معاملہ تو ویسے بھی اللہ تعالی کا ہے جس کو چاہے جو کرے لیکن اگر لوگ سکوت کرتے تو معاملات یہاں تک کیوں پھونچتے آخر ایک مسلمان کو اتنا طعن کرنا اچھا نہیں ہے اور پھر مفتی حنیف قریشی تو ٹی وی پر بھرے پروگرام میں صحابہ کے امیر کو کافر کہ رہا تھا اللہ اس کی زبان کو لغام دےاللہ تعالی یاسے علما کا سائہ قائم رکھے مسلکی اختلاف کے باوجود میں حافظ کی تائید کرتے ہوں۔ہاں ایک بات عرض ہے کہ یزید کے کفر میں تو ختلاف ہو سکتا ہے ممگر اس کے فسق میں نہیں۔او خدارا اپنے حالوں پر رحم کرو اور باز آجاو یزید کی موافقت سے ۔اور سب سے بڑی بات کہ یزید کے مسئلہ کا تعلق ایمان و کفر سے تو ہے نہیں کیونکہ جس مسئلہ میں شک آجائے تو وہ قطعی نہیں رہتا لہذا ایک دوسرے پر طعن کی بجائے میرے خیال سے سکوت بہتر ہے۔باقی واللہ عالم
یزید رحمہ اللہ علیہ فاسق نہیں تھے ۔ بلکہ وہ تو تو اسے نماز کے پابند، خیرکا متلاشی ، علم دین کےطالب ، اورسنت کا ہمیشہ پاسدار اور نیک وصالح ترین شخص تھےممگر اس کے فسق میں نہیں۔او خدارا اپنے حالوں پر رحم کرو اور باز آجاو یزید کی موافقت سے ۔اور سب سے بڑی بات کہ یزید کے مسئلہ کا تعلق ایمان و کفر سے تو ہے نہیں کیونکہ جس مسئلہ میں شک آجائے تو وہ قطعی نہیں رہتا لہذا ایک دوسرے پر طعن کی بجائے میرے خیال سے سکوت بہتر ہے۔باقی واللہ عالم
حدیث کی رو سے یزید رحمہ اللہ علیہ جنتی ہیں۔ اس لے ان کو جنتی ہی کہنا چاہیےمعاملہ تو ویسے بھی اللہ تعالی کا ہے جس کو چاہے جو کرے
میری پوسٹ کو غیر متفق کرنے کا سبب بیان کر سکتے ہیں ؟ یا پھر وہی روایتی احناف دشمنی میں غیر متفق کردیا جیسا آپ پہلے میری پوسٹس کے ساتھ کرتے آئے ہین کہ حنفی ہے جو بھی ہو اس سے متفق نہین ہونا پھر چاہے موقف ایک ہی ہوحدیث کی رو سے یزید رحمہ اللہ علیہ جنتی ہیں۔ اس لے ان کو جنتی ہی کہنا چاہیے
آپ یزید رحمہ اللہ علیہ جنتی ہونے میں شک کرتے ہیں۔میری پوسٹ کو غیر متفق کرنے کا سبب بیان کر سکتے ہیں ؟ یا پھر وہی روایتی احناف دشمنی میں غیر متفق کردیا جیسا آپ پہلے میری پوسٹس کے ساتھ کرتے آئے ہین کہ حنفی ہے جو بھی ہو اس سے متفق نہین ہونا پھر چاہے موقف ایک ہی ہو
اچھا میری پوسٹ یہ ہےآپ یزید رحمہ اللہ علیہ جنتی ہونے میں شک کرتے ہیں۔
آپ کی جگہ کو اہل حدیث بھی ہوتا تو اس پوسٹ کی میں غیر متفق ریٹ کرتا
حدیث بھی وحی ہے ۔ شاہد آپ کو بھی اس کا علم ہوگا۔اس لیے جب حدیث میں اگیا ۔ تو اس طرح کے الفاظ استعمال نہیں کرنے چاہیںاچھا میری پوسٹ یہ ہے
"معاملہ تو ویسے بھی اللہ تعالی کا ہے جس کو چاہے جو کرے