• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امام ابو حنیفہ کے نزدیک حنفی گنہگار ہیں

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
imam abu hyanifa kay nazdeek hanafi gunahgar.jpg
مقلدین کا اعتراض ھے کہ اہلحدیث انگریزوں کی پیداوار ھیں تو پھر ملا علی قاری حنفی کھ رھاھے کہ علماء فقھا اور اہلحدیث کہتے ہیں ، فیصلہ کرو سچ کون بول رھا ھے اور جوٹا کون ؟؟؟
sahj
۔​
 

ideal_man

رکن
شمولیت
اپریل 29، 2013
پیغامات
258
ری ایکشن اسکور
498
پوائنٹ
79
مقلدین کا اعتراض ھے کہ اہلحدیث انگریزوں کی پیداوار ھیں تو پھر ملا علی قاری حنفی کھ رھاھے کہ علماء فقھا اور اہلحدیث کہتے ہیں ، فیصلہ کرو سچ کون بول رھا ھے اور جوٹا کون ؟؟؟
sahj
۔​
ہمارے پاس بھی کہنے کو ہے بہت کچھ
مگر ضدی ٹھہرے، جواعتبار آئے
1۔امام حنیفہ کے نزدیک حنفی گنہگار ہیں"
2۔بے شک مقلد کا ایمان جو کہ بلا دلیل ہو صحیح ہے۔ ابو حنیفہ ، سفیان ثوری ؒ،مالک ؒ، اوزاعی ؒ، شافعی ؒ ، احمد ؒ عام فقہاء اور اہل حدیث کہتے ہیں اس کا ایمان صحیح ہے لیکن گناہ گار ہے، پر ترک استدلال کی وجہ سے
3۔مقلدین کا اعتراض ہے کہ اہلحدیث انگریزوں کی پیداوار ہیں تو پھر ملا علی قاری حنفی کہہ رہا ہے کہ علماء فقھاء اور اہلحدیث کہتے ہیں، فیصلہ کرو سچ کون بول رہا ہے اور جھوٹا کون ؟؟؟؟
سب سے پہلے تو لولی صاحب کا دھاگہ بنانے کا اچھوتا انداز دیکھیں۔​
ٹائٹل کیا بنایا ہے؟؟؟؟​
عبارت کیا ہے؟؟؟؟​
اور آخر میں سوال کیا قائم کیا ہے؟؟؟؟؟​
کیا اس قول کے مطابق صرف حنفی گناہ گار ٹھہرے؟؟؟؟؟؟
دیگر فقہاء کرام کے مسالک سے تعلق رکھنے والے مقلد او رمقلد اہل حدیث گنہگار ہونے سے بچ گئے؟؟؟؟؟
آخر اس دھاگہ کا ٹائٹل امام ابو حنیفہ کے نزدیک حنفی گنہگار ہیں کیا ظاہر کررہا ہے۔
کیا یہ تعصب نہیں؟؟؟؟ اور تعصب کی ایک دلیل یہ بھی ہے کہ اصل کتاب کی عربی عبارت میں امام ابو حنفیہ کے نام کے آگے رحمہ اللہ لکھا ہے اور باقی تمام فقہاء اور اہل حدیث کے بعد رحمھم اللہ تعالی لکھا ہے، جب کہ لولی صاحب نے ابو حنیفہ نام کے آگےدعائیہ کلمات نہیں لکھے جب کہ باقی تمام فقہاء کرام کے ناموں پر ( ؒ ) لکھا ہے۔
اس عبارت میں مقلد کے ایمان کو صحیح کہا ہے، تمام فقہاء کرام اور اہل حدیث متفق ہیں کہ مقلد کا ایمان صحیح ہے۔
جب کہ غیر مقلدین تقلید کو حرام اور شرک کہتے ہیں،
سوال یہ ہے کہ برصغیر کے غیر مقلدین اہل حدیث کیسے ہوئے؟؟؟
پہلے خود کو اہل حدیث ثابت تو کریں۔۔۔۔۔
کتاب کی عربی عبارت میں اس قول کے درمیان کوئی ( ، ) نہیں ،لیکن خیانت اور بددیانتی دیکھیں کہ
اس کا ایمان صحیح ہے لیکن گناہ گار ہے، پر ترک استدلال کی وجہ سے
درمیان میں ( ، ) دے کر ایک ہی قول کو تقسیم کردیا گیا ہے اور مفہوم ہی بدل دیا ہے۔
محترم لولی صاحب ! اب تو واضح ہو گیا کہ خائن، بددیانت اور متعصب کون ہے؟؟؟؟؟
اس قول سے ثابت ہورہا ہے کہ اہل حدیث بھی مقلد ہیں،
سوال یہ ہے کہ برصغیر کے غیر مقلدین حضرات خود کو اہل حدیث کیسے ثابت کرتے ہیں؟؟؟؟؟
جماعت اہل حدیث تو دور کی بات ہے غیر مقلدین خود کو ایک جماعت ہی ثابت کردیں۔
اللہ تعالی علم نافع عطا فرمائے ۔
نوٹ:

اگر کوئی مثبت انداز میں کسی غلطی تو واضح کر ےیا اعتراض کرے تو ہمارا دل بہت بڑا ہے، لیکن کوئی صرف فتنہ اور شرارت کو ہی اپنا دین و مذہب بنالے تو ہم کیا کرسکتے ہیں۔
یہ تین پوئنٹ جو میں نے لکھے ہیں وہ لولی صاحب کی فقاہت کے لئے ہے ، دیگر دوست ناراض نہ ہوں، یہ بتانا مقصود تھا کہ اس قسم کے لچر اعتراضات سے خود پر بھی ضرب پڑتی ہے۔ اور دوسروں کو ہنسنے اور اعتراض کا موقع ملتا ہے۔ کئے مثالیں موجود ہیں۔ ایک دھاگہ میں شاہد نذیر صاحب نے امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کی دشمنی اور تعصب میں تین سوال امام صاحب پر کردئے، انہی اصول پر بہرام صاحب نے سیدنا عمرفاروق رضی اللہ عنہ کی ذات پر یہی تین سوال کردئے۔ کیا ہوا اس کے بعد آئیں ، بائیں، سائیں


اللہ تعالی کسی کی دشمنی اور تعصب میں اتنا اندھا نہ کردے کہ ایمان دل سے نکل جائے اور محسوس بھی نہ ہو۔
اللہ تعالی حفاظت فرمائے۔
شکریہ
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
ہمارے پاس بھی کہنے کو ہے بہت کچھ
مگر ضدی ٹھہرے، جواعتبار آئے



سب سے پہلے تو لولی صاحب کا دھاگہ بنانے کا اچھوتا انداز دیکھیں۔​
ٹائٹل کیا بنایا ہے؟؟؟؟​
عبارت کیا ہے؟؟؟؟​
اور آخر میں سوال کیا قائم کیا ہے؟؟؟؟؟​
کیا اس قول کے مطابق صرف حنفی گناہ گار ٹھہرے؟؟؟؟؟؟
دیگر فقہاء کرام کے مسالک سے تعلق رکھنے والے مقلد او رمقلد اہل حدیث گنہگار ہونے سے بچ گئے؟؟؟؟؟
آخر اس دھاگہ کا ٹائٹل امام ابو حنیفہ کے نزدیک حنفی گنہگار ہیں کیا ظاہر کررہا ہے۔
کیا یہ تعصب نہیں؟؟؟؟ اور تعصب کی ایک دلیل یہ بھی ہے کہ اصل کتاب کی عربی عبارت میں امام ابو حنفیہ کے نام کے آگے رحمہ اللہ لکھا ہے اور باقی تمام فقہاء اور اہل حدیث کے بعد رحمھم اللہ تعالی لکھا ہے، جب کہ لولی صاحب نے ابو حنیفہ نام کے آگےدعائیہ کلمات نہیں لکھے جب کہ باقی تمام فقہاء کرام کے ناموں پر ( ؒ ) لکھا ہے۔
اس عبارت میں مقلد کے ایمان کو صحیح کہا ہے، تمام فقہاء کرام اور اہل حدیث متفق ہیں کہ مقلد کا ایمان صحیح ہے۔
جب کہ غیر مقلدین تقلید کو حرام اور شرک کہتے ہیں،
سوال یہ ہے کہ برصغیر کے غیر مقلدین اہل حدیث کیسے ہوئے؟؟؟
پہلے خود کو اہل حدیث ثابت تو کریں۔۔۔۔۔
کتاب کی عربی عبارت میں اس قول کے درمیان کوئی ( ، ) نہیں ،لیکن خیانت اور بددیانتی دیکھیں کہ
اس کا ایمان صحیح ہے لیکن گناہ گار ہے، پر ترک استدلال کی وجہ سے
درمیان میں ( ، ) دے کر ایک ہی قول کو تقسیم کردیا گیا ہے اور مفہوم ہی بدل دیا ہے۔
محترم لولی صاحب ! اب تو واضح ہو گیا کہ خائن، بددیانت اور متعصب کون ہے؟؟؟؟؟
اس قول سے ثابت ہورہا ہے کہ اہل حدیث بھی مقلد ہیں،
سوال یہ ہے کہ برصغیر کے غیر مقلدین حضرات خود کو اہل حدیث کیسے ثابت کرتے ہیں؟؟؟؟؟
جماعت اہل حدیث تو دور کی بات ہے غیر مقلدین خود کو ایک جماعت ہی ثابت کردیں۔
اللہ تعالی علم نافع عطا فرمائے ۔
نوٹ:

اگر کوئی مثبت انداز میں کسی غلطی تو واضح کر یا اعتراض کرے تو ہمارا دل بہت بڑا ہے، لیکن کوئی صرف فتنہ اور شرارت کو ہی اپنا دین و مذہب بنالے تو ہم کیا کرسکتے ہیں۔
یہ تین پوئنٹ جو میں نے لکھے ہیں وہ لولی صاحب کی فقاہت کے لئے ہے ، دیگر دوست ناراض نہ ہوں، یہ بتانا مقصود تھا کہ اس قسم کے لچر اعتراضات سے خود پر بھی ضرب پڑتی ہے۔ اور دوسروں کو ہنسنے اور اعتراض کا موقع ملتا ہے۔ کئے مثالیں موجود ہیں۔ ایک دھاگہ میں شاہد نذیر صاحب نے امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کی دشمنی اور تعصب میں تین سوال امام صاحب پر کردئے، انہی اصول پر بہرام صاحب نے سیدنا عمرفاروق رضی اللہ عنہ کی ذات پر یہی تین سوال کردئے۔ کیا ہوا اس کے بعد آئیں ، بائیں، سائیں


اللہ تعالی کسی کی دشمنی اور تعصب میں اتنا اندھا نہ کردے کہ پلک گھلک میں ایمان دل سے نکل جائے اور محسوس بھی نہ ہو۔
اللہ تعالی حفاظت فرمائے۔
شکریہ

اس بات کا تو جواب دیں کہ​
اگر​
اہلحدیث انگریزوں کی پیداوار ھیں تو پھر ملا علی قاری حنفی کھ رھاھے کہ علماء فقھا اور اہلحدیث کہتے ہیں

وہ والے اہلحدیث کون تھے میرے بھائی جن کا ذکر ملا علی قاری کر رھے ہیں​
 

ideal_man

رکن
شمولیت
اپریل 29، 2013
پیغامات
258
ری ایکشن اسکور
498
پوائنٹ
79
اس بات کا تو جواب دیں کہ​
اگر​
اہلحدیث انگریزوں کی پیداوار ھیں تو پھر ملا علی قاری حنفی کھ رھاھے کہ علماء فقھا اور اہلحدیث کہتے ہیں

وہ والے اہلحدیث کون تھے میرے بھائی جن کا ذکر ملا علی قاری کر رھے ہیں​
یہاں فقہاء اور اہل حدیث کا ذکر ہوا ہے۔
یہاں اہل حدیث سے مراد فن الحدیث کے ماہر محدثین کرام ہیں ، ہر ایرہ گیرہ نہیں۔
مسائل بیان کرنا اور احادیث کی تشریح کرنا یہ فقہاء اور محدثین کا فن ہے ،
اور یہاں جو ملا علی قاری نے قول نقل کیا ہے وہ فقہاء اور اہل حدیث ( محدثین) کا نقل کیا ہے۔
یہ کام ہر ایرہ گیرہ کا نہیں۔
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
یہاں فقہاء اور اہل حدیث کا ذکر ہوا ہے۔
یہاں اہل حدیث سے مراد فن الحدیث کے ماہر محدثین کرام ہیں ، ہر ایرہ گیرہ نہیں۔
مسائل بیان کرنا اور احادیث کی تشریح کرنا یہ فقہاء اور محدثین کا فن ہے ،
اور یہاں جو ملا علی قاری نے قول نقل کیا ہے وہ فقہاء اور اہل حدیث ( محدثین) کا نقل کیا ہے۔
یہ کام ہر ایرہ گیرہ کا نہیں۔

اہلحدیث سے مراد آپ نے کہا کہ محدثین کرام ہیں اور مسائل بیان کرنا فقہاء اور محدثین کرام کا کام ہے - کیا آج کل کے دور میں بھی اہلحدیث یا فقہاء کا وجود ہے یا یہ لوگ تب تھے جب تک ملا علی قاری صاحب رھے
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
یہاں اہل حدیث سے مراد فن الحدیث کے ماہر محدثین کرام ہیں ، ہر ایرہ گیرہ نہیں۔


لیکن میرے بھائی اگر ہر ایرہ گیرہ اہلحدیث نہیں ھو سکتا تو آپ کے مولوی محمّد عبدالحلیم چشتی صاحب وحید زمان کے بارے کہہ رھے ہیں کہ اہلحدیث ان کے مخالف تھے​
پلیز یہ بتا دیں کہ مولوی محمّد عبدالحلیم چشتی کی مراد کون سے اہلحدیث تھے​
wwwwwwwwwwwwww-1.jpg
wwwwwwww-2.jpg


اور ملا علی قاری والے اہلحدیث اور مولوی محمّد عبدالحلیم چشتی والے اہلحدیث دونوں میں کیا فرق ہے​
اور وہ لوگ کون تھے - کیا آج بھی وہ لوگ موجود ہیں یا نہیں​
اگر ہیں تو کہاں​
اور اگر نہیں تو کیا ان کی نسل ختم ھو گئی​
 

ideal_man

رکن
شمولیت
اپریل 29، 2013
پیغامات
258
ری ایکشن اسکور
498
پوائنٹ
79
اہلحدیث سے مراد آپ نے کہا کہ محدثین کرام ہیں اور مسائل بیان کرنا فقہاء اور محدثین کرام کا کام ہے - کیا آج کل کے دور میں بھی اہلحدیث یا فقہاء کا وجود ہے یا یہ لوگ تب تھے جب تک ملا علی قاری صاحب رھے
محترم لولی صاحب!
کیوں آپ اپنے ہم مذہب دوستوں کو شرمندہ کررہے ہیں۔۔۔۔۔۔
جب آپ لوگ ہمیں مقلد مانتے ہو، تو سوال یہ ہے کہ مقلد کا کام کیا ہے؟؟؟؟؟
جواب یہی ہوگا کہ مقلد اسے کہتے ہیں جو فروعی مسائل میں فقہاء کی تقلید کرے۔
یہ سوال تو خود آپ اپنی ذات سے کریں کہ
کیا آج کل کے دور میں بھی اہلحدیث یا فقہاء کا وجود ہے
اگر ہے تو ان کے فتاوی پر عمل کرنا ہے،
اگر نہیں ہے تو خود مجتہد اور محدث بن کر چار کتابیں سامنے رکھ کر اجتہاد شروع کردینا ہے۔
بھائی میں نہ مجتہد ہوں ، نہ محدث ، میں تومقلد ہوں۔
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
محترم لولی صاحب!
کیوں آپ اپنے ہم مذہب دوستوں کو شرمندہ کررہے ہیں۔۔۔۔۔۔
جب آپ لوگ ہمیں مقلد مانتے ہو، تو سوال یہ ہے کہ مقلد کا کام کیا ہے؟؟؟؟؟
جواب یہی ہوگا کہ مقلد اسے کہتے ہیں جو فروعی مسائل میں فقہاء کی تقلید کرے۔
یہ سوال تو خود آپ اپنی ذات سے کریں کہ

اگر ہے تو ان کے فتاوی پر عمل کرنا ہے،
اگر نہیں ہے تو خود مجتہد اور محدث بن کر چار کتابیں سامنے رکھ کر اجتہاد شروع کردینا ہے۔
بھائی میں نہ مجتہد ہوں ، نہ محدث ، میں تومقلد ہوں۔

پھر یہ کس بنیاد پر لکھ دیا
یہاں فقہاء اور اہل حدیث کا ذکر ہوا ہے۔
یہاں اہل حدیث سے مراد فن الحدیث کے ماہر محدثین کرام ہیں ، ہر ایرہ گیرہ نہیں۔
مسائل بیان کرنا اور احادیث کی تشریح کرنا یہ فقہاء اور محدثین کا فن ہے ،
اور یہاں جو ملا علی قاری نے قول نقل کیا ہے وہ فقہاء اور اہل حدیث ( محدثین) کا نقل کیا ہے۔
یہ کام ہر ایرہ گیرہ کا نہیں۔
 

ideal_man

رکن
شمولیت
اپریل 29، 2013
پیغامات
258
ری ایکشن اسکور
498
پوائنٹ
79
لیکن میرے بھائی اگر ہر ایرہ گیرہ اہلحدیث نہیں ھو سکتا تو آپ کے مولوی محمّد عبدالحلیم چشتی صاحب وحید زمان کے بارے کہہ رھے ہیں کہ اہلحدیث ان کے مخالف تھے​
پلیز یہ بتا دیں کہ مولوی محمّد عبدالحلیم چشتی کی مراد کون سے اہلحدیث تھے​

اور ملا علی قاری والے اہلحدیث اور مولوی محمّد عبدالحلیم چشتی والے اہلحدیث دونوں میں کیا فرق ہے​
اور وہ لوگ کون تھے - کیا آج بھی وہ لوگ موجود ہیں یا نہیں​
اگر ہیں تو کہاں​
اور اگر نہیں تو کیا ان کی نسل ختم ھو گئی​
میرے بھائی!
یہ ہمارا بڑا پن ہے کہ غیر مقلدین کو ہم اہل حدیث بھی کہتے ہیں، کیونکہ انہوں نے اپنی جماعت کا نام اہل حدیث رکھا ہے۔
بہت سے ناموں سے گذر کر یہ فرقہ اہل حدیث نام پر جما تھا پھر اس سے آگے سلفی اور اہل سنت میں بھی ترقی کرگیا۔۔۔۔
ہم اگر اہل حدیث کہتے ہیں تو اس سے مراد فرقہ ہے یعنی فرقہ اہل حدیث،
غیر مقلدین دراصل اس فرقہ کی اصل شناخت ہے۔ باقی جماعت کا نام بار بار تبدیل ہوتا رہا ہے اور خدا جانے اس جماعت کا نام ابھی کتنی بار تبدیل ہوگا۔
اس لئے عموما ہم اس کی اصل شناخت سے مخاطب کرتے ہیں، اگر ابتدا ہی سے جماعت کا ایک نام ہوتا تو ہمیں اسی نام سے مخاطب کرنے میں خوشی ہوتی،
اگر انگریزوں سے پہلے کوئی باقاعدہ مسلک یا فرقہ بنام اہل حدیث تھا تو ثبوت دیجئے۔
جیسے حنفی، مالکی، حنبلی، شافعی، وغیرہ
لہذا ملا علی قاری نے جو لفظ اہل حدیث بیان کیا ہے اس سے مراد خالص ماہر فن الحدیث ( محدثین) ہیں، کیونکہ یہاں فتوی کا ذکر ہوا ہے اور فتوی ہر ایرہ گیرہ نہیں دے سکتا۔
اس سے یہ بھی ثابت ہوا کہ اس دور میں اہل حدیث کا لفظ محدثین کی جماعت کے لئے استعمال ہوا ہے۔ نہ کہ کسی فرقہ کے لئے۔
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
اگر انگریزوں سے پہلے کوئی باقاعدہ مسلک یا فرقہ بنام اہل حدیث تھا تو ثبوت دیجئے۔
جیسے حنفی، مالکی، حنبلی، شافعی، وغیرہ


میرے بھائی انگریزوں سے پہلے بقول آپ کے اگر اہلحدیث نہیں تھے تو کیا​
دیوبندی​
بریلوی​
دیوبندی حیاتی​
دیوبندی مماتی​
قادیانی​
تھے​
اگر یہ سب نہیں تھے تو یہ سب کہاں سے آ گۓ​
اور اس وقت ان سب فرقوں میں سے حق پر کون ہے
 
Top