• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

خوارج کی علامات !!!!

شمولیت
فروری 07، 2013
پیغامات
453
ری ایکشن اسکور
924
پوائنٹ
26
اس عبارت کی بنیاد پر اب اس امت میں سے کسی کے اوپر ارتداد یا کفر وشرک کا فتویٰ نہیں لگ سکتا ۔

اس عبارت کی بنیاد پر اب اس امت میں سے کسی کے اوپر ارتداد یا کفر وشرک کا فتویٰ نہیں لگ سکتا ۔​
القول السدید نے لکھا:
تو جناب یہی تو ہم کہتے ہیں کہ کفر کا حکم تب لگے گا جب دلی طور پر بندہ مومن نہ رہا ہو اور کفر پر راضی ہو جائے۔اب بتائیے کیا آپ کے پاس کوئی آلہ ہے جو آج کے مسلمانوں کے دل کی کیفیت جان سکے؟
چلیے قصہ تمام ہوا اب شوق سے کفر اور شرک کریں ۔ مسلمانوں کے خلاف مشرکین کی مدد کریں ۔ قبر کو سجدہ کریں ۔ بت پرستی کریں غرض ہر وہ کام کریں جن کے کرنے سے ایک مسلمان نواقض اسلام میں مبتلا ہوجاتا ہے اور اس کا اسلام ٹوٹ جاتا ہے۔جب کوئی عالم آپ کے اس فعل پر گرفت کرے تو اس سے بقول القول السدید دلی کیفیت جاننے والا آلہ طلب کرلیں ۔ اور اگر وہ یہ آلہ نہ فراہم کرسکے تو اسی کے خلاف فتویٰ داغ دیجئے گستاخی کا کفر کا۔کتب احادیث میں محدثین نے جو احکام المرتد کے جو ابواب قائم کئے ہیں اب ان درس وتدریس بند کردیجئے۔ اب تو ہر بریلوی موحد ہے آپ کے قول کے مطابق کیونکہ وہ پہلے قبر پر سجدہ کرتا ہے پھر کہتا ہے سجدہ تو صرف اللہ کو ہے یہ تو میں نے تعظیمی سجدہ کیا ہے۔ یہ کفر تھوڑی ہے۔لاحول ولاقوۃ الاباللہ
منکرین حدیث کی بھی جان چھوٹی کیونکہ وہ بھی تمام احادیث کا انکار تھورا ہی کرتے ہیں ۔ بس انہی احادیث کا انکار کرتے ہیں جو ان کے فہم کے خلاف ہوتی ہے۔
غرض یہ کہ اس عبارت کی بنیاد پر اب اس امت میں کسی کے اوپر نہ تو ارتداد کا فتویٰ لگ سکتا ہے ۔ نہ ہی کسی کو اس کے کفر اور شرک کی وجہ سے مشرک یا کافر کہہ سکتے ہیں ۔ کیونکہ دلی کیفیت کو تو کوئی جان ہی نہیں سکتا۔
 
شمولیت
اگست 30، 2012
پیغامات
348
ری ایکشن اسکور
970
پوائنٹ
91
اس عبارت کی بنیاد پر اب اس امت میں سے کسی کے اوپر ارتداد یا کفر وشرک کا فتویٰ نہیں لگ سکتا ۔

القول السدید نے لکھا:
تو جناب یہی تو ہم کہتے ہیں کہ کفر کا حکم تب لگے گا جب دلی طور پر بندہ مومن نہ رہا ہو اور کفر پر راضی ہو جائے۔اب بتائیے کیا آپ کے پاس کوئی آلہ ہے جو آج کے مسلمانوں کے دل کی کیفیت جان سکے؟
ھھھھ۔ جناب بحمد اللہ تعالی جیسے سستے اور گھٹیا کفر و شرک کے فتوی آپ لگاتے ہیں ، اس کا ان شاء اللہ ناطقہ بند کر دیا ہے۔
فتوی لگے گا تو ان اصول و ضوابط کی تکمیل کے بعد کے جس کا التزام سلف صالحین کیا کرتے تھے نہ کہ جو آج کے خوارج کے ذہنوں کی اختراء ہے۔
جب بندہ زبان سے اسلام کا دعویدار ہو تو اس پر اس کے کسی کفریہ فعل کو دیکھ کر ہی معین تکفیر کر دینا مذہب خوارج ہے۔
اہل السنہ کا منہج نہ یہ تھا اور نہ یہ ہے۔

امید ہے آپ کے دماغ میں جو مواد نقش ہو چکا ہے ، اس میں یہ جملے فٹ نہ ہوں مگر یہ ایک جاندار حقیقت ہے۔

اگر کسی سے کوئی فعل سرزد ہو جائے تو حکم اس شخص معین پر نہیں اس فعل پر لگتا ہے جناب عالی مقام مدنی منے!
یعنی فلاں شخص نے کفریہ کام کیا ، اور اپنے دماغ میں یہ چیز بھی داخل کرنے کی کوشش کیجئے کہ کسی کہ عملی کفر سے یہ ہر گز لازم نہیں آتا کہ اسکا مرتکب کافر ہوگیا ہے، جبکہ کہ اسے ضوابط التکفیر کی کسوٹی پر پرکھ نہ لیا جائے۔ میں نے تو منہج سلف صالحین سے جو سیکھا ، پیش کر دیا۔

اللہ قبول فرمائے اور گمراہوں کو ہدایت کی راہ دکھائے آمین
 
شمولیت
اگست 30، 2012
پیغامات
348
ری ایکشن اسکور
970
پوائنٹ
91
چلیں اب آپ کا کاپی پیسٹ مواد یہاں اختتام پذیر ہوچکا ہے، اب آپ میرے اس اعتراض کا جواب عنایت فرما کر عند اللہ ماجور ہوں!!!

جناب اللہ کی مدد پر یقین اور ایمان کا پختہ ہونے کا مطلب یہ کب سے ہوا کہ انسان مسلمانوں کی جاسوسی کر سکتا ہے؟؟؟ بحوالہ جواب دیجئے گا ورنہ پھر اللہ سے استغفار کیجئے گا۔
آپ کے مطابق جس بھی شخص کو اللہ پر پختہ بھروسا ہو اور مدد پر یقین ہو تو وہ جاسوسی کر سکتا ہے، اس عمل سے وہ کافر نہیں بنے گا۔ اس فہم کی بنیاد و حوالہ؟؟

استغفر اللہ ۔۔۔یہ صریح گستاخی ہے سمیر ، اللہ سے ڈر جاو۔۔
اللہ اپنے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو وحی فرما رہا ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے منصوبوں کی جاسوسی ہو رہی ہے اسے روکیئے اور آپ کہتے ہیں وہ خط رعب کے لئے تھا ۔۔۔۔
کیا اللہ نے ایسا خط رکوایا تھا جو رعب کے لئے تھا؟؟؟
آپ کو یہ فہم کہاں سے الہام ہوا؟؟؟ ویسے یہ شیطانی الہام کے سوا کچھ بھی نہیں !!!!

یہ جس بد بخت بھی کلام ہے ، تحریر ہے وہ خود جس گستاخی کا مرتکب ہوا ہے ، میری طرف سے اسے آگاہ ضرور کر دینا کہ مرنے سے پہلے استغفار کر لے
آپ کے بقول ، انہوں(حاطب رضی اللہ عنہ) نے اگر مشرکین پر رعب ڈالا تھا تو اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے کیوں اتنی ایمرجنسی میں اس خط کو رکوانے کے لئے صحابہ کو روانہ کیا ؟؟؟
آپ کی عقل گھاس تو نہیں کھانے چلی گئی؟؟
حضرت علی کو آپ صلی اللہ علیہ وسلم جس پریشانی کے ساتھ روانہ کیا ، اور حضرت علی رضی اللہ عنہ جو سخت رویہ اس عورت کے ساتھ اختیار کیا حتی کے اسکو برہنہ کرنے پر بھی آمادہ ہوگئے ،اور آپ ہوا میں تیر چلا رہے ہیں کہ " اس خط میں ایسا کیا تھا، وہ تو رعب ڈالنے کے لئے تھا نہ کے مدد" لاحول ولا قوۃ الا باللہ۔۔۔
ابھی کچھ دیر پہلے خود ہی اس خط کو کفر سے تعبیر کیا اور اب خود اس خط کو مومنانہ قرار دے دیا۔ حضرت ان گستاخیوں سے باز آجائیے کیوں کہ اس کے چکر میں آپ نے ایک یا دوسری جگہ پر صحابہ پر جھوٹ ضرور باندھا ہے۔ العیاذ باللہ۔
منتظر از جواب؟؟؟؟؟
 
شمولیت
اگست 30، 2012
پیغامات
348
ری ایکشن اسکور
970
پوائنٹ
91
اور وہابیو ! یہ ذرا غور سے دیکھ لینا سارے میرے بھائی :
اس کا معنی میرے بروسا جی سمجھا دیں؟؟؟

تاکہ میں آئندہ گفتگو میں اس کو ملحوظ خاطر رکھوں۔

اور مجھے کچھ باتوں کے جواب بھی دیجئے۔۔۔

اس روایت کے بارے آپ کیا کہیں گے؟؟؟

من تشبہ بقوم فھو منھم


"فھو منھم"؟

دوسری بات ، وہابیو کی ابتدا محمد بن عبدالوھاب رحمہ اللہ تعالی سے نہیں ہوئی اور نہ ہی وہ ان ہر حرف کو حرف آخر مانتے ہیں۔ اپے موٹے دماغ میں بٹھا لو!
جو للکارے تم (او وہابیو!) کے مار رہے ہو وہ تمہارے "تقلیدی دماغی مرض" کی وجہ سے ہیں۔۔۔۔

اور شاید تم یہ نہیں جانتے کہ وہابیوں کا یہ شیوہ و امتیاز ہے وہ اپنے علماء کو مقلدین کی طرح پوجتے نہیں بلکہ انکی ہر بات کو قرآن و سنت اور فہم سلف صالحین پر پرکھتے ہیں۔ بحمد اللہ تعالی۔
 
شمولیت
اگست 30، 2012
پیغامات
348
ری ایکشن اسکور
970
پوائنٹ
91
ارے کفر کوئی شوقیہ چیز ہے کہ بندہ جان بوجھ کر خوشی سے کرتا ہے ہمیشہ !! کہیں تو اس کا سبب طمع و لالچ سے لیکر حرص و ہوس تک ہوتا ہے اور کہیں ڈر خوف اور اندیشہ ہائے دور دراز ہی ہوتے ہیں۔

اسی لیے برادر یاسر ! خود بھی تحقیق کریں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عرض مکرر ہے !
بروسا جی میں آپ کا موقف تسلیم کر لیتا ہو مگر اس کی ایک شرط ہے۔۔۔۔۔۔

جو کلیہ آپ بیان کر رہے ہیں ، اس کی بنیاد پر حاطب رضی اللہ عنہ اور سہل بن بیضآ رضی اللہ عنہ لگاو "کفر کا فتوی" اگر حق یہی ہے تو!!!
 
شمولیت
اگست 30، 2012
پیغامات
348
ری ایکشن اسکور
970
پوائنٹ
91
چنانچہ دین کی اس انتہائی شدید حالات میں دی گئی رخصت کو ان نظاموں اور حکمرانوں کے لیے ڈھال بنانا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔جنہوں نے تقیہ اور "بچاؤ" تو کیا کرنا ہے بلکہ بالفعل اعلانیہ طور پر کفار کی ہر ممکن مدد و نصرت میں ان کے معمول بہ ہیں اور شرق و غرب کے مسلمان ان سے بچ نہیں پا رہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ناقابل فہم ہی نہیں مذموم بھی ہے۔
اللہ کی لعنت ہو اس پر جو اہل توحید و سنت پر بد گمانی کرنے والا ہے۔

حضرت بروسا ، یہاں نفس مسئلہ پر بات ہو رہی اور تم اپنی ذاتی دشمنیاں یہاں نکال رہے ہو؟

شرم تم کو مگر نہیں آتی!!!

ویسے علماء دارالعلوم دیوبند کی ہندو بنیئے سے یارانے کس "ضمن" میں آتے ہیں؟؟؟
مولانا محمد حسین مدنی کی نجس پلیدوں سے دوستیاں کس ضمن میں آتی ہیں ، ان پر بھی روشنی ڈال دیں ؟؟؟


منتظر جواب!!!
 

باربروسا

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 15، 2011
پیغامات
311
ری ایکشن اسکور
1,078
پوائنٹ
106
اس کا معنی میرے بروسا جی سمجھا دیں؟؟؟

تاکہ میں آئندہ گفتگو میں اس کو ملحوظ خاطر رکھوں۔

اور مجھے کچھ باتوں کے جواب بھی دیجئے۔۔۔

اس روایت کے بارے آپ کیا کہیں گے؟؟؟

من تشبہ بقوم فھو منھم


"فھو منھم"؟

دوسری بات ، وہابیو کی ابتدا محمد بن عبدالوھاب رحمہ اللہ تعالی سے نہیں ہوئی اور نہ ہی وہ ان ہر حرف کو حرف آخر مانتے ہیں۔ اپے موٹے دماغ میں بٹھا لو!
جو للکارے تم (او وہابیو!) کے مار رہے ہو وہ تمہارے "تقلیدی دماغی مرض" کی وجہ سے ہیں۔۔۔۔

اور شاید تم یہ نہیں جانتے کہ وہابیوں کا یہ شیوہ و امتیاز ہے وہ اپنے علماء کو مقلدین کی طرح پوجتے نہیں بلکہ انکی ہر بات کو قرآن و سنت اور فہم سلف صالحین پر پرکھتے ہیں۔ بحمد اللہ تعالی۔
یار غصہ کیے بغیر دوبارہ پڑھو "" او وہابیو! "" نہیں ہے یہ "" ا و ر وہابیو" ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔

چلو اگر او وہابیو ہو جائے تو بھی کیا ہے؟؟ وہاب اللہ کا نام ہے اور اگر محمد بن عبدالوہاب کی نسبت ہے تو کیا کوئی بری نسبت ہے؟؟ میں خود بھی اپنا تعارف اگر کوئی کرنا ہی چاہے تو "وہابی" کہہ کر کرواتا ہوں اور یہ کوئی قابل عار بات نہیں ہے الحمدللہ میرے نزدیک ، نہ ہی کوئی کہے تو "مسوس" کر جاتا ہوں!

اور محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ کا قول نقل کرتے ہوئےاسی نسبت سے مخاطب کیا ہے سب کو کہ اکثریت یہاں "وہابی" ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اگر اپ جناب کو برا لگتا ہے تو خود کو اس خطاب سے باہر ہی سمجھیں ۔۔۔۔۔ اللہ اللہ خیر سلا۔ مزیدبتا بھی دیں، آئندہ اپ کو ایکسکلوڈ کر کے باقیوں کو مخاطب فرمایا کروں گا!

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

باقی رہی حرف آخر والی بات تو ابن تیمیہ سے بھی ابتدا نہی ہوئی ان کی بات بھی حرف اخر نہیں ہے۔
امام طبری سے بھی ابتدا نہیں ہوئی ان کی بات کا بھی کوئی وزن نہیں ۔
امام قرطبی اور ابن کثیر بھی بہت بعد میں ائے تھے ان کی بات بھی حرف آخر نہیں ہے۔
امام محمد بن عبد الوہاب کی بات بھی حرف آخر نہیں ہے ۔
ابن قیم رحمہ اللہ عبارت بھی اوپر موجود ہے۔

اس سے پہلے ابن باز اور شیخ صالح المنجد کی بات بھی باتوں میں اڑا دی گئی ۔

سلف صالحین پھر پتہ نہیں کس کھل جا سم سم کا نام ہے!!

کچھ نہ سمجھے خدا کرے کوئی
 
شمولیت
اگست 30، 2012
پیغامات
348
ری ایکشن اسکور
970
پوائنٹ
91
اور محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ کا قول نقل کرتے ہوئےاسی نسبت سے مخاطب کیا ہے سب کو کہ اکثریت یہاں "وہابی" ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اگر اپ جناب کو برا لگتا ہے تو خود کو اس خطاب سے باہر ہی سمجھیں ۔۔۔۔۔ اللہ اللہ خیر سلا۔ مزیدبتا بھی دیں، آئندہ اپ کو ایکسکلوڈ کر کے باقیوں کو مخاطب فرمایا کروں گا!
اچھا کبھی آپ نے خود کہیں وہابی کہا ہو ، زرا یہ دوعوی سچ ثابت کر دیں یہاں سب کے سامنے؟؟؟
ہاں جی ، جو آپ سے متفق نہ ہو یا تو اخلاقیات سے باہر، یا وہابی سے باہر اور اکثر بیچارے اسلام سے باہر میاں بروسا۔۔ گڈ۔۔

مجھے ایکسکلوڈ کرنے شوق بہت ہے ، چلو کر کے دیکھ لو ، شاید کے سید قطب اور اسکے بھائی محمد قطب کی تعلیمات کا مقصد بھی یہی ہے۔

اور جناب سوال آپ کے ذمے ہے، مجھے قصے کہانیاں سنانے کی بجائے اس کا جواب پیش کیجئے۔

اس روایت کے بارے آپ کیا کہیں گے؟؟؟

من تشبہ بقوم فھو منھم

"فھو منھم"؟
جناب ہوا میں تو آپ اڑا رہے ہیں ۔ اجمالی فتاوی جات کا سہارا لے کر!

چلیں یار اب ادھر کی ہانکنے کی بجائے اس اوپر والے سوال کا جواب دیں تاکہ سب مسئلہ ہی انجام کو پہچ جائے۔۔ آئیں بائیں شائیں بعد میں کر لینا۔۔
 

باربروسا

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 15، 2011
پیغامات
311
ری ایکشن اسکور
1,078
پوائنٹ
106
حضرت القول السدید بھائی جان صاحبقران عالیقدر !

جناب آپ کے پیش کردہ "تحقیقی مقالے" میں سے امام طبری پر باندھا طومار ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ پھر اس کے بعد آیات کے ترجمے والا معاملہ ۔۔۔۔۔۔۔۔ پھر اوپر اسی صفحے پر میرے دو مراسلات ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور علماء کے اقوال اور وغیرہ وغیرہ۔

پہلے ان پر ہی کوئی نظر کرم فرما لیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کچھ تو عرض کریں میرا بھائی!

اور یہ جو آپ "میگا سوال" کر رہے ہیں تو میں نے پہلی دفعہ یہ اتنا بڑا "علمی مخمصہ" نہیں دیکھا !! اس پر بھی نظر کرم ہو جائے گی لیکن آپ پہلے سفحی 2 ٣ سے شروع تو ہو جائیں میرے مراسلے لے کر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ بسم اللہ

ویسے مجھے ایک قابل احترام غیر جانبدار ممبر کہہ چکے ہیں کہ ان لوگوں سے یہاں بحث کا فائدہ کوئی نہیں ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ١١ صفحات تو ابھی تک ان کی تصدیق ہی کر رہے ہیں !!

والسلام
 
Top