• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اشاعت توحید والسنۃ سے کسی کا تعلق ہے یہاں اس فورم پر ؟

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
آپ نے لکھا ہے کہ آپ کا کسی کا پنے آپ کو حق پر سمجھنا اور اپنے سوا سب کو گمراہ اور مشرک سمجھنا میری ان سے برگشتگی کا سبب بنا
یہ جملہ آپ کا کافی متشابہ ہے آپ نے بہت سی باتیں مبہم بیان کی ہیں جس سے پتا نہیں چلتا کہ آپ کن سے برگشتہ ہیں آپ نے کہیں اعتراض کے ڈر سے اس جملہ کو مبہم تو نہیں رکھا کہ کوئی اعتراض ہی نہ کر سکے میں چاہتا ہوں کہ آپ جن سے برگشتہ ہیں انکو واضح الفاظ میں بیان کر دیں تاکہ اگر وہ میں ہوں تو میں اپنا دفاع کر سکوں اور اگر کوئی اور فورم کا بھائی ہے تو وہ بھی تو اپنا دفاع کر سکے
میں آپ کے جملہ میں جن لوگوں سے برگشتہ ہونے کا ذکر ہے ان کا ممکنہ احتمال نیچے لکھ رہا ہوں آپ سے گزارش ہے کہ ان میں جو وضاحت آپ کو پسند ہو بتا دیں تاکہ سند رہے اور بوقت ضرورت کام آئے
1-آپ ان سے برگشتہ ہیں جو اپنی ذات کے علاوہ ہر کسی کو گمراہ اور مشرک سمجھتا ہو
2-آپ ان لوگوں سے برگشتہ ہیں جو اپنے نظریے کے علاوہ ہر ایک کو گمراہ سمجھتے ہوں اور وہ نظریہ قرآن و حدیث کی سلف صالحین کی تشریح کی بجائے معاشرے اور اپنی ھوا سے بنایا ہوا ہے
3-آپ ان لوگوں سے برگشتہ ہیں جو اپنے نظریے کے علاوہ ہر ایک کو گمراہ سمجھتے ہوں اور وہ نظریہ قرآن و حدیث کی سلف صالحین کی تشریح میں بنایا ہو جس میں سلف صالحین کے جائز اختلافات بھی آ جاتے ہوں
4-آپ ان سب سے برگشتہ نہیں بلکہ کچھ اور قسم کے لوگوں سے برگشتہ ہیں اس صورت میں انکی واضح الفاظ میں تفصیل بیان کر دیں
اللہ ہم سب کا حامی و ناصر ہو امین
طاہر رمضان
sufi
اوکے بھائی عبدہ
آپ دل چسپ آدمی معلوم ہوتے ہیں ۔ میرے لئے کئی آپشن لگا دئے آپ نے۔ حالانکہ اگر آپ موضوع اور میرے و جنید کے چیٹ کا سیاق سباق ملاحظہ فرماتے تو شائد آپ کو ’ان‘ کے تعین میں تردد نہ پیش آتا۔ آج کل میں ان لوگوں سے دور دور رہنے کی کوشش کرتا ہوں جن میں مذہبی رواداری کا فقدان ہو۔اور یہی عنصر مماتیوں میں خود میں نے مشاہدہ کی ۔ اپنے جماعت کے سوا انکو کسی کا کوئی کام عیوب سے پاک نہیں لگتا تھا۔ یہ ان لوگوں کی بات کر رہاہوں جن میں میرا اٹھنا بیٹھنا تھا۔ ورنہ مولانا طیب صاحب کو میں ایسا نہیں سمجھتا۔ ہاں البتہ میرے مماتی استاد کافی متشدد اور تنگ نظر تھے بالکل جماعت اہل حدیث سے تعلق رکھنے والے اس فورم کے اراکین کی طرح :)
شاید میری اس بات کوآپ رواداری کے خلاف قرار دیں لیکن غیر جانبدارحضرات شاید میری بات کی تائید کردیں
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
اوکے بھائی عبدہ
آپ دل چسپ آدمی معلوم ہوتے ہیں ۔ میرے لئے کئی آپشن لگا دئے آپ نے۔ حالانکہ اگر آپ موضوع اور میرے و جنید کے چیٹ کا سیاق سباق ملاحظہ فرماتے تو شائد آپ کو ’ان‘ کے تعین میں تردد نہ پیش آتا۔ آج کل میں ان لوگوں سے دور دور رہنے کی کوشش کرتا ہوں جن میں مذہبی رواداری کا فقدان ہو۔اور یہی عنصر مماتیوں میں خود میں نے مشاہدہ کی ۔ اپنے جماعت کے سوا انکو کسی کا کوئی کام عیوب سے پاک نہیں لگتا تھا۔ یہ ان لوگوں کی بات کر رہاہوں جن میں میرا اٹھنا بیٹھنا تھا۔ ورنہ مولانا طیب صاحب کو میں ایسا نہیں سمجھتا۔ ہاں البتہ میرے مماتی استاد کافی متشدد اور تنگ نظر تھے بالکل جماعت اہل حدیث سے تعلق رکھنے والے اس فورم کے اراکین کی طرح :)
شاید میری اس بات کوآپ رواداری کے خلاف قرار دیں لیکن غیر جانبدارحضرات شاید میری بات کی تائید کردیں
محترم بھائی آپ نے وہ حدیث تو سنی ہو گی کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم جب رات کو اپنی بیوی کے ساتھ جا رہے تھے تو صحابی کے دیکھنے پر انکو بلا کر وضاحت کی کہ میرے بارے غلط گمان نہ کر لے تو میں نے بھی آپ کی مذہبی رواداری کے فقدان کی باتیں پڑھیں تو اپنا پہلو بچانے کے لئے وضاحت کرنی چاہی مگر آپ کی بات چونکہ مبہم تھی تو مختلف آپشن رکھے
اصل میں یضل بہ کثیرا و یھدی بہ کثیرا کے پس منظر میں ایک ہی مثال سے کچھ لوگ ہدایت لے رہے ہوتے ہیں اور کچھ لوگ لیصدوا عن سبیل اللہ کے تحت چاہتے ہیں کہ اسی مثال سے لوگوں کو اللہ کے راستے سے ہی روکیں
مثلا اللہ نے قطع تعلقی سے منع کیا ہے اور اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا سوہ اور صحابہ کی سیرت ہمیں بتاتی ہے کہ جائز اختلافات میں ایک دوسرے پر کیچڑ نہیں اچھالنا بلکہ اصلاح کی نیت سے دعوت تو دینی ہے مگر اپنے بھائیوں کو گمراہ نہیں سمجھنا
اب اسی مثال کو کچھ لوگ لے کر اللہ کے راستے سے ہی روکنا شروع کر دیتے ہیں کہ جو شخص مطلقا چاہے جو مرضی کرتا رہے رواداری کا یہ تقاضا ہے کہ اسکو غلط اور گمراہ نہ کہیں تو بھائی یہ مذہبی رواداری نہیں بلکہ اللہ کے دین سے روکنے والی بات ہے
اللہ تعالی نے محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی زندگی میں ہمارے لئے بہترین نمونہ رکھا ہے اور ایک اور پیغمبر کی زندگی میں بھی ہمارے لئے نمونہ رکھا ہے جانتے ہیں وہ کون ہیں وہ ابراھیم علیہ السلام ہیں کہ جن کی ملت کی پیروی کا خود محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو حکم دیا گیا ان پیمبر کے بارے اللہ فرماتا ہے


قد کانت لکم اسوۃ حسنۃ فی ابراھیم والذین معہ اذ قالوا لقومھم انا برآء منکم ومما تعبدون من دون اللہ کفرنا بکم وبدا بیننا وبینکم العداوۃ والبغضاء ابدا حتی تومنوا باللہ وحدہ

یہ آیت ہمیں ابراھیم علیہ السلام کے جس اسوہ کو ہمارے لئے نمونہ بنا رہی ہے وہ یہی ہے کہ آپ نے کچھ باتوں میں مذہبی رواداری کو پیچھے ڈال کر اللہ کے لئے رواداری دکھانی ہے کیونکہ والذین امنوا اشد حبا للہ کے تحت ہمیں سب سے زیادہ محبت اللہ سے رکھنی چاہیے
پس ہمیں دونوں باتوں میں غلو نہیں کرنا جیسا کہ عیسی علیہ السلام کی ذات بارے یہودیوں نے نعوذ باللہ ولد الزنا کہ کر غلو کیا تو نصاری نے خدا کہ کر غلو کیا پس ہم نہ تو جائز مذہبی رواداری کا انکار کرتے ہیں اور نہ دشمنان اسلام اور مشرکین سے برات کا انکار کرتے ہیں

ہاں البتہ میرے مماتی استاد کافی متشدد اور تنگ نظر تھے بالکل جماعت اہل حدیث سے تعلق رکھنے والے اس فورم کے اراکین کی طرح :)
محترم بھائی آپ دوسروں کو تو رواداری کا درس دے رہے ہیں مگر انزل الناس منازلھم کو پس پشت ڈالتے ہوئے آپ نے جب سب کو ہی تنگ نظر بنا دیا تو بھائی تنگ نظری کی وضاحت میں نے اوپر کر دی ہے کہ اگر وہ ابراھیم علیہ السلام والی تنگ نظری ہے تو الحمد للہ وہ ہمارے لئے گالی نہیں بلکہ ہماری نجات کا باعث عمل ہو گا ان شاء اللہ-
جہاں تک مشرکین اور دشمنان اسلام سے بیزاری کے علاوہ مذہبی رواداری کی بات ہے تو آپ میری پوسٹس بھی یہاں فورم پر ملاحظہ کر سکتے ہیں جن میں ایک بحث حیاتیوں کے نظریے والے اشماریہ بھائی کے ساتھ بھی مندرجی ذیل تھریڈ میں ہے
http://forum.mohaddis.com/threads/دیوبندیوں-اور-بریلویوں-کا-عقائد-میں-اختلاف-مسلک-اہل-حدیث-کے-افراد-کو-کیوں-نظر-نہیں-آتا.18620/page-11

اس پورے فورم پر اگر کسی جگہ آپ کو میرے اوپر بتائے گئے اصول کے خلاف میری کوئی بات نظر آئے تو بتائیں میں ان شاء اللہ اصلاح کر لوں گا

شاید میری اس بات کوآپ رواداری کے خلاف قرار دیں لیکن غیر جانبدارحضرات شاید میری بات کی تائید کردیں
میری محترم غیر جانبدار بھائی (اگر کوئی اس فورم پر ہے) سے گزارش ہے کہ کیا وہ اوپر والی بات کو رواداری کے خلاف قرار نہیں دیں گے
اوپر صوفی بھائی دوسروں سے یہ توقع کر رہے ہیں کہ وہ کسی نظریہ میں تنگ نظری نہ دکھائیں تو میرا سوال ہے کہ تنگ نظری سے کیا مراد ہے محترم غیر جانبدار بھائی میرے خیال میں آپ کے نزدیک تنگ نظری کی مندرجی ذیل تعریف ہے
اپنے نظریے کے علاوہ دوسرے کے نظریے کو غلط سمجھنا


میرا محترم غیر جانبدار بھائی سے سوال ہے کہ
1-اوپر کی تعریف پر اعتراض ہے تو تعریف کی اصلاح کر دیں
2-اگر اعتراض نہیں تو میں کہتا ہوں کہ اپنے علاوہ دوسرے کو غلط سمجھنا بھی ایک نظریہ ہے اور اوپر صوفی بھائی اس نظریے کو غلط سمجھ رہے ہیں تو کیا صوفی بھائی تنگ نظر ہیں
محترم غیر جانبدار بھائی آپ نے اہنے نام کی لاج رکھنی ہے اللہ توفیق دے امین
مفتی عبداللہ
طاہر رمضان
 

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,100
ری ایکشن اسکور
1,460
پوائنٹ
344
اوکے بھائی عبدہ
شاید میری اس بات کوآپ رواداری کے خلاف قرار دیں لیکن غیر جانبدارحضرات شاید میری بات کی تائید کردیں
جب روداری ختم ہو جاے تو پھر دعوت کا کا م خاصا مشکل ہو جاتا ہے اگر ہم سلف صالحین کو دیکھیں تو معلوم ہوتا ہے ان میں انتہا درجے کی رواداری تھی
 
Top