• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

الیاس گھمن کے اعتراضات کا جواب

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

تو پھر آپ کی جسامت معتدل نہیں، کیونکہ عمومی جسامت کے مقابلے میں آپ کا سر آپ کے دھڑ سے بڑا ہے!!

ہمارا بیان کیا گیا نکتہ بلکل درست ہے، کیونکہ سرکا اعضا ء کے مقابلے میں بڑا ہو نا اسی وقت کہا جائے گا، جب وہ عمومی جسامت سے ہٹ کر ہوگا، کیونکہ اگر اس کی جسامت عمومی یعنی ہے تو پھر اسے بڑے سر والا کہنا ہی غلط ہے

اب اسی طرح کا مطالبہ بعض لوگ کرتے ہیں کہ قرآن میں شراب حرام نہیں، اگر ہے تو حرام کے الفاظ دکھلاؤ!!!
بھائی جان ! آپ بھی ان کو یہ ہی کہتے ہوں گے کہ قرآن میں شراب کے لئے لفظ حرام استعمال نہیں ہوا لیکن جو الفاظ استعمال ہوئے ہیں وہ شراب کے حرام ہونے پر دلالت کرتے ہیں!!
ویسے ایک صاحب علم شخص کو اس طرح کی باتیں جچتی نہیں!!
تو جن مشائخ نے اس عضوء سے مراد کو ذَکر بیان کیا ہے، کیا جس کا ذِکر طحطاوی، ابن عابدین اور ابو السعود نے کیا ہے وہ حنفی نہیں تھے؟
آپ کو ایک بات اور بیان کی تھی! آپ شاید پچھلی باتیں بھول بہت جلد بھول جاتے ہو: یاد دہانی کے لئے عرض ہے:
آپ کی باقی باتوں کا خلاصہ تو یہی نکل رہا ہے کہ "میں ماتن کی بات کو اسی طرح سمجھ رہا ہوں اس لیے آپ لوگ بھی یہی سمجھتے ہو اور آپ کا بھی یہی مسلک ہے۔"
ظاہر ہے کہ ایسا نہیں ہے۔ آپ کی سمجھ آپ کے سر ہے۔

البتہ جن "بعض" مشائخ سے یہ منقول ہے ان کی یہ خطاء ہے۔ وہ یقینا حنفی تھے لیکن معصوم عن الخطاء تو صرف اہل حدیث ہوتا ہے شاید جو یہ مانتا ہی نہیں کہ اس کی سمجھ بھی غلط ہو سکتی ہے بلکہ وہ صاحب مسلک سے ضد لگاتا ہے نہیں تمہارا مسلک وہ ہے جو میں سمجھ رہا ہوں۔
تو ان مشائخ سے یہ خطاء ہوئی اور ان کے اس قول کو قبول نہیں کیا گیا۔ بات ختم ہو گئی اور مسئلہ مدون ہو گیا۔
پھر کوئی سو سال بعد کچھ اہل "حدیث" آئے اور انہوں نے اس بعض مشائخ کی تفسیر کو ترجمہ میں گھسیڑ کر دو ضدیں لگانا شروع کر دیں: اول: یہی ترجمہ درست ہے چاہے عبارت کے الفاظ میں اس کا ذکر کیا امکان (امکان عام) بھی نہ ہو۔ اور دوم: یہی احناف کا مسلک ہے چاہے ان کی معتبر کتب میں اس کا رد ہو اور وہ اسے اپنا مسلک نہ سمجھتے ہوں۔
کہیں یہ "اہل حدیث" "قدیم" کی ضد والے "حدیث" کے اہل تو نہیں ہیں جو یہ ضد لگاتے ہیں؟
جو چاہے آپ کا حسن کرشمہ ساز کرے۔
 

ابن قدامہ

مشہور رکن
شمولیت
جنوری 25، 2014
پیغامات
1,772
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
198
آپ کی باقی باتوں کا خلاصہ تو یہی نکل رہا ہے کہ "میں ماتن کی بات کو اسی طرح سمجھ رہا ہوں اس لیے آپ لوگ بھی یہی سمجھتے ہو اور آپ کا بھی یہی مسلک ہے۔"
ظاہر ہے کہ ایسا نہیں ہے۔ آپ کی سمجھ آپ کے سر ہے۔

البتہ جن "بعض" مشائخ سے یہ منقول ہے ان کی یہ خطاء ہے۔ وہ یقینا حنفی تھے لیکن معصوم عن الخطاء تو صرف اہل حدیث ہوتا ہے شاید جو یہ مانتا ہی نہیں کہ اس کی سمجھ بھی غلط ہو سکتی ہے بلکہ وہ صاحب مسلک سے ضد لگاتا ہے نہیں تمہارا مسلک وہ ہے جو میں سمجھ رہا ہوں۔
تو ان مشائخ سے یہ خطاء ہوئی اور ان کے اس قول کو قبول نہیں کیا گیا۔ بات ختم ہو گئی اور مسئلہ مدون ہو گیا۔
پھر کوئی سو سال بعد کچھ اہل "حدیث" آئے اور انہوں نے اس بعض مشائخ کی تفسیر کو ترجمہ میں گھسیڑ کر دو ضدیں لگانا شروع کر دیں: اول: یہی ترجمہ درست ہے چاہے عبارت کے الفاظ میں اس کا ذکر کیا امکان (امکان عام) بھی نہ ہو۔ اور دوم: یہی احناف کا مسلک ہے چاہے ان کی معتبر کتب میں اس کا رد ہو اور وہ اسے اپنا مسلک نہ سمجھتے ہوں۔
کہیں یہ "اہل حدیث" "قدیم" کی ضد والے "حدیث" کے اہل تو نہیں ہیں جو یہ ضد لگاتے ہیں؟
جو چاہے آپ کا حسن کرشمہ ساز کرے۔
@اشماریہ آپ حدۃ الوجود اور دیوبندی اکابر پر بھی روشنی ڈالیں۔کہتے ہیں تو الگ تھریڈ بنادوں۔اس مسلے کے لیے
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
آپ کی باقی باتوں کا خلاصہ تو یہی نکل رہا ہے کہ "میں ماتن کی بات کو اسی طرح سمجھ رہا ہوں اس لیے آپ لوگ بھی یہی سمجھتے ہو اور آپ کا بھی یہی مسلک ہے۔"
ظاہر ہے کہ ایسا نہیں ہے۔ آپ کی سمجھ آپ کے سر ہے۔

البتہ جن "بعض" مشائخ سے یہ منقول ہے ان کی یہ خطاء ہے۔ وہ یقینا حنفی تھے لیکن معصوم عن الخطاء تو صرف اہل حدیث ہوتا ہے شاید جو یہ مانتا ہی نہیں کہ اس کی سمجھ بھی غلط ہو سکتی ہے بلکہ وہ صاحب مسلک سے ضد لگاتا ہے نہیں تمہارا مسلک وہ ہے جو میں سمجھ رہا ہوں۔
تو ان مشائخ سے یہ خطاء ہوئی اور ان کے اس قول کو قبول نہیں کیا گیا۔ بات ختم ہو گئی اور مسئلہ مدون ہو گیا۔
پھر کوئی سو سال بعد کچھ اہل "حدیث" آئے اور انہوں نے اس بعض مشائخ کی تفسیر کو ترجمہ میں گھسیڑ کر دو ضدیں لگانا شروع کر دیں: اول: یہی ترجمہ درست ہے چاہے عبارت کے الفاظ میں اس کا ذکر کیا امکان (امکان عام) بھی نہ ہو۔ اور دوم: یہی احناف کا مسلک ہے چاہے ان کی معتبر کتب میں اس کا رد ہو اور وہ اسے اپنا مسلک نہ سمجھتے ہوں۔
کہیں یہ "اہل حدیث" "قدیم" کی ضد والے "حدیث" کے اہل تو نہیں ہیں جو یہ ضد لگاتے ہیں؟
جو چاہے آپ کا حسن کرشمہ ساز کرے۔
غالباً اب آپ کے پاس کہنے کو کچھ رہا نہیں ہے۔ مسئلہ ان حنفی مشائخ کی بات کو رد کرکے ختم نہیں ہو گا، بلکہ مسئلہ اس وقت ختم ہوگا، جب ماتن کی اس بات کو بھی رد کیاجائے گا، کیونکہ ابن عابدین کی جو بات آپ نے پیش کی ہے وہ متن کے خلاف ہے!
آپ کی باقی بوالعجبی کو اس بار در گزر کر دیتا ہوں، اور اگر آپ کو میرا یہ درگزر کرنا پسند نہ ہو تو عرض کیجئے گا، پھر صدائیں کوفہ تک گونجیں گی!!
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!

غالباً اب آپ کے پاس کہنے کو کچھ رہا نہیں ہے۔ مسئلہ ان حنفی مشائخ کی بات کو رد کرکے ختم نہیں ہو گا، بلکہ مسئلہ اس وقت ختم ہوگا، جب ماتن کی اس بات کو بھی رد کیاجائے گا، کیونکہ ابن عابدین کی جو بات آپ نے پیش کی ہے وہ متن کے خلاف ہے!
آپ کی باقی بوالعجبی کو اس بار در گزر کر دیتا ہوں، اور اگر آپ کو میرا یہ درگزر کرنا پسند نہ ہو تو عرض کیجئے گا، پھر صدائیں کوفہ تک گونجیں گی!!
صرف آپ کے کہے کو تو میں مان نہیں سکتا کہ شارح کی بات ماتن کے خلاف ہے۔
آپ نے مجھ سے دیوبند بننے سے پہلے کا فتوی طلب کیا تھا۔ اگرچہ یہ شرط درست نہیں تھی لیکن میں نے دکھا دیا۔
اب اگر آپ کہتے ہیں کہ ابن عابدین کی بات ماتن کے خلاف ہے تو دکھائیے یہ کس نے کہا یا لکھا ہے۔ علماء احناف میں سے جس نے یہ کہا ہے اس کا حوالہ پیش کیجیے۔
صرف آپ کی ضد پر میں نہیں مان سکتا۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,416
ری ایکشن اسکور
2,733
پوائنٹ
556
السلام علیکم رحمۃ اللہ وبرکاتہ!
صرف آپ کے کہے کو تو میں مان نہیں سکتا کہ شارح کی بات ماتن کے خلاف ہے۔
آپ نے مجھ سے دیوبند بننے سے پہلے کا فتوی طلب کیا تھا۔ اگرچہ یہ شرط درست نہیں تھی لیکن میں نے دکھا دیا۔
اب اگر آپ کہتے ہیں کہ ابن عابدین کی بات ماتن کے خلاف ہے تو دکھائیے یہ کس نے کہا یا لکھا ہے۔ علماء احناف میں سے جس نے یہ کہا ہے اس کا حوالہ پیش کیجیے۔
صرف آپ کی ضد پر میں نہیں مان سکتا
ویسے آپ نے اپنے ان مشائخ کی کون سی مان لی! جو ابو السعود سے بھی متقدم ہیں!! اور یہی بات مرزائی کہتے ہیں کہ مرزا قادیانی کی تحریر کی تشریح خواہ لغت کے خلاف ہو، مرزائیوں کی مانی جائے!!
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
السلام علیکم رحمۃ اللہ وبرکاتہ!

ویسے آپ نے اپنے ان مشائخ کی کون سی مان لی! جو ابو السعود سے بھی متقدم ہیں!! اور یہی بات مرزائی کہتے ہیں کہ مرزا قادیانی کی تحریر کی تشریح خواہ لغت کے خلاف ہو، مرزائیوں کی مانی جائے!!
تو اہل لغت سے ثابت کر دیں کہ جو معنی آپ لے رہے ہیں وہی اس جیسے کسی جملے کا انہوں نے لیا ہو۔
 

abujarjees

مبتدی
شمولیت
جون 27، 2015
پیغامات
75
ری ایکشن اسکور
31
پوائنٹ
29
یہ حنفی قادیانیوں کو اہلحدیث کیوں کہتے ہیں جب قادیانیوں کے چینل پر قادیانیوں کی نماز کو دیکھ کر یہ بات بلکل واضح ہوجاتی ہے کہ قادیانی حنفی ہی ہیں۔۔۔۔ اور باقاعدہ قادیانی یہ بات کا اعتراف بھی کرتے ہیں کہ ہم فقہ میں حنفی ہیں۔۔۔۔
 
Top