• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سیرت حضرت عبداللہ بن زبیر رضی اللہ عنہ

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
بس میں اس بات کو حق سمجھتا ہوں کہ سیدنا امیر المومنین ابن زبیر رضہ کی حکومت صحیح تھی اور آپ کی مظلومانہ شہادت کے بعد عبدالمالک کی خلافت شمار ہوگی۔۔۔۔۔
یہ آپ کا حق ہے اور آپ کو کوئی بھی رائے قائم کرنے کا اختیار ہے
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
السلام علیکم شیخ
بلکل صحیح فرمایا آپ نے۔متفق ہوں
بس یہ ہے کہ کچھ لوگ بنی امیہ کے خلفاء کا دفاع کرتے وقت اتنا خیال بھی نہیں رکھتے کہ اس کی زد میں صحابہ بھی آتے ہیں میری بنی امیہ سے کوئی دشمنی نہیں ہے نہ مروان سے نہ عبدالمالک سے(یوں کہیں کہ وہ لوگ بعد کے لوگوں سے اور مجھ سے تو بہت ہی بہتر تھے) بس میں اس بات کو حق سمجھتا ہوں کہ سیدنا امیر المومنین ابن زبیر رضہ کی حکومت صحیح تھی اور آپ کی مظلومانہ شہادت کے بعد عبدالمالک کی خلافت شمار ہوگی۔۔۔۔۔


[FONT=kfgqpc uthman taha naskh, trad arabic bold unicode, tahoma]محترم ، بنو امیہ میں سے صرف عثمان بن عفان رضی الله عنہ خلیفہ راشد گزرے ہیں ان کے سوا کوئی خلیفہ راشد نہیں تھا اور بنو مروان میں سے سوا عمر بن عبدالعزیز کے اور کوئی خلیفہ نہیں گزرا سب ملوک تھے . الله سب کو ہدایت دے
[/FONT]
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412

[FONT=kfgqpc uthman taha naskh, trad arabic bold unicode, tahoma]محترم ، بنو امیہ میں سے صرف عثمان بن عفان رضی الله عنہ خلیفہ راشد گزرے ہیں ان کے سوا کوئی خلیفہ راشد نہیں تھا اور بنو مروان میں سے سوا عمر بن عبدالعزیز کے اور کوئی خلیفہ نہیں گزرا سب ملوک تھے . الله سب کو ہدایت دے
[/FONT]
اسی لۓ کہا گیا تھا کہ فکر روافض ہے.
جو صحابہ تک کو نہ بخشے اسکا کیا حشر ہوگا؟؟؟
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46

محترم میں نے یہ کہا تو فکر رافضیت ہو گئی اور اپ یہی ابن حجر اور دیگر کہیں گے تو اپ یا تو مصروف ہو جائیں گے یہ پھر ان کے قول نظر انداز کر دے اپنا بخار مجھ ناقل پر ہی نکلیں گے اقوال پیش ہیں
سب سے پہلے امام ابن تیمیہ فرماتے ہیں

وَوَفَاةُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَتْ فِي شَهْرِ رَبِيعٍ الْأَوَّلِ سَنَةَ إحْدَى عَشْرَةَ مِنْ هِجْرَتِهِ وَإِلَى عَامِ ثَلَاثِينَ سَنَةَ كَانَ إصْلَاحُ ابْنِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ السَّيِّدِ بَيْنَ فِئَتَيْنِ مِنْ الْمُؤْمِنِينَ بِنُزُولِهِ عَنْ الْأَمْرِ عَامَ إحْدَى وَأَرْبَعِينَ فِي شَهْرِ جُمَادَى الْأُولَى وَسُمِّيَ " عَامَ الْجَمَاعَةِ " لِاجْتِمَاعِ النَّاسِ عَلَى " مُعَاوِيَةَ " وَهُوَ أَوَّلُ الْمُلُوكِ.

فتاویٰ ابن تیمیہ جلد ٣٥ ص ١٨


ابن حجر فرماتے ہیں

الْخِلَافَةُ بَعْدِي ثَلَاثُونَ سَنَةً لِأَنَّ الْمُرَادَ بِهِ خِلَافَةُ النُّبُوَّةِ وَأَمَّا مُعَاوِيَةُ وَمَنْ بَعْدَهُ فَكَانَ أَكْثَرُهُمْ عَلَى طَرِيقَةِ الْمُلُوكِ وَلَوْ سموا خلفاء وَالله أعلم

فتح الباری تحت رقم ٧٠٠٥

ان کو پڑھنے کے بات اگر اپ منصف ہوں گے تو کم از کم مجھ کو رافضی نہیں کہیں گے اور اگر مجھے اب بھی کہتے ہیں تو ان کے بارے میں کیا کہیں گے

 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
محترم میں نے یہ کہا تو فکر رافضیت ہو گئی اور اپ یہی ابن حجر اور دیگر کہیں گے تو اپ یا تو مصروف ہو جائیں گے یہ پھر ان کے قول نظر انداز کر دے اپنا بخار مجھ ناقل پر ہی نکلیں گے اقوال پیش ہیں
سب سے پہلے امام ابن تیمیہ فرماتے ہیں

وَوَفَاةُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَتْ فِي شَهْرِ رَبِيعٍ الْأَوَّلِ سَنَةَ إحْدَى عَشْرَةَ مِنْ هِجْرَتِهِ وَإِلَى عَامِ ثَلَاثِينَ سَنَةَ كَانَ إصْلَاحُ ابْنِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ السَّيِّدِ بَيْنَ فِئَتَيْنِ مِنْ الْمُؤْمِنِينَ بِنُزُولِهِ عَنْ الْأَمْرِ عَامَ إحْدَى وَأَرْبَعِينَ فِي شَهْرِ جُمَادَى الْأُولَى وَسُمِّيَ " عَامَ الْجَمَاعَةِ " لِاجْتِمَاعِ النَّاسِ عَلَى " مُعَاوِيَةَ " وَهُوَ أَوَّلُ الْمُلُوكِ.

فتاویٰ ابن تیمیہ جلد ٣٥ ص ١٨



ابن حجر فرماتے ہیں
الْخِلَافَةُ بَعْدِي ثَلَاثُونَ سَنَةً لِأَنَّ الْمُرَادَ بِهِ خِلَافَةُ النُّبُوَّةِ وَأَمَّا مُعَاوِيَةُ وَمَنْ بَعْدَهُ فَكَانَ أَكْثَرُهُمْ عَلَى طَرِيقَةِ الْمُلُوكِ وَلَوْ سموا خلفاء وَالله أعلم

فتح الباری تحت رقم ٧٠٠٥


ان کو پڑھنے کے بات اگر اپ منصف ہوں گے تو کم از کم مجھ کو رافضی نہیں کہیں گے اور اگر مجھے اب بھی کہتے ہیں تو ان کے بارے میں کیا کہیں گے
ترجمہ کریں
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
لْخِلَافَةُ بَعْدِي ثَلَاثُونَ سَنَةً لِأَنَّ الْمُرَادَ بِهِ خِلَافَةُ النُّبُوَّةِ وَأَمَّا مُعَاوِيَةُ وَمَنْ بَعْدَهُ فَكَانَ أَكْثَرُهُمْ عَلَى طَرِيقَةِ الْمُلُوكِ وَلَوْ سموا خلفاء وَالله أعلم
میرے بعد خلافت ٣٠ سال ہے اس حدیث سے مراد ہے کہ خلافت نبوی ہو گی اور معاویہ رضی اللہ عنہ اور ان کے بعد اکثر کا طریق ملوک کا تھا اگرچہ ان کو خلیفہ کہا جاتا تھا
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
لْخِلَافَةُ بَعْدِي ثَلَاثُونَ سَنَةً لِأَنَّ الْمُرَادَ بِهِ خِلَافَةُ النُّبُوَّةِ وَأَمَّا مُعَاوِيَةُ وَمَنْ بَعْدَهُ فَكَانَ أَكْثَرُهُمْ عَلَى طَرِيقَةِ الْمُلُوكِ وَلَوْ سموا خلفاء وَالله أعلم
میرے بعد خلافت ٣٠ سال ہے اس حدیث سے مراد ہے کہ خلافت نبوی ہو گی اور معاویہ رضی اللہ عنہ اور ان کے بعد اکثر کا طریق ملوک کا تھا اگرچہ ان کو خلیفہ کہا جاتا تھا
اوپر والی عبارت کا بھی ترجمہ
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
وَوَفَاةُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَتْ فِي شَهْرِ رَبِيعٍ الْأَوَّلِ سَنَةَ إحْدَى عَشْرَةَ مِنْ هِجْرَتِهِ وَإِلَى عَامِ ثَلَاثِينَ سَنَةَ كَانَ إصْلَاحُ ابْنِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ السَّيِّدِ بَيْنَ فِئَتَيْنِ مِنْ الْمُؤْمِنِينَ بِنُزُولِهِ عَنْ الْأَمْرِ عَامَ إحْدَى وَأَرْبَعِينَ فِي شَهْرِ جُمَادَى الْأُولَى وَسُمِّيَ " عَامَ الْجَمَاعَةِ " لِاجْتِمَاعِ النَّاسِ عَلَى " مُعَاوِيَةَ " وَهُوَ أَوَّلُ الْمُلُوكِ.

ترجمہ : نبی صلی الله علیہ وسلم کی وفات ربیع الاول میں ١١ ہجری کو ہوئی ہے اور اس کے ٣٠ سال بعد فرمان نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے مطابق حسن رضی الله عنہ نے مسلمانوں کے دو بڑے گروہ میں صلح کروائی یہ ٤١ ہجری جمادی الاولی میں ہوئی عام الجماعمہ کا سال کہا جاتا ہے اس پر سب معاویہ رضی الله عنہ پر متفق ہو گئے اور وہ سب سے پہلے ملوک تھے "
 

abdullah786

رکن
شمولیت
نومبر 24، 2015
پیغامات
428
ری ایکشن اسکور
25
پوائنٹ
46
اوپر والی عبارت کا بھی ترجمہ
اسی لۓ کہا گیا تھا کہ فکر روافض ہے.
جو صحابہ تک کو نہ بخشے اسکا کیا حشر ہوگا؟؟؟
محترم ،
ترجمہ تو کروا لیا اب ابن حجر اور ابن تیمیہ کو کیا کہیں گے فکر روافض اسی طرح سب غائب ہو گئے تھے جیسے اب اپ غائب ہیں میرے بھائی خود پڑھو اور حدیث کی کتب سے پڑھو کہ اسلام پر کیا گزری ہے .
 

عمر اثری

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 29، 2015
پیغامات
4,404
ری ایکشن اسکور
1,137
پوائنٹ
412
محترم ،
ترجمہ تو کروا لیا اب ابن حجر اور ابن تیمیہ کو کیا کہیں گے فکر روافض اسی طرح سب غائب ہو گئے تھے جیسے اب اپ غائب ہیں میرے بھائی خود پڑھو اور حدیث کی کتب سے پڑھو کہ اسلام پر کیا گزری ہے .
اسلام پر کیا گزری؟؟؟
دیکھیں جناب عالی!
حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ کی خلافت کیسی تھی یہ ہمارا موضوع نہیں ہے. حافظ ابن حجر رحمہ اللہ نے جو بھی بات لکھی ہے.
میرا سوال تو اب بھی وپی ہے.
کیا یزید کافر تھے ؟؟؟
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top