• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اہل بیت کو پوری کائنات پر فضیلت حاصل ہے

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,396
پوائنٹ
891
بیان تو کرچکا آپ کی اپنی لائبریری کی کتاب سے جس کا دعویٰ ہے کہ کتاب و سنت کی روشنی میں لکھی جانے والی اردو اسلامی کتب کا سب سے بڑا مفت مرکز - کتب لائبریری اور ایک دعویٰ اور ہے اس لائبریری کا کہ مجلس تحقیق الاسلامی کے علماء کرام کی باقاعدہ تصدیق و اجازت سے اپ لوڈ کی جاتی ہیں اگر اس کتاب میں آپ کے خیال میں قرآن سنت کے خلاف مواد ہے تو پھر اس کتاب کو محدث لائبریری میں کیوں اپ لوڈ کیا گیا ؟؟؟؟؟؟
گویا آپ مانتے ہیں کہ دراصل محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ کی اصل عربی عبارت میں یہ الفاظ موجود نہیں۔ اگر ہیں تو پیش کیجئے۔
ہم تسلیم کر چکے ہیں کہ اس مقام پر مترجم نے غلطی کی ہے۔ اور یہ غلطی کسی سے بھی ہو سکتی ہے۔ ایک غلطی کو لے کر اتنا بڑا عقیدہ ثابت کرنے لگ جانا، عجیب بات ہے۔ جبکہ اگر یہ عقیدہ خود محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ سے بھی ثابت ہوتا تو ہمارے نزدیک اس کی اہمیت کچھ نہیں، جب تک کہ وہ اپنے اس عقیدے کی کتاب و سنت سے دلیل ذکر نہ کر دیتے۔

باقی جو آپ بار بار محدث لائبریری کے دعویٰ کو اپنے حق میں ثبوت کے طور پر پیش کرنے کی کوشش میں مصروف ہیں۔ یہ بھی لغو ہے۔ ایسا دعویٰ بھلا کون کر سکتا ہے کہ قرآن کے علاوہ کسی کتاب کا ایک ایک حرف درست ہے؟ ہم بعض اوقات کسی کتاب کے کچھ مندرجات سے اختلاف رکھتے ہوئے بھی اسے اس نیت سے پبلش کر دیتے ہیں کہ اس میں خیر کا پہلو غالب ہے۔ اور ایسی ترجمہ کی غلطی تو بالفرض اگر قرآن کے مترجم سے ہو جائے، تو کیا اس غلطی کی بنیاد پر اپنا عقیدہ قائم کرنے بیٹھ جائیں گے، یا مترجم پر اس کی غلطی کو واضح کریں گے۔
 

سرفراز فیضی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 22، 2011
پیغامات
1,091
ری ایکشن اسکور
3,807
پوائنٹ
376
یہ یا د رھے کہ یہ تھریڈ اہل بیت کے مناقب اور فضائل کے بیان کا ہے لیکن پھر بھی لوگوں کو جانے کیوں اہل بیت کے مناقب اور فضائل اچھے نہیں لگے کہ مقابلے پر دیگر صحابہ کے مناقب اور فضائل بیان شروع کردئے
جناب ! یہاں آکر اگر کوئی عیسائی حضرت عیسیٰ کے فضائل و مناقب بیان کرنا شروع کرے تو اس کے بارے میں ہم یہی رائے قائم کریں گے کہ اس سے اس کا مقصود ہمارے نبی صلی اللہ علیہ و علیٰ صحبہ اجمعین کی توہین ہے ہم اسی تھریڈ میں نبی اکرم صلی اللہ علیہ و علیٰ صحبہ اجمعین کے فضائل بیان کریں گے ۔
 

سرفراز فیضی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 22، 2011
پیغامات
1,091
ری ایکشن اسکور
3,807
پوائنٹ
376
میرا موضوع یہ ہے ہی نہیں نہ میں نے اس پر بات کی ہے کہ اہل بیت میں ازواج مطہرات شامل ہے یا نہیں یہاں میرا موضوع صرف یہ ہے کہ " اہل بیت کو پوری کائنات پر فضیلت حاصل ہے "

١۔ اہل بیت اطہار وہ لوگ ہیں جن سے اللہ تعالٰی نے ہر قسم کی گندگی کو دور کردیا ہے
[
بہرام جی یہ دو رنگ زدہ دعوے شیخ الاسلام کی کتابوں سے ثابت کردیں معاملہ ختم ہوجائے گا۔
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
دوسری بات یہ کہ یہاں بحث اور مکالمہ آپ سے ہو رہا ہے نہ کہ شیخ محمد بن عبد الوہاب رحمہ اللہ سے۔ آپ کا عقیدہ کیا ہے؟ کیا آپ ابو بکر و عمر رضی اللہ عنہما کو اہل بیت سے افضل سمجھتے ہیں۔ اگر ہاں تو ہمارا اختلاف لفظی ہے اور اگر نہیں تو مکالمہ آپ سے ہو رہا ہے نہ کہ شیخ صاحب سے۔ ہمارے نزدیک حجت صرف کتاب وسنت ہے نہ کہ اہل علم۔ جب ایک چیز ہمارے نزدیک دلیل یا حجت ہی نہیں ہے تو اسے ہم پر پیش کرنا ایسا ہی ہے جیسا کہ دلیل نہ پیش کرنا ہے۔
لیکن اہل حدیث فرقے کے لئے حجت ہیں کتاب و سنت اور منہج سلف صالحین

تو کیا آپ جناب ٍفضل الرحمٰن ندوی رحمانی مدنی فضل جامعہ اسلامیہ مدینہ منورہ کو صالحین میں نہیں مانتے ؟؟؟؟

اورکیا آپ مجلس التحقیق الاسلامی کے علماء کرام کہ جن کی تصدیق و اجازت سے اس کتاب کو محدیث لائبریری پر اپ لوڈ کیا گیا کو بھی صالیحن میں نہیں مانتے ؟؟؟
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
چونکہ مضمون کے خالق نے اپنے دعوے" اہل بیت کو پوری کائنات پر فضیلت ہے" میں کوئی پختہ دلیل سے مستفید نہیں کیا بلکہ محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ کی طرف منسوب کردہ ایک قول پیش کیا جو کسی بھی فریق کے لئے حجت نہیں، اس لئے اس دھاگہ پر توجہ دینا غیر ضروری ہونے کے علاوہ وقت کا ضیاع ہے
والسلام
حجت اہل حدیث کے لئے " قرآن و سنت اور منہج سلف صالحین "
مضمون محدیث لائبریری میں اپ لوڈ کی گئی کتاب " مقام اہل بیت اور محمد عبدالوھاب " سے اقتباسن لیا گیا ہے اس کتاب کو اردو کے قلب میں جناب فضل الرحمٰن رحمٰنی ندوی مدنی نے ڈھالا ہے
جیسا کہ کتاب کے نام سے ظاہر ہے کہ اس کتاب میں اہل بیت کی تعظیم اور توقیر محمد بن عبدالواھاب کے دل میں کیا ہے اس کو بیان کیا گیا ہے جس کے لئے فضل جامعہ السلامیہ مدینہ منورہ جناب فضل الرحمٰن رحمانی ندوی مدنی فرماتے ہیں کہ " ہم شیخ موصوف کی اہل بیت سے محبت اور ان کے لئے آپ کے دل میں پائی جانے والی تعظیم وتوقیر کا تذکرہ خود شیخ موصوف ہی کے اقوال اور اقتباسات سے فراہم کریں "الخ
حوالہ : مقام اہل بیت اور محمد بن عبدالواھاب صفحہ نمبر ١٢ سطر ١٣ سے ١٥
 

سرفراز فیضی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 22، 2011
پیغامات
1,091
ری ایکشن اسکور
3,807
پوائنٹ
376
حجت اہل حدیث کے لئے " قرآن و سنت اور منہج سلف صالحین "
مضمون محدیث لائبریری میں اپ لوڈ کی گئی کتاب " مقام اہل بیت اور محمد عبدالوھاب " سے اقتباسن لیا گیا ہے اس کتاب کو اردو کے قلب میں جناب فضل الرحمٰن رحمٰنی ندوی مدنی نے ڈھالا ہے
جیسا کہ کتاب کے نام سے ظاہر ہے کہ اس کتاب میں اہل بیت کی تعظیم اور توقیر محمد بن عبدالواھاب کے دل میں کیا ہے اس کو بیان کیا گیا ہے جس کے لئے فضل جامعہ السلامیہ مدینہ منورہ جناب فضل الرحمٰن رحمانی ندوی مدنی فرماتے ہیں کہ " ہم شیخ موصوف کی اہل بیت سے محبت اور ان کے لئے آپ کے دل میں پائی جانے والی تعظیم وتوقیر کا تذکرہ خود شیخ موصوف ہی کے اقوال اور اقتباسات سے فراہم کریں "الخ
حوالہ : مقام اہل بیت اور محمد بن عبدالواھاب صفحہ نمبر ١٢ سطر ١٣ سے ١٥
فضل الرحمٰن صاحب سے یا تو شیخ الاسلام کا مقصود سمجھنے میں غلطی ہوئی ہے ۔ یا تو اس کے بیان کرنے میں غلطی ہوئی ۔ اور بہر حال ہم قرآن وسنت کے مقابلہ میں کسی عالم کی غلطی کے اتباع کے دعویٰ دار نہیں ہے ۔ لہذا اس معاملہ کو اب تمت بالخیر کریں ۔
دوسری باتوں کے لیے دوسرا تھریڈ
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
فاضل جامعہ السلامیہ مدینہ منورہ جناب فضل الرحمٰن رحمانی ندوی مدنی فرماتے ہیں کہ " ہم شیخ موصوف کی اہل بیت سے محبت اور ان کے لئے آپ کے دل میں پائی جانے والی تعظیم وتوقیر کا تذکرہ خود شیخ موصوف ہی کے اقوال اور اقتباسات سے فراہم کریں "الخ
حوالہ : مقام اہل بیت اور محمد بن عبدالواھاب صفحہ نمبر ١٢ سطر ١٣ سے ١٥
فاضل جامعہ السلامیہ مدینہ منورہ جناب فضل الرحمٰن رحمانی ندوی مدنی آگے رقمطراز ہیں کہ " ہمارے شیخ (یعنی محمد بن عبدالواھاب) اہل بیت کو سرچشمہ مناقب و منبع فضائل گردانتے تھے اور ان کا عقیدہ تھا کہ اہل بیت عزت وشرف کی اوج ثریا پر فائز ہیں اللہ نے ان کو ہرطرح کی گندگی اور آلودگی سے پاک صاف بنایا تھا۔ یہ ہے ہمارے شیخ کا اہل بیت کے بارے میں دوٹوک عقیدہ ہمیں حیرت ہے کہ لوگ کس منہ سے شیخ کو اہل بیت کے بارے میں مورد الزام ٹھراتے ہیں اور ان کی شان میں تہمت طرازیاں کرتے ہیں

حوالہ : مقام اہل بیت اور محمد بن عبدالواھاب صفحہ نمبر١٦ سطر١١ تا آخر

یہاں تو فاضل جامعہ السلامیہ مدینہ منورہ جناب فضل الرحمٰن رحمانی ندوی مدنی صاحب ان عقائد کو محمد بن عبدالوھاب کے دوٹوک عقائد بتا رہیں ہیں اورآپ یہ فرمارہے ہیں کہ " فضل الرحمٰن صاحب سے یا تو شیخ الاسلام کا مقصود سمجھنے میں غلطی ہوئی ہے ۔ یا تو اس کے بیان کرنے میں غلطی ہوئی "
یہ بھی تو ہوسکتا ہے کہ غلطی آپ ہی سے ہورہی ہو غور کریں !!!!
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
کس سے فرمایا؟؟؟۔۔۔۔
کیا حدیث میں حضرت علی، حضرت فاطمہ، حضرت حسن، حضرت حسین کو علیھم السلام کہا گیا ہے؟؟؟۔۔۔
لیجئے اس کا جواب بھی بخاری شریف سے حاضر ہے


صحیح بخاری
کتاب فضائل اصحاب النبی
باب: حضرت حسن اور حسین رضی اللہ عنہما کے فضائل کا بیان
حدیث نمبر: 3748


حدثني محمد بن الحسين بن إبراهيم،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ قال حدثني حسين بن محمد،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ حدثنا جرير،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ عن محمد،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ عن أنس بن مالك ـ رضى الله عنه ـ أتي عبيد الله بن زياد برأس الحسين ـ عليه السلام ـ فجعل في طست،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ فجعل ينكت،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ وقال في حسنه شيئا‏.‏ فقال أنس كان أشبههم برسول الله صلى الله عليه وسلم،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ وكان مخضوبا بالوسمة‏.‏


مگر داؤد راز صاحب نے الحسين ـ عليه السلام کا ترجمہ حضرت حسین رضی اللہ عنہ کیا ہے۔
آن لائین لنک : عرض صفحة الكتاب - الحديث - موقع الإسلام
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
لیجئے اس کا جواب بھی بخاری شریف سے حاضر ہے


صحیح بخاری
کتاب فضائل اصحاب النبی
باب: حضرت حسن اور حسین رضی اللہ عنہما کے فضائل کا بیان
حدیث نمبر: 3748


حدثني محمد بن الحسين بن إبراهيم،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ قال حدثني حسين بن محمد،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ حدثنا جرير،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ عن محمد،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ عن أنس بن مالك ـ رضى الله عنه ـ أتي عبيد الله بن زياد برأس الحسين ـ عليه السلام ـ فجعل في طست،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ فجعل ينكت،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ وقال في حسنه شيئا‏.‏ فقال أنس كان أشبههم برسول الله صلى الله عليه وسلم،‏‏‏‏ ‏‏‏‏ وكان مخضوبا بالوسمة‏.‏



مگر داؤد راز صاحب نے الحسين ـ عليه السلام کا ترجمہ حضرت حسین رضی اللہ عنہ کیا ہے۔
آن لائین لنک : عرض صفحة الكتاب - الحديث - موقع الإسلام
کیوں آپ نے داؤد صاحب کا موقف پیش نہیں کیا؟؟؟۔۔۔ کے انہوں نے علیہ السلام کی بجائے رضی اللہ عنہ کیوں لکھا۔۔۔
دوسری بات چلیں اگر آپ کا دعوٰی صحیح مان لیں تو۔۔۔ اس سے یہ کہاں ثابت ہوتا ہے۔۔۔
حضرت علی رضی اللہ عنہ کو بھی علیہ السلام پکارا جانا چاہئے۔۔۔
اور حضرت فاطمہ رضی اللہ عنھا کو بھی علیہ السلام پکاراجاناچاہئے۔۔۔
اور آخری بات ۔۔۔
یہ روایت ہے حدیث نہیں۔۔۔
جب حضرت حسین رضی اللہ کا سر یزید رحمہ اللہ کےسامنے پیش کیا گیا تھا اس وقت ہے۔۔۔
باز آجائیں۔۔۔ درخواست ہے۔۔۔

نامناسب الفاظ حذف ۔۔ انتظامیہ
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
کیوں آپ نے داؤد صاحب کا موقف پیش نہیں کیا؟؟؟۔۔۔ کے انہوں نے علیہ السلام کی بجائے رضی اللہ عنہ کیوں لکھا۔۔۔
دوسری بات چلیں اگر آپ کا دعوٰی صحیح مان لیں تو۔۔۔ اس سے یہ کہاں ثابت ہوتا ہے۔۔۔
حضرت علی رضی اللہ عنہ کو بھی علیہ السلام پکارا جانا چاہئے۔۔۔
اور حضرت فاطمہ رضی اللہ عنھا کو بھی علیہ السلام پکاراجاناچاہئے۔۔۔
اور آخری بات ۔۔۔
یہ روایت ہے حدیث نہیں۔۔۔
جب حضرت حسین رضی اللہ کا سر یزید رحمہ اللہ کےسامنے پیش کیا گیا تھا اس وقت ہے۔۔۔
باز آجائیں۔۔۔ درخواست ہے۔۔۔
نامناسب الفاظ حذف۔۔انتظامیہ
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top