• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تصوف وہ راہ ہے۔۔۔۔۔۔

شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
صوفیوں کے ذکر کے عجیب و غریب کئی بدعتی طریقے ہیں، سر پے سر مار رہے ہوتے ہیں، شیخ توصیف الرحمن راشدی حفظہ اللہ کی ویڈیوز دیکھو اس میں ان لوگوں کو دکھایا گیا ہے، کیا یہ ہوتا ہے ذکر کرنے کا طریقہ؟

اللہ سے معافی مانگو اور سیدھے راستے کی دعا کرو، تصوف غلط راستہ ہے اسلام سیدھا راستہ ہے۔
شیخ راشدی جیسے شیخوں کو ہمارے علماء اہلحدیث نے جواب بھی دئیے ہیں ،کیا وہ بھی آپ جانتے ہیں یا شیخ راشدی کی تقلید میں تحقیق کا دروازہ بند کر دیا ہے؟
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
شیخ راشدی جیسے شیخوں کو ہمارے علماء اہلحدیث نے جواب بھی دئیے ہیں ،کیا وہ بھی آپ جانتے ہیں یا شیخ راشدی کی تقلید میں تحقیق کا دروازہ بند کر دیا ہے؟
مجھے جواب چاہئے غیر متفق سے گزارہ نہ کریں۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
شیخ راشدی جیسے شیخوں کو ہمارے علماء اہلحدیث نے جواب بھی دئیے ہیں ،کیا وہ بھی آپ جانتے ہیں یا شیخ راشدی کی تقلید میں تحقیق کا دروازہ بند کر دیا ہے؟
شیخ راشدی حفظہ اللہ کے اعتراضات اور اپنے شیخوں کے جوابات کو ذرا یہاں تو پیش کرو، میں بھی دیکھنا چاہتا ہوں کہ تمہارے شیخوں نے کیا جواب دئیے ہیں، اور پلیز علماء اہلحدیث کو صوفی مت کہا کرو، وہ موحدین علماء ہیں۔
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
شیخ راشدی حفظہ اللہ کے اعتراضات اور اپنے شیخوں کے جوابات کو ذرا یہاں تو پیش کرو، میں بھی دیکھنا چاہتا ہوں کہ تمہارے شیخوں نے کیا جواب دئیے ہیں، اور پلیز علماء اہلحدیث کو صوفی مت کہا کرو، وہ موحدین علماء ہیں۔
ارسلان صاحب اگر علماء اہلحدیث کی تصوف پر کتب موجود ہوں ،اور انکے نام کیساتھ صوفی لکھا ہو،اور انہوں نے خود صوفیاء کی تعریفیں کی ہو تو پھر آپ مان جائے گے کہ آپ کومنکر تصوف اہلحدیث بن کر دھوکا دے رہئے ہیں جیسے راشدی صاحب۔
ہمارے صوفیاء اہلحدیثؒ نے منکرین تصوف کے رد میں کتب تصنیف فرمائی ہیں:۔ (اگر آپ چاہے تو آپکو یا آپ کے شیخ کو وہ کتب مہیا کی جا سکتی ہیں)
یہ خود سر ہلا ہلا کر ذکر کرتے تھے ،ہمارے مشائخ میں سے مولانا غلام رسول قلعوی ؒ( آپ جانتے ہیں یہ کون تھے ،اتنا آپکو پتا ہوتا تو آپ منکر تصوف ہوتے؟)
ذکر پاس انفاس کے متعلق اپنے ایک مکتوب مریدین کو نصحیت کرتے ہوئے فرماتے ہیں:۔
"عزیز اوقات عزیز خود را بربا دند ہندو پاس انفاس نفیسہ بخوبی کنند"(سوانح حیات مولانا غلام رسول قلعویؒ ص ۸۴)
(اب آپ کو یہ بھی معلوم نہیں ہوگا کہ پاس انفاس کیا ہوتا ہے ،یار آپ سے کیا بات کروں کوئی کچھ جاننے والا تو بات کرنے کا تو مزہ آئے ،چلو آپ نہ سہی شاید کسی اور کو ہدایت مل جائے۔)
یہ پاس نفاس انہوں نے کہاں سے سیکھا تھا یہ تلاش کرنا۔​
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
ہمارے صوفیاء اہلحدیثؒ نے منکرین تصوف کے رد میں کتب تصنیف فرمائی ہیں:۔ (اگر آپ چاہے تو آپکو یا آپ کے شیخ کو وہ کتب مہیا کی جا سکتی ہیں)
آپ ایک کام کریں، آپ کا دعویٰ ہے کہ آپ نے منکرین تصوف کے رد میں کتابیں لکھی ہیں، صاف ظاہر ہے کہ ان میں دلائل دیے گئے ہوں گے، اگر تو وہ دلائل قرآن و حدیث سے نہیں ہیں تو یہ کتب اور دلائل اپنے پاس رکھیں، اگر یہ دلائل قرآن و حدیث میں سے ہیں تو بجائے کتب دکھانے کے وہ دلائل ذرا یہاں ذکر کر دیں۔
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
آپ ایک کام کریں، آپ کا دعویٰ ہے کہ آپ نے منکرین تصوف کے رد میں کتابیں لکھی ہیں، صاف ظاہر ہے کہ ان میں دلائل دیے گئے ہوں گے، اگر تو وہ دلائل قرآن و حدیث سے نہیں ہیں تو یہ کتب اور دلائل اپنے پاس رکھیں، اگر یہ دلائل قرآن و حدیث میں سے ہیں تو بجائے کتب دکھانے کے وہ دلائل ذرا یہاں ذکر کر دیں۔
جو اوپر میں نے لکھا ہے اسکی سمجھ آئی ہے،اب راشدی صاحب کو کہنا کہ ایک پروگرام اکابرین اہلحدیث پر بھی کرو۔ یار مسلک اہلحدیث کو بدنام نہ کرو پلیز ۔
یعنی آپ نے کتب نہیں دیکھنی راشدی صاحب کی لایعنی باتیں سن لینی ہیں مگر صوفیاء اہلحدیث ؒ کی قرآن وسنت بر مبنی کتب کو نہیں دیکھنا چاہتے ہیں ،بھائی ہم تو سنبھال کر رکھے گے ہمارے صوفیاء اہلحدیث ؒ کی کتابیں بہت قیمتی اور نایاب ہیں۔آپ راشدی صاحب کے جگت سنے۔
آپکو تصوف کے جس حوالے سے اعتراض ہے وہ بتا دے تاکہ آپکو دلائل دیئے جائے ویسے آپکو دلائل کی ضرورت نہین آپ تو ویڈیو والی سرکار ہیں ،آپ ویڈیو ہی سے مانے گے۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
ہاہاہاہا۔۔۔۔۔۔۔ لاؤ نا قرآن و حدیث سے دلائل۔۔۔۔۔۔۔ اب بھاگتے کیوں ہو
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
ہاہاہاہا۔۔۔۔۔۔۔ لاؤ نا قرآن و حدیث سے دلائل۔۔۔۔۔۔۔ اب بھاگتے کیوں ہو
مرا مقصد یہ تھا کہ جسے آپ کے شیخ نے سر ہلانے پر اعتراض کیا تو میں نے بتایا کہ ہمارے مشائخ نے اسکا جواب دیا ہے اور وہ خود سرہلا کر ذکر کرتے تھے،تو آپ کو چاہئے تھا کہ آپ ہمارے اہلحدیث عالم پر بدعت کا فتوی صادر فرماتے ویسے آپ اس قابل تو نہیں کہ آپ سے کوئی علمی گفتگو کی جائے ،مگر شاید کسی اور کو ہدایت مل جائے بنادی بات سامنے رکھتا ہوں ،اور آپکے ساتھ عبدہ اور دیگر منکرین تصوف کی بھ دعوت اصلاح دیتا ہوں ،اب سنو تصوف کیا ہے (اس تحریر کو غور سے پڑھیں اور جس بات سے آپ متفق نہیں وہ بتانا مقصود اصلاح ہے مقابلہ بازی نہین اب سنو !
ارشاد باری تعالیٰ ہے:۔
لقد من الله على المؤمنين إذ بعث فيهم رسولا من أنفسهم يتلو عليهم آياته ويزكيهم ويعلمهم الكتاب والحكمة وإن كانوا من قبل لفي ضلال مبين
جو علوم انبیاء علیہ الصلوۃ و السلام تقسیم فرماتے ہیں ،اس میں دو چیزیں ہو تی ہیں ،یا دوطرح کا فیض نصیب ہوتا ہے،ایک حصہ کو تعلیمات نبوت کہتےہیں، اور دوسرا حصہ برکات نبوت کہلاتا ہے۔
تعلیمات نبوت:۔تعلیمات نبوت ارشادات ظاہری ۔اقوال و افعال و رسولﷺ کا مرقع ہے،قرآن وحدیث و فقہ سب اسی قبیل سے ہیں۔تعلیمات نبوتﷺ کا یہ پہلو حروف والفاظ کی شکل میں قلم بند ہوا، اور سیکھا سکھایا جاتا ہے۔
برکات نبوت:۔انبیاء علیہ الصلوۃ والسلام سے جب قلبی تعلق بنتا ہے تو قلب اطہر پیغمبرعلیہ الصلوۃ والسلام سے فیض پانے والے کے قلب پر وہ کفیت آ جاتی ہے جو دیکھی نہیں جا سکتی ،بیان نہیں کی جا سکتی ،جس کے لئے کوئی الفاظ نہیں ملتے جو صرف محسوس کی جا سکتی ہے ،اسکو برکات نبوت کہتے ہیں۔دین مبین کا یہ شعبہ تصوف وسلوک ،احسان ،اسرار شریعت،طریقت وغیرہ کے الفاط سے بھی گردانا گیا ہے۔اور ہمارے عرف عام میں اسکو پیری مریدی بھی کہا جاتا ہے۔
"يتلو عليهمآيا تہ "دعوت الی اللہ ہے ،"یزکیھم "برکات نبوت ہے، "و یعلمھم الکتاب و لحکمۃ" تعلیمات نبوت ہے۔اب یہ قرآن نے علیحدہ سے یزکیھم کا ذکر کیا ہے ۔یعنی آپﷺ تزکیہ فرماتے تھے،یہ تزکیہ کیا ہے۔یہی ہمارا موضوع ہے۔اور اس شعبے کو آج تصوف و احسان یا طریقت وغیرہ کہا جاتا ہے۔
حصول تزکیہ:۔تزکیہ کیا ہے ؟ ایک قلبی اور روحانی کفیت کا نام ہے،جس کے طفیل دل میں خلوص اور اطاعت الٰہی کی محبت پیدا ہو جاتی ہے اور گناہ اور معصیت سے نفرت ہونے لگتی ہے۔اسکا ثبوت صحابہ کرام رضوان اللہ علہیم اجمعین کی مقدس زندگیاں ہیں کہ آپﷺ کی بعثت کے وقت دنیا کی اخلاقی حالت عموماً اور اہل عرب کی خصوصاً تباہی کےآخری کنارے پر پہنچ چکی تھی کہ آپ ﷺ کی بعثت نے انسانیت کی حیات نو بخشی اور ان ہی لوگوں کو وہ اخلاقی عظمت اور خلو ص للہیت عطا فرمائی کہ تاریخ انسانی اسکی مثال پیش نہیں کر سکتی۔
آپ ﷺ کی تعلیمات ،ارشادات اور اسکے ساتھ فیض صحبت تزکیہ کی اصل ہے صرف تعلیمات تو کا فر بھی سنتا اور جانتا ہے مگر ایمان نہ ہونے کی وجہ سے فیض صحبت سے محروم ہو کر تزکیہ سے محروم رہتا ہے اور مومن ایمان لاکر ان کفیات کو حاصل کرتا ہے ،جو آپ ﷺ کی صحبت میں بٹتی ہیں چنا نچہ ایک نگاہ پانے والا صحابیت کے اعلیٰ مقام پر فائز ہوا اور یہ نعمت عظمیٰ بٹتی رہی ۔
صحابہ کرام رضوان اللہ اجمعین کی صحبت میں آنے والے تابعین کہلائے اور ان سے تبع تابعین مستفید ہوئے پھر اہل اللہ نے اسی نعمت کو ان مقدس سینوں سے حاصل کیا اور خلق خدا کے دلوں کو روشن کرتے رہے اور کرتے رہے گے،انشاء اللہ،کہ اسی کی برکت سے کتاب وحکمت یا کتاب وسنت کی تعلیم حاصل کی جا سکتی ہےیہ تزکیہ یا فیض صحبت ہی اصول تعلیم کی اساس ہے ،کتاب وحکمت کی وہ تعلیم جو انسان کے لئے راہ عمل آسان کر دے جو اسکی عملی زندگی بن جائے ورنہ پھرمحض حروف کی شناخت رہ جائے گی،اسے تعلیم کہنا درست نہ ہو گا۔
یہ بھی وضاحت فرما دی کہ کتاب کے ساتھ مفہوم کتاب یا حکمت بھی ہےیعنی حدیث مبارک اور کتاب اللہ کی وہ شرح جوآپﷺنےفرمائی۔ورنہ قبل ازیں تولوگ ایسی گمراہی میںمبتلاء تھے،جسے وہ خود بھی جانتے تھے،یعنی اپنے گمراہ ہونے کا خود انھیں بھی علم تھا۔اور غالباً آج کے دور کی مصیببت بھی یہی ہے کہ کفیات باطنی دنیا میں بہت کم نصیب ہوتی ہیں ۔ایسے لوگ جن کے نہ صرف دل روشن ہوں بلکہ دوسرے دلوں کو روشن کرنے کی ہمت بھی رکھتے ہوں ،دنیا میں نطر نہیں آتے ہیں۔اورجب یہ نعمت نصیب نہیں ہوتی ،تو قوت عمل نصیب نہیں ہوتی۔لوگ کتاب اللہ پرھتے بھی ہیں ۔پڑھاتے بھی ہیں ،مگر عمل بہت کم نصیب ہوتا ہے ،اللہ کریم دلوں کو روشنی نصیب فرمائیں،آمین۔
اور اسکے لئے ضروری ہے کہ ایسے لوگ تلاش کیا جائے جو ایک روشن دل رکھتے ہوں ۔آور آپ ﷺ کی عطا کردہ کفیات کے نہ صرف امین ہوں بلکہ انھیں تقسیم بھی کر سکے اور دوسروں کے دلوں میںبھی وہ روشنی منتقل کر سکے جس کے وہ امین ہوں ۔

چنیں مردے کہ یابی خاک او شو
اسیر حلقہ فتر اک او شو
​​
ایسے ہی مردوں کی غلامی حیات آفریں ہو اکرتی ہے اور حقیقی علم ست آشنائی نصیب کرتی ہیں ،یہی ترتیب قرآنی سے بھی مترشخ ہو تا ہے کہ تلاوت آیات، پھر تزکیہ اور اسکے بعد تعلیم کتاب وحکمت ۔(تفسیراسرار التنزیل 421)
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
مرا مقصد یہ تھا کہ جسے آپ کے شیخ نے سر ہلانے پر اعتراض کیا تو میں نے بتایا کہ ہمارے مشائخ نے اسکا جواب دیا ہے اور وہ خود سرہلا کر ذکر کرتے تھے،تو آپ کو چاہئے تھا کہ آپ ہمارے اہلحدیث عالم پر بدعت کا فتوی صادر فرماتے ویسے آپ اس قابل تو نہیں
جو بھی بدعت کا مرتکب ہو گا وہ بدعتی کہلائے گا چاہے وہ اہلحدیث عالم ہو یا جس فرقے کا بھی عالم ہو۔

ارشاد باری تعالیٰ ہے:۔
لقد من الله على المؤمنين إذ بعث فيهم رسولا من أنفسهم يتلو عليهم آياته ويزكيهم ويعلمهم الكتاب والحكمة وإن كانوا من قبل لفي ضلال مبين
اس آیت کا ترجمہ، بیان کرو، تفسیر بیان کرو، وہ تفسیر جو صحابہ کرام رضی اللہ عنھم اجمعین کے دور میں ہو، تابعین و تبع تابعین نے اس آیت کو جس طریقے سے سمجھا ہو، بعد میں ائمہ سلف نے اس آیت کو جس طریقے سے سمجھا ہو، وہ تفسیر بیان کرو۔
برکات نبوت:۔انبیاء علیہ الصلوۃ والسلام سے جب قلبی تعلق بنتا ہے تو قلب اطہر پیغمبرعلیہ الصلوۃ والسلام سے فیض پانے والے کے قلب پر وہ کفیت آ جاتی ہے جو دیکھی نہیں جا سکتی ،بیان نہیں کی جا سکتی ،جس کے لئے کوئی الفاظ نہیں ملتے جو صرف محسوس کی جا سکتی ہے ،اسکو برکات نبوت کہتے ہیں۔دین مبین کا یہ شعبہ تصوف وسلوک ،احسان ،اسرار شریعت،طریقت وغیرہ کے الفاط سے بھی گردانا گیا ہے۔اور ہمارے عرف عام میں اسکو پیری مریدی بھی کہا جاتا ہے۔
آیت میں لفظ "ویزکیھم" کا ترجمہ و تفسیر تم نے صوفیت سے کی ہے، یعنی جو صوفی لوگوں کے ہاں اصطلاحات لاگو ہیں، وہی اس آیت کا ترجمہ و تفسیر تم نے باور کرایا ہے، میرا سوال ہے کہ بقول تمہارے "قلب اطہر پیغمبرعلیہ الصلوۃ والسلام سے فیض پانے والے کے قلب پر وہ کفیت آ جاتی ہے جو دیکھی نہیں جا سکتی ،بیان نہیں کی جا سکتی" کیا یہ کیفیت صحابہ کرام رضی اللہ عنھم اجمعین، تابعین و تبع تابعین پر بھی آئی تھی، کوئی مثال بیان کرو اور کوئی ایسی دلیل دو جس سے پتہ لگے کہ تمہارے موقف میں سچائی ہے۔

باقی تم نے جتنی باتیں کی ہیں وہ بلا دلیل ہیں، یہ تین پوائنٹس ہیں جس کا میں نے جواب دیا ہے، مجھے وضاحت کرو کہ جو آیت کا مفہوم تم نے لیا ہے یہی آیت کا مفہوم کس کس نے لیا ہے۔
 
Top