ساجد
رکن ادارہ محدث
- شمولیت
- مارچ 02، 2011
- پیغامات
- 6,602
- ری ایکشن اسکور
- 9,379
- پوائنٹ
- 635
(٢) القراء ات المتعددۃ المعنی
یہ اَیسی قراء ات ہیں جن کے اَلفاظ اور معانی دونوں مختلف ہوں اور اس نوع میں معانی کا اِختلاف تنوع کے باب سے ہے نہ کہ تضاد کے اِختلاف کے باب سے، کیونکہ اِختلاف تضاد قرآن کریم کی صریح نص کی نفی کرتا ہے۔
اِرشاد باری تعالیٰ ہے: ’’أَفَلَا یَتَدَبَّرُوْنَ الْقُرْئَانَ وَلَوْ کَانَ مِنْ عِنْدِ غَیْرِ اﷲِ لَوَجَدُوْا فِیْہِ اخْتِلَافاً کَثِیْرا‘‘(النساء:۸۲)
’’کیا یہ لوگ قرآن پر غور نہیں کرتے؟ اگر یہ اللہ کے سوا سے ہوتا تو اس میں بہت کچھ اختلاف بیانی پائی جاتی۔‘‘
اِبن جوزی رحمہ اللہ ’’لَوَجَدُوْا فِیْہِ اخْتِلَافاً کَثِیْراً ‘‘ سے متعلق لکھتے ہیں:
یہ اَیسی قراء ات ہیں جن کے اَلفاظ اور معانی دونوں مختلف ہوں اور اس نوع میں معانی کا اِختلاف تنوع کے باب سے ہے نہ کہ تضاد کے اِختلاف کے باب سے، کیونکہ اِختلاف تضاد قرآن کریم کی صریح نص کی نفی کرتا ہے۔
اِرشاد باری تعالیٰ ہے: ’’أَفَلَا یَتَدَبَّرُوْنَ الْقُرْئَانَ وَلَوْ کَانَ مِنْ عِنْدِ غَیْرِ اﷲِ لَوَجَدُوْا فِیْہِ اخْتِلَافاً کَثِیْرا‘‘(النساء:۸۲)
’’کیا یہ لوگ قرآن پر غور نہیں کرتے؟ اگر یہ اللہ کے سوا سے ہوتا تو اس میں بہت کچھ اختلاف بیانی پائی جاتی۔‘‘
اِبن جوزی رحمہ اللہ ’’لَوَجَدُوْا فِیْہِ اخْتِلَافاً کَثِیْراً ‘‘ سے متعلق لکھتے ہیں: