• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

شاہ ولی اللہ محدث دہلوٰ بھی امام مالک کی فضیلت کے قائل تھے

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
آپ کی سمجھ میں نہیں آیا کہ یہ اہل تاویل دراصل وہابیہ ہی ہیں جو اللہ تعالیٰ کی صفت استواءکی تاویلات بیان کرتے پھرتے ہیںً جبکہ شاہ صاحب فرماتے ہیں کہ
میں یہ کہتا ہوں کہ شنوائی ، بینائی ،قدرت، ضحک ،کلام استواء میں کوئی فرق نہیں اہل زبان کی نظر میں ان تمام اوصاف کے وہی معنی و مفہم ہوتے ہیں جو خدا کی بارگاہ اقدس کے لائق نہیں

آپ نے دوپہر کی روشنی میں آنکھیں بند کرکے اتنا بے بنیاد الزام اہل حق پر لگادیاکہ::

یہ اہل تاویل دراصل وہابیہ ہی ہیں جو اللہ تعالیٰ کی صفت استواءکی تاویلات بیان کرتے پھرتے ہیںً
میں واری جاواں ۔۔ جو آپ نے لکھا ،حقیقت اس کے الٹ ہے ۔۔
اہل حدیث تو بارہ صدیوں سے صفت ۔۔استواء ۔۔کی تاویل و تعطیل کرنے والوں سے لڑ رہے ہیں ۔۔خیر سے آپ نے الٹا انہی کو ۔۔تاویل ۔۔کا مجرم بنادیا
میں نے پہلے بھی کہا ہے اور اب بھی کہتا ہوں ۔آپ اہل حدیث کا مذہب صفات کے متعلق جانتے ہی نہیں ۔۔۔۔
اور عدم علم کے باوجود خواہ مخواہ اپنی طرف سے بہتان تراش رہے ہیں ۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
بات چل رہی تھی کہ ’‘ حجۃ اللہ ’‘ میں شاہ ولی اللہ ؒ نے کس کا رد کیا ہے ۔۔۔۔۔۔اس عبارت کو دھونس اور جہالت سے آپ نے الٹ مطلب دے کر پیش کیا

جب جواب نہ بن پڑا تو،،اپنے ہی خلاف مواد کاپی کر کے یہاں پھینک دیا۔۔۔آپ کی پیسٹ کردہ نص پیش ہے ۔۔
پہلے نہیں پڑھی ،تو اب پڑھ لیں ۔۔بلکہ کسی سے پڑھوالیں۔۔۔
اور اپنے بڑوں سے پوچھ لیں ،کہ ان کا اس عبارت پر بغیر تاویل عقیدہ ہے یا نہیں ۔۔۔۔

کنا عند مالک بن انس فجاء رجل فقال یا ابا عبدا ﷲ الرحمن علی العرش استوی فکیف استوٰی ؟ قال فاطرق مالک راسہ حتی علاہ الرحضاء ثم قال الاستواء غیر مجہول والکیف غیر معقول والایمان بہ واجب، والمسؤل عنہ بد عۃ ، وما اراک الامبتدعا فامربہ ان یخرج ۔۳؂

ہم امام مالک رضی اللہ تعالٰی عنہ کی خدمت میں حاضر تھے ایک شخص نے حاضر ہو کر عرض کی اے ابوعبداللہ! رحمن نے عرش پر استواء فرمایا یہ استواء کس طرح ہے؟ اس کے سنتے ہی امام نے سر مبارک جھکالیا یہاں تک کہ بدن مقدس پسینہ پسینہ ہوگیا، پھر فرمایا : استواء مجہول نہیں اور کیفیت معقول نہیں اور اس پر ایمان فرض اور اس سے استفسار بدعت اور میرے خیال میں تو ضرور بدمذہب ہے، پھر حکم دیا کہ اسے نکال دو۔‘‘
(۳ ؎ کتاب الاسماء والصفات باب ماجاء فی قول اﷲ تعالٰی الرحمن علی العرش الخ المکتبۃ الاثریہ سانگلہ ہل شیخوپورہ ۲/ ۱۵۰ و ا۱۵)
 

آزاد

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
363
ری ایکشن اسکور
920
پوائنٹ
125
چہ دلاورست دزدے کہ بکف چراغ دارد

چور کیسا دلیر ہے کہ ہاتھ میں چراغ لیے ہوئے ہے
۔
امام بیہقی کتاب الاسماء والصفات میں فرماتے ہیں کہ

کنا عند مالک بن انس فجاء رجل فقال یا ابا عبدا ﷲ الرحمن علی العرش استوی فکیف استوٰی ؟ قال فاطرق مالک راسہ حتی علاہ الرحضاء ثم قال الاستواء غیر مجہول والکیف غیر معقول والایمان بہ واجب، والمسؤل عنہ بد عۃ ، وما اراک الامبتدعا فامربہ ان یخرج ۔۳؂


ہم امام مالک رضی اللہ تعالٰی عنہ کی خدمت میں حاضر تھے ایک شخص نے حاضر ہو کر عرض کی اے ابوعبداللہ! رحمن نے عرش پر استواء فرمایا یہ استواء کس طرح ہے؟ اس کے سنتے ہی امام نے سر مبارک جھکالیا یہاں تک کہ بدن مقدس پسینہ پسینہ ہوگیا، پھر فرمایا : استواء مجہول نہیں اور کیفیت معقول نہیں اور اس پر ایمان فرض اور اس سے استفسار بدعت اور میرے خیال میں تو ضرور بدمذہب ہے، پھر حکم دیا کہ اسے نکال دو۔
(۳ ؎ کتاب الاسماء والصفات باب ماجاء فی قول اﷲ تعالٰی الرحمن علی العرش الخ المکتبۃ الاثریہ سانگلہ ہل شیخوپورہ ۲/ ۱۵۰ و ا۱۵)
فتویٰ رضویہ جلد29 صفحہ 133
یہاں امام ما لک فرمارہے کہ استواء مجہول ہے اور کیفیت معقول نہیں اور اس پرایمان لانا فرض ہے اور اس کے متعلق سوال کرنا یا پوچھنا بدعت ہے اور جو ایسا کرتا ہے وہ بد مذہب لیکن وہابیہ اس کا معنی بیان کرتے ہیں اور آپس میں ایک دوسرے سے پوچھتے ہیں کہ "یہ استواء کس طرح کا ہے؟"
۔
ہائی لائٹ عبارت پر غور فرمائیں۔
امام مالک رحمہ اللہ نے کیا فرمایا اور بہرام صاحب ان کا کیا موقف پیش کررہے ہیں تشریح میں۔
پھر فرمایا : استواء مجہول نہیں
یہاں امام ما لک فرمارہے کہ استواء مجہول ہے
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
ہائی لائٹ عبارت پر غور فرمائیں۔
امام مالک رحمہ اللہ نے کیا فرمایا اور بہرام صاحب ان کا کیا موقف پیش کررہے ہیں تشریح میں۔
پھر فرمایا : استواء مجہول نہیں
یہاں امام ما لک فرمارہے کہ استواء مجہول ہے
غيرمجهولآپ سے گذارش ہے کے اس عربی عبارت کا اردو ترجمہ فرمادیں
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
اسی موضوع پر امام احمد رضا بریلوی کا فتویٰ بھی جو کہ فتویٰ رضویہ میں
قوارع القہارعلی المجسمۃ الفجّار ۱۳۱۸ھ
جسمیتِ باری تعالٰی کے قائل فاجروں پر قہر فرمانے والے ( اللہ تعالٰی) کی طرف سے سخت مصیبتیں)
کے عنوان سے ہے جس میں انھوں نے وہابیہ کے عقیدے جسمیتِ باری تعالٰی کا رد کیا ہے
دیکھو کیسا صاف بتایا کہ اس کے معنی کی تفصیل یہی ہے کہ ہم کچھ نہیں جانتے ، اب تو کھلا کہ وہابیہ مجسمہ کا اپنی سند میں کتاب الاسماء و معالم ومدارک وجامع البیان کے نام لے دینا کیسی سخت بے حیائی تھا ۔ولاحول ولا قوۃ الا باﷲ العلی العظیم۔
فتویٰ رضویہ سوفٹوئیر جلد 29 صٍفحہ 19
اگر آپ حضرات جسمیت باری تعالی کا عقیدہ نہیں رکھتے تو کیوں پھر امام احمد رضا نے آپ کے فرقے کا نام لے اس عقیدے کا رد فرمایا بہتر ہوگا کہ اگرآپ کے کسی بڑے نے اس فتوے کا رد کیا ہے تو وہ پیش کردیں تاکہ بات کلیئر ہوجائے یاد رہے یہ فتوی ایک صدی پہلے دیا گیا ہے اور یقینا آپ کو اس کے رد میں آپ کے لوگوں نے بہت کچھ لکھا ہوگا
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
اگر آپ حضرات جسمیت باری تعالی کا عقیدہ نہیں رکھتے تو کیوں پھر امام احمد رضا نے آپ کے فرقے کا نام لے اس عقیدے کا رد فرمایا بہتر ہوگا کہ اگرآپ کے کسی بڑے نے اس فتوے کا رد کیا ہے تو وہ پیش کردیں تاکہ بات کلیئر ہوجائے یاد رہے یہ فتوی ایک صدی پہلے دیا گیا ہے اور یقینا آپ کو اس کے رد میں آپ کے لوگوں نے بہت کچھ لکھا ہوگا
یہی بات اگر پہلے اس فقیر سے پوچھ لیتے ۔تو آپ اتنی خفت میں نہ پڑتے ۔۔۔خواہ مخواہ آپ نے اہل حق پر بے بنیاد بہتان طرازی فرمائی
اور احمد رضا خان کب سے درجہ ’‘ امام معصوم ’‘ پر جا پہنچا ،کہ اہل علماء اس کا رد کرتے پھریں ؟۔۔۔۔۔
احمد رضا ایسے لوگ جو کہتے پھریں ان کو کوئی نظر اٹھا کر نہیں ۔۔۔۔۔۔
اور عقیدہ کے اہم مسائل میں ’’جامع البیان ‘‘کا حوالہ دیکھ کر بھی مجھے تعجب ہوا ۔۔۔۔لیکن خیر بے چارےاحمد رضا کی پہنچ یہاں تک ہی تھی۔
اہل حدیث کا عقیدہ اگر دیکھنا ہو تو تعصب کی عینک اتار کر قرآن حکیم اور صحیح احادیث کو بنظر انصاف دیکھ لو ۔۔۔
یا پھر امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ اور انکے شاگردوں کی کتب دیکھ لیجئے ۔۔الرد علی الجہمیہ۔۔وغیرہا۔۔۔۔۔۔۔
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
یا پھر امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ اور انکے شاگردوں کی کتب دیکھ لیجئے ۔۔الرد علی الجہمیہ۔۔وغیرہا۔۔۔۔۔۔۔
بات اب بھی کلیئر نہیں ہوئی عقیدہ میں نےآپ (یعنی غیر مقلد کا ) کا پوچھا ہے اور حوالہ آپ مجھے ائمہ اربعہ میں سے ایک امام امام احمد کا دیے رہے ہیں آپ کسی غیر مقلد کی کتاب کا حوالہ دیں تو پھر بات بننے گی کہیں ایسا تو نہیں کہ کسی غیر مقلد میں ہمت ہی نہیں کہ امام احمد رضا کے اس فتوے کا رد کرسکے اور بہانہ یہ بنایا جاتا ہے
اور احمد رضا خان کب سے درجہ ’‘ امام معصوم ’‘ پر جا پہنچا ،کہ اہل علماء اس کا رد کرتے پھریں ؟۔۔۔۔۔
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,589
پوائنٹ
791
کوئی حد نہیں ہے جہال کی !
میں پہلے قرآن و حدیث دیکھنے کی بات کر رہا ہوں ۔۔جو آپ کو نظر ہی نہیں آرہی ۔۔۔۔
اہل حدیث کا عقیدہ اگر دیکھنا ہو تو تعصب کی عینک اتار کر قرآن حکیم اور صحیح احادیث کو بنظر انصاف دیکھ لو ۔۔۔
ویسے تکلف برطرف :::یہ میاں احمد رضا تیرھواں ہے یا چودھواں ؟
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
کوئی حد نہیں ہے جہال کی !
میں پہلے قرآن و حدیث دیکھنے کی بات کر رہا ہوں ۔۔جو آپ کو نظر ہی نہیں آرہی ۔۔۔۔
جب قرآن و حدیث میں یہ سب مل جائے گا تو پھر امام احمد کی آپ کو کیا حاجت ؟
یہ امام احمد آپ کے کونسے نمبر کے امام ہیں ؟ان کا نمبر ابن تیمیہ سے پہلے ہے یا بعد میں
 

بہرام

مشہور رکن
شمولیت
اگست 09، 2011
پیغامات
1,173
ری ایکشن اسکور
439
پوائنٹ
132
ویسے آپ کی باتوں سے اندازہ ہورہا ہے کہ آپ میں سے کسی میں ان کے مذکورہ فتویٰ کو رد کرنے کی ہمت نہیں کیونکہ ایک صدی سے زائد ہوا یہ فتویٰ آئے لیکن آپ کو معلوم نہیں کہ آپ کے کسی مولوی نے اس کا رد کیا یا نہیں
 
Top