• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفی امام بہت تیز نماز پڑھاتا ھےکیا اسکے پیچھے نماز جائز ھے??

شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
دو تہائی اکثریت احناف کی هے یہ آپ نے انٹرنٹ کے نقشہ سے سابقا سمجهائی تهی اور یہ بهی باور کوایا تها کہ آپ کے پیش کئے گئے نقشہ میں اہل حدیث کا کوئی ذکر ہی نہیں هے ۔ آپ نے یہاں پهر اسی تهریڈ میں کہی گئی بات کو دہرایا هے ۔ لیکن آپ نے کبهی یہ کہا ہی نہیں کہ احناف اپنے اسلامی عقیدہ کی وجہ سے کئی کئی دهڑوں میں بٹے ہوئے ہیں ۔
1- احناف صحیح العقیدہ (جو آپ کے "معلوم" بر صغیر میں انتہائی قلیل ہیں ۔
2- احناف دیوبندی فکر رکهنے والے
3- احناف بریلوی فکر رکهنے والے
ان کے علاوہ بهی کئی ایک جنکی علیحدہ علیحدہ شناخت علماء الکرام قدیم سے ہی بتا چکے ہیں ۔
آپ دکهی ہیں نماز کی ادائیگی میں پائے جانیوالے اختلاف کی صورت میں جو آپکے معلوم جغرافیائی رقبہ میں جسے آپ برصغیر باور کرواتے رہے ہیں اپنی محدود معلومات کے باعث ۔
فی الحال آپ کو بتا دیں کہ صحیح العقیدہ احناف آپکے بتائے گئے دوتہائی کا تقریبا 10 فیصدی هے۔ دیوبندی فکر رکهنے والے تقریبا 20 فیصدی ہیں ۔
تقریبا 60% بریلوی فکر کے ہیں اور بقیہ 10% بهی بریلویوں سے ملتا جلتا عقائد کے حامل ہیں ۔
ایک قدر مشترک هے ان میں کہ وہ مذهبا احناف ہیں ۔
آپ احناف کے تمام مسلمانوں کے دو تہائی هونے پر خوش ہیں ۔
آپ سارا زور صرف کر رہے ہیں نماز کی ادائیگی کے طریقوں پر اور اس انتشار پر جو آپکے معلوم جغرافیہ مں اس سبب پایا جاتا هے ۔

آپ سے سوال :
1: عقیدہ کی بناء پر تقسیم کیجائے تو اهل توحید بشمول اہل حدیث کا تناسب کیا هوگا اور وہ نقشہ کیا هوگا؟
2: آپ احناف کے کس دهڑے سے تعلق رکهتے ہیں یا اس فورم پر احناف کے کس دهڑے کی ترجمانی کرتے ہیں ؟
اس کے بعد کے سوالات آپ کے علمی جواب کے بعد
ان شاء اللہ
اس کے لئے الگ تھریڈ بنا لیں اور بحث میں حصہ لینے والوں پر علمی نگراں حضرات نظر رکھیں جو نازیبا الفاظ استعمال کرے اسے بین کردیا جائے مگر انصاف کے ترازو کو جھکایا نہ جائے (مسکراہٹ)۔
لیکن موڈریشن کے تحت نہیں۔
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
باقی فورم میں جگہ جگہ جو قابل اعتراض باتیں ہیں ان کے اقتباسات یہاں لگائیں اس شرط کے ساتھ کہ اس میں دوسروں کا کوئی قابل اعتراض مراسلہ نہ ہو۔
اس کے بعد ان اء اللہ میں مختلف عنوانات کے تحت مختلف مراسلوں کے اقتباسات لگاؤں گا جس سے سب کی آنکھیں کھل جائیں گی۔ ان میں جناب موصوف کے مراسلہ جات بھی ہیں۔
علم رکھنے والے کو زیبا نہیں کہ وہ کبھی طنز سے کام لے (مزاح الگ چیز ہے)۔
مباحثہ کا مقصد حق کی تلاش ہو تو مفید اور اگر خود کو ہی حق جتلانا ہے تو فضول۔
وَأَمَّا مَنْ خَافَ مَقَامَ رَبِّهِ وَنَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوَى (40) فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِيَ الْمَأْوَى (41)
{أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَكُمْ وَأَنْتُمْ تَتْلُونَ الْكِتَابَ أَفَلَا تَعْقِلُونَ (44)} [البقرة: 44]
انتظامی معاملات میں آپ سے بحث و مباحثہ نہ مقصود ہے ، نہ اس کی حاجت ہے ، آپ کے دل میں جو آتا ہے کریں ، ہم جو درست سمجھتے ہیں کرتے ہیں ۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
تمام جوابات دیا کریں۔
ورنہ کسی تهریڈ میں دخل نا دیں ۔ هر تهریڈ میں آپ جو چاہیں کہیں !
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
یہ دو تہائی والی اکثریت والی بات تو آپ نے اسی جاری تهریڈ میں کی !؟

آپ ہمیشہ جوابات دینے سے کتراتے ہیں ۔ ایسا کیوں هے؟

آپکا تعلق کس دهڑے سے هے بتائیں؟
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
محترم اشماریہ صاحب جب امام کو مقتدی بنانے کی کوشش کریں گے تو سولات ابھرتے ہی رہیں گے۔ جس رعایت کی اجازت ہے وہ تو صحیح جو امام کے اپنے مسلک کے ہی خلاف ہے اس کی رعایت کے کیا معنیٰ۔
ہاں البتہ آپ یہ کہ سکتے ہین کہ امام کو سورت فاتحہ آیت آیت کرکے پڑھنی چاہیئے کہ یہ مسنون ہے۔


بالکل ٹھیک۔
اس میں اشماریہ بهائی کو جو جواب دیا هے یہ آپکا اپنا فرمان هے!
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
محترم اشماریہ صاحب جب امام کو مقتدی بنانے کی کوشش کریں گے تو سولات ابھرتے ہی رہیں گے۔ جس رعایت کی اجازت ہے وہ تو صحیح جو امام کے اپنے مسلک کے ہی خلاف ہے اس کی رعایت کے کیا معنیٰ۔
ہاں البتہ آپ یہ کہ سکتے ہین کہ امام کو سورت فاتحہ آیت آیت کرکے پڑھنی چاہیئے کہ یہ مسنون ہے۔
محترم بھائی اس میں امام بھلا مقتدی کیسے بن جائے گا؟ یا اس کے اپنے مسلک کے خلاف کیا ہے؟
اگر وہ سورہ فاتحہ سکون سے پڑھے یا تشہد میں التحیات اطمینان سے پڑھے تو اس کے مسلک کی مخالفت اس میں کہاں ہوتی ہے؟ یہ تو سب کے نزدیک محمود ہے۔
 

اشماریہ

سینئر رکن
شمولیت
دسمبر 15، 2013
پیغامات
2,682
ری ایکشن اسکور
752
پوائنٹ
290
فی الحال آپ کو بتا دیں کہ صحیح العقیدہ احناف آپکے بتائے گئے دوتہائی کا تقریبا 10 فیصدی هے۔ دیوبندی فکر رکهنے والے تقریبا 20 فیصدی ہیں ۔
تقریبا 60% بریلوی فکر کے ہیں اور بقیہ 10% بهی بریلویوں سے ملتا جلتا عقائد کے حامل ہیں ۔
باقی ساری بحث سے تو تعلق نہیں البتہ اتنا عرض کروں گا کہ یہ اعداد و شمار خود بھی غلط ہیں اور ان کی بنیاد بھی غلط ہے۔ اس میں تین قسمیں بنائی ہیں: صحیح العقیدہ، دیوبندی، بریلوی۔ حالانکہ یہ تین قسمیں بن ہی نہیں سکتیں۔ دیوبندیوں میں بھی صحیح العقیدہ لوگ موجود ہیں اور بریلویوں میں بھی۔ اور اسی طرح دونوں میں غلط عقائد کے لوگ بھی موجود ہیں۔
پھر یہ تقسیم کی جاتی ہے ظنی عقائد کے لحاظ سے۔ جبکہ ایک عقیدہ جب ہے ہی ظنی تو اس میں تو اجتہاد ہوتا ہے۔ اس میں تقسیم کرنے والے کے نزدیک جو "صحیح العقیدہ" ہیں عین ممکن ہے کہ واقع میں اس کے الٹ ہو اور وہ اپنے "ظنی اجتہادی" عقیدے کی بنیاد پر انہیں صحیح العقیدہ قرار دے رہا ہو۔
 
شمولیت
مارچ 16، 2017
پیغامات
290
ری ایکشن اسکور
10
پوائنٹ
39
امام کو اپنے مقتدیوں کی رعایت کرنی چاہیے۔
محترم اشماریہ صاحب جب امام کو مقتدی بنانے کی کوشش کریں گے تو سولات ابھرتے ہی رہیں گے۔
محترم بھائی اس میں امام بھلا مقتدی کیسے بن جائے گا؟
وہ اس طرح کہ مقتدی کہے کہ سورہ فاتحہ کے ساتھ بسم اللہ بھی بلند آواز سے پڑھو، امام آمین بھی بلند آواز سے کہے جلسہ استراحہ بھی کرے اور رفع الیدین کی بھی ڈیمانڈ ہوسکتی ہے۔
یہ بھی ہوسکتا ہے کہ مقتدی کہے کہ اگر ایسا نہیں کروگے تو پیچھے ہٹو ہم نماز پڑھائیں گے جیسا کہ اسی فورم میں اس کی ترغیب موجود ہے۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
باقی ساری بحث سے تو تعلق نہیں البتہ اتنا عرض کروں گا کہ یہ اعداد و شمار خود بھی غلط ہیں اور ان کی بنیاد بھی غلط ہے۔ اس میں تین قسمیں بنائی ہیں: صحیح العقیدہ، دیوبندی، بریلوی۔ حالانکہ یہ تین قسمیں بن ہی نہیں سکتیں۔ دیوبندیوں میں بھی صحیح العقیدہ لوگ موجود ہیں اور بریلویوں میں بھی۔ اور اسی طرح دونوں میں غلط عقائد کے لوگ بھی موجود ہیں۔
پھر یہ تقسیم کی جاتی ہے ظنی عقائد کے لحاظ سے۔ جبکہ ایک عقیدہ جب ہے ہی ظنی تو اس میں تو اجتہاد ہوتا ہے۔ اس میں تقسیم کرنے والے کے نزدیک جو "صحیح العقیدہ" ہیں عین ممکن ہے کہ واقع میں اس کے الٹ ہو اور وہ اپنے "ظنی اجتہادی" عقیدے کی بنیاد پر انہیں صحیح العقیدہ قرار دے رہا ہو۔
اسکا جواب تو اہل علم ہی دینگے ۔ میں تو نماز کی ادائیگی کے طریقوں پر شافعیہ سے احناف کے اختلاف پر ہی کہتا رہا هوں ۔ بس همارے مہرباں برصغیر کا جغرافیہ ہی بهعل بیٹهے ۔
لیکن آپکے اٹهائے نقطہ پر ہی اہل حدیث کا اختلاف هے ۔ یہ بات صحیح هے۔
آپ نے بالکل صحیح کہا ۔جزاک اللہ خیرا
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
شیخ صالح الفوزان نے گمراہ فرقوں پر تحریر لکهی هے ، شاید آپ نے پڑهی بهی هوگی اشماریہ بهائی۔
 
Top