• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سنی معاویہ نام کیوں نہیں رکھتے ؟

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
حضرت امام حسن مجتبٰی علیہ السلام اور معاویہ بن ابی سفیان کے درمیان ہونے والی صلح کو ہی حجت ماننا ہے تو پہلے آپ اس معاہدے کی شرائط بیان کردیں سنی کتب سے اور یہ بھی بتادیں دے کہ کیا ان شرائط پر معاویہ بن ابی سفیان نے پوری طرح عمل کیا یا نہیں
والسلام
میرے پیارے بھائی!۔۔۔
یقین کیجئے میں یہاں ہی لانا چاہ رہا تھا آپ کو کے آپ ذرا صلح کی وہ شرائط بیان کردیں۔۔۔
بہرام بھائی۔۔۔ بحث وتکرار کا لُطف ہی یہ ہے کہ ہر بات آن دی ریکارڈ ہو۔۔۔

ہمارا آپکو بھائی کہنا اس سے مراد ہرگز یہ نہیں لی جائے کے ہم شیعہ سنی بھائی بھائی جیسے کھوکھلے نعرے کے حق میں ہیں۔۔۔
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
میرے پیارے بھائی!۔۔۔
یقین کیجئے میں یہاں ہی لانا چاہ رہا تھا آپ کو کے آپ ذرا صلح کی وہ شرائط بیان کردیں۔۔۔
بہرام بھائی۔۔۔ بحث وتکرار کا لُطف ہی یہ ہے کہ ہر بات آن دی ریکارڈ ہو۔۔۔
پہلے آپ ہی بیان کردیں اس صلح کی شرائط کیونکہ یہ مطالبہ میں نے پہلے کیا ! پھر ہی لطف آئے گا اس بات چیت کا
ہمارا آپکو بھائی کہنا اس سے مراد ہرگز یہ نہیں لی جائے کے ہم شیعہ سنی بھائی بھائی جیسے کھوکھلے نعرے کے حق میں ہیں۔۔۔
جی ہاں آپ شیعہ سنی بھائی بھائی کے قائل نہیں آپ تو ہندو مسلم بھائی بھائی کے قائل ہیں جیسے آپ کے سلف ابوالکلام آذاد وغیرہ وغیرہ یا پھر موجودہ دور کا سلفی نائک جو ہندؤں کو بھائی کہتا ہے اور دلیل یہ دیتا ہے کہ سب انسان آدم کی اولاد ہیں اس لئے سب بھائی بھائی ہیں آپ کہاں کلمہ گو کو بھائی کہتے ہیں آپ تو اس سے بھی دو قدم آگے بڑھ کر تمام انسانوں کو بھائی بھائی کہتے ہیں اب آپ کا یہ نعرہ کتنا ٹھوس ہے بلکہ یہ کہنا چائیےکہ کتنا سولڈ ہے یہ آپ سے بہتر کون جانتا ہے!!!!!!!!!!
 

ابن قاسم

مشہور رکن
شمولیت
اگست 07، 2011
پیغامات
253
ری ایکشن اسکور
1,081
پوائنٹ
120
سنی معاویہ نام کیوں نہیں رکھتے
اس دھاگے کو پورا پڑھنے کا موقع نہیں ملا، لیکن اتنا ضرور ہے کہ سنی اپنے بچوں کے نام سیدنا امیر معاویہ رضی اللہ عنہ کے نام سے رکھتے ہیں
دھاگے کی شروعات غلط فہمی پر ہوئی ہے اس لیے انتظامیہ سے درخواست ہے اسے مقفل کردیجیے
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
پہلے آپ ہی بیان کردیں اس صلح کی شرائط کیونکہ یہ مطالبہ میں نے پہلے کیا ! پھر ہی لطف آئے گا اس بات چیت کا
تاریخی حوالے آپ نے شروع کئے ہیں اس لئے اب آپ کی خدمت تاریخی حوالے حاضر ہیں
معاہدے کی شرائط
١۔ کوفہ کے بیت المال سے پانچ کڑور حضرت حسن بن علی لیں گے
٢۔ دارابجہ کا ٹیکس معاویہ بن ابی سفیان کے لئے
٣۔ حضرت حسن کی موجودگی میں حضرت علی کو گالی نہیں دی جائے گی !!!!!!!!
تاریخ ابن کثیر ، جلد ہشتم ، صفحہ ٢٥، ناشر : نفیس اکیڈمی
دیکھا آپ نے اس معاہدے کی تیسری شرط کتنی عجیب ہے

اور آپ جیسے صاحب علم کو یہ بتانے کی ضرورت نہیں کہ اس معاہدے کی دھجیاں کس نے بکھرتے ہوئے اس معاہدے کی ہر شرط کی خلاف ورزی کی
لنک
صفحہ نمبر ٦ پوسٹ نمبر ٥٤
ملا باقر مجلسی نے یہ بات طبرسی کی مذکورہ بالا روایت کے مطابق یہاں بیان کی ہے اور مزید آپ کہتے ہیں کہ!۔
امام حسن رضی اللہ عنہ نے فرمایا! اللہ کی قسم!، میں معاویہ رضی اللہ عنہ سے ایسا عہد لوں جس میں میری جان کی حفاظت ہو اور میرے اہل کی امان ہو، وہ میرے لئے اس چیز سے بہتر ہے کہ میرے شیعہ مجھے قتل کرڈالیں اور میرے اہل بیت کو تباہ وبرباد کردیں۔۔۔(بحار الانوار از ملا باقر مجلسی شیعی صفحہ ٨٧ جلد ١٠ تحت مالی امور ہما۔۔۔۔ الخ)۔۔۔

مندرجہ بالا روایات کی روشنی میں یہ بات ثابت ہوتی ہے کہ حضرت امام حسن رضی اللہ عنہ حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ سے صلح کرنے پر آمادہ تھے اور اس چیز کو بہتر خیال کرتے تھے اور حضرت امیر معاویہ رضی اللہ عنہ کو شیعوں سے بہتر قرار دیتے تھے۔۔۔
تضاد پسند آیا۔۔۔
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
٣۔ حضرت حسن کی موجودگی میں حضرت علی کو گالی نہیں دی جائے گی !!!!!!!!
تاریخ ابن کثیر ، جلد ہشتم ، صفحہ ٢٥، ناشر : نفیس اکیڈمی
دیکھا آپ نے اس معاہدے کی تیسری شرط کتنی عجیب ہے
اب پورے ١٤ ماہ بعد حضرت علی رضی اللہ عنہ کو اپنے دوست نما دشمن (عثمان کے قاتل باغیوں) کا حال معلوم ہوا تو!۔
با ربار یوں بدُعائیں دیں تمہیں ہدایت کی توفیق نہ ہو نہ سیدھی راہ دیکھنا نصیب ہو کاش میں تمہیں (نہ دیکھا ہوتا) چھوڑ کر کہیں چلا جاتا جب تک شمالی جنوبی ہوائیں چلتی رہتیں تمہیں کھبی طلب نہ کرتا
(نہج البلاغہ خطبہ ١١٧)۔۔۔
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
اب پورے ١٤ ماہ بعد حضرت علی رضی اللہ عنہ کو اپنے دوست نما دشمن (عثمان کے قاتل باغیوں) کا حال معلوم ہوا تو!۔
با ربار یوں بدُعائیں دیں تمہیں ہدایت کی توفیق نہ ہو نہ سیدھی راہ دیکھنا نصیب ہو کاش میں تمہیں (نہ دیکھا ہوتا) چھوڑ کر کہیں چلا جاتا جب تک شمالی جنوبی ہوائیں چلتی رہتیں تمہیں کھبی طلب نہ کرتا
(نہج البلاغہ خطبہ ١١٧)۔۔۔
۔ حضرت حسن کی موجودگی میں حضرت علی کو گالی نہیں دی جائے گی !!!!!!!!
تاریخ ابن کثیر ، جلد ہشتم ، صفحہ ٢٥، ناشر : نفیس اکیڈمی
دیکھا آپ نے اس معاہدے کی تیسری شرط کتنی عجیب ہے
کیا اس سے یہ ثابت ہوجاتا ہے کہ معاویہ کے لئے جائز ہوگیا کہ وہ علی علیہ السلام پر لعن طعن کرے اور ایسا کرنے کا حکم بقول مودودی صاحب اپنے سب گورنر کو کرے کے وہ خطبہ جمعہ میں مسجد نبوی کے منبر پر ایسا کریں نعوذباللہ
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
کیا اس سے یہ ثابت ہوجاتا ہے کہ معاویہ کے لئے جائز ہوگیا کہ وہ علی علیہ السلام پر لعن طعن کرے اور ایسا کرنے کا حکم بقول مودودی صاحب اپنے سب گورنر کو کرے کے وہ خطبہ جمعہ میں مسجد نبوی کے منبر پر ایسا کریں نعوذباللہ
نہیں بلکہ اس سے یہ ثابت ہوگیا۔۔۔
کے مولاعلی علیہ السلام کا رافضیوں کو لعن طعن کرنا ثابت ہے۔۔۔
اور جنت کے سردار کا بھی رافضیوں پر لعن طعن کرنا ثابت ہے۔۔۔
لہٰذا۔۔۔۔۔۔۔۔ عقلمند اشاروں پر چلتے ہیں۔۔۔
دلیلیں اور بھی بہت ہیں۔۔۔
مگرامیرالمومنین حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ سے بغض کے ساتھ ساتھ ۔۔۔
رافضیوں کی منافقت بھی عیاں ہوگئی ہے۔۔۔
سوچ رہا ہوں سنی کتابوں سے بہت کچھ یہاں جمع کردیا ہے۔۔۔
اب رافضیوں کے اپنی کتب سے بھی کچھ مال مصالحہ پیش کروں۔۔۔
بس تھوڑا انتظار کیجئے۔۔۔
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
صحیح سنی حادیث سے میں یہ ثابت کرچکا کہ معاویہ علی علیہ السلام سے بغض رکھتے ہیں اور بقول سنی عالم موددی کے معاویہ خود بھی بھی اور اس کے تمام گورنر بھی خطبہ جمعہ میں آل محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اورعلی علیہ السلام کی بدگوئی کرتے تھے اور آپ کا یہ بھی عقیدہ ہے کہ" صحابہ ستاروں کی طرح ہیں جس کی بھی پروی کرو فلاح پاجاؤ گے " اب آپ اس بدعت معاویہ کی پیروی کرکے فلاح تو حاصل نہیں کرسکتے تھے ایسی لئے آپ نے یہ کہا
اگر ماننے سے انکاری ہوتے تو حب اہل سلف کے ممبروں سے ہر خطبہ جمعہ میں حضرت علی رضی اللہ عنہ کو امیرالمومنین کے لفظوں سےکیوں یادکرتے؟؟؟۔۔۔
ایک طرف تو آپ اس بدعت پر عمل نہیں کرتے اور دوسری طرف اس بدعت کو جاری کرنے والے کی مذمت بھی نہیں کرتے
کیا یہ کھلا تضاد نہیں ؟؟؟؟؟؟
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
نہیں بلکہ اس سے یہ ثابت ہوگیا۔۔۔
کے مولاعلی علیہ السلام کا رافضیوں کو لعن طعن کرنا ثابت ہے۔۔۔
اور جنت کے سردار کا بھی رافضیوں پر لعن طعن کرنا ثابت ہے۔۔۔
لہٰذا۔۔۔۔۔۔۔۔ عقلمند اشاروں پر چلتے ہیں۔۔۔
دلیلیں اور بھی بہت ہیں۔۔۔
مگرامیرالمومنین حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ سے بغض کے ساتھ ساتھ ۔۔۔
رافضیوں کی منافقت بھی عیاں ہوگئی ہے۔۔۔
سوچ رہا ہوں سنی کتابوں سے بہت کچھ یہاں جمع کردیا ہے۔۔۔
اب رافضیوں کے اپنی کتب سے بھی کچھ مال مصالحہ پیش کروں۔۔۔
بس تھوڑا انتظار کیجئے۔۔۔
اگر آپ کی ان سب باتوں کو من وعن بھی مان بھی لیا جائے تو بھی ثابت نہیں ہوتا کہ " سنی جو معاویہ نام نہیں رکھتے یہ سراسر سبائت اور مجوسیت ہیں " غور کریں
ابھی سنی کتابوں سے بہت تھوڑا یہاں جمع کیا گیا ہے اگر اس معاہدے کی شرائط جو حضرت حسن اور معاویہ کے درمیان ہوا کی تفصیل سنی کتب سے یہاں بیان کی جائیں گی اس وقت کیا ہوگا یہ سوچنے کی بات ہے !!
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
بقول سنی عالم موددی کے معاویہ خود بھی بھی اور اس کے تمام گورنر بھی خطبہ جمعہ میں آل محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اورعلی علیہ السلام کی بدگوئی کرتے تھے ؟؟؟؟؟؟
یہ سنی عالم مودودی کی جماعت، جماعت اسلامی رافضیوں کے لئے کیا عقیدہ رکھتی ہے ۔۔۔
تھوڑا اس بارے میں ہمیں آگاہ کردیں۔۔۔
اور دوسری بھائی ایک موددی نے اگر خلافت ملکوکیت لکھ دی تو اس کے رد میں کتنے علماء حق اہل سلف نے رد میں کتابیں لکھیں۔۔۔
بہرام بھائی۔۔۔ چلیں ہم اب آپ کو رات میں ان شاء اللہ شیعوں کی مستندکتب سے پیارے پیارے قصے سنائیں گے۔۔۔
بس تھوڑا ساانتظار اور کرلیجئے۔۔۔ یہ سب مونڈے منڈائے سامنے آجائیں گے۔۔۔
موددی کو کوٹ کر کے جو دعوٰی آپ دائر کررہے ہیں۔۔۔ ایسے ہی میٹھے میٹھے داوے آپ کی کتُب روایات سے پیش کئے جائیں گے۔۔۔
ہمارا مقصد صحیح یاغلط ثابت کرنا ہے ہے اپنا اپنا موقف پیش کرنا ہے ۔۔۔ صحیح اور غلط کا فیصلہ تو قاری نے خودکرنا ہے۔۔۔
ہمارے یا آپ کے درمیان کوئی اختلاف تھوڑی ہے یہ تو ہماری آپ سے محبت ہے جو اس طرح آپ سے دل لگی کررہے ہیں۔۔۔
کیونکہ جنہوں نے کلمہ میں اضافہ کردیااُن کو ہمارے عقیدے کے مطابق کافر شمار کرتے ہیں۔۔۔
جیسا کے عیسائیوں نے کلمے کے دوسرے جزکا تبدیل کیا۔۔۔ انہی کی دیکھا دیکھی آپ نے دو جز اور بڑھادیئے۔۔۔
تو ایک حمام والی مثال ہمارے پاس ہے مگر پھر بھی۔۔۔ محبت ہے آپ سے ۔۔۔
والسلام۔۔۔
 
Top