عبدالرحمن بھٹی
مشہور رکن
- شمولیت
- ستمبر 13، 2015
- پیغامات
- 2,435
- ری ایکشن اسکور
- 293
- پوائنٹ
- 165
کسی بھی مجتہد کے اجتہاد(نہ کہ اپنی پسند) پر عمل باعثِ اجر ہوتا ہے۔
اجماع کیونکر ثابت ھوا؟؟؟؟
جب خود کئ صحابہ سے داڑھی نہ کاٹنے کا ثبوت ھے؟؟؟
یہ انصاف نہیں ھے محترم.
معاف کیجۓ گا لیکن آپ علمی بحث نہیں کر رھے ھیں
اجماع کیونکر ثابت ھوا؟؟؟؟
محترم! کسی بھی صحابی کے مخالف نہ ہونے سے۔
کسی بھی مجتہد کے اجتہاد(نہ کہ اپنی پسند) پر عمل باعثِ اجر ہوتا ہے۔
محترم جناب @عبدالرحمن بھٹی صاحبتو سوال میرا یہ ھیکہ آپ کس پر عمل کریں گے مباح پر یا مستحب پر؟؟؟؟
اجماع کیونکر ثابت ھوا؟؟؟؟
جب خود کئ صحابہ سے داڑھی نہ کاٹنے کا ثبوت ھے؟؟؟
محترم! بہت بہت شکریہ پیشگی معذرت کا کیونکہ جو کچھ بعد میں آپ نے لکھا اس پر بہت کچھ لکھنے کو دل چاہ رہا ہے۔(پیشگی معذرت کے ساتھ):
محترم آپ ”پانچ“ صحابہ کرام سے ”اجماع“ ثابت کرنے کی کوشش میں ہیں فیا للعجب۔صحابہ کا اس بات پر اجماع ھے کہ داڑھی کو چھوڑا جاۓ اور کاٹا نہ جاۓ.
دلیل: شرجیل بن مسلم بیان کرتے ہیں:
” رَأَيْتُ خَمْسَةً مِنْ أَصْحَابِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُمُّونَ شَوَارِبَهُمْ وَيُعْفُونَ لِحَاهُمْ وَيَصُرُّونَهَا: أَبَا أُمَامَةَ الْبَاهِلِيَّ، وَالْحَجَّاجَ بْنَ عَامِرٍ الثُّمَالِيَّ، وَالْمِقْدَامَ بْنَ مَعْدِيكَرِبَ، وَعَبْدَ اللهِ بْنَ بُسْرٍ الْمَازِنِيَّ، وَعُتْبَةَ بْنَ عَبْدٍ السُّلَمِيَّ، كَانُوا يَقُمُّونَ مَعَ طَرَفِ الشَّفَةِ ”
’’ میں نے پانچ صحابہ کرام کو دیکھا کہ وہ مونچھوں کو کاٹتے تھے اور داڑھیوں کو چھوڑتے تھے اور ان کو رنگتے تھے ،سیدنا ابو امامہ الباہلی،سیدنا حجاج بن عامر الشمالی،سیدنا معدام بن معدی کرب،سیدنا عبداللہ بن بسر المازنی،سیدنا عتبہ بن عبد السلمی،وہ سب ہونٹ کے کنارے سے مونچھیں کاٹتے تھے۔‘‘
(المعجم الکبیر للطبرانی:۱۲،۳۲۱۸؍۲۶۲،مسند الشامین للطبرانی:۵۴۰،وسندہ حسن)
یہی تو آپ سے کل سے کہ رھا ھوں جناب کہ آپ تمام صحابہ کا اجماع ثابت کر رھے ھیں لیکن خود پانچ صحابہ کا عمل اس کے برعکس ھے یعنی وہ داڑھی نہیں کاٹتے تھے.محترم آپ ”پانچ“ صحابہ کرام سے ”اجماع“ ثابت کرنے کی کوشش میں ہیں فیا للعجب۔
محترم! میں نے ”تمام“ صحابہ کی بات لکھی اصل مقام پر ملاحظہ فرمالیں۔