1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

نماز میں رفع الیدین کے بارے میں احناف کا موقف :

'نماز' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏اکتوبر 22، 2015۔

  1. ‏دسمبر 17، 2015 #51
    کھری بات

    کھری بات مبتدی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 17، 2015
    پیغامات:
    17
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    21

    السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ !

    میرے بھائی میں نے تو آپ کے سامنے بخاری اور مسلم کی صحیح احادیث پیش کی میں نے کب آپ پر کفر کا فتویٰ لگایا ہے - میرے بھائی حق سامنے آ جانے کے بعد اس کو قبول نہ کرنا کیا یہ صحیح ہیں کیا آپ کے سامنے گیارہ صحابہ کرام رضی اللہ عنہماء کی گواہی بھی حجت نہیں -

    میرے بھی اس ویڈیو کو ضرور پوری سنیں شیخ نے تفصیل سے اس مسلے کو بیان کیا ہے -

    موضوع :- ناسخ اور منسوخ کا مسئله؟


    منسوخ پر عمل نہیں کیا جائے گا ؟


    کیا رفع الیدین منسوخ ہے؟


    سابقہ دیوبندی عالم شیخ ابو ذید ضمیر حفظہ اللہ

    ضرور سنیں اور اپنی اصلاح کریں


    ویڈیو


    لنک


    [/QUOTE]
    حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ والی حدیث پر جو عمل کرتے ہیں کیا وہ ناحق ہیں؟؟؟
    رفع یدین کرنے والے حق اور نا کرنے والے نا حق ہیں ؟؟؟ یہ آپ جیسے پڑھے لکھے لوگ بھی ایسی باتیں کریں گے؟؟
     
  2. ‏دسمبر 17، 2015 #52
    کھری بات

    کھری بات مبتدی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 17، 2015
    پیغامات:
    17
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    21

    • باقی آپ سے گزارش ہے کہ جتنی توانائیاں آپ نے اور ہم نے اپنے اپنے مسالک کو حق ثابت کرنے کے لیے کر رکھی ہیں اگر اس کا عشرِ عشیر بھی ملحدوں اور دین بیزاروں کی سرکوبی کے لیے کرتے تو آج ہمارے یہ حالات نہ ہوتے۰۰۰۰۰
    • ہمارے ملک میں سود ، زنا، اور ملحدوں کی کھیپ سادہ مسلمانوں کے ذہنوں کو مسموم کررہے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔باقی آپ سے گزارش ہے کہ جب اللہ تعالیٰ حنفیوں اور دیوبندیوں اور بریلویوں کو جنت میں بھیج رہے ہوں تو وہاں بھی آپ یہی راگ الاپتے رہئے گا کہ یہ تو اہلِ حدیث نہیں تھے یا اللہ یہ کیا ماجرا ہے ؟؟؟
    سارے کلمہ گو مسلم اور مؤمن جنت میں جائیں گے۔ یہی ہمارا ایمان ہے۔آپ ابھی سے ان کو اللہ کے دین اور محمد صلی اللہ علیہ وسلم سے دور ثابت کرنے پر تلے ہوئے ہیں۔ باقی جن مسائل میں ہم نے اُمّت کی رہنمائی کرنی تھی ان کو چھوڑ کر اولیٰ غیر اولیٰ مسائل میں الجھے ہوئے ہیں ۔۔۔۔ اہلِ حدیث ، دیوبندی، بریلوی، اور پتا نہیں کن کن بھول بھلیوں میں ڈال کر آپ نے اُمّت کو الجھایا ہوا ہے۔ اہلِ علم کی یہی روش ہمارے زوال کی وجہ ہے۔ یہ نام تو آپ ذرا حدیث مبارکہ سے ثابت کر دیں۔
    بس آپ ایسا کیجئے کہ صرف اور صرف ایک ہی فتویٰ پر زیادہ زیادہ سے محنت کریں اور اس کو شائع کریں۔ کہ اہلِ حق صرف اہل حدیث اور اہل الجنۃ بھی اہل حدیث ہیں ۔
    آپ سے بات کر کے ذرا بھی محسوس نہیں ہوا کہ آپ کوئی علمی شخصیت ہوں بلکہ وہی ٹِپیکل مسلکی مولوی ہیں۔ والسلام
     
  3. ‏دسمبر 17، 2015 #53
    کھری بات

    کھری بات مبتدی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 17، 2015
    پیغامات:
    17
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    21

    السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ !

    میرے بھائی میں نے تو آپ کے سامنے بخاری اور مسلم کی صحیح احادیث پیش کی میں نے کب آپ پر کفر کا فتویٰ لگایا ہے - میرے بھائی حق سامنے آ جانے کے بعد اس کو قبول نہ کرنا کیا یہ صحیح ہیں کیا آپ کے سامنے گیارہ صحابہ کرام رضی اللہ عنہماء کی گواہی بھی حجت نہیں -

    میرے بھی اس ویڈیو کو ضرور پوری سنیں شیخ نے تفصیل سے اس مسلے کو بیان کیا ہے -

    موضوع :- ناسخ اور منسوخ کا مسئله؟


    منسوخ پر عمل نہیں کیا جائے گا ؟


    کیا رفع الیدین منسوخ ہے؟


    سابقہ دیوبندی عالم شیخ ابو ذید ضمیر حفظہ اللہ

    ضرور سنیں اور اپنی اصلاح کریں


    ویڈیو


    لنک


    [/QUOTE]
    جو لوگ حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ سے مروی مرفوع حدیث کے مطابق نماز ادا کرتے ہیں وہ ناحق ہیں ؟؟؟؟اور رفع یدین کرنے والے حق۔۔۔۔۔۔
    جو چاہے آپ کا حسنِ کرشمہ ساز کرے ۔۔۔۔۔
     
  4. ‏دسمبر 17، 2015 #54
    کھری بات

    کھری بات مبتدی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 17، 2015
    پیغامات:
    17
    موصول شکریہ جات:
    3
    تمغے کے پوائنٹ:
    21

    • حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ والی مرفوع حدیث جس میں ترک رفع یدین کا ثبوت ہے اس کے بارے میں آپ کی تحقیق کیا کہتی ہے؟
    • جواب سے مطلع فرمائیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
     
  5. ‏دسمبر 17، 2015 #55
    ابن قدامہ

    ابن قدامہ مشہور رکن
    جگہ:
    درب التبانة
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2014
    پیغامات:
    1,772
    موصول شکریہ جات:
    421
    تمغے کے پوائنٹ:
    198

    اس کا جواب آپ کو دیا جاچکا ہے
     
  6. ‏دسمبر 18، 2015 #56
    جوش

    جوش مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جون 17، 2014
    پیغامات:
    621
    موصول شکریہ جات:
    307
    تمغے کے پوائنٹ:
    127

    بھائی احناف اپنے اصول پرہی عمل کریں گے ،انکا اصول ہے کہ انکے مذہب کے خلاف قرآن کی آیت یا حدیث آجاے تو یا تو اسکی تاویل کردیں گے یا اسے منسوخ قرار دیں گے (اصول کرخی)
     
    • متفق متفق x 1
    • غیرمتعلق غیرمتعلق x 1
    • لسٹ
  7. ‏دسمبر 23، 2015 #57
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    آپ نے جو نام انگریز سے رجسٹر کروایا اسی سے پتہ چلتا ہے کہ جناب اہل السنت نہیں بلکہ ”اہلِ حدیث“ ہے۔ صاف ظاہر ہے کہ احادیث میں نسخ واقع ہؤا ہے لہٰذا نام نہاد غیر مقلدین منسوخ احادیث پر عمل کرکے سنت سے انحراف کرتے ہیں فلاشک۔

    جناب یہ وڈیوز کوئی بھی کہیں سے دیکھ سکتا ہے آپ اپنا کردار ادا کریں اور اندھی تقلید سے نکلیں۔
     
  8. ‏دسمبر 23، 2015 #58
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    کسی بات کا ثبوت اس کو مسنون نہیں کردیتا۔

    رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے ہر تکبیر کے ساتھ رفع الیدین بھی ثابت ہے وہ کیوں نہیں کرتے؟؟؟؟

    امتیوں کی بجائے کتاب و سنت سے دلیل دیں۔

    ان کو ضعیف کس نے قرار دیا؟؟؟؟
    اگر کسی راوی کو ضعیف کہا ہے تو اس کی وجہ اور اس کی دلیل کیا ہے؟؟؟؟؟
    بلادلیل کسی کی بات کو ماننا تو تقلید ہے جناب مقلد کب سے ہیں؟؟؟؟؟؟؟

    لگے ہاتھوں اس پر بھی انکار فرمادیں۔

    سنن النسائي: رکوع کے درمیان میں تطبیق کا بیان سجدے میں جاتے وقت رفع الیدین کرنا
    حضرت مالک بن حویرث رضی اللہ عنہ سے روایت ہے، انھوں نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھا آپ اپنی نماز میں جب رکوع کرتے یا رکوع سے سر اٹھاتے یا سجدے میں جاتے یا سجدے سے سر اٹھاتے تو اپنے دونوں ہاتھ اٹھاتے حتی کہ انھیں کانوں کے کناروں کے برابر کرتے۔
    حکم :صحیح
     
    • غیرمتفق غیرمتفق x 2
    • ناپسند ناپسند x 1
    • لسٹ
  9. ‏دسمبر 23، 2015 #59
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    عبد اللہ ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ کی 4 جگہ کی رفع الیدین والی حدیث کی تفہیم بھی آپ کو دے دی جائے گی۔
     
  10. ‏دسمبر 23، 2015 #60
    سلفی طالب علم

    سلفی طالب علم رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 04، 2015
    پیغامات:
    139
    موصول شکریہ جات:
    42
    تمغے کے پوائنٹ:
    56

    محترم کچھ تو خودا کا خوف کریں۔
    آپ کے اپنوں نے بھی اپنی کتابوں میں لکھا ہے کہ اھلِ حدیث کا وجود پہلے سے ہے۔ اور یہ بات تو اتنی واضح ہے جیسے دن کے وقت سورج واضح ہے۔


    وڈیو شیئر کرنا بھی تقلید ہے؟ محترم عقل کا استعمال کریں، قرآن و سنت کو پکڑیں۔ تقلید کے چکروں سے نکلیں۔ اگر یہ بھی تقلید ہے تو پھر تو۔۔۔۔۔۔ آگے تو مجھے نہیں لگتا کے کچھ کہنے کی ضرورت ہے۔


    تو پھر کیا بنا دیتا ہے؟ عجیب باتیں کرتے ہیں!

    کسی راوی کو کسی محدث نے ضعیف قرار دیئا اور کوئی یہ مانیں کے وہ ضیعف ہے، تو پھر یہ بھی تقلید ہوگئی؟ کچھ تو خیال کریں، اپنو کی ہی باتیں مان لیں۔ زیادہ دور نہیں جاتے، مولانا سرفراز خان صفدر ہی کی کتاب پڑھ لیں تقلید پر۔


    یہ حکم کس کا ہے؟ آپ کا؟ وہ تو ممکن نہیں، پھر کس کا؟ امام ابوحنیفہ کا؟ اگر ان کا نہیں تو آپ کے بقول تو یہ بھی تقلید ہے، پھر آپ امام ابوحنیفہ کو چھوڑ کر کس کی تقلید کرنے لگے ہیں اب؟
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں