• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفی امام بہت تیز نماز پڑھاتا ھےکیا اسکے پیچھے نماز جائز ھے??

شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
جہاں جو کچھ موجود ہے ، سب کے سامنے ہے ، وہ ملاحظہ کرسکتے ہیں ۔
ہم نے کون سا تھریڈ بند کرنا ہے ، کون سا نہیں ، اس میں آپ کے مشورہ کی ضرورت نہیں ۔
لیکن بہرصورت آپ کے ذہن میں کوئی خلش باقی نہ رہے ، میں اس تھریڈ کو بند کرنے کے لیے ہی آیا تھا ، لیکن اب یہ ہمیشہ کھلا رہے گا ، آپ کسی بھی مسلک ، رکن کی چیرہ دستیوں کو کھل کر واضح کرسکتے ہیں ۔
جناب کے قول و فعل میں تضاد ہے۔
اگر کھلی چھٹی ہے تو moderation کی پابندی کیوں؟
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
جناب کے قول و فعل میں تضاد ہے۔
اگر کھلی چھٹی ہے تو moderation کی پابندی کیوں؟
میں نے آپ سے کہا تھا کہ اس تھریڈ میں جو کہنا ہے ، کہہ لیں ، لیکن آپ کو شاید یہ ’ کھلی چھٹی ‘ راس نہیں آئی ، یہاں تو کچھ کیا یا نہ کیا ، البتہ باقی سارے فورم پر جگہ جگہ آپ نے اسی قسم کی باتیں لکھنا شروع کردی تھیں ، اس ’ کھلی چھٹی ‘ کے کئی دن بعد جاکر آپ کو ’ موڈریشن ‘ میں ڈالا گیا تھا ۔
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
میں نے آپ سے کہا تھا کہ اس تھریڈ میں جو کہنا ہے ، کہہ لیں ، لیکن آپ کو شاید یہ ’ کھلی چھٹی ‘ راس نہیں آئی ، یہاں تو کچھ کیا یا نہ کیا ، البتہ باقی سارے فورم پر جگہ جگہ آپ نے اسی قسم کی باتیں لکھنا شروع کردی تھیں ، اس ’ کھلی چھٹی ‘ کے کئی دن بعد جاکر آپ کو ’ موڈریشن ‘ میں ڈالا گیا تھا ۔
باقی فورم میں جگہ جگہ جو قابل اعتراض باتیں ہیں ان کے اقتباسات یہاں لگائیں اس شرط کے ساتھ کہ اس میں دوسروں کا کوئی قابل اعتراض مراسلہ نہ ہو۔
اس کے بعد ان اء اللہ میں مختلف عنوانات کے تحت مختلف مراسلوں کے اقتباسات لگاؤں گا جس سے سب کی آنکھیں کھل جائیں گی۔ ان میں جناب موصوف کے مراسلہ جات بھی ہیں۔
علم رکھنے والے کو زیبا نہیں کہ وہ کبھی طنز سے کام لے (مزاح الگ چیز ہے)۔
مباحثہ کا مقصد حق کی تلاش ہو تو مفید اور اگر خود کو ہی حق جتلانا ہے تو فضول۔
وَأَمَّا مَنْ خَافَ مَقَامَ رَبِّهِ وَنَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوَى (40) فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِيَ الْمَأْوَى (41)
{أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَكُمْ وَأَنْتُمْ تَتْلُونَ الْكِتَابَ أَفَلَا تَعْقِلُونَ (44)} [البقرة: 44]
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
امام کو اپنے مقتدیوں کی رعایت کرنی چاہیے۔ جس حدیث میں جلدی پڑھانے کا ذکر ہے اس میں بھی اصل وجہ مقتدیوں کی رعایت ہے۔ اس لیے امام کو چاہیے کہ اگر مقتدیوں میں اہل حدیث بھی ہیں تو ان کی رعایت کرتے ہوئے اتنی رفتار سے پڑھائے کہ وہ فاتحہ پڑھ سکیں۔
اگر شافعیہ هوں تب امام کیا کرے؟
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
امام کو اپنے مقتدیوں کی رعایت کرنی چاہیے۔ جس حدیث میں جلدی پڑھانے کا ذکر ہے اس میں بھی اصل وجہ مقتدیوں کی رعایت ہے۔ اس لیے امام کو چاہیے کہ اگر مقتدیوں میں اہل حدیث بھی ہیں تو ان کی رعایت کرتے ہوئے اتنی رفتار سے پڑھائے کہ وہ فاتحہ پڑھ سکیں۔
اگر شافعیہ هوں تب امام کیا کرے؟
محترم اشماریہ صاحب جب امام کو مقتدی بنانے کی کوشش کریں گے تو سولات ابھرتے ہی رہیں گے۔ جس رعایت کی اجازت ہے وہ تو صحیح جو امام کے اپنے مسلک کے ہی خلاف ہے اس کی رعایت کے کیا معنیٰ۔
ہاں البتہ آپ یہ کہ سکتے ہین کہ امام کو سورت فاتحہ آیت آیت کرکے پڑھنی چاہیئے کہ یہ مسنون ہے۔

ایسی صورتِ حال میں ایسے امام کے ساتھ نماز پڑھ لینے میں کوئی حرج نہیں ،کیونکہ محض اس اختلاف کی وجہ سے کہ مقتدی کے لیے سورۃ الفاتحہ پڑھنا واجب ہے یا نہیں ، جماعت کو ترک کرنا صحیح نہیں ۔جو کمی یا بیشی امام کی طرف سے ہو گی وہ اس کا ذمہ دار ہے ۔لہذا میری یہی تجویز ہے کہ آپ جماعت کے ساتھ نماز پڑھنا ترک نہ کریں۔
بالکل ٹھیک۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
دنیا میں احناف کی تعداد تقریبا تمام مسلم کی دو تہائی ہے۔
ان میں سے چند ایک کی کوتاہیوں کو سب پر نہیں تھوپنا چاہیئے۔
آپ نے خود ہی لکھا ہے کہ دوسری حنفی مسجد میں امام صاحب اطمینان سے نماز پڑھاتے ہیں۔
خود میرا اپنا تجربہ ہے کہ اکثریت ٹھہر ٹھہر کر نماز پڑھانے والوں کی ہے۔ جو تیز پڑھاتے ہیں ان میں سے بھی چند ایک ہیں جو اپنی مرضی سے ایسا کرتے ہیں باقیوں کو نمازی ہی مجبور کرتے ہیں کہ تیز نماز پڑھاؤ۔
اہم بات یہ ہے کہ کسی ذمہ دار حنفی نے یہ نہیں کہا کہ نماز تیز پڑھو یا پڑھاؤ۔ اگر کوئی ایسا کرتا ہے تو یہ اس کا اپنا ذاتی فعل ہے۔
دنیا میں مسلمانوں کی تعداد بہت زیادہ ہے۔ ان میں بہت سے غلط کاموں میں ملوث ہیں۔ کیا ان کی وجہ سے یہ کہا جائے کہ مسلم ایسے ویسے ہیں؟ ہرگز نہیں اگر کوئی ایسا کہتا ہے تو وہ ظلم ڈھاتا ہے۔ اسلام یہ نہیں سکھاتا۔
اسی طرح کوئی ’’حنفی‘‘ غلط کام کرتا ہے تو یہ اس کا انفرادی فعل ہے ’’حنفی مسلک‘‘ انہیں اس کی تعلیم نہیں دیتا۔
دو تہائی اکثریت احناف کی هے یہ آپ نے انٹرنٹ کے نقشہ سے سابقا سمجهائی تهی اور یہ بهی باور کوایا تها کہ آپ کے پیش کئے گئے نقشہ میں اہل حدیث کا کوئی ذکر ہی نہیں هے ۔ آپ نے یہاں پهر اسی تهریڈ میں کہی گئی بات کو دہرایا هے ۔ لیکن آپ نے کبهی یہ کہا ہی نہیں کہ احناف اپنے اسلامی عقیدہ کی وجہ سے کئی کئی دهڑوں میں بٹے ہوئے ہیں ۔
1- احناف صحیح العقیدہ (جو آپ کے "معلوم" بر صغیر میں انتہائی قلیل ہیں ۔
2- احناف دیوبندی فکر رکهنے والے
3- احناف بریلوی فکر رکهنے والے
ان کے علاوہ بهی کئی ایک جنکی علیحدہ علیحدہ شناخت علماء الکرام قدیم سے ہی بتا چکے ہیں ۔
آپ دکهی ہیں نماز کی ادائیگی میں پائے جانیوالے اختلاف کی صورت میں جو آپکے معلوم جغرافیائی رقبہ میں جسے آپ برصغیر باور کرواتے رہے ہیں اپنی محدود معلومات کے باعث ۔
فی الحال آپ کو بتا دیں کہ صحیح العقیدہ احناف آپکے بتائے گئے دوتہائی کا تقریبا 10 فیصدی هے۔ دیوبندی فکر رکهنے والے تقریبا 20 فیصدی ہیں ۔
تقریبا 60% بریلوی فکر کے ہیں اور بقیہ 10% بهی بریلویوں سے ملتا جلتا عقائد کے حامل ہیں ۔
ایک قدر مشترک هے ان میں کہ وہ مذهبا احناف ہیں ۔
آپ احناف کے تمام مسلمانوں کے دو تہائی هونے پر خوش ہیں ۔
آپ سارا زور صرف کر رہے ہیں نماز کی ادائیگی کے طریقوں پر اور اس انتشار پر جو آپکے معلوم جغرافیہ مں اس سبب پایا جاتا هے ۔

آپ سے سوال :
1: عقیدہ کی بناء پر تقسیم کیجائے تو اهل توحید بشمول اہل حدیث کا تناسب کیا هوگا اور وہ نقشہ کیا هوگا؟
2: آپ احناف کے کس دهڑے سے تعلق رکهتے ہیں یا اس فورم پر احناف کے کس دهڑے کی ترجمانی کرتے ہیں ؟
اس کے بعد کے سوالات آپ کے علمی جواب کے بعد
ان شاء اللہ
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
1- احناف صحیح العقیدہ (جو آپ کے "معلوم" بر صغیر میں انتہائی قلیل ہیں ۔
2- احناف دیوبندی فکر رکهنے والے
3- احناف بریلوی فکر رکهنے والے
نمبر ایک پر جس طبقہ فکر کا آپ نے ذکر کیا ہے ان کا تعارف ہوجائے؟
 
Top