• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تسبیح کی شرعی حیثیت اور شیخ البانی پر اعتراضات!

شمولیت
مئی 01، 2014
پیغامات
257
ری ایکشن اسکور
68
پوائنٹ
77
الحمد للہ حدیث سعید پر باقی ۱ اعتراض بچاھے.اس کے حل ھونے کے بعد انشاء اللہ دوسری احادیث پر وارد شدہ اعتراضات کی جانب بڑھیںگے.
یہ اس لئے کہ قارئین کرام کو بحث سمجہنے میں آسانی رھے.
 
شمولیت
مئی 01، 2014
پیغامات
257
ری ایکشن اسکور
68
پوائنٹ
77
اما ساجی کی کتاب کا نام "کتاب الضعفاء "ھے جیسا کہ ابن حجر نے کہا ھے.
 

محمد وقاص گل

سینئر رکن
شمولیت
اپریل 23، 2013
پیغامات
1,033
ری ایکشن اسکور
1,711
پوائنٹ
310
شاید آپ سے لکھنے میں غلطی ھوگئی ھے.. آپ ابن حجر کے بجائے ابن حزم لکھ گئے ھیں.واللہ اعلم.
جی جزاکم اللہ خیرا ۔۔۔۔۔

.ویسے پلز مائینڈ نہ کیا کریں.میں طالبانہ سوالات کررہا ہوں.
اللہ اکبر شیخ کیسی باتیں کر رہے ہیں آپ ۔۔۔۔۔ آپ کو ذرہ برابر بھی ایسا شبہ ہو تو گرفت کیجئے۔۔

التقریب تھذیب کا خلاصہ ھے.تھذیب میں اصل الفاظ بیان کئے ھیں اور تقریب میں خلاصہ بیان کردیا.اور مقدمة الفتح میں بھی اصل الفاظ بیان کئے ھیں.
یعنی بات یہ طے ہوئی کہ سعید بن ابی ھلال مختلط راوی نہیں ہیں بلکہ صرف وہم والا ایک مسئلہ ہے؟؟ٹھیک ہے؟؟
اگر ایسا ہی ہے تو میں بھی یہی کہہ رہا ہوں کہ سعید اصطلاحی مختلط نہیں ہیں۔۔

اصل روایت خزیمہ کے واسطے سے ھے....وجہ بتائیں.جزاک اللہ.
اس کیلیئے شیخ صاحب میں نے بھی تخریج میں بتایا ہے اور رضا بھائی نے بھی بڑے اچھے انداز سے بتا دیا ہے تکرار سے بچنے کیلئے وہیں رجوع کیا جائے تو بہتر ہوگا۔
وایاکم
 
شمولیت
مئی 01، 2014
پیغامات
257
ری ایکشن اسکور
68
پوائنٹ
77
محترمی ومکرمی اللہ تعالی آپکو خوش رکھے.اور ھم سب کو حلم وبردباری جیسی عظیم نعمت سے سرفراز کرے.آمین.
جی محترم یہ معاملہ اللہ تعالی کے فضل وکرم سے حل ہوگیا.
بہت خوشی ھوئی.
محترم آپ پیچھے یہ فرما کر آئے ھیں کہ سعید کی عائشہ سے نہیں بلکہ خزیمہ کی عائشہ سے ملاقات ثابت ھے.تو اس پر عرض ھے کہ
۱
آپ سعید کی خزیمہ اور خزیمہ کی عائشہ سے ملاقات کا ثبوت پیش فرمائیں.
۲
ملاقات کی شرائط بیان فرمائیں.
۳
شذوذ کی تعریف کریں.
جزاک اللہ خیرا.
 

محمد وقاص گل

سینئر رکن
شمولیت
اپریل 23، 2013
پیغامات
1,033
ری ایکشن اسکور
1,711
پوائنٹ
310
آمین وایاکم۔۔۔
شیخ صاحب آپ کے ان سوالات کے جوابات ان شاء اللہ ان دو تھریڈس میں موجود ہیں۔38 اور 52
 

محمد وقاص گل

سینئر رکن
شمولیت
اپریل 23، 2013
پیغامات
1,033
ری ایکشن اسکور
1,711
پوائنٹ
310
اور ہاں تعارض والے تھریڈ آپکے جواب کا انتظار کررھا ھوں.

شیخ صاحب انتہائی معذرت ٹائم کی بالکل سمجھ ہی نہیں لگتی کہ گزر جاتا ہے۔۔۔۔
اور مسئلہ تھوڑا پیچیدہ ہے جمعہ والے دن تسلی سے بیٹھ کر دیکھوں تو کچھ پتہ چلے۔۔۔
 
شمولیت
مئی 01، 2014
پیغامات
257
ری ایکشن اسکور
68
پوائنٹ
77
محترمی ومکرمی وہ تھریڈ میں نے دیکھا ھے اس میں صرف یہ ھے کہ جماعت کی مخالفت ھے۔
1
تو بات یہ ہے کہ آپ ذرا شذوذ کی تعریف کریں تا کہ معلوم ہو کہ شذوذ کی تعریف اس پرصادق آتی ھے کہ نھیں
2
ملاقات کے حوالے سے دونوں باتوں کی وضاحت فرمائیں۔
کیونکہ ان باتون کے جوابات پیچھے نھیں۔
پلیز وضاحت فرمائیں
 

محمد وقاص گل

سینئر رکن
شمولیت
اپریل 23، 2013
پیغامات
1,033
ری ایکشن اسکور
1,711
پوائنٹ
310
محترمی ومکرمی وہ تھریڈ میں نے دیکھا ھے اس میں صرف یہ ھے کہ جماعت کی مخالفت ھے۔
1
تو بات یہ ہے کہ آپ ذرا شذوذ کی تعریف کریں تا کہ معلوم ہو کہ شذوذ کی تعریف اس پرصادق آتی ھے کہ نھیں
2
ملاقات کے حوالے سے دونوں باتوں کی وضاحت فرمائیں۔
کیونکہ ان باتون کے جوابات پیچھے نھیں۔
پلیز وضاحت فرمائیں
1
1۔اور اس سب کا مطلب یہ ہے کہ زیر بحث روایت کی اصل سعید عن خزیمہ عن عائشہ کا طریق ہے۔ جبکہ سعید عن عائشہ محض دو راوی بیان کرتے ہیں اور انہوں نے ایسا کرنے میں کئی اوثق و ثقات کی مخالفت کی ہے۔
لہٰذا جب یہ ثابت ہو چکا کہ اصل روایت میں سعید خزیمہ سے روایت کرتے ہیں تو اب سعید کے اختلاط یا انقطاع کی بحث کی ضرورت نہیں۔

شاذ۔۔هو ما خالف راويه الثقاتِ ، أو ما انفَرَد به من لا يَحتمِلُ حالُه قبولَ تفرُّدِه . (الامام الذھبی)

2
ملاقات کے حوالے سے سوال پہلے بھی آپ نے پوچھا تھا تو میں نے یہ کہا تھا کہ اس سوال کا مقصد کیا ہے؟؟ اگر تو یہ ہے کہ آپ سمجھ رہے ہیں کہ سعید کی عائشۃ سے روایت صحیح ہے تو اسکو آپ ثآبت کریں جیسا کہ ایک بھائی نے یہاں ثابت بھی کیا لیکن میں نے اسکی وضاحت کر دی تھی۔۔۔ اسی طرح آپ کے پاس کوئی دلیل ہے تو آپ بھی پیش کر دیں۔
جہاں تک بات ہے ملاقات کی شرائط کی تو وہ جو فی الحال میرے ذہن میں اس وقت ہیں ان مین امام مسلم کے موقف کے مطابق زمانہ ایک ہو اور لقاء اور ادراک ممکن ہو۔

آئمہ میں سے کسی نے تصریح کی ہو۔ یا راوی نے خود واضح کیا ہو۔ واللہ اعلم

http://www.sulaymani.net/index.php?option=com_content&view=article&id=918:-l-r-&catid=9&Itemid=37
 
Top