ایک فرمان رسول صلی اللہ علیہ وسلم تیسری دلیل کی گنجائش ہی نہیں چھوڑی آپ لوگوں نے ۔ جب ہی تو قول صحابی حجت نیست جیسے اقوال گلے میں ڈالے پھرتے ہو آپ لوگ۔ جناب حدیث پیش کریں حدیث ۔ صحابہ کے اعمال آپ کے ہاں حجت اگر اب ہونے لگے ہیں تو بتادیجئے تاکہ نئے پیرامیٹرز وضع کئے جائیں آپ سے بات کرنے کے ۔ویسے بائی دی وے آپ نے حدیث کے الفاظ بھی پیش کرنے میں خیانت کی ہے ۔
آپکا یہ ارشاد کے بلاعذر کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ کا باعث ہے۔ یہ بھی بالکل غلط ہے کیونکہ موطا امام مالک میں باسند صحیح ثابت ہے کہ عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ کھڑے ہوکر پیشاب کرتے تھے۔(١-٦٥،ح ١٤٠ بتحقیقی)
مسٹر شاہد نزیر اصل عبارت ایسے ہے

"عبداللہ بن دینار سے روایت ہے کہ میں نے دیکھا عبداللہ بن عمر کو کھڑے کھڑے پیشاب کرتے" اگر یہ روایت آپ کے ہاں حجت ہے تو بتادیں ورنہ اپنا تماشہ نہ بنائیں جناب۔

یہ بھی یاد رکھئے گا کہ میں پوسٹ نمبر 89 پر یہ ثابت کر چکا ہوں کہ آپ کھڑے ہوکر پیشاب کرنے کے جواز کے قائل ہی نہیں ہیں۔ اس لئے کھڑے ہوکر پیشاب کرنا گناہ ہوگا یا ثواب جیسے سوالات کرنے کا آپ کو کوئی حق نہیں پہنچتا۔
۔
کیوں حق نہیں پہنچتا مسٹر شاہد نزیر ؟ کیا آپ کو یہ حق حاصل ہے کہ آپ دن رات اہل سنت والجماعت کو گالیا دیتے رہیں ؟ دیوبندیوں کو گستاخ رسول ثابت کرنے کی ناکام جستجو میں رہیں ؟ اگر آپ ایسا کرتے ہو تو مجھے آپ خود حق دیتے ہو کہ میں آپ سے پوچھوں کہ بتاؤ مسٹر شاہد نزیر تم کھڑے ہوکر پیشاب کرنے کو صغیرہ گناہ کہنے والوں کو گستاخ جو کہتے ہو تو پھر تم کھڑے ہوکر پیشاب کرنے کو سنت ثابت کرو ؟ اور بتاؤ کہ جب کوئی مجبوری نہ ہو تو پھر کھڑے ہوکر پیشاب کرنا کیا کہلائے گا ؟ لیکن مسٹر شاہد نزیر کو صرف یہی جنون ہے کہ صغیرہ گناہ کیوں کہا ۔ بھئی اگر بغیر مجبوری کے بھی گناہ نہیں ،عادتاً بھی ، اور شوقیہ بھی گناہ نہیں تو بتاؤ ۔ تاکہ پھر آپ کی دلیلیں چیک کی جائیں اور فیصلہ کیا جائے کہ کون گستاخ ہے اور کون فقیہ۔

یہ موضوع سے غیرمتعلقہ سوال ہے۔ یہ سوالات کا شوق آپ اپنے مدرسہ میں پورا کیجئے کیونکہ ہم نے جاہلوں کے سوالوں کا جواب دینے کا ٹھیکہ نہیں لیا۔ کیا آپ کے مقلد (جاہل) علماء کسی کام کےنہیں؟ موضوع سے متعلق آپ نے ہمارے ایک سوال کا جواب نہیں دیا کہ آپ کا کھڑے ہوکر یا بیٹھ کر پیشاب کرنے کے بارے میں جو بھی موقف ہے اسے آپ اپنے اصول کے مطابق اپنے امام سے ثابت کردیں۔
مسٹر شاہد ڈرئیے نہیں اور بتادیجئے کہ بچی کو گود میں اٹھا کر آپ نماز پڑھ ہی نہیں سکتے ۔ کیونکہ آپ کی نماز ہی نہیں رہے گی ؟ کیوں ایسا ہی ہے ناں ؟ صحیح حدیث سے ثابت شدہ عمل کرنے سے آپ کی نماز تباہ ہوجائے گی؟ کتنا گستاخانہ عقیدہ ہے بھئی ؟ شرم تو پھر بھی نہیں آئے گی آپ کو مسٹر شاہد نزیر کیونکہ مکتب ہی ایسا ہے جہاں پہلا سبق ضد کا اور بعد میں جھوٹ ہی جھوٹ پلے باندھا جاتا ہے ۔ کیا خیال ہے کچھ آیا سمجھ بدتمیزہ میں ؟ اگر نہیں تو معلوم کرو کافرانہ تقلید کرتے ہوئے کسی عالم صاحب سے کہ بچی کو گود میں اٹھا کر نماز پڑھنے سے تمہاری نماز کا کیا مقام رہے گا ۔

آپ بہت بھولے ہیں بلکہ اگر میں یہی بات آسان لفظوں کہوں تو آپ بہت بڑے جھوٹے ہیں۔ شاید آپ کو یاد نہیں کہ یہ موضوع میں نے شروع کیا ہے اور موضوع کا مقصد کھڑے ہوکر یا بیٹھ کر پیشاب کرنا نہیں بلکہ دیوبندیوں اور بریلویوں کی گستاخیاں ہیں۔ جو موضوع تھا اسے میں ثابت کرچکا ہوں۔الحمداللہ
مزید بھی کافی کچھ لکھ سکتا تھا اس وقت مسٹر شاہد لیکن انتہائی افسوس سے کہنا پڑتا ہے کہ آپ بلکل حواس باحتہ ہوچکے ہو اور انتہائی بھونڈے انداز میں اپنے فرقے کی زلت کا باعث بن چکے ہو بلکہ شروع دن سے ہو ۔ مسٹر شاہد نزیر آپ نے مزید خیانت کا ارتکاب کیا ہے کہ اس تھریڈ کو پوسٹ کئیے ہوئے ایک سال سے زیادہ گزر چکا ہے اور آپ نے لیڈنگ تھریڈ میں کل ترمیم یا اضافہ کیا ہے ؟
آخری ادارت منجانب شاہد نذیر : گزشتہ روز وقت 15:11
اب میں کس سے شکایت کروں کہ مسٹر شاہد نزیر انتہائی اوچھے ہتھکنڈوں پر اتر آئے ہیں کہ ایک سال پرانی پوسٹ کو گزشتہ کل ایڈیٹ کردیا ہے ؟ اب کیا ڈیلیٹ کیا اور کیا اضافہ کیا ،اور ایسی کون سی بات تھی کہ مسٹر شاہد کو اب آکر اسے ایڈیٹ کرنا پڑا؟
یہ انتہائی درجے کی خیانت ہے اور میں اس پر شدید احتجاج کرتا ہوں ۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
آپ کی آخری پوسٹ میں وہی گھسی پٹی باتیں ہیں جن کا بار بار جواب دیا جا چکا ہے۔ جب تک آپ دلیل سے ہمارے جواب پر نقد نہیں کرتے اس وقت تک آپ کو جواب دینا فضول ہے۔ اس کے علاوہ اس میں کوئی شک نہیں کہ آپ بار بار اپنی تحریروں کے ذریعے اپنے اکابرین کو گستاخ رسول ثابت کرچکے ہیں۔ آپ نے آخر میں پوسٹ میں ترمیم کا جو حوالہ دیا ہے وہ آپکے کذاب ہونے پر بین دلیل ہے۔ کیونکہ ترمیم کے ذریعے میں نے صرف ہیڈنگ کو درست کیا تھا۔ آپ پوسٹ نمبر 12 ملاحظہ فرمالیں جہاں آپ نے میرا پورا مضمون کوٹ کیا ہے۔ میں اس میں تو کوئی ترمیم نہیں کر سکتا۔ اس لئے آپ بتادیں میں نے اپنے مضمون میں کہاں تبدیلی کی ہے؟؟؟
ہمیں تو یہ کہنے کی ضرورت بھی نہیں ہے کہ آپ جھوٹے ہو کیونکہ خیر سے آپ کے مذہب کی عمارت صرف اسی ایک جھوٹ کے ستون پر تو قائم ہے۔
اگلی پوسٹ میں فضول باتیں کرنے کے بجائے اپنا دعویٰ اپنے امام سے ثابت کیجئے گا اور مضمون کا جو موضوع سے اس سے متعلق اگر آپ کے پاس کوئی دلیل ہے تو وہ بھی عرض کردیجئے گا۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
١-صحیح حدیث سے ثابت شدہ عمل کیا کہلاتا ہے ؟ سنت یا جائز؟
٢-جب خاص حالات یا خاص موقع نہ ہو تو پھر کھڑے ہوکر پیشاب کرنا کیا کہلائے گا ثواب یا گناہ ؟
٣-نماز کے دوران اپنی نواسی کو گود میں اٹھا رکھاجائے اور سجدوں کے وقت بچی کو اتار دیا جائے اور سجدوں کے بعد دوبارہ گود میں اٹھا لیا جائے۔تو نماز رہے گی؟یا گناہ؟

ایک ایک حدیث ۔۔۔اور بس ۔۔۔۔ اپنی عمارت کو سہارہ دینا ہے تو یہی کام آپ کو کرنا پڑے گا ۔۔ ورنہ واضع تو ہوہی چکا کہ آپ شرک سے بنی عمارت میں کفر پر بیٹھے ہوئے ہیں ۔ جی ہاں آپ کی عمارت حدیث و قرآن پر نہیں صرف امتیوں کے کفریہ اور شرکیہ قیاسوں پر کھڑی تھی۔ اگر اس بات سے اختلاف ہے تو پھر ۔۔۔۔صرف حدیث پیش کریں اور مجھ سے پیچھا چھڑوالیں ۔
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top