• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

بخاری ومسلم کی احادیث اور مقلدین ابی حنیفہ

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
میرا موقف

صحیح ترین کتاب صرف اور صرف کتاب اللہ ہے۔ کتاب اللہ غلطی سے پاک ہے۔ کتاب اللہ کے سوا ہر کتاب میں غلطی کی گنجائش ہے۔ لیکن امت کا اجماع بخاری کی تالیف کے کئی سو سال بعد اس کی صحت پر ہوا۔ اس لیے میرے نزدیک بخاری کی کثیر روایات صحیح ہیں اور قلیل روایات حسن وضعیف وغیرہ ہیں۔
یا للعجب! ایک طرف تو ابن جوزی صاحب صحیح بخاری کی تمام احادیث کی صحت پر علماء کا اجماع نقل کر رہے ہیں۔
لیکن امت کا اجماع بخاری کی تالیف کے کئی سو سال بعد اس کی صحت پر ہوا۔
لیکن اس کے فوراً بعد ’غیر سبیل المؤمنین‘ کی اتّباع کرتے ہوئے فرماتے ہیں:
اس لیے میرے نزدیک بخاری کی کثیر روایات صحیح ہیں اور قلیل روایات حسن وضعیف وغیرہ ہیں۔
شائد ابن جوزی صاحب کے ہاں اجماع صرف تب ہی حجّت ہوتا ہے، جب کسی شے پر فوری ہو جائے اور اگر وہ تاخیر سے ہو تو حجّت نہیں ہوتا۔

محترم!َ عرض یہ ہے کہ اجماع ہمیشہ تاخیر سے ہی ہوا کرتا ہے، آپ کو معلوم ہوگا کہ اجماع کی شرط ہے کہ وہ نبی کریمﷺ کی وفات کے بعد ہو۔ حالانکہ نصوص نبی کریمﷺ کے دور میں نازل ہوتے تھے، تو ان نصوص پر اجماع ہمیشہ تاخیر سے (آپﷺ کی وفات کے بعد) ہی ہوا ہے۔

اور نہ ہی اجماع ناسخ ہو سکتا ہے، نہ منسوخ

اب یہ ابن جوزی صاحب ہی بتا سکتے ہیں کہ اگر صحیح بخاری کی تمام احادیث کی صحت پر اجماع ہو چکا ہے تو اسے منسوخ کس نے کیا؟؟؟

اجماع کی مخالفت کا حکم قرآن پاک کی زبانی یہ ہے:
﴿ وَمَن يُشَاقِقِ الرَّ‌سُولَ مِن بَعْدِ مَا تَبَيَّنَ لَهُ الْهُدَىٰ وَيَتَّبِعْ غَيْرَ‌ سَبِيلِ الْمُؤْمِنِينَ نُوَلِّهِ مَا تَوَلَّىٰ وَنُصْلِهِ جَهَنَّمَ ۖ وَسَاءَتْ مَصِيرً‌ا ١١٥ ﴾ ۔۔۔ سورة النساء
جو شخص باوجود راه ہدایت کے واضح ہو جانے کے بھی رسول ﷺ کا خلاف کرے اور تمام مومنوں کی راه چھوڑ کر چلے، ہم اسے ادھر ہی متوجہ کردیں گے جدھر وه خود متوجہ ہو اور دوزخ میں ڈال دیں گے، وه پہنچنے کی بہت ہی بری جگہ ہے (115)
 
شمولیت
دسمبر 28، 2011
پیغامات
153
ری ایکشن اسکور
420
پوائنٹ
57
السلام علیکم ورحمۃاللہ وبرکاتہ!
جناب منکر حدیث، ناصبی ، رافضی، مجتہد حنفیہ صاحب!! اپنی ہی تحریر بغور پڑھیں!!!
اور ذرا ہمارے سوال کا جواب دے دیں!!!
ضعيف الجامع الصغير وزيادته
اب آپ ہمارا مطالبہ پورا کریں۔ غلطی کی نشاندہی کریں اور اسکی تصحیح کرادیں !!!
اب مزید انتظار کرتے ہیں کہ کب آنجناب اپنا تیسرا موقف بیان کرتے ہیں کہ صحیح بخاری میں کوئی ضعیف حدیث نہیں۔ (ابتسامہ)
البانی کی کتاب ضعيف الجامع الصغير وزيادته دیکھ لیں
اور امام دار قطنی کی کتاب تتبوع خاص کر دیکھ لیں

یا للعجب! ایک طرف تو ابن جوزی صاحب صحیح بخاری کی تمام احادیث کی صحت پر علماء کا اجماع نقل کر رہے ہیں۔

﴿ وَمَن يُشَاقِقِ الرَّ‌سُولَ مِن بَعْدِ مَا تَبَيَّنَ لَهُ الْهُدَىٰ وَيَتَّبِعْ غَيْرَ‌ سَبِيلِ الْمُؤْمِنِينَ نُوَلِّهِ مَا تَوَلَّىٰ وَنُصْلِهِ جَهَنَّمَ ۖ وَسَاءَتْ مَصِيرً‌ا ١١٥ ﴾ ۔۔۔ سورة النساء
جو شخص باوجود راه ہدایت کے واضح ہو جانے کے بھی رسول ﷺ کا خلاف کرے اور تمام مومنوں کی راه چھوڑ کر چلے، ہم اسے ادھر ہی متوجہ کردیں گے جدھر وه خود متوجہ ہو اور دوزخ میں ڈال دیں گے، وه پہنچنے کی بہت ہی بری جگہ ہے (115)
بھائی میں نے تمام کا نام کب لیا ہے۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
ضعيف الجامع الصغير وزيادته
اب آپ ہمارا مطالبہ پورا کریں۔ غلطی کی نشاندہی کریں اور اسکی تصحیح کرادیں !!!

البانی کی کتاب ضعيف الجامع الصغير وزيادته دیکھ لیں
اور امام دار قطنی کی کتاب تتبوع خاص کر دیکھ لیں


بھائی میں نے تمام کا نام کب لیا ہے۔
باقی باتوں کا جواب بعد میں ، ابھی اتنا بتلا دوں کہ منکر حدیث، ناصبی ، رافضی، مجتہد حنفیہ صاحب کو یہ بھی نہیں معلوم کہ
الكتاب: صحيح وضعيف الجامع الصغير وزيادته
المؤلف: عبد الرحمن بن أبي بكر، جلال الدين السيوطي
مع الكتاب: أحكام محمد ناصر الدين الألباني
هذا الكتاب الإلكتروني، يمثل جميع أحاديث الجامع الصغير وزيادته للسيوطي، مع حكم الشيخ ناصر من صحيح أو ضعيف الجامع الصغير، وهو متن مرتبط بشرحه، من فيض القدير للمناوي

کس کی کتاب پر تخریج و تحکیم ہے!!!
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
میرا موقف

صحیح ترین کتاب صرف اور صرف کتاب اللہ ہے۔ کتاب اللہ غلطی سے پاک ہے۔ کتاب اللہ کے سوا ہر کتاب میں غلطی کی گنجائش ہے۔ لیکن امت کا اجماع بخاری کی تالیف کے کئی سو سال بعد اس کی صحت پر ہوا۔ اس لیے میرے نزدیک بخاری کی کثیر روایات صحیح ہیں اور قلیل روایات حسن و ضعیف وغیرہ ہیں۔
آپ ہی کہہ رہے ہو کہ امت کا اجماع صحت پر ہوا ہے اور پھر کہتے ہو کہ اس امت کے اجماع کے باوجود آپ اس اجماع سے انکار کرتے ہوئے آپ کا موقف ہے کہ اس میں ضعیف احادیث بھی ہیں!!!
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
pahle ye sabit kia jaye k bukhari sahib ne ahadees khud se ghar kar nahi likhein aur khud se asanid bana kar in k sath nathi nahi ki ?
اس کامطلب ہے کہ جو اس پر اہل الذکر کا اجماع ہے کہ قرآن کے بعد صحیح ترین کتاب صحیح بخاری ہے۔وہ غلط ہے اور اہل الذکر نے بغیر سوچے سمجھے، غور وغوض کیے، بخاری کی احادیث پر نظر کیے بغیر، بخاری صاحب کی من گھڑت اسانید پر تکے سے کہہ دیا کہ بخاری قرآن کے بعد صحیح ترین کتاب ہے۔
انا للہ وانا الیہ راجعون
اللہم اہد قومی فانہم لایعلمون
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
میرا موقف

صحیح ترین کتاب صرف اور صرف کتاب اللہ ہے۔ کتاب اللہ غلطی سے پاک ہے۔ کتاب اللہ کے سوا ہر کتاب میں غلطی کی گنجائش ہے۔ لیکن امت کا اجماع بخاری کی تالیف کے کئی سو سال بعد اس کی صحت پر ہوا۔ اس لیے میرے نزدیک بخاری کی کثیر روایات صحیح ہیں اور قلیل روایات حسن وضعیف وغیرہ ہیں۔

یا للعجب! ایک طرف تو ابن جوزی صاحب صحیح بخاری کی تمام احادیث کی صحت پر علماء کا اجماع نقل کر رہے ہیں، لیکن اس کے فوراً بعد ’غیر سبیل المؤمنین‘ کی اتّباع کرتے ہوئے فرماتے ہیں ۔۔۔

شائد ابن جوزی صاحب کے ہاں اجماع صرف تب ہی حجّت ہوتا ہے، جب کسی شے پر فوری ہو جائے اور اگر وہ تاخیر سے ہو تو حجّت نہیں ہوتا۔

بھائی! میں نے تمام کا نام کب لیا ہے۔
محترم بھائی! آپ کے درج بالا اقتباس کا صرف اور صرف یہی مفہوم بنتا ہے کہ آپ کے نزدیک صحیح بخاری کی صحت (یعنی صحیح بخاری میں موجود تمام احادیث کی صحت) پر پوری امت کا اجماع ہے، کیونکہ آپ نے فرمایا ہے کہ
لیکن امت کا اجماع بخاری کی تالیف کے کئی سو سال بعد اس کی صحت پر ہوا۔
اب اس سے یہ ہرگز مراد نہیں لی جا سکتی کہ صحیح بخاری کی بعض احادیث کی صحت پر امت کا اجماع ہے۔

باقی اگر آپ اپنا موقف تبدیل کرنا چاہیں تو الگ بات ہے۔
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
انا للہ اونا الیہ راجعون
اللہم اہدی قومی فانہم لایعلمون
﴿ إِنّا لِلَّـهِ وَإِنّا إِلَيهِ ر‌جِعونَ ١٥٦ ﴾ ۔۔۔ البقرة
« اللهم اهد قومي فإنهم لا يعلمون »
 

sufi

رکن
شمولیت
جون 25، 2012
پیغامات
196
ری ایکشن اسکور
310
پوائنٹ
63
اس کامطلب ہے کہ جو اس پر اہل الذکر کا اجماع ہے کہ قرآن کے بعد صحیح ترین کتاب صحیح بخاری ہے۔وہ غلط ہے اور اہل الذکر نے بغیر سوچے سمجھے، غور وغوض کیے، بخاری کی احادیث پر نظر کیے بغیر، بخاری صاحب کی من گھڑت اسانید پر تکے سے کہہ دیا کہ بخاری قرآن کے بعد صحیح ترین کتاب ہے۔
انا للہ وانا الیہ راجعون
اللہم اہد قومی فانہم لایعلمون
O bhai ijma musalmanon k ittefaq ko kahte hain. Aisa ijma sahaba ra k dour main mumkin tha. Aur aisa ijma unka 20 rakat taraweeh aur 3 talaq pr huwa hai. aap musalmanon k is ijma ko maante hain? Ijma khud aap k haan 2 kori ki cheez nahi. Aap mujhe ijma ka sabaq parha rahe hain wo bhi aisi baat main jis pr ijma huwa hi nahi. Musalmanon k bahut se firqe bukhari ko koi hasiyat hi nahi dete. Aap ko kis ne ijma ki patti parhai hai ? Ijma k hailon se khud ko tu dhoka diya ja sakta hai, juhal ko warghalaya ja sakta hai lekin sawal mazkoor mai muzmir haqeeqat ka ka ilmi o waqiati jawab nahi ho sakta. Taajub hai jo khud har waqt muzamat e taqleed ki rat lagate rahte hain wo chand ulma k aqwal ki aisi andhi taqleed k qail hain
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
O bhai ijma musalmanon k ittefaq ko kahte hain. Aisa ijma sahaba ra k dour main mumkin tha.
اس بات کی دلیل؟

اجماع کی حجیت کی دلیل آیت کریمہ عام ہے:
﴿ وَمَن يُشاقِقِ الرَّ‌سولَ مِن بَعدِ ما تَبَيَّنَ لَهُ الهُدى وَيَتَّبِع غَيرَ‌ سَبيلِ المُؤمِنينَ نُوَلِّهِ ما تَوَلّى وَنُصلِهِ جَهَنَّمَ ۖ وَساءَت مَصيرً‌ا ١١٥ ﴾ ۔۔۔ النساء
اس آیت کریمہ میں عصر صحابہ کی شرط نہیں لگائی گئی۔

آج مثلاً مرزائیوں کے کفر پر یا ہیروئن کی حرمت یا بچے کے کان میں آذان دینے پر اتّفاقِ علماء کو کیا نام دیا جائے گا؟؟؟

Aur aisa ijma unka 20 rakat taraweeh aur 3 talaq pr huwa hai.
اپنے باطل دعوائے اجماع کی حقیقت ملاحظہ کر لیں
20 رکعات تراویح
صحیح بخاری ومسلم کی سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کی روایات کے مطابق نبی کریمﷺ نے ہمیشہ رمضان وغیر رمضان میں گیارہ رکعات پڑھیں۔ دیکھئے:
أنه سأل عائشة رضي الله عنها : كيف كانت صلاة رسول الله صلى الله عليه وسلم في رمضان ؟ . فقالت : ما كان يزيد في رمضان ولا في غيره على إحدى عشرة ركعة ، يصلي أربعا ، فلا تسل عن حسنهن وطولهن ، ثم يصلي أربعا ، فلا تسل عن حسنهن وطولهن ، ثم يصلي ثلاثا . فقلت : يا رسول الله ، أتنام قبل أن توتر ؟ . قال : ( يا عائشة ، إن عيني تنامان ولا ينام قلبي ) . الراوي: عائشة المحدث: البخاري - المصدر: صحيح البخاري - الصفحة أو الرقم: 2013


كيف كانت صلاة رسول الله صلى الله عليه وسلم في رمضان ؟ قالت : ما كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يزيد في رمضان ، ولا في غيره ، على إحدى عشرة ركعة . يصلي أربعا فلا تسأل عن حسنهن وطولهن . ثم يصلي أربعا فلا تسأل عن حسنهن وطولهن . ثم يصلي ثلاثا . فقالت عائشة : فقلت : يا رسول الله ! أتنام قبل أن توتر ؟ فقال " يا عائشة ! إن عيني تنامان ولا ينام قلبي " . الراوي: عائشة المحدث: مسلم - المصدر: صحيح مسلم - الصفحة أو الرقم: 738



سیدنا عمر﷜ نے جب لوگوں کو باجماعت تراویح پڑھنے کا حکم دیا تو گیارہ رکعات پڑھانے کا حکم دیا۔
أمر عمر بن الخطاب أبي بن كعب وتميما الداري أن يقوما للناس إحدى عشرة ركعة ۔۔۔ الموطإ للإمام مالك

تین طلاقوں کے تین واقع ہونے پر باطل دعویٰ اجماع کی حیثیت
كان الطلاق على عهد رسول الله صلى الله عليه وسلم وأبي بكر وسنتين من خلافة عمر ، طلاق الثلاث واحدة . فقال عمر بن الخطاب : إن الناس قد استعجلوا في أمر قد كانت لهم فيه أناة . فلو أمضيناه عليهم ! فأمضاه عليهم . الراوي: عبدالله بن عباس المحدث: مسلم - المصدر: صحيح مسلم - الصفحة أو الرقم: 1472


اس کے باوجود 20 رکعات تراویح یا تین طلاقوں کے تین واقع ہونے پر اجماع کے دعوے کو ظلم ہی قرار دیا جا سکتا ہے۔


aap musalmanon k is ijma ko maante hain? Ijma khud aap k haan 2 kori ki cheez nahi.
اس کی کوئی مثال؟؟؟

Aap mujhe ijma ka sabaq parha rahe hain wo bhi aisi baat main jis pr ijma huwa hi nahi. Musalmanon k bahut se firqe bukhari ko koi hasiyat hi nahi dete.
اگر آپ کی مراد باطل فرقے ہیں تو ان کی اس بارے میں کوئی حیثیت نہیں۔

Aap ko kis ne ijma ki patti parhai hai ? Ijma k hailon se khud ko tu dhoka diya ja sakta hai, juhal ko warghalaya ja sakta hai lekin sawal mazkoor mai muzmir haqeeqat ka ka ilmi o waqiati jawab nahi ho sakta.
حیلے کرنا اہل الحدیث کا شیوہ نہیں ہے، یہ تو اہل الرائے کا طریقہ کار ہے۔

بقول آپ کے ان حیلوں سے جہّال کو ورغلایا جا سکتا ہے تو ما شاء اللہ آپ تو عالم دین ہیں، آپ صحیح بخاری ومسلم کی اُصولی احادیث میں جو ضعیف ہیں ان کی نشاندہی کردیں۔

Taajub hai jo khud har waqt muzamat e taqleed ki rat lagate rahte hain wo chand ulma k aqwal ki aisi andhi taqleed k qail hain
یہاں تقلید کی بحث کہاں سے آگئی؟؟؟
 
Top