• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سجدے کی حالت میں دونوں پیرکو ہٹائے رکھناسنت ہے

رضا میاں

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
1,557
ری ایکشن اسکور
3,580
پوائنٹ
384
بہرحال اس استدلال سے پھر بھی قدموں کا ساتھ جڑے رہنا لازم نہیں ہے۔ شیخ ابن عثیمین کے نزدیک ابن خزیمہ والی روایت صحیح ہے اور شاید اسی لئے انہوں نے اس روایت کو مسلم والی روایت سے تطبیق دینے کے لئے یہ استدلال پیش کیا۔ جبکہ ہم جانتے ہیں کہ وہ روایت ان الفاظ کے ساتھ غلط ہے اور اس لئے مسلم کی روایت کی تشریح اس کے مطابق پیش کرنا بعید ہے۔
ایک روایت کی دوسری صحیح روایت سے تطبیق پیش کرنا سمجھ میں آتا ہے لیکن ایک روایت کی واضح غلط اور منکر روایت سے تطبیق کرنا اس تطبیق کے صحیح ہونے کو لازم نہیں ٹھہراتا۔
 

مقبول احمد سلفی

سینئر رکن
شمولیت
نومبر 30، 2013
پیغامات
1,391
ری ایکشن اسکور
452
پوائنٹ
209
یہاں پر دو بھائیوں کا سوال ہے کہ اگر دونوں پیر الگ الگ تھے تو ایک ہاتھ سے کیسے معلوم ہوسکتاہے کہ الگ الگ ہے ۔ محسن صاحب کا سوال
اب میرا سوال یہ ہے کہ جب دونوں پاؤں الگ الگ ہیں تو ایک ہی ہاتھ دونوں قدموں کو کیسے لگ سکتا ہے۔
تبریز صاحب اعتراض و استدلال
ایسا ہونا تب ہی درست معلوم ہوتا ہے جب دونو قدم ملے ہوے ہو یا قریب ہو۔ اگر آپ علیہ سلام کے قدمو کے درمیان فاصلہ ہوتا تو مای دونو قدم کا ذکر نہ کرتی یا قدمو مے فاصلہ ہوتا تو اس ترہ الفاظ ہوتے کہ پہلے ایک قدم پر ہاتہ لگا پہر دوسرے پر پر روایت مے ایسا نہی جس سے استدلال نکلتا ہے کہ آپ علیہ سلام کہ پیر جڈے ہوے تہے یا کافی قریب تہے۔
یہ سوال پہلے مجھ سے کیا جاچکاتھا اس کا میں نے دو جواب دیا تھا۔ اس کا ایک جواب تو یہ ہوسکتا ہے کہ یہ رات کا واقعہ ہے اور بظاہر اندھیرے کا معاملہ لگتا ہے ۔ اور ہم سبھی جانتے ہیں کہ اندھیرے میں آدمی کسی چیز کو باربار ٹٹولتاہے تاکہ صحیح سے اس کی کیفیت معلوم کرسکے ۔ اسے ہم برت کے بھی دیکھ سکتے ہیں مثلا گھر میں اندھیرا ہو اور ہمیں کوئی سامان لینا ہوتو کیا ایک ہی بار میں وہ مطلوبہ سامان مل جائے گا یا باربار پہلے ٹٹولیں گے پھر اسے ہاتھ سے پکڑیں گے ۔
ایک دوسرا جواب یہ ہوسکتا ہے کہ انسان کبھی کبھی دونوں ہاتھ سے کام کیا ہوتا ہے مگر کہتے وقت کہتا ہے میں اپنے ہاتھ سے کام کیا ہے ۔ مثلا کوئی برتن یا کپڑادھونے والا کہے کہ میں اپنے ہاتھ سے برتن دھویا یا کپڑا دھویا۔

 

مقبول احمد سلفی

سینئر رکن
شمولیت
نومبر 30، 2013
پیغامات
1,391
ری ایکشن اسکور
452
پوائنٹ
209
میرے لئے بہت قابل عزت و احترام ہیں اور اچھے محقق بھی.
اگر میرے الفاظ میں کوئی سختی ہو تو معذرت آپ انڈینز سے.
اس پہ کیا تبصرہ کیا جائے ؟
 
شمولیت
اکتوبر 16، 2016
پیغامات
51
ری ایکشن اسکور
11
پوائنٹ
46
بہرحال اس استدلال سے پھر بھی قدموں کا ساتھ جڑے رہنا لازم نہیں ہے۔ شیخ ابن عثیمین کے نزدیک ابن خزیمہ والی روایت صحیح ہے اور شاید اسی لئے انہوں نے اس روایت کو مسلم والی روایت سے تطبیق دینے کے لئے یہ استدلال پیش کیا۔ جبکہ ہم جانتے ہیں کہ وہ روایت ان الفاظ کے ساتھ غلط ہے اور اس لئے مسلم کی روایت کی تشریح اس کے مطابق پیش کرنا بعید ہے۔
ایک روایت کی دوسری صحیح روایت سے تطبیق پیش کرنا سمجھ میں آتا ہے لیکن ایک روایت کی واضح غلط اور منکر روایت سے تطبیق کرنا اس تطبیق کے صحیح ہونے کو لازم نہیں ٹھہراتا۔

جی میرے عزیز مھترم،
اگر آپ شیخ عثیمین رحمہ اللہ کا قول مالعہ کروگے تو انہونے پہلے صحیح مسلم کی حدیث سے استدلال کیا ہے فر اسکی تاعید مے یحیی بن ایوب کی روایت پیش کی ہے، اور پہر آپکا یہ کہنا کہ "واضح غلت اور منکر روایت" تو میرے بھائی روایت مے یحیی بن ایوب کی متابعت درکار ہے جس کہ نہ ہونے سے روایت غیر محفوظ ہے اگر متابعت ہوتی تو روایت صحیح کرار پاتی۔ کیوکہ یھیی بن ایوب مختلف فیہ ہے-
اگر آپکو یہ استدلال درست نہی لگتا تو جو آپکو راجح لگتا ہے اس پر عمل کرے ہم نے بس استدلال ہی پیش کیا ہے کوئی حکم نہی۔ لوگوی کو جو موقف راجح لگے اسے اپنائے۔
وإذا حكم فاجتهد ثم أخطأ فله أجر
جزاک اللہ خیر۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,410
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
اگر میرے الفاظ میں کوئی سختی ہو تو معذرت آپ انڈینز سے.
@مقبول احمد سلفی بھائی! میں تو کہتا ہوں کہ آپ اپنے نام میں الہندی کا اضافہ کیجئے!
جب شاہ ولی اللہ محدث دہلوی ، ہو سکتے ہیں ابن عابدین شامی ہو سکتے ہیں، ابن تیمیہ الحرانی ہو سکتے ہیں، اور اور اور !
تو مقبول احمد سلفی الہندی ہونے میں کیا حرج ہے!
خیر ! امید کرتا ہوں کہ تابش بھائی نے کسی طعن کے لحاظ سے نہیں کہا ہو گا!
میں ویسے جب دیکھتا ہوں کہ دنیا کے کسی چپے میں سلفی منہج کا علم بلند کئے ہوئے ہیں، مجھے بہت خوشی ہوتی ہے!
جب مجھے دیوبندی علماء کے عقائد کے معاملہ میں کچھ اعتراض کا علم ہوا، تب سب سے پہلی تقریر جو میں نے سنی تھی وہ بھی ایک ہندی ، سلفی، اہل الحدیث عالم کی تھی! شیخ مقصود الحسن فیضی کی!
تابش بھائی کی بات کو رفع دفعہ کیجئے! انہیں شاید اس بات کی سنجیدگی کا احساس نہ تھا، وہ اسے تساہل میں لکھ گئے!
آخر میں ایک بات بطور لطیفہ ہی عرض کرتا ہوں!
کہ اس فورم کے ساتھی نہ سہی لیکن کچھ لوگ ایسے ''سپر پاکستانی'' ضرور ہیں جو میری آپ سے محبت و تائید کی بناء پر مجھے ''غدار و انڈین اجینٹ'' ہی قرار دے دیں، کیونکہ میں ''مہاجر'' ہوں!
اس بات کو لطیفہ تک ہی رکھیئے گا!
 
Last edited:

مظاہر امیر

مشہور رکن
شمولیت
جولائی 15، 2016
پیغامات
1,426
ری ایکشن اسکور
409
پوائنٹ
190
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
تابش بھائی کی بات کو رفع دفعہ کیجئے! انہیں شاید اس بات کی سنجیدگی کا احساس نہ تھا، وہ اسے تساہل میں لکھ گئے!
یہی معاملہ لگتا ہے ، تساہل میں لکھ گئے ہیں وگرنہ غیرارادی نہ تھا تو انکو اسکی تصحیح کرنا چاہیئے ۔ دین سرحدوں کا پابند نہیں ہے ، اور نہ ہی عصبیت کی اجازت دیتا ہے ۔ شیخ مقبول سلفی ہوں ، شیخ ابوزید ضمیر ، شیخ معراج ربانی ، شیخ جلال الدین قاسمی ، شیخ کفایت اللہ (اللہ تعالیٰ ان سب کی حفاظت کرے) انکی دین کے لئے خدمات سے کون انکار کرسکتا ہے ۔
@ابن داؤد بھائی لطیفے میں بھی بہت کچھ بیان کرگئے ہیں آپ !!
 
Top