• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

شاد صاحب کو جواب

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
شاد صاحب! آپ نے حلالہ والے تھریڈ میں جو اب انتظامیہ کی طرف سے مقفل کیا جا چکا ہے، آپ کی لہجے کی کرختگی اور نا شائستگی اس کا سبب بنی ہے، آپ میری پوسٹ میں کوئی غیر اخلاقی بات جو فورم کے قوانین کے خلاف ہو نہیں دکھا سکتے، آپ نے جو مزید الزامات کی بوچھاڑ کی ہے، ان تمام کا جواب میرے پاس موجود ہے۔ الحمدللہ علی ذلک، لیکن میں چاہتا ہوں کہ آپ ایک علیحدہ تھریڈ کھولیں یا اسی تھریڈ میں لکھنے کی اجازت لیں پھر آپ سے بات کی جا سکے، ابھی تو اللہ کے فضل سے ایک ہی پوسٹ کی ہے اور آپ تڑپ اٹھے ہیں
آئینہ ان کو دکھایا تو برا مان گئے​
جب کہ ایسے کئی آئینے آپ کو مزید دکھانے کا ارادہ تھا، اور آپ نے بھی ہماری غیر اخلاقی سرگرمیوں کو واضح کرنا تھا، لیکن آپ کا ناشائستہ انداز گفتگو تھریڈ کے مقفل ہونے کا باعث بنا۔ انتظامیہ اجازت دیں پھر ہم یہاں بات کرتے ہیں، فیس بک کے حوالے سے بھی بہت کچھ ہے، لیکن اجازت کے بعد، کیونکہ ورنہ لکھا سارا ضائع نہ ہو جائے۔
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
تاکہ آپ دونوں حضرات کی محنت رائیگاں نہ جائے ـ ایک ذاتی مکالمہ شروع کریں اور اس میں اس مسئلہ پر خوب تبادلہ خیال کریں ۔
اس کے بعد اگر آپ سمجھیں کہ آپ کا مکالمہ عوام الناس کے فائدہ کے لیے سب قارئین کے سامنے پیش ہونا چاہیے تو انتظامیہ کے کسی رکن کو دکھاکر اسے پیش کردیں ۔
اگر انتظامیہ اجازت دے دے تو ٹھیک ورنہ ان کے حق میں ہدایت کی دعا کرتے ہوئے اسے کسی اور جگہ نشر فرمادیں ۔
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,123
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
مجھے حلالہ والاموضوع مقفل ہونے پر افسوس ہے۔ لیکن اس سے بھی زیادہ اس بات کا افسوس ہے کہ حلالہ کے قائل ابھی تک قرآن کی روشنی میں ہمارے دلائل کا رد نہیں کر سکے۔ جیسا کہ اشماریہ صاحب کا مجھے یہ کہنا کہ میں ان کے دلائل کا رد کروں جب کہ میں قرآنی دلائل کی روشنی میں انکے ” کمزور عقلی دلائل “ کا رد کر چکا ہوں۔ اگر اشماریہ صاحب کا ” رد کیجیے “ کا مطلب یہ ہے کہ میں ” قرآنی دلائل “ کا ” عقل کی روشنی “ میں رد کروں تو میں اس سے اللہ تعالیٰ کی پناہ مانگتا ہوں۔
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
۔ اگر اشماریہ صاحب کا ” رد کیجیے “ کا مطلب یہ ہے کہ میں ” قرآنی دلائل “ کا ” عقل کی روشنی “ میں رد کروں تو میں اس سے اللہ تعالیٰ کی پناہ مانگتا ہوں۔
خود وہ بھی بلکہ ہر مسلمان اس سے اللہ کی پناہ مانگتا ہے ۔ اس طرح کی باتیں کرکے فریق مخالف کو بلاوجہ زِچ نہیں کرنا چاہیے ۔
بحث و مباحثہ میں دلائل کو دیکھنا چاہیے صرف جذبات کی بنا پر دوسرے کو ’’ کافر ، منکر ، مشرک ‘‘ وغیرہ کہہ دینا کسی مسئلے کاحل نہیں ہے اور نہ ہی کسی طرح سے یہ دین کی خدمت ہے ۔
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,123
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
دراصل حلالہ والا موضوع اب ” علمی “ سے زیادہ ” جھگڑالو “ بن گیا ہے۔ میں اشماریہ صاحب کے متعلق اچھا گمان رکھتا ہوں میری ان سے کوئی ذاتی دشمنی ہرگز نہیں۔ ان سے کیا بلکہ میرا کسی سے کوئی جھگڑا نہیں۔ ہم سب طالب علم و حق ہیں۔ میں خود بھی کسی کو ” مشرک “ ، ” بدعتی “ ، ” کافر “ یا ” منکر “ کہنا علمی رویہ کے خلاف سمجھتا ہوں۔ میرا اشماریہ صاحب سے اختلاف ” علمی “ ہے ”ذاتی“ نہیں۔ بلکہ میں تو کہتا ہوں اشماریہ صاحب ” محدث فورم “ کےایک نہایت اہم رکن ہیں۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
شاد صاحب کے الزامات کے جوابات
مجھے غیرمقلدین کی اسی دوہرے رویہ کی شکایت رہتی ہے یاپھر اس کو مزید تلخ کہیں تودوغلاپن۔ اسی تھریڈ میں فقہ حنفی ،احناف کو جوکچھ کہاگیاہے بطور خاص اشماریہ صاحب کو جوکچھ کہاگیاہے وہ ارسلان نام کے شخص کو قطعانظرنہیں آیالیکن ان کے مسلکی بھائی کو کچھ کہاگیاتورگ حمیت پھڑک اٹھی اوربے اختیار جواب دینے پر آمادہ ہوگئے اوراس کو بھی دین کی خدمت تسلیم کرتے ہیں ،لعنت ہو ایسی دین کی خدمت پر۔اورخدمت کرنے والوں پر۔
قارئین حضرات! آپ شاد صاحب کے آخری الفاظوں پر غور کریں، اب وہ لعنت ملامت کے مزاج کو بھی اپنانے لگے ہیں، ان کا یہ انداز گفتگو کس حیثیت اور کس نوعیت کا ہے، یہ آپ لوگ خود اندازہ کر لیں، ہمیں دوغلا پن کا الزام دینے والے شاد صاحب نے پہلے خود اشماریہ سے "ناروا" سلوک کا رونا رویا اور اب آخر میں لعنت و ملامت کر کے یہ واضح کر رہے ہیں کہ ہم بھی کسی سے کم نہیں، اپنے کرتوتوں کے سبب ہی برا بھلا کہے جاتے ہیں۔
ہم غیرمقلدین کی سمجھ اورعقل کے پابند نہیں ہیں مجھے نہیں معلوم کہ دینی تعلیم کہاں تک حاصل کی ہے ویسے لگتاہے یہی ہے کہ فیس بک سے علم سیکھاہے۔ موجودہ طورپر بیشتر لوگوں کا علم فیس بک کی ہی حدتک مرہون منت ہوتاہے یاپھر آن لائن کچھ دروس ومحاضرات سن لئے اورخود کو علامہ دوران سمجھنے لگتے ہیں۔(1) نکاح حلالہ ایک علمی مسئلہ ہے اس پر علمی انداز سے بحث ہونی چاہئے
''بڑامجرم''کا لقب ضرور دیں لیکن میری نگاہ میں سب سے ''بڑامجرم ''بطور شاید نہیں بلکہ یقینآوہ ہے (2) جو بغیر علم کے علمی مباحث میں دخل اندازی کرتاہے جب کہ اسے اپنے فن تک ڈیزائننگ وغیرہ تک محدود رہناچاہئے۔
شاد صاحب نے بھی روایتی انداز میں یہاں بھپتیاں کسی ہیں، ہم ان کی باتوں کو دو حصوں میں تقسیم کر کے جواب دیتے ہیں:
(1) شاد صاحب ! 17 پوسٹوں کے اندر بھائیوں نے اس مسئلے پر علمی گفتگو کی ہے، قرآن و حدیث کے دلائل سے سمجھایا ہے، اور یہ ثابت کیا ہے کہ حلالہ ملعون فعل ہے اور اس کے کرنے والے لعنتی اور کرائے کے سانڈ ہیں، لیکن آپ لوگ کبھی کبھار تسلیم کر لینے کے بعد بھی اپنی فقہ کو بچانے کی خاطر من مانی تاویلات کرتے رہے، آپ نے کون سا علمی انداز میں گفتگو کر لی؟ دیکھا جائے تو یہاں علمی انداز میں علمی گفتگو کا ڈھنڈورا پیٹ کر آپ کا عمل یکسر اس کے خلاف ہے۔
(2) ہماری نگاہ میں بھی بغیر علم کے بات کرنے والا مجرم ہے، لیکن ہم نے الحمدللہ دلائل دئیے ہیں، ان 17 پوسٹس کے اندر جو کچھ بھائیوں نے دلائل دئیے ہیں، انہیں میرا موقف بھی سمجھ لیں، جب آپ سمجھنے کی کنڈیشن میں نہیں آ رہے تھے اور غیر ضروری تلخ لہجے کی طرف توجہ کرنے لگے تو ذرا آپ کو بھی ہم نے اپنا دوسرا انداز دکھایا۔ الحمدللہ، اور اس میں بھی کوئی غیر اخلاقی بات نہیں کی، بلکہ حقائق بیان کئے ہیں، اب حقائق ہی اتنے تلخ تھے کہ آپ کو چار و ناچار غصے ہونا پڑا، اور پھر آپ مزید تین باتوں کی وجہ سے بھی مجرم ہیں:
(1) قرآن و حدیث سے دلائل دینے کے بعد اپنی فقہ کو بچانے کی خاطر من مانی تاویلات کرنے سے
(2) علم آ جانے کے بعد اس سے روگردانی کرنے سے
(3) قرآن و سنت کے دلائل کے سامنے عاجز آ جانے کے بعد غیر اخلاقی گفتگو کرنے سے
ویسے غیرمقلدین کایہ طرز عام ہے کہ اپنی انتہائی بے ہودگی کو دین کی خدمت سمجھ لیتے ہیں اوردوسروں کی باتیں ان کے نزدیک گستاخی اورغیراخلاقی ہوجایاکرتی ہیں۔ خیر جس کے ذہن کی جتنی وسعت ہوگی وہ اسی حد تک توسوچ سکتاہے۔
بے ہودگی کو دین کی خدمت سمجھنا تو آپ کا وطیرہ ہے، حلالہ جیسے ملعون فعل کا فتویٰ دے کر عوام الناس میں اضطراب کی کیفیت برپا کرنے میں آپ لوگوں نے بھرپور کردار ادا کیا ہے اسی لئے تو میں نے لکھا تھا:
"اور اس شدید بے چینی کی کیفیت میں سیدھی سادھی عوام یا تو مسلک اہل حدیث کی طرف رجوع کرتے ہیں تاکہ قرآن و سنت کے مطابق رہنمائی لی جا سکے، یا پھر خود کوئی قدم اٹھانے کے لئے تیار ہو جاتے ہیں، جیسے اوپر محمد عامر یونس بھائی نے ایک ویڈیو شئیر کی جس میں اس عورت کے شوہر نے مسئلہ جب سنا کہ مولوی خود اس کی عورت کے ساتھ حلالہ کرے گا تو اس نے خود ہی نکاح کرنے کی ٹھان لی۔ واللہ اعلم ان کی کیا صورتحال تھی اور طلاق کی کیا نوعیت تھی لیکن یہاں یہ ظاہر کرنا ہے کہ اس عورت کے شوہر کا دماغ قطعا کسی مولوی کو اپنی بیوی ایک رات کے لئے دینا گوارا نہیں تھا، کیا اگر شریعت کا یہ حکم ہوتا تو اس قدر شر پھوٹتا؟"
کالے کرتوت توہمارے پاس بہت ہیں ۔ بلکہ انبار ہے۔ ہندوستان می ان کی عیاشیوں سے لے کر لندن وپیرس تک،صرف مردوں کی عیاشیاں ہی نہیں بلکہ حرم میں موجود خواتین جو گل کھلاتی ہیں وہ سب موجود ہے لیکن فورابات شروع ہوجائے گی کہ فلاں لنک غیرمتعبر وغیرہ وغیرہ حالانکہ پوراانٹرنیٹ ہی غیرمتعبر ہوناچاہئے پھر تو ۔۔۔۔۔۔پہلے اپنے علماء ومشائخ سے بھی بات کرلیجئے شاید وہ اذاعۃ فاحشہ پر راضی نہ ہوں کیونکہ بات جب نکلے گی تو پھر دور تلک جائے گی ۔ اورکسی بات کوجب تک شروع نہ ہو اس وقت تک تو روکنا آسان ہے لیکن جب ایک مرتبہ شروع ہوجائے توپھر روکنابہت مشکل ۔میں دلی میں رہتاہوں اوراچھی طرح جانتاہوں دلی کے سلفی مولویوں کی کرتوتیں،فورم پر موجود ہندوستانی عالم ممبران سے پوچھ لیجئے،اگرکسی گروپ سے وابستہ نہ ہوئے تو ضرور بتادیں گے ان کی حرکتیں اورشناعتیں۔ہوناتویہی چاہئے کہ میں سارے رابطے دینے شروع کردوں
اسی لئے تو آپ کو دعوت دی تھی کہ "اہل حدیث حضرات کی دین کے نام پر غیر اخلاقی سرگرمیاں" کے عنوان سے ایک تھریڈ لکھیں اور اس میں ہمارے کالے کرتوتوں کا ذکر کریں، تاکہ میں وہاں آپ کو جواب دوں، حضرت کالے کرتوتوں کا تعلق کچھ اس طرح ہونا چاہئے کہ اہل حدیث دین کے نام پر لوگوں کے ساتھ کچھ غلط کر رہے ہوں نا کہ دنیا کے لحاظ سے، دنیاوی لحاظ سے تو ہر کوئی گناہ گار ہے، کوئی دودھ کا دھلا نہیں ہے، لیکن جس طرح حلالہ جیسے لعنتی فعل جس کی مثال سن کر آپ نے محمد علی جواد بھائی کے ساتھ بدتمیزی شروع کر دی تھی کوئی ایسی ہی غلیظ تعلیم ہماری ثابت کر کے دکھائیں۔ ان شاءاللہ ہم کتاب و سنت کے خلاف ہر آدمی کی بات کو ترک کر دیں گے۔ ان شاءاللہ

لیکن چونکہ فیس بک پر میں نے علم حاصل نہیں کیاہے اس لئے احتیاط برت رہاہوں۔ورنہ فیس بکی علم تویہی کہتاہے کہ شروع ہوجاجاااااااااااااااااا۔
پھر آپ سے تو بہتر ہم ہوئے اللہ کے فضل سے، جو نہ تو عالم ہیں نا مفتی ہیں، اور ہم نے فیس بک اور محدث فورم پر بھائیوں کی علمی صحبت میں رہ کر علم حاصل کیا، اس کے باوجود:
  • اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی بات کے سامنے کسی اور کی بات کو تسلیم نہیں کرتے
  • قرآن و سنت کی من مانی تاویلات کرنے کی بجائے فہم سلف صالحین کو ترجیح دیتے ہیں
  • اپنے علماء کی کوئی بات سمجھ نہ آ رہی ہو تو ضرور سوال کرتے ہیں
  • اپنے علماء کی بات کتاب و سنت کے خلاف بات کو نہیں مانتے
لیکن افسوس یہ چیز آپ کے دیوبندی مدارس نے آپ کو نہیں سکھائی، سکھا بھی کیسے سکتے ہیں جس کے بانی کی کتابوں میں اس قدر غلیظ عقائد پائے جاتے ہوں۔ اللہ آپ لوگوں کو ہدایت عطا فرمائے آمین
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
تاکہ آپ دونوں حضرات کی محنت رائیگاں نہ جائے ـ ایک ذاتی مکالمہ شروع کریں اور اس میں اس مسئلہ پر خوب تبادلہ خیال کریں ۔
اس کے بعد اگر آپ سمجھیں کہ آپ کا مکالمہ عوام الناس کے فائدہ کے لیے سب قارئین کے سامنے پیش ہونا چاہیے تو انتظامیہ کے کسی رکن کو دکھاکر اسے پیش کردیں ۔
اگر انتظامیہ اجازت دے دے تو ٹھیک ورنہ ان کے حق میں ہدایت کی دعا کرتے ہوئے اسے کسی اور جگہ نشر فرمادیں ۔
السلام علیکم
بھائی جان! معذرت کے ساتھ، میں آپ کی اس مفاہمتی پالیسی کے ہر جگہ لاگو کرنے کے خلاف ہوں، یہ ہر جگہ لاگو نہیں ہوتی، آپ سے گزارش ہے کہ ہمیں کھل کر گفتگو کرنے دیں، یہ مقلد دین کو نقصان پہنچانے میں کس قدر شاطر ہیں اس کا اندازہ آپ کو سعودیہ عرب موحدین کے دیس میں بیٹھ کر نہیں ہو سکتا، اللہ کی قسم ان لوگوں سے پوچھیں جو ان کے کرتوت ملاحظہ کرتے ہیں، خون کھولتا ہے ان کا، آپ اپنی جگہ سچے ہیں، کیونکہ آپ کا ماحول یہ نہیں ہے، وہاں اہل حدیث کے ماحول میں رہتے ہوئے آپ کو ان کی سنگینیوں کا پتہ نہیں ہے۔

ابھی دیکھیں میں نے جب اپنا لب و لہجہ تبدیل کیا اور حقائق بیان کئے تو کس قدر وہ غیر اخلاقی گفتگو کرنے لگے، اور اپنا اصلی روپ سامنے لانے لگے، آپ لوگوں نے 17 پوسٹس کے اندر قرآن و حدیث بیان کیا، ان دونوں نے (شاد اور اشماریہ) نے کتنا مان لیا، میں آپ کو چیلنج کرتا ہوں آپ قبول کریں، آپ عبدہ بھائی کو اشماریہ اور شاد سے گفتگو کرنے دیں اور آپ کے معیار "علمی گفتگو" سے کرنے دیں، عبدہ بھائی ہر ہر پوسٹ کے بعد اشماریہ اور شاد کو ایک ایک پھول کا گلدستہ بھی دیا کریں یہ تب بھی مانیں گے، انہوں نے تب بھی اپنی فقہ کا دفاع کرنا ہے، انہوں نے کبھی اپنے علماء کا ناجائز دفاع نہیں چھوڑنا۔

تو سر، آپ سے میری گزارش ہے کہ میں جس طرح دیگر ممبران کی گفتگو میں غیر ضروری مداخلت سے اجتناب کرتا ہوں، میری پوسٹس پر بھی مفاہمتی پالیسی کو لاگو کرنے کے نام پر مداخلت بند کی جائے، مجھے ان باتوں کی ضرورت نہیں ہے، مجھے الحمدللہ اچھے برے انداز میں گفتگو کرنے کا فرق معلوم ہے اور میں دعوتی انداز کے متعلق بھی جانتا ہوں، الحمدللہ

کوئی بات بری لگی ہو تو معذرت
والسلام
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,035
ری ایکشن اسکور
1,227
پوائنٹ
425
میں آپ کو چیلنج کرتا ہوں آپ قبول کریں، آپ عبدہ بھائی کو اشماریہ اور شاد سے گفتگو کرنے دیں اور آپ کے معیار "علمی گفتگو" سے کرنے دیں، عبدہ بھائی ہر ہر پوسٹ کے بعد اشماریہ اور شاد کو ایک ایک پھول کا گلدستہ بھی دیا کریں یہ تب بھی مانیں گے، انہوں نے تب بھی اپنی فقہ کا دفاع کرنا ہے، انہوں نے کبھی اپنے علماء کا ناجائز دفاع نہیں چھوڑنا۔
محترم ارسلان بھائی میں آپ کی بات سے متفق نہیں ہوں اور اسکی دلیل میں دے رہا ہوں آپ میری اصلاح کر دیں اللہ آپ کو جزا دے امین
محترم خضر حیات بھائی کے پاس دو چوائس ہیں
-مجھے محترم اشماریہ بھائی کے ساتھ بات کرنے دی جائے
2-آپ کو محترم اشماریہ بھائی کے ساتھ بات کرنے دی جائے

آپ دوسرے نمبر کی چوائس کو پاس کروانا چاہتے ہیں جسکی دلیل آپ نے یہ دی ہے کہ اگر پہلے نمبر کی چوائس دی جائے اور عبدہ ہر پوسٹ کے ساتھ پھول بھی پیش کرے تو محترم اشماریہ بھائی نہیں مانیں گے مگر اس سے یہی دلیل تو دوسرے نمبر پر بھی فٹ آ سکتی ہے کہ اگر کوئی محترم اشماریہ بھائی کو ہر پوسٹ کے ساتھ پھول کی بجائے پتھر مارے تو کیا وہ پتھر کے ڈر سے مان لیں گے
محترم بھائی اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم تو کوڑا پھیکنے والی کافر عورت کی بیماری پر اسکی بیمار پرسی کرنے جاتے ہیں تو ہم ایک مسلمان جس سے ہمیں فقہی اختلاف ہے اسکے پتھر کھانا گوارا نہیں کر سکتے
ہاں محترم بھائی یہ بات آپ کی درست ہو سکتی ہے کہ میری معلومات کم ہوں اور میرے پاس محترم اشماریہ بھائی کے خلاف دلائل نہ ہوں تو پھر میں بات کرنے کے قابل نہیں اور واقعی میرے پاس اتنا علم نہیں اور باقی بھائیوں کے پاس علم ہے پس کیوں نہ ہم آپس میں مشاورت سے جواب تیار کریں اور اس میں سے روڑے نکال کر کچھ پھول ڈال دیں پھر انکو جواب دے دیں کیا خیال ہے
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
محترم ارسلان بھائی میں آپ کی بات سے متفق نہیں ہوں اور اسکی دلیل میں دے رہا ہوں آپ میری اصلاح کر دیں اللہ آپ کو جزا دے امین
محترم خضر حیات بھائی کے پاس دو چوائس ہیں
-مجھے محترم اشماریہ بھائی کے ساتھ بات کرنے دی جائے
2-آپ کو محترم اشماریہ بھائی کے ساتھ بات کرنے دی جائے
آپ دوسرے نمبر کی چوائس کو پاس کروانا چاہتے ہیں جسکی دلیل آپ نے یہ دی ہے کہ اگر پہلے نمبر کی چوائس دی جائے اور عبدہ ہر پوسٹ کے ساتھ پھول بھی پیش کرے تو محترم اشماریہ بھائی نہیں مانیں گے مگر اس سے یہی دلیل تو دوسرے نمبر پر بھی فٹ آ سکتی ہے کہ اگر کوئی محترم اشماریہ بھائی کو ہر پوسٹ کے ساتھ پھول کی بجائے پتھر مارے تو کیا وہ پتھر کے ڈر سے مان لیں گے
نہ تو میں اشماریہ سے بات کرنا چاہتا ہوں، نا ہی آپ لوگوں کو اشماریہ سے بات کرنے سے روکنے کا پابند ہوں، یہاں میں صرف اپنی بات کر رہا ہوں کہ ہمیں جا بجا سختیوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، ہمیں ہر وقت مفاہمت کا سبق پڑھایا جاتا ہے، اس کو بند کیا جائے، ہمیں اللہ کے فضل سے معلوم ہے کہ کیا اچھا ہے یا برا؟ میں نے جو شاد صاحب کو جواب دیا ہے وہ کسی لحاظ سے غلط نہیں تھا، اس کو غلط رنگ دے کر ایک لحاظ سے شاد کے ہتھے دلیل دے دی گئی ہے کہ واقعی میں میری اس پوسٹ میں غلط بات تھی تو تھریڈ کو مقفل کر دیا گیا ہے۔ میں نے آخر کیا غلط بات کی تھی، کیا حلالہ کے یہ بد اثرات معاشرے میں رواج پذیر نہیں؟ اگر حلالہ اتنا ہی درست ہے تو کیوں شاد نے محمد علی جواد بھائی کے مثال دینے پر بدتمیزی شروع کر دی، جس چیز کی آدمی حلت کا قائل ہو اس پر تو اسے خوش ہونا چاہئے، ہم نکاح کی حلت کے قائل ہیں، مجھ سے شوق سے نکاح کی باتیں کیجئے میں انکار نہیں کروں گا، اگر اتنا ہی حلالہ سے خوف آتا ہے تو کیوں پھر بحث پر بحث کئے جا رہے ہیں اور تاویلوں پر تاویلوں کی بوچھاڑ ہے۔

آپ اشماریہ کو پھول دیں یا پتھر، مجھے اس سے کوئی سروکار نہیں، میرا صرف یہ چاہتا ہوں کہ جہاں میں گفتگو کروں وہاں تھریڈ مقفل کرنے جیسے جذباتی اقدام اور عوام الناس میں اپنے آپ کو مفاہمتی پالیسی کے تحت چلنے کے مزاج کو ظاہر کرنے سے پرہیز کیا جائے۔
ہاں محترم بھائی یہ بات آپ کی درست ہو سکتی ہے کہ میری معلومات کم ہوں اور میرے پاس محترم اشماریہ بھائی کے خلاف دلائل نہ ہوں تو پھر میں بات کرنے کے قابل نہیں اور واقعی میرے پاس اتنا علم نہیں اور باقی بھائیوں کے پاس علم ہے پس کیوں نہ ہم آپس میں مشاورت سے جواب تیار کریں اور اس میں سے روڑے نکال کر کچھ پھول ڈال دیں پھر انکو جواب دے دیں کیا خیال ہے
17 پوسٹس کے اندر بھائیوں نے زبردست دلائل دئیے ہیں، لیکن مقلدین کا کام علم حاصل کرنا نہیں ہوتا، اپنے امام کی تقلید کا پٹہ اپنے گلے میں ڈال کر خاموشی سے چلنا ہوتا ہے، مقلد کو جاہل کہا ہی اس لئے جاتا ہے، ورنہ کوئی علم حاصل کرے اور بات کی تحقیق کرے اور قرآن و سنت کے دلائل کو سمجھنے کی تڑپ رکھے تو وہ کیسے جاہل رہ سکتا ہے؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
کیا احناف سے ہمارا اختلاف فقہی ہے؟
عبدہ بھائی لکھتے ہیں:
ہم ایک مسلمان جس سے ہمیں فقہی اختلاف ہے
یہ سیدھے سادھے بھولے بھالے ہمارے بھائی لوگ معاملے کی سنگینی اور نوعیت کو نظر انداز کر کے غلطی کرتے ہیں، یہ اپنے حنفی بھائیوں سے محض فقہی اختلاف سمجھتے ہیں، جبکہ وہ ان کے بارے میں کیا نظریہ رکھتے ہیں میں آپ لوگوں کو دکھاتا ہوں۔

حنفی، اہل حدیث کے ساتھ محض فقہی معاملات میں اختلاف نہیں سمجھتے بلکہ وہ اہل حدیث کو گمراہ، بے دین اور زانی سمجھتے ہیں، ایک شخص نے ان سے سوال کیا کہ مجھے مسلک اہل حدیث کے متعلق بتایا جائے، تو انہوں نے یہ نہیں کہا کہ یہ ہمارے بھائی ہیں، ان سے محض فقہی اختلاف ہے، یہ موحد ہیں، نہیں بلکہ انہوں نے اپنے خبثِ باطن کا اظہار کس طرح کیا۔ ملاحظہ کریں:
اور یہ ہمارے بھائی لوگ صرف فقہی اختلاف کا رونا روتے رہتے ہیں۔
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top