• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

جب تمام اہلِ حدیث علماء و عوام نے ان کتابوں کا رد کردیا ہے تو ------ !!!

شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
عامر یونس صاحب مجھے قرآن وسنت کی دعوت دیتے ہو اور جب اپنی باری آئی اس بات(اہل حدیث کون ہیں اوران کے امتیازات وصفات کیا ہیں ؟) کو ثابت کرنے کی تو ائمہ کے اقوال کی طرف بھاگتے رہے آخر یہ دورنگی کب تک؟
اہل حدیث کون ہیں اوران کے امتیازات وصفات کیا ہیں ؟
اس بات کو ثابت کرنے کے لئے جناب نے کون سی قرآن کی آیت یا حدیث مبارکہ لکھی ہے؟؟؟ نشاندہی فرمائیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیا بندہ نے جناب سے پوچھا تھا کہ اہل حدیث کون ہیں اور ان کی صفات کیا ہیں؟ پھر یہ موضوع سے فرار کیوں ؟ اصل باتوں کا جواب لکھیں

میرے بھائی آپ پہلے مکمل طور پر اہل حدیث کون ہے اور ان کی دعوت کیا ہے جب تک آپ کو اس کا علم نہیں ہو گا آپ نہیں سمجھ سکتے
 
شمولیت
مئی 12، 2014
پیغامات
226
ری ایکشن اسکور
68
پوائنٹ
42
عامر بھائی کیوں قرآن و سنت سے منہ موڑتے ہو ۔ مجھے اچھی طرح معلوم ہے اہل حدیث کی دعوت کا (قرآن وحدیث کا نام لیکر اسی کے خلاف لکھنا ) یہ ہے اہل حدیث کی دعوت ہے
لیکن میں اس طرف آنا نہیں چاہتا ۔
جناب سے جو پوچھا ہے اسکا جواب عنایت کریں مہربانی ہوگی
عامر بھائی مجھے دعوت دینے سے پہلے خود تو اس آیت پر عمل کر کے دیکھائیں : شیخ زبیر علی زئی صاحب کی یہ بات قرآن وسنت کے مطابق ہے یا خلاف اپنے اسی اصول(کتاب اللہ اورسنت رسول ﷺ کی طرف لوٹنے سے اختلاف ختم ہو سکتے ہیں) کو سامنے رکھتے ہوئے جواب عنایت فرمائیں ،
محترم بھائی محمد عامر یونس صاحب:
ہم اہل سنت تو چودہ صدیوں سے کہتے اور لکھتے آرہے ہیں کہ دلائل شرع کے چار ہیں "قرآن ، حدیث ، اجماع ، قیاس ، آپ لوگوں نے اب مان لیا مبارک ہو!
آج تک اہل حدیث کے افراد کا یہ دعویٰ رہا ہے کہ "اہل حدیث کے دو اُصول اطیعو اللہ و اطیعو الرسول " (یعنی صرف کتاب و سنت) لیکن اس تحریر میں شیخ زبیر علی زئی صاحب نے اہل حدیث کے اس اصول کو یہ بات " قرآن و حدیث ،اجماع ، فہم سلف کو مد نظر رکھیں "لکھ کر غلط ہونا مان لیا ہے ، اور جناب نے بھی شیخ کی یہ بات نقل کر کے اس اصول کا غلط ہونا تسلیم کرلیا ہے اللہ تعالیٰ اس پر جناب کو اور باقی اہل حدیث حضرات کو قائم رہنے کی توفیق بخشے
اگر شیخ کی یہ بات (" قرآن و حدیث ،اجماع ، فہم سلف کو مد نظر رکھیں ") درست ہے تو اسکے دلائل ذکر کریں اور اگر غلط ہے تو رد کریں؟
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
عامر بھائی کیوں قرآن و سنت سے منہ موڑتے ہو ۔ مجھے اچھی طرح معلوم ہے اہل حدیث کی دعوت کا (قرآن وحدیث کا نام لیکر اسی کے خلاف لکھنا ) یہ ہے اہل حدیث کی دعوت ہے
لیکن میں اس طرف آنا نہیں چاہتا ۔
جناب سے جو پوچھا ہے اسکا جواب عنایت کریں مہربانی ہوگی
عامر بھائی مجھے دعوت دینے سے پہلے خود تو اس آیت پر عمل کر کے دیکھائیں : شیخ زبیر علی زئی صاحب کی یہ بات قرآن وسنت کے مطابق ہے یا خلاف اپنے اسی اصول(کتاب اللہ اورسنت رسول ﷺ کی طرف لوٹنے سے اختلاف ختم ہو سکتے ہیں) کو سامنے رکھتے ہوئے جواب عنایت فرمائیں ،
محترم بھائی محمد عامر یونس صاحب:
ہم اہل سنت تو چودہ صدیوں سے کہتے اور لکھتے آرہے ہیں کہ دلائل شرع کے چار ہیں "قرآن ، حدیث ، اجماع ، قیاس ، آپ لوگوں نے اب مان لیا مبارک ہو!
آج تک اہل حدیث کے افراد کا یہ دعویٰ رہا ہے کہ "اہل حدیث کے دو اُصول اطیعو اللہ و اطیعو الرسول " (یعنی صرف کتاب و سنت) لیکن اس تحریر میں شیخ زبیر علی زئی صاحب نے اہل حدیث کے اس اصول کو یہ بات " قرآن و حدیث ،اجماع ، فہم سلف کو مد نظر رکھیں "لکھ کر غلط ہونا مان لیا ہے ، اور جناب نے بھی شیخ کی یہ بات نقل کر کے اس اصول کا غلط ہونا تسلیم کرلیا ہے اللہ تعالیٰ اس پر جناب کو اور باقی اہل حدیث حضرات کو قائم رہنے کی توفیق بخشے
اگر شیخ کی یہ بات (" قرآن و حدیث ،اجماع ، فہم سلف کو مد نظر رکھیں ") درست ہے تو اسکے دلائل ذکر کریں اور اگر غلط ہے تو رد کریں؟
میرے بھائی آپ اس کو تفصیل سے پڑھ لے اگر اب بھی آپ کو سمجھ نہیں آئے کہ اہل حدیث کی دعوت کیا ہے تو میں کیا کر سکتا ہو

ہندوستان میں "اہل حدیث " کا مختصر تعارف

میں اب ہمیشہ جس مسجد میں جانے کی پابندی کرتا ہوں، یہ مسجد "اہل حدیث" کی ہے، اور میرے علاقے میں لوگ اپنے مسلمان ہونے کی بجائے اہل حدیث ہونے پر زیادہ زور دیتے ہیں، حالانکہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان ہےکہ جنت میں آپکی امت سے جو جماعت داخل ہوگی وہ قرآن وسنت کی اتباع کرتی ہوگی، میں انکے بارے میں مزید جاننا چاہتا ہوں۔

الحمد للہ:

درج ذیل میں ہندوستان کی "جماعت اہل حدیث"کا مختصر تعارف ہے ، تا کہ آپ کو ان کے ساتھ رہنے کا مزید شوق پیدا ہو:

ایک انسائیکلوپیڈیا" الموسوعة الميسرة للأديان والمذاهب والأحزاب المعاصرة " میں ہے:

"جماعت "اہل حدیث"برصغیر میں قدیم ترین اسلامی تحریک ہے، جسکی بنیاد مندرجہ ذیل امور پر ہے:

• اتباعِ کتاب وسنت

• کتاب وسنت کو سمجھنے کیلئے فہمِ سلف صالحین یعنی صحابہ کرام، تابعین، اور جو بھی انکے نقشِ قدم پر چلے

• کتاب وسنت کی تمام اقوال اور مناہج پر بالا دستی، چاہے عقائد، عبادات، معاملات، اخلاق، سیاست، اور سماجی کوئی بھی مسئلہ ہو، بعینہٖ جیسے محدث فقہائے کرام کا انداز تھا

• ہر قسم کے شرک وبدعت اور خرافات کا قلع قمع" انتہی

پھر اسکے بعد جماعت "اہل حدیث "کے نظریات اور عقائد بیان کرتے ہوئے انہوں نے کہا:

"اہل حدیث کا عقیدہ وہی عقیدہ ہے جو سلف صالحین کا تھا، جو کہ کتاب وسنت پر مبنی ہے، جماعت اہل حدیث کے علمی اصول اور قواعدِ منہج مندرجہ ذیل ہیں:

• عقیدہ توحید: اہل حدیث کے ہاں عقیدہ توحید دین کی بنیاد ہے، اس لئے اپنی سرگرمیوں کی ابتدا خالص توحید نشر کرتے ہوئے کرتے ہیں، تا کہ لوگوں کے دلوں میں عقیدہ توحید پختہ کردیں، توحید کی تینوں اقسام پر زور دیتے ہوئے توحید الوہیت پر نظریں مرکوز رکھتے ہیں کیونکہ بہت سے لوگ اسی میں غلطی کھاتے ہیں، اہل حدیث توحید ربوبیت اور اسکے تقاضے حاکمیتِ الہی پر بھی ایمان رکھتے ہیں، پھر صرف اس بات پر اکتفاء نہیں کرتے کہ اسلامی سیاسی نظام کو مانتے ہوئے نافذ کردیا جائے، بلکہ انکی کوشش ہے کہ ہر فرد کے ذہن و تصور ، چال چلن، اور زندگی کے تمام معاملات جس میں قانون سازی بھی شامل ہے یہ بات ہو کہ اللہ تعالی ہی حاکم ہے۔

• اتباعِ سنت: اہل حدیث سلف صالحین کے فہم کی روشنی میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت شدہ احادیث کی اتباع پر زور دیتے ہیں، اسی لئے تقلیدِ جامد کے قائل نہیں ہیں، جسکی وجہ سے انسان کسی بھی فقہی مذہب کا پابند ہوجاتا ہے، اور دلیل کا مطالبہ نہیں کرسکتا، بلکہ یہ لوگ اجتہاد کے دروازےان تمام لوگوں کیلئے کھولنے کے قائل ہیں جن میں شرائط پائی جاتی ہوں، اور ائمہ کرام کے ساتھ ساتھ تمام علمائے مجتہدین کے احترام کی دعوت دیتے ہیں

• کتاب وسنت کو عقل پر مقدم کرنا: یہ لوگ نصوص شرعیہ کو رائے سے برتر سمجھتے ہیں، پھر اسکے بعد اپنی عقل کو نصوص شرعیہ کے تابع کرتے ہیں، اس لئے کہ ان کا ماننا ہے کہ عقلِ سلیم صحیح شرعی نصوص کے ساتھ اتفاق رکھتی ہے، اسی لئے ان کے نزدیک شریعت کا مقابلہ عقل سے کرنایا عقل کو شریعت پر مقدم جاننا جائز نہیں ۔

• شرعی تزکیہ: یعنی شرعی تزکیہ نفس کے قائل ہیں، اس کیلئے کتاب وسنت میں موجود شرعی وسائل کو بروئے کار لائے جاسکتے ہیں، اور بدعتی تزکیہ نفس کو چاہے وہ صوفیوں کے انداز میں ہو یا کسی اور کے مسترد کرتے ہیں

• بدعات سے اجتناب:اہل حدیث اس بات کے قائل ہیں کہ بدعت ایجاد کرنا حقیقت میں اللہ تعالی پر استدراک ہے، اور عقل و رائے کے ذریعے شریعت سازی ہے، اسی لئے سنت پر کاربند رہنے اور سب بدعات سے اجتناب کی دعوت دیتے ہیں۔

• ضعیف اور موضوع روایات سے اجتناب: اس لئے کہ اس قسم کی احادیث کےامت پر بہت زیادہ خطرات ہیں، چنانچہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف منسوب احادیث کی چھان بین انتہائی ضروری ہے، خاص طور پر جو احادیث عقائد اور احکام سے تعلق رکھتی ہیں" انتہی

دیکھیں: "الموسوعة الميسرة في الأديان والمذاهب والأحزاب المعاصرة" صفحہ (173-185)

واللہ اعلم .
اسلام سوال وجواب

 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
یزید حسین صاحب !
اہل حدیث قرآن وسنت کو حجت مانتے ہیں ، چونکہ قیاس صحیح اور اجماع کا حجت ہونا بھی قرآن وسنت سے ثابت ہے لہذا اس کو بھی مانتے ہیں ۔
اگر آپ بات کو اسی انداز سے آگے بڑھائیں گے تو پھر کوئی آپ سے آپ کے مسائل کے دلائل کے طور پر امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے اقوال کا مطالبہ شروع کردے گا جو آپ پورا نہیں کرسکیں گے ۔
لہذا بہتر ہے بحث کو غلط رخ نہ دیں ۔
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
عامر بھائی کیوں قرآن و سنت سے منہ موڑتے ہو ۔ مجھے اچھی طرح معلوم ہے اہل حدیث کی دعوت کا (قرآن وحدیث کا نام لیکر اسی کے خلاف لکھنا ) یہ ہے اہل حدیث کی دعوت ہے
لیکن میں اس طرف آنا نہیں چاہتا ۔
جناب سے جو پوچھا ہے اسکا جواب عنایت کریں مہربانی ہوگی
عامر بھائی مجھے دعوت دینے سے پہلے خود تو اس آیت پر عمل کر کے دیکھائیں : شیخ زبیر علی زئی صاحب کی یہ بات قرآن وسنت کے مطابق ہے یا خلاف اپنے اسی اصول(کتاب اللہ اورسنت رسول ﷺ کی طرف لوٹنے سے اختلاف ختم ہو سکتے ہیں) کو سامنے رکھتے ہوئے جواب عنایت فرمائیں ،
محترم بھائی محمد عامر یونس صاحب:
ہم اہل سنت تو چودہ صدیوں سے کہتے اور لکھتے آرہے ہیں کہ دلائل شرع کے چار ہیں "قرآن ، حدیث ، اجماع ، قیاس ، آپ لوگوں نے اب مان لیا مبارک ہو!
آج تک اہل حدیث کے افراد کا یہ دعویٰ رہا ہے کہ "اہل حدیث کے دو اُصول اطیعو اللہ و اطیعو الرسول " (یعنی صرف کتاب و سنت) لیکن اس تحریر میں شیخ زبیر علی زئی صاحب نے اہل حدیث کے اس اصول کو یہ بات " قرآن و حدیث ،اجماع ، فہم سلف کو مد نظر رکھیں "لکھ کر غلط ہونا مان لیا ہے ، اور جناب نے بھی شیخ کی یہ بات نقل کر کے اس اصول کا غلط ہونا تسلیم کرلیا ہے اللہ تعالیٰ اس پر جناب کو اور باقی اہل حدیث حضرات کو قائم رہنے کی توفیق بخشے
اگر شیخ کی یہ بات (" قرآن و حدیث ،اجماع ، فہم سلف کو مد نظر رکھیں ") درست ہے تو اسکے دلائل ذکر کریں اور اگر غلط ہے تو رد کریں؟
میرے بھائی یہ سابق دیوبندی تھے جو اب الحمدللہ اہل حدیث ہے

ان کا نام ابو ذید ضمیر حفظہ اللہ ہے واقعی اگر آپ حق کی تلاش میں ہے تو آپ ان کے لیکچر سنیں وہ کیا کہتے ہیں اہل حدیث کے بارے میں کہ ان کی دعوت کیا ہے ان کے پیج کا لنک یہ ہے

ان کا دیوبندی سے اہل حدیث تک کا سفر ان ہی کے زبانی​
 
شمولیت
مئی 12، 2014
پیغامات
226
ری ایکشن اسکور
68
پوائنٹ
42
10154984_653008118087938_8313599448905331229_n.jpg


عامر بھائی مجھے دعوت کتاب و سنت دیتے ہوئے جناب نے یہ تصویر اپلوڈ کی تھی اور اب اسی سے جناب منہ موڑ رہے ہیں کیوں؟
شیخ زبیر علی زئی کی یہ بات "قرآن و حدیث ،اجماع ، فہم سلف کو مد نظر رکھیں" اسے کتاب اللہ اور سنت رسول اللہ سے ثابت کر دیں یا غلط قرار دیکر دیوار پر مار دیں کچھ تو کریں ۔ تاکہ یہ اختلاف ختم ہو جائے
اہل حدیث کا تعارف نہ کروائیں یہ میں نے جناب سے پوچھا ہی نہیں ہے اصل بات سے فرار کی کوشش نہ کریں
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
7371 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں

عامر بھائی مجھے دعوت کتاب و سنت دیتے ہوئے جناب نے یہ تصویر اپلوڈ کی تھی اور اب اسی سے جناب منہ موڑ رہے ہیں کیوں؟
شیخ زبیر علی زئی کی یہ بات "قرآن و حدیث ،اجماع ، فہم سلف کو مد نظر رکھیں" اسے کتاب اللہ اور سنت رسول اللہ سے ثابت کر دیں یا غلط قرار دیکر دیوار پر مار دیں کچھ تو کریں ۔ تاکہ یہ اختلاف ختم ہو جائے
اہل حدیث کا تعارف نہ کروائیں یہ میں نے جناب سے پوچھا ہی نہیں ہے اصل بات سے فرار کی کوشش نہ کریں

میرا آپ سے سوال ہے کیا مقلد ضدی ہوتا ہے یا جاہل وضاحت کر دے بھائی

میری بات کا برا نہیں ماننا​
یزید حسین صاحب !
اہل حدیث قرآن وسنت کو حجت مانتے ہیں ، چونکہ قیاس صحیح اور اجماع کا حجت ہونا بھی قرآن وسنت سے ثابت ہے لہذا اس کو بھی مانتے ہیں ۔
اگر آپ بات کو اسی انداز سے آگے بڑھائیں گے تو پھر کوئی آپ سے آپ کے مسائل کے دلائل کے طور پر امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے اقوال کا مطالبہ شروع کردے گا جو آپ پورا نہیں کرسکیں گے ۔
لہذا بہتر ہے بحث کو غلط رخ نہ دیں ۔

اب بھی آپ کو سمجھ نہ آ سکے تو میں کیا کر سکتا ہو
 
شمولیت
مئی 12، 2014
پیغامات
226
ری ایکشن اسکور
68
پوائنٹ
42
یزید حسین صاحب !
اہل حدیث قرآن وسنت کو حجت مانتے ہیں ، چونکہ قیاس صحیح اور اجماع کا حجت ہونا بھی قرآن وسنت سے ثابت ہے لہذا اس کو بھی مانتے ہیں ۔
اگر آپ بات کو اسی انداز سے آگے بڑھائیں گے تو پھر کوئی آپ سے آپ کے مسائل کے دلائل کے طور پر امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے اقوال کا مطالبہ شروع کردے گا جو آپ پورا نہیں کرسکیں گے ۔
لہذا بہتر ہے بحث کو غلط رخ نہ دیں ۔
محترم بھائی خضر حیات صاحب : اللہ آپ کا بھلا کرے، بہت خوبصورت بات لکھی ہے جناب نے ،
"اہل حدیث قرآن وسنت کو حجت مانتے ہیں ، چونکہ قیاس صحیح اور اجماع کا حجت ہونا بھی قرآن وسنت سے ثابت ہے لہذا اس کو بھی مانتے ہیں"
آپ نے لکھا ہے کہ "قیاس صحیح اور اجماع کا حجت ہونا بھی قرآن و سنت سے ثابت ہے"
اجماع اور قیاس کے حجت ہونے کے دلائل قرآن و سنت سے نقل کر دیں ،اسی بات کا مطالبہ بندہ بھائی عامر یونس سے کر رہا تھا
بھائی جان :جانب داری سے کام نہ لیں بحث کا رخ میں نے نہیں بھائی عامر نے بدلا ہے انہیں تنبیہ کریں میں تو ایک ہی سوال بار بار نقل کر رہا ہوں اور جواب کا طالب ہوں
بھائی عامر جب کوئی نئی بات لکھیں گے کیا میں اس کے جواب دینے کا حق نہیں رکھتا؟
دسری بات آپ نے لکھی کہ
اگر آپ بات کو اسی انداز سے آگے بڑھائیں گے تو پھر کوئی آپ سے آپ کے مسائل کے دلائل کے طور پر امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ کے اقوال کا مطالبہ شروع کردے گا جو آپ پورا نہیں کرسکیں گے ۔
محترم میں یہاں فورم پر اگر امام صاحب کے مسائل کے متعلق کو ئی دھاگہ شروع کروں اور اس میں یہ لکھوں کہ یہ مسائل صرف امام صاحب سے ثابت ہیں تو پھر تو یہ مطالبہ درست ہوگا ، ورنہ نہیں۔ باقی اس دھاگہ پر اعتراض و سوال تو ہونگے اس کو شروع کرنے والے کے ذمہ ہے کہ وہ اس کا دفاع کرے سوالات کے جواب دے
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
آپ دونوں بھائیوں سے ہی گزارش ہے کہ غیر متعلقہ باتوں کو شروع نہ کریں ۔
میں نے تو مختصر بات لکھ کر بات ختم کرنے کی کوشش کی تھی ، لیکن شاید آپ فورم کی دنیا میں نئے ہیں اس لیے اس طرح کی باتوں پر بحث کرنے میں ابھی تک دلچسپی رکھتے ہیں ، البتہ میں اب اس طرح کی بحثوں میں شرکت کرنے سے گریز کرتا ہوں کیونکہ ان باتوں پر اسی فورم پر تین سال سے کئی کئی دفعہ ، اور کئی کئی دن بحثیں جاری رہی ہیں ، اس لیے اب میں ان باتوں میں بحث کرنے کے لیے وقت صرف کرنا مناسب نہیں سمجھتا ۔
 
شمولیت
مئی 12، 2014
پیغامات
226
ری ایکشن اسکور
68
پوائنٹ
42
میرے بھائی یہ سابق دیوبندی تھے جو اب الحمدللہ اہل حدیث ہے

ان کا نام ابو ذید ضمیر حفظہ اللہ ہے واقعی اگر آپ حق کی تلاش میں ہے تو آپ ان کے لیکچر سنیں وہ کیا کہتے ہیں اہل حدیث کے بارے میں کہ ان کی دعوت کیا ہے ان کے پیج کا لنک یہ ہے

ان کا دیوبندی سے اہل حدیث تک کا سفر ان ہی کے زبانی​
قاری عصمت اللہ ملتانی کئی سال اہل حدیث رہنے کے بعد اب اس مذہب اہل حدیث کو چھوڑ کر حنفی دیوبندی ہو گیا ہے کیا اب میں یہ کہ دوں یہ اہل حدیث مذہب کے جھوٹا ہونے کے لئے کافی ہے؟؟؟اسی طرح بیسیوں اہل حدیث میری نظر میں ہیں جو اہل حدیث مذہب چھوڑ کر حنفی ہوئے۔ اس لئے موضوع سے نہ ہٹیں جو بات چل رہی ہے اسی پر رہیں
 
Top