• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

احادیث اور اہل حدیث کا عمل بالرفع الیدین

شمولیت
ستمبر 21، 2017
پیغامات
548
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
61
فقرے چست کرنا علماء کے شایان شان نہیں لہٰذا علمی بات کی جائے۔
ذخیرہ احادیث میں رفع الیدین سے متعلق بہت سی متعارض احادیث دیکھنے میں آتی ہیں۔
کسی میں تکبیر تحریمہ کے علاوہ رکوع کی رفع الیدین کا اثبات ہے۔
کسی میں رکوع کے علاوہ سجدوں کو جھکتے وقت کی رفع الیدین کا بھی اثبات ہے۔
کسی میں ہر تکبیر کے ساتھ رفع الیدین کا اثبات ہے۔
ان تمام احادیث سے دو قسم کی احادیث توجہ طلب معلوم ہوتی ہیں۔
ایک وہ جس میں ہر جھکنے اور اٹھنے پر رفع الیدین کا اثبات ہے۔
دوسری وہ جس میں سوائے تکبیر تحریمہ کے بقیہ نماز میں رفع الیدین کا انکار ہے۔
جن احادیث میں کچھ جگہوں کا اثبات اور باقی جگہوں کے بارے خاموشی ہے ان سے زیادہ جگہوں کی رفع الیدین کی تردید نہیں ہوتی۔
دو باتوں میں سے ایک بات ہی ممکن ہے۔
یا ہر جھکنے اور اٹھنے پر رفع الیدین کیا جائے۔
یا صرف تکبیر تحریمہ میں ہی۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
دو باتوں میں سے ایک بات ہی ممکن ہے۔
یا ہر جھکنے اور اٹھنے پر رفع الیدین کیا جائے۔
یا صرف تکبیر تحریمہ میں ہی۔
کج فہم کے ہاں!
 
شمولیت
ستمبر 21، 2017
پیغامات
548
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
61
اگر کوئی شخص یہ سمجھتے ہوئے نہیں کرتا کہ رفع الیدین کے بغیر بھی نماز نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت ہے اور رفع الیدین نہ کرنا اولی ہے، یا یہ منسوخ ہے، یا کہ اس کو رفع الیدین کا سنت نبوی صلی اللہ علیہ وسلم ہونا واضح نہیں ہوا، تو۔۔
نماز ادا ہو جائے گی، کیونکہ رفع الیدین نماز کی شروط، رکن یا فرائض وواجبات میں سے نہیں!
اگر رفع الیدین کے بغیر بھی نماز صحیح ہے تو کیا اس کی بنیاد پر اختلاف کرنا صحیح تھا؟
احناف سے کیوں اختلاف کیا گیا؟
بلکہ احناف ہی سے نہیں رفع الیدین کی مقدار میں چاروں فقہی مسالک (حنفی، مالکی، شافعی، حنبلی) سے اختلاف کیا گیا۔
احناف اور مالکی صرف تکبیر تحریمہ کی رفع الیدین کے قائل ہیں۔
شافعی اور حنبلی تیسری رکعت کی رفع الیدین کے قائل نہیں۔
یہ تو پوری اہلسنت امت مسلمہ کی مخالفت کہلائے گی اور اس پر اللہ تعالیٰ کی طرف سے وعید شدید ہے۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اگر رفع الیدین کے بغیر بھی نماز صحیح ہے تو کیا اس کی بنیاد پر اختلاف کرنا صحیح تھا؟
احناف سے کیوں اختلاف کیا گیا؟
بلکہ احناف ہی سے نہیں رفع الیدین کی مقدار میں چاروں فقہی مسالک (حنفی، مالکی، شافعی، حنبلی) سے اختلاف کیا گیا۔
احناف اور مالکی صرف تکبیر تحریمہ کی رفع الیدین کے قائل ہیں۔
شافعی اور حنبلی تیسری رکعت کی رفع الیدین کے قائل نہیں۔
یہ تو پوری اہلسنت امت مسلمہ کی مخالفت کہلائے گی اور اس پر اللہ تعالیٰ کی طرف سے وعید شدید ہے۔
اختلاف تو احناف نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی سنت سے کیا ہے!
آپ کو تو اپنی فقہ کا معلوم نہیں ہوتا، دیگر مالکیہ ، شافعیہ اور حنابلہ کی فقہ کے متعلق گفتگو کرنا آپ کے لئے قطعی مناسب نہیں!
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
پھر وہی جاہلوں والی یا منکرین حدیثوں والی روش۔
میری کج فہمی کو دلیل سے ثابت کرو اگر عالم ہو۔
اگر لا علم ہو تو کسی عالم کو جواب دے لینے دو۔
جی جناب! آپ کی روش واقعی جاہلانہ اور منکرین حدیث والی ہے، وجہ بھی ہے اس کی کہ منکرین حدیث فقہ حنفیہ کے ہی انڈے بچے ہیں!
 

عدیل سلفی

مشہور رکن
شمولیت
اپریل 21، 2014
پیغامات
1,718
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
197
کیا غنیۃ الطالبین کے انڈوں بچوں سے تعلق ہے؟
احناف کا سہارا ہمیشہ سے ہی لنگڑی لولی روایات ہی رہی ہیں!

اس روایت کو ذکر کرنے کے بعد اس روایت کے ایک راوی پر جرح کا بھی ذکر ہے!

غنیۃ الطالبین عربی

عنوان الكتاب: الغنية لطالبي طريق الحق عز وجل
المؤلف: عبد القادر الجيلاني
المحقق: صلاح بن محمد بن عويضة
حالة الفهرسة: مفهرس فهرسة كاملة
سنة النشر: 1417 - 1997
ج ۱ ص ۲۰۱


43544727_546435892445695_1074092147302465536_n.jpg



غنیۃ الطالبین اردو

۱.jpg



۲.jpg
 
شمولیت
ستمبر 21، 2017
پیغامات
548
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
61
آپ کو تو اپنی فقہ کا معلوم نہیں ہوتا، دیگر مالکیہ ، شافعیہ اور حنابلہ کی فقہ کے متعلق گفتگو کرنا آپ کے لئے قطعی مناسب نہیں!
عالمانہ نہیں عامیانہ طرز تحریر ہے یہ جناب کی۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2017
پیغامات
548
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
61
جی جناب! آپ کی روش واقعی جاہلانہ اور منکرین حدیث والی ہے، وجہ بھی ہے اس کی کہ منکرین حدیث فقہ حنفیہ کے ہی انڈے بچے ہیں!
میں آپ کی اس بات سے اتفاق کرتا ہوں۔
احناف سے کچھ گندے انڈے بچے بھی نکلے (منکرین حدیث چکڑالوی وغیرہ، قادیانی وغیرہ) اور کچھ اچھے بھی۔
آپ خود کو (اگر جناب حنفیت سے نکلے) یا اپنے آباء (جو حنفیت سے نکلا) کو اچھا ہی یقین رکھتے ہوں گے۔
کم از کم میں آپ لوگوں کو فی الحال اچھے بچے ہی سمجھتا ہوں۔
 
Top