• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حنفی حضرات کا اس آیت سے فاتحہ نہ پڑھنے کا استدلال غلط ہے

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
294
پوائنٹ
165
تقلیدی جہالت کے سبب اپنے ہی خلاف آیت لکھ دی ،اور اس ترجمہ بھی جہالت کے سبب نہیں لکھا ۔
جناب مجھے معلوم نہیں تھا کہ جناب اتنے جاہل ہیں !!!!!!!!!!!!!!!!!!وگرنہ ضرور لکھ دیتا۔

یہ آیت تو فرشتے سے سن کر یاد کرنے کی حالت کے متعلق ہے ۔۔جب وہ آپ ﷺ کے پاس نئی وحی لاتا ؛
جناب فرشتہ کی قراءت کے وقت خاموش رہنے کا بھی حکم ہے لَا تُحَرِّكْ بِهِ لِسَانَكَ سے۔کما لا یخفیٰ

سیدنا زید بن ثابت کا قول (ما عدا الفاتحہ )یعنی امام کی فاتحہ کے بعد کی قراءت کیلئے ہے ؛
یہ بات رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے کس حدیث میں فرمائی ذرا بتائیں تو سہی!!!!!
ہمیں تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان؛
سنن ابن ماجه: نماز کی اقامت اور اس کا طریقہ جب امام قرأت کرےتو خاموش رہو سیدنا ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ’’امام اس لئے مقرر کیا جاتا ہے کہ اس کی پیروی کی جائے، چنانچہ جب وہ اللہ اکبر کہتے تو تم اللہ اکبر کہو، جب وہ قراءت کرے تو خاموش رہو، اور جب وہ ( غَيْرِ الْمَغْضُوْبِ عَلَيْهِمْ وَ لَا الضَّآلِّيْنَ ) پڑھے تو آمین کہو، جب وہ رکوع کرے تو رکوع کرو، جب وہ ( سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ) کہے تو کہو(اللَّهُمَّ رَبَّنَا لَكَ الْحَمْدُ) ’’اے اللہ! اے ہمارے رب! تیرے ہی لئے تعریفیں ہیں‘‘جب وہ سجدہ کرے تو تم سجدہ کرو اور جب وہ بیٹھ کر نماز پڑھائے تو تم سب بیٹھ کر نماز پڑھو‘‘۔
حکم : حسن صحیح

اور اللہ تعالیٰ کا فرمان؛
وإذا قرئ القرآن فاستمعوا له وأنصتوا الآیۃ
جب قرآن پڑھا جائے تو اسکو توجہ سے سنو اور خاموش رہو الخ
فرمانِ باری تعالیٰ جل شانہٗ اور فرمانِ رسول صلی اللہ علیہ وسلم ایک دوسرے کی تصدیق کر رہے ہیں اور حکم ہے کہ قراءتِ قرآن کے وقت اس کو توجہ سے سنو اور خاموش رہو۔

جناب فرمائیں کہ کیا یہ ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کے اقوال ہیں یا جن پر ایمان کے جناب دعویٰ رکھتے ہیں ان کے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ْ

ترجمہ « جس نے بھی نماز میں سورہ فاتحہ نہیں پڑھی ،اس کی نماز ناقص ،اور غیر مکمل ہے ۔تو سیدنا ابو ہریرہ ؓ سے پوچھا گیا ،جب ہم امام کے پیچھے ہوں تو کیا کریں؟
فرمایا :تم سورہ فاتحہ آہستہ پڑھ لو ۔‘‘
قول صحابی سے قول رسول کو رد کرنے کی جرءت ”تقیہ“ کرنے والوں سے ہی ہوسکتی ہے۔


اپنے امام کی فقہ کو بچاؤ چاہے اس کے لئے قرآن و حدیث کے اجماعی موقف کے خلاف بھی جانا پڑے-
کون کیا کر رہا ہے یہ جناب کو تو روزِ روشن کی طرح معلوم ہی ہے قارئین بھی دیکھ لیں کو اپنی ”فقہ“ بچانے کی تگ و دو میں لگے ہیں اور کون ”اجماعی“ مؤقف کے خلاف ہیں۔

اللھم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعۃ
اللھم ارنا الباطل باطلا وارقنا اجتنابہ
 

محمد نعیم یونس

خاص رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 27، 2013
پیغامات
26,585
ری ایکشن اسکور
6,764
پوائنٹ
1,207
کون کیا کر رہا ہے یہ جناب کو تو روزِ روشن کی طرح معلوم ہی ہے قارئین بھی دیکھ لیں کو اپنی ”فقہ“ بچانے کی تگ و دو میں لگے ہیں اور کون ”اجماعی“ مؤقف کے خلاف ہیں۔
ان اندھے مقلدین کی نام نہاد "اجماعی فقہ" کی ایک یادگار نشانی۔۔۔ابتسامہ!

ابوالحسن عبیداللہ کرخی کی زبانی سماعت فرمائیں:

ان کل آیۃ تخالف قول اصحابنا فانھا تحمل علی النسخ او علی الترجیح و الاولی ان تحمل علی التأویل من جھۃ التوفیق (اصول کرخی اصول۲۸)
''ہر وہ آیت جو ہمارے فقہاء کے قول کے خلاف ہو گی اسے یا تو منسوخ سمجھا جائے یا ترجیح پر محمول کیا جائے گا اور اولی یہ ہے کہ اس آیت کی تأویل کر کے اسے (فقہاء کے قول کے) موافق کر لیا جائے''۔

تو دیکھا قارئین!
یہ ہے اندھے مقلدین کی فقہ حنفی کو بچانے کی کوششوں کی ایک چھوٹی سی مثال۔۔
تو اس سے ثابت ہوا کہ ان کا مشن صرف اپنے فقہاء کے غلط اقوال کا دفاع کرنا ہے۔
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
کون کیا کر رہا ہے یہ جناب کو تو روزِ روشن کی طرح معلوم ہی ہے قارئین بھی دیکھ لیں کو اپنی ”فقہ“ بچانے کی تگ و دو میں لگے ہیں اور کون ”اجماعی“ مؤقف کے خلاف ہیں۔

اللھم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعۃ
اللھم ارنا الباطل باطلا وارقنا اجتنابہ
پہلے آپ ثابت کریں کہ آپ کا موقف اجماعی ہے -تب ہی آگے بات ہو سکتی ہے -یہ تو احناف کی کتب سے ہی ثابت ہے کہ صرف فاتحہ خلف الامام ہی نہیں اور بھی بے شمار ایسے مسائل ہیں جس میں انہوں نے اپنی فقہ کوصحیح ثابت کرنے کے لئے قرآن و احادیث نبوی کو اپنے موقف کی بھینٹ چڑھا دیا -
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
294
پوائنٹ
165
پہلے آپ ثابت کریں کہ آپ کا موقف اجماعی ہے -تب ہی آگے بات ہو سکتی ہے -یہ تو احناف کی کتب سے ہی ثابت ہے کہ صرف فاتحہ خلف الامام ہی نہیں اور بھی بے شمار ایسے مسائل ہیں جس میں انہوں نے اپنی فقہ کوصحیح ثابت کرنے کے لئے قرآن و احادیث نبوی کو اپنے موقف کی بھینٹ چڑھا دیا -
جناب!بہت خوب۔ شاباش۔۔۔۔۔ قرآن و احادیث نبوی کو اپنے موقف کی بھینٹ چڑھا نے والے کھلی آنکھوں دیکھے جاسکتے ہیں۔مگر جو اندھے ہوں یا آنکھیں کھولیں ہی نہیں ان کو کی پتہ چلے کہ کون کیا کر رہا ہے۔
میں آپ کو اس کے سوا کیا کہہ سکتا ہوں کہ اللہ تعالیٰ آپ کو بصارت کے ساتھ بصیرت بھی دے۔
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,592
پوائنٹ
791
یہ حکم نماز کے لئے ہے غیر نماز کے لئے نہیں۔
جناب اس آیت کو بغور پڑھیں (بشرطیکہ جناب میں یہ صلاحیت موجود ہو ) یہ خود وضاحت کر رہی ہے۔
وإذا قرئ یعنی جب قراءت کرنے والا اس پر مامور ہو کہ وہ دوسروں کو سنائے۔ نماز میں امام اس بات پر مامور ہوتا ہے کہ وہ مقتدیوں کو (نہ کہ محلے والوں کو) قرآن سنائے اور مقتدی اس پر مامور ہے کہ وہ سنے۔ اسی طرح اگر حسنِ قراءت کی محفل میں قاری قراءت بلند آواز میں کرنے کا پابند ہوتا ہے اور اس محفل میں جانے والا اس کو سننے کا۔
قرآن مجید سمجھنے کیلئے ایمان کے بعد لغۃ القرآن جاننا بنیادی شرط ہے،
اس آیت شریفہ کا سیدھا اور واضح ترجمہ تو یہ ہے کہ :
( وَاِذَا قُرِئَ الْقُرْاٰنُ فَاسْتَمِعُوْا لَهٗ وَاَنْصِتُوْا،) یعنی جب بھی قرآن پڑھا جائے تو تم اسے سنو اور خاموش رہو ۔
(یہاں قابل توجہ بات یہ کہ ’’ اِذَا قُرِئَ ‘‘ کی ترکیب کیا معنی دے رہی ہے ؟)
مفتی محمد شفیع دیوبندی لکھتے ہیں :
اس آیت کے شان نزول میں روایات مختلف ہیں کہ یہ حکم نماز کی قرأت کے بارے میں آیا ہے یا خطبہ کے یا مطلقا قرأت قرآن کے خواہ نماز یا خطبہ میں ہو یا دوسرے حالات میں، لیکن جمہور مفسرین کے نزدیک صحیح یہ ہے کہ جس طرح الفاظ آیت کے عام ہیں اسی طرح اس کا حکم بھی سب حالات کے لئے عام ہے ۔۔الخ(معارف القرآن )
لہذا مقلدین کے ہاں بھی مسلمہ بات یہی ہے کہ اس حکم کو عام رکھا جائے ،کہ جس جگہ قرآن پڑھا جا رہا ہو ،اس جگہ سننا ضروری ہے ،
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اور یہ بات عجوبہ ہے کہ مقتدی امام کے پیچھے سورہ فاتحہ کی صرف سات آیات تو نہ پڑھے ،لیکن پوری دورکعت علیحدہ پڑھ لے ۔سبحان اللہ کیا قرآن فہمی ہے ؟
اور اس سے بھی بڑھ کر عجیب مذاق تو یہ کہ ختم شریف پڑھتے وقت ،جبکہ تمام حاضرین قرآن خوانی کر رہے ہوتے ہیں ،تو کسی مقلد کو یہ آیت یادنہیں رہتی ۔
 
Last edited:

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,592
پوائنٹ
791
قول صحابی سے قول رسول کو رد کرنے کی جرءت ”تقیہ“ کرنے والوں سے ہی ہوسکتی ہے۔
قول صحابی کو حدیث رسول ﷺ کے خلاف باور کروانا رافضیوں کی نشانی ہے ۔۔۔۔
میں نے یہاں قول صحابی حدیث نبوی کے معنے کو متعین کرنے کیلئے پیش کیا ہے ۔۔۔حدیث کے رد میں نہیں ۔۔۔لیکن یہ بات مقلد کی سمجھ سے اوپر ہے ۔
 

جوش

مشہور رکن
شمولیت
جون 17، 2014
پیغامات
621
ری ایکشن اسکور
320
پوائنٹ
127
اسحاق سلفی صاحب اصول کرخی انکا عقیدہ ہے اور یہ اسی پر عمل کرتے ہیں
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
294
پوائنٹ
165
قول صحابی کو حدیث رسول ﷺ کے خلاف باور کروانا رافضیوں کی نشانی ہے ۔۔۔۔
اور یہ کام تمام نام نہاد غیر مقلدین کرتے ہیں یقین نہ آئے تو اسی محدث فورم کو ملاحظہ فرما لیجئے گا۔
دراصل جناب کا قصور نہیں آپ لوگ کم فہمی اور بے عقلی کے سبب شکار ہیں ”تقیہ“والوں کا۔
جتنی سرگزشتیں نام نہاد ”اہلحدیث“ بننے والوں کی ہیں ذرا تعصب کی عینک اتار کر اور للہیت کے ساتھ پڑھ لیں کہ وہ کس درجہ کے جاہل اور سفیہ تھے۔
جن لوگوں نے واقعی اللہ کا ڈر رکھتے ہوئے اختلافات کا مطالعہ کیا وہ ”تقیہ“ کرنے والوں کے چنگل میں نہ آئے۔ اسی طرح کچھ حضرات جو ان کے دامِ ہمرنگ زمین میں پھنس گئے تھے اور للہیت ان میں موجود تھی انہوں نے خلاصی پالی۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
294
پوائنٹ
165
اسحاق سلفی صاحب اصول کرخی انکا عقیدہ ہے اور یہ اسی پر عمل کرتے ہیں
اس فورم پر آپ جیسے تالیاں بجانے والے تماش بینوں کی بھرمار ہے۔
جزاک اللہ خیرا کی صدائیں بلند کرنے والے حوارین
 
شمولیت
اگست 09، 2017
پیغامات
6
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
47
اس فورم پر آپ جیسے تالیاں بجانے والے تماش بینوں کی بھرمار ہے۔
جزاک اللہ خیرا کی صدائیں بلند کرنے والے حوارین
آپکی بحث پڑھی -افسوس ہوا - کیا اپ ابھی تک مقلد ہی ہیں ؟
 
Top