فقير إلى الله
رکن
- شمولیت
- فروری 01، 2012
- پیغامات
- 34
- ری ایکشن اسکور
- 85
- پوائنٹ
- 54
بهائی تلمیذ آپ خود بهی جانتے ہوں گے کہ تفسیر عثمانی میں متقدمین احناف کے دفاع کی کوشش کی گئی ہے ورنہ مطلق ایمان کی کمی وزیادتی کا متقدمین احناف میں شاید سلفی العقیده ابن ابی العز کے علاوه کوئی بهی قائل نہیںاگر احناف کی کتب میں مطلق ایمان میں کمی و ذیادتی کو کفریہ کہا گيا ہے تو تفسیر عثمانی میں ایمان میں ذیادتی کی بات کیوں کی گئی
یہ ہوتا ہے مسلک پرستی کا نتیجہ ۔ اپنے مخالف مسلک کی کتب سے بس چیدہ چیدہ اقتباسات نقل کر جو چاہو کہتے رہو ۔ کیا آپ نے کبھی کم از کم تفسیر عثمانی نہیں پڑہی ۔ کیا آپ نے وہاں ایمان میں اضافہ کا نہیں پڑہا ۔ کیا تفسیری عثمانی احناف کے ہاں معتبر تفسیر نہیں ۔ کیا احناف علماء جب قران کا درس دیتے ہیں تو تفسیر عثمانی ہاتھ میں لے کر نہیں آتے ۔ کیا احناف مدارس کے طلباء تفسیر عثمانی نہیں پڑہتے ۔
کچھ تو سوچو اور صرف سوالات نہ کرو جوابات بھی دو
میرے خیال میں شاه ولی الله سے بعض احناف میں ایمان کی کمی وزیادتی کا قول غالبا شروع ہوا ہے اور کچه تو غالبا اس قدر شرمنده ہیں کہ ایمان کی کمی وزیادتی کے انکار کی امام ابو حنیفہ کی طرف نسبت پر شک ظاہر کر رہے ہیں ، اس کے بالمقابل علامہ عینی واشگاف الفاظ میں کہتے ہیں
وإنما الصحيح عنه أن الإيمان لا يزيد، ولا ينقص، وأن العمل ليس من الإيمان، كما هو مذهب أبى حنيفة، ومحمد ( مغانى الأخيار)