متعہ ( زنا)کی دعوت عام
!عید غدیر (۱۸ ذو الحجہ) کے موقع پر اجتماعی متعہ!!!
روافض اہل تشیع کے ہاں ایک ہی رات میں ایک ہی عورت سے بہت سے مرد اجتماعی متعہ کر سکتے ہیں , اور یہ کام وہ بڑی دیدہ دلیری سے کرتے ہیں , باقاعدہ اشتہار بازی کی جاتی ہے , ملاحظہ فرمائیں
چونکہ یہ اشتہار بہت بڑا ہے اور ویب پیج کی چھوٹا ہونی کی بناء پر شاید واضح طور پر پڑھا نہ جاسکے
لہذا ہم اسکی عبارت یہاں نقل کیے دیتے ہیں , بہر حال مزید تسلی کے لیے اسے آپ اپنے کمپیوٹر پر سیو کرکے اور حجم بڑھا کر پڑھ سکتے ہیں
عید غدیر (۱۸ ذی الحجہ) کے موقع پر
بے نظیر شب بیداری اجتماعی "متعہ دَوریہ"
عباس علمبردار کے جھنڈے تلے آؤ – آؤ اور فیض پاؤ
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ __________________ _ _ _ _ _ _ _
تحفۃ العوام و دیگر معتبر اسناد کے ذریعے امام رضا کا قول ہے کہ:۔
مقام غدیر خم (گھاٹی) میں ۱۸ ذی الحجہ کو حضرت علی کی فضیلت بیان کی گئی اور رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے ان کو مولى "اولا بالتصرف" قرار دیا , یعنی اس مولا کو ہر قسم کا حق حاصل ہوگیا, فرمایاگیا من کنت مولاہ فعلی مولاہ"جس کا میں مولا , اسکا علی مولا" چنانچہ اس فضیلت کی بناء پر ۱۸ ذی الحجہ کو یوم عید غدیر ٹھہرایا گیا ۔ خدا نے فرشتوں کو حکم دیا کہ عید غدیر کے ان تین دنوں میں شیعان علی کے کوئی گناہ نہ لکھے جائیں ۔ خواہ وہ کچھ بھی کریں۔
تعارف و تجدیدِمتعہ :۔
کسی شیعہ مؤمن اور مؤمنہ کا کچھ رقم یا کسی اور شے کے معاوضہ پر معاملہ طے کرلینے پر کچھ وقت یا زیادہ وقت پر جب چاہے , خفیہ خاص جنسی تعلق قائم کرنا انفرادی متعہ کہلائے گا ۔ یہ عین ثواب ہے کیونکہ اس میں نہ گواہوں کی ضرورت ہے , نہ اس میں طلاق ہوتی ہے , نہ نان نفقہ ہوتا ہے , نہ حقوق زوجیت کی طرح باہم وراثت ہوتی ہے , یہ تو صرف آئمہ کے طریقہ کی ترویج کے طور پر ثواب کی نیت سے کیا جاتا ہے ۔
اجتماعی متعہ دَوریہ:۔
کنوارے یا غیر کنوارے مؤمنین جب چاہیں متعہ کی مذکورہ شرائط کے تحت صرف بانجھ مؤمنہ سے اجتماعی دوریہ کرسکتے ہیں کہ یہ اجتماعی ثواب کا باعث ہوگا (باب المتعہ جامع الکافی) مصائب النواصف از علامہ نور اللہ سوستری"شہید ثالث " کے حوالے سے تحریر ہے کہ ........... ہمارے شیعوں کی طرف منسوب ہے کہ انہوں نے بہت سے مردو ں کا ایک عورت سے ایک رات میں متعہ کرنا جائز کہا ہے خواہ اس عورت کو حیض آتا ہو یا نہ آتا ہو تو اس سلسلے میں معترض نے بعض قیود میں خیانت کی ہے (جو شیعہ متعہ دوریہ میں لگاتے ہیں ) ہمارے اصحاب شیعہ نے متعہ دوریہ اس عورت کے ساتھ مختص کیا ہے جسے حیض نہ آتا ہو, یہ عمل عام نہیں ہے کہ ہر عورت کے ساتھ کیا جائے خواہ وہ آئسہ ہو یا غیر آئسہ (بانجھ)
اے مؤمنین و مؤمنات ! متعہ مولا علی اور آئمہ معصومین کا بے حد پسندیدہ اور مرغوب ترین طریقہ ہے اور اسکی پیروی کرنے والا ہر مرد وعورت مولى علی اور آئمہ معصومین ومطہرین و امام مہدی الغائب کی شفاعت کا بھر پور حقدار بن جائے گا , اور ان کی خوشنودی کی خاطر کوئی فرد ملت جعفریہ کا محروم نہ رہ جائے , چنانچہ تمام مجتہدین امامیہ نے متفقہ طور پر مثل سالہائے گزشتہ امسال بھی رات بھر اجتماعی متعہ دوریہ کا شغل بپا کرنے کا طے کیا ہے کہ عید غدیر (۱۸ ذی الحجہ ) کو تمام مؤمنین ومؤمنات اپنے اپنے علاقے کے امام بارگاہ میں تشریف لائیں ارو برائے مہربانی اس کار خیر کے وسیع پیمانے نفاذ کے لیے اس دعوت کو زیادہ سے زیادہ مشتہر کریں ۔ تاکہ تمام مؤمنین ومؤمنات اپنے حلقہ ء احباب , اور عزیز واقارب کو بھی اس کار خیر سے فیضیاب کراکے شرف امام اور زیادہ ثواب حاصل کرسکیں ۔
فضائل :۔
حضرت جعفر صادق اور حضرت امام محمد باقر بن زین العابدین کے واضح احکامات اور فرمودات ہیں کہ " جس عورت نے ایک بار متعہ کیا وہ فضیلت میں اس متعہ کے عوض امام حسین تک پہنچ جائے گی اور دوبارہ متعہ کرنے سے اسکا مرتبہ امام حسن تک , تین دفعہ متعہ کرنے سے وہ امام علی تک اور چار مرتبہ متعہ سے رسول کے مرتبہ تک وہ متعہ یافتہ عورت پہنچ جائے گی ۔....... فرمایا صادق نے کہ" مستحب ہے مرد کے لیے کہ وہ تزویج متعہ کرے اور نہیں درست مرد کے لیے تم سے کہ وہ دنیا سے نکلے بغیر متعہ کئے ہرچند کہ یک بارگی ہی کیوں نہ ہو "(اصلاح الرسوم ص ۱۶۳) * تحفۃ العوام میں حدیث ہے کہ عذاب نہ کیا جائے گا اس مرد وعورت پر جو متعہ کرے اور افضل بات ہے کہ عفیفہ عورت متعہ کرے ۔* تاریخی حقائق کی رو سے حضرت عبد اللہ بن حسن اور اس کے بعد مصعب بن زبیر سے طلاق ملنے کے بعد سکینہ بنت الحسین نے کئی نکاح دائمی ومنقطع (متعہ) کیے (تاریخ تواریخ والآغانی جلد ۱۴) * مولا علی مشکل کشا نے فرمایا کہ تحقیق تجھے کیا معلوم کہ میں نے رات تیری فلاں بہن کے ساتھ متعہ کیا, پس عمر کو اس واقعہ سے جو قلق اور خفگی حاصل ہوئی اس, عمر نے اسے مخفی رکھا اور جب اسے اقتدار حاصل ہوا تو اس نے متعہ کو حرام قرار دے کر اپنی بہن کا بدلہ لے لیا (شواہد الصادقین , مصنف حکیم سید احمد الموسوی ص ۹۲ بحوالہ نور نعمانیہ ۔ نور طہارت وصلواۃ ص ۲۳) * اور فرمایا صادق نے کہ نہیں ہے کوئی مرد جو متعہ کرے پھر غسل کرے , مگر یہ خدا خلق کرے گا ہر قطرہء غسل سے ستر لاکھ ملائکہ کو جو متعہ کرنے والے کے لیے تاقیامت استغفار کریں گے اور لعنت بھیجا کریں گے تا قیامت ان لوگوں پر جو اس متعہ سے اجتناب کرتے ہیں اور اس سے دور رہتے ہیں (اصلاح الرسوم ص ۱۶۳)
خاص سہولتیں :۔
تحفۃ العوام مقبول ص ۲۲۶ پر حدیث ہے کہ زانیہ و فاحشہ سے خصوصا بازاری عورتوں سے متعہ کرکے توبہ لیں تو متعہ جائز ہو جائے گا ۔ * بیوی کی بھتیجی اور پھوپھی سے متعہ بیوی کی اجازت سے کرلے تو بڑا ثواب ہے ۔ * متعہ کی مدت ایک گھنٹہ سے لیکر ایکدن , ایک ہفتہ , ایک ماہ, ایک سال , یا ایک صدی بھی ہوسکتی ہے اور متعہ کا معاوضہ ایک چٹکی بھر آٹا اور ایک جوں سے بھی ادا ہو جاتا ہے ۔
شب بیداری میں شمولیت کے لیے لازمی ہے کہ غسل پاکیزہ اور معطر ہوکر آئیں , ساتھ اپنے سرخ یا سیاہ رنگ کا ایک ریشمی کپڑے کا ٹکڑا لائیں تاکہ "لفِ حریر" کی خلوت میں استعمال میں آئے , وہ مؤمنان جو باکرہ و عفیفہ ہیں ضرور شرکت کریں , اس سال فارسی النسل سید زادوں کی شرکت متوقع ہے ۔ انکے اکرام کی ذمہ داری ان مؤمنات کو ادا کرنے کا شرف بخشے جانے کا قوی امکان ہے , دیگر تمام مؤمنات کو بھی شمولیت کی اجازت ہے ۔ متعہ دوریہ میں شرکت "اول آئیں , اول فیض پائیں " کے رائج قدیم طریقہ کے تحت ہوگی ۔ سمجھ لیں کہ بہت ثواب ہوگا , بقول مولى على
متعہ کی دعاء
صیغہ (مومنہ کہے) متعت نفسی فی المدۃ المعلومۃ یامؤمن(پھر شیعہ مؤمن کہے) قبلت نفسک إلى المتعۃ فی المدۃ المعلومۃ یا مؤمنۃ (باب المتعہ, جامع کافی) اسکے بعد زیر , زبر , پیش بلکہ الٹی پیش ہو جائیں تاکہ خوب ثواب پائیں – منجانب (المظاہر) خصوصی کمیٹی برائے اجتماعی متعہ دوریہ بروز عید غدیر
عطیہ اشتہار :۔ تحریک احیاء فقہ جعفریہ ........ کراچی
!عید غدیر (۱۸ ذو الحجہ) کے موقع پر اجتماعی متعہ!!!
روافض اہل تشیع کے ہاں ایک ہی رات میں ایک ہی عورت سے بہت سے مرد اجتماعی متعہ کر سکتے ہیں , اور یہ کام وہ بڑی دیدہ دلیری سے کرتے ہیں , باقاعدہ اشتہار بازی کی جاتی ہے , ملاحظہ فرمائیں
چونکہ یہ اشتہار بہت بڑا ہے اور ویب پیج کی چھوٹا ہونی کی بناء پر شاید واضح طور پر پڑھا نہ جاسکے
لہذا ہم اسکی عبارت یہاں نقل کیے دیتے ہیں , بہر حال مزید تسلی کے لیے اسے آپ اپنے کمپیوٹر پر سیو کرکے اور حجم بڑھا کر پڑھ سکتے ہیں
عید غدیر (۱۸ ذی الحجہ) کے موقع پر
بے نظیر شب بیداری اجتماعی "متعہ دَوریہ"
عباس علمبردار کے جھنڈے تلے آؤ – آؤ اور فیض پاؤ
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ __________________ _ _ _ _ _ _ _
تحفۃ العوام و دیگر معتبر اسناد کے ذریعے امام رضا کا قول ہے کہ:۔
مقام غدیر خم (گھاٹی) میں ۱۸ ذی الحجہ کو حضرت علی کی فضیلت بیان کی گئی اور رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم نے ان کو مولى "اولا بالتصرف" قرار دیا , یعنی اس مولا کو ہر قسم کا حق حاصل ہوگیا, فرمایاگیا من کنت مولاہ فعلی مولاہ"جس کا میں مولا , اسکا علی مولا" چنانچہ اس فضیلت کی بناء پر ۱۸ ذی الحجہ کو یوم عید غدیر ٹھہرایا گیا ۔ خدا نے فرشتوں کو حکم دیا کہ عید غدیر کے ان تین دنوں میں شیعان علی کے کوئی گناہ نہ لکھے جائیں ۔ خواہ وہ کچھ بھی کریں۔
تعارف و تجدیدِمتعہ :۔
کسی شیعہ مؤمن اور مؤمنہ کا کچھ رقم یا کسی اور شے کے معاوضہ پر معاملہ طے کرلینے پر کچھ وقت یا زیادہ وقت پر جب چاہے , خفیہ خاص جنسی تعلق قائم کرنا انفرادی متعہ کہلائے گا ۔ یہ عین ثواب ہے کیونکہ اس میں نہ گواہوں کی ضرورت ہے , نہ اس میں طلاق ہوتی ہے , نہ نان نفقہ ہوتا ہے , نہ حقوق زوجیت کی طرح باہم وراثت ہوتی ہے , یہ تو صرف آئمہ کے طریقہ کی ترویج کے طور پر ثواب کی نیت سے کیا جاتا ہے ۔
اجتماعی متعہ دَوریہ:۔
کنوارے یا غیر کنوارے مؤمنین جب چاہیں متعہ کی مذکورہ شرائط کے تحت صرف بانجھ مؤمنہ سے اجتماعی دوریہ کرسکتے ہیں کہ یہ اجتماعی ثواب کا باعث ہوگا (باب المتعہ جامع الکافی) مصائب النواصف از علامہ نور اللہ سوستری"شہید ثالث " کے حوالے سے تحریر ہے کہ ........... ہمارے شیعوں کی طرف منسوب ہے کہ انہوں نے بہت سے مردو ں کا ایک عورت سے ایک رات میں متعہ کرنا جائز کہا ہے خواہ اس عورت کو حیض آتا ہو یا نہ آتا ہو تو اس سلسلے میں معترض نے بعض قیود میں خیانت کی ہے (جو شیعہ متعہ دوریہ میں لگاتے ہیں ) ہمارے اصحاب شیعہ نے متعہ دوریہ اس عورت کے ساتھ مختص کیا ہے جسے حیض نہ آتا ہو, یہ عمل عام نہیں ہے کہ ہر عورت کے ساتھ کیا جائے خواہ وہ آئسہ ہو یا غیر آئسہ (بانجھ)
اے مؤمنین و مؤمنات ! متعہ مولا علی اور آئمہ معصومین کا بے حد پسندیدہ اور مرغوب ترین طریقہ ہے اور اسکی پیروی کرنے والا ہر مرد وعورت مولى علی اور آئمہ معصومین ومطہرین و امام مہدی الغائب کی شفاعت کا بھر پور حقدار بن جائے گا , اور ان کی خوشنودی کی خاطر کوئی فرد ملت جعفریہ کا محروم نہ رہ جائے , چنانچہ تمام مجتہدین امامیہ نے متفقہ طور پر مثل سالہائے گزشتہ امسال بھی رات بھر اجتماعی متعہ دوریہ کا شغل بپا کرنے کا طے کیا ہے کہ عید غدیر (۱۸ ذی الحجہ ) کو تمام مؤمنین ومؤمنات اپنے اپنے علاقے کے امام بارگاہ میں تشریف لائیں ارو برائے مہربانی اس کار خیر کے وسیع پیمانے نفاذ کے لیے اس دعوت کو زیادہ سے زیادہ مشتہر کریں ۔ تاکہ تمام مؤمنین ومؤمنات اپنے حلقہ ء احباب , اور عزیز واقارب کو بھی اس کار خیر سے فیضیاب کراکے شرف امام اور زیادہ ثواب حاصل کرسکیں ۔
فضائل :۔
حضرت جعفر صادق اور حضرت امام محمد باقر بن زین العابدین کے واضح احکامات اور فرمودات ہیں کہ " جس عورت نے ایک بار متعہ کیا وہ فضیلت میں اس متعہ کے عوض امام حسین تک پہنچ جائے گی اور دوبارہ متعہ کرنے سے اسکا مرتبہ امام حسن تک , تین دفعہ متعہ کرنے سے وہ امام علی تک اور چار مرتبہ متعہ سے رسول کے مرتبہ تک وہ متعہ یافتہ عورت پہنچ جائے گی ۔....... فرمایا صادق نے کہ" مستحب ہے مرد کے لیے کہ وہ تزویج متعہ کرے اور نہیں درست مرد کے لیے تم سے کہ وہ دنیا سے نکلے بغیر متعہ کئے ہرچند کہ یک بارگی ہی کیوں نہ ہو "(اصلاح الرسوم ص ۱۶۳) * تحفۃ العوام میں حدیث ہے کہ عذاب نہ کیا جائے گا اس مرد وعورت پر جو متعہ کرے اور افضل بات ہے کہ عفیفہ عورت متعہ کرے ۔* تاریخی حقائق کی رو سے حضرت عبد اللہ بن حسن اور اس کے بعد مصعب بن زبیر سے طلاق ملنے کے بعد سکینہ بنت الحسین نے کئی نکاح دائمی ومنقطع (متعہ) کیے (تاریخ تواریخ والآغانی جلد ۱۴) * مولا علی مشکل کشا نے فرمایا کہ تحقیق تجھے کیا معلوم کہ میں نے رات تیری فلاں بہن کے ساتھ متعہ کیا, پس عمر کو اس واقعہ سے جو قلق اور خفگی حاصل ہوئی اس, عمر نے اسے مخفی رکھا اور جب اسے اقتدار حاصل ہوا تو اس نے متعہ کو حرام قرار دے کر اپنی بہن کا بدلہ لے لیا (شواہد الصادقین , مصنف حکیم سید احمد الموسوی ص ۹۲ بحوالہ نور نعمانیہ ۔ نور طہارت وصلواۃ ص ۲۳) * اور فرمایا صادق نے کہ نہیں ہے کوئی مرد جو متعہ کرے پھر غسل کرے , مگر یہ خدا خلق کرے گا ہر قطرہء غسل سے ستر لاکھ ملائکہ کو جو متعہ کرنے والے کے لیے تاقیامت استغفار کریں گے اور لعنت بھیجا کریں گے تا قیامت ان لوگوں پر جو اس متعہ سے اجتناب کرتے ہیں اور اس سے دور رہتے ہیں (اصلاح الرسوم ص ۱۶۳)
خاص سہولتیں :۔
تحفۃ العوام مقبول ص ۲۲۶ پر حدیث ہے کہ زانیہ و فاحشہ سے خصوصا بازاری عورتوں سے متعہ کرکے توبہ لیں تو متعہ جائز ہو جائے گا ۔ * بیوی کی بھتیجی اور پھوپھی سے متعہ بیوی کی اجازت سے کرلے تو بڑا ثواب ہے ۔ * متعہ کی مدت ایک گھنٹہ سے لیکر ایکدن , ایک ہفتہ , ایک ماہ, ایک سال , یا ایک صدی بھی ہوسکتی ہے اور متعہ کا معاوضہ ایک چٹکی بھر آٹا اور ایک جوں سے بھی ادا ہو جاتا ہے ۔
شب بیداری میں شمولیت کے لیے لازمی ہے کہ غسل پاکیزہ اور معطر ہوکر آئیں , ساتھ اپنے سرخ یا سیاہ رنگ کا ایک ریشمی کپڑے کا ٹکڑا لائیں تاکہ "لفِ حریر" کی خلوت میں استعمال میں آئے , وہ مؤمنان جو باکرہ و عفیفہ ہیں ضرور شرکت کریں , اس سال فارسی النسل سید زادوں کی شرکت متوقع ہے ۔ انکے اکرام کی ذمہ داری ان مؤمنات کو ادا کرنے کا شرف بخشے جانے کا قوی امکان ہے , دیگر تمام مؤمنات کو بھی شمولیت کی اجازت ہے ۔ متعہ دوریہ میں شرکت "اول آئیں , اول فیض پائیں " کے رائج قدیم طریقہ کے تحت ہوگی ۔ سمجھ لیں کہ بہت ثواب ہوگا , بقول مولى على
متعہ کی دعاء
صیغہ (مومنہ کہے) متعت نفسی فی المدۃ المعلومۃ یامؤمن(پھر شیعہ مؤمن کہے) قبلت نفسک إلى المتعۃ فی المدۃ المعلومۃ یا مؤمنۃ (باب المتعہ, جامع کافی) اسکے بعد زیر , زبر , پیش بلکہ الٹی پیش ہو جائیں تاکہ خوب ثواب پائیں – منجانب (المظاہر) خصوصی کمیٹی برائے اجتماعی متعہ دوریہ بروز عید غدیر
عطیہ اشتہار :۔ تحریک احیاء فقہ جعفریہ ........ کراچی