خواجہ خرم
رکن
- شمولیت
- دسمبر 02، 2012
- پیغامات
- 477
- ری ایکشن اسکور
- 46
- پوائنٹ
- 86
(40) باب مَنْ مَاتَ لاَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ الْجَنَّةَ وَمَنْ مَاتَ مُشْرِكًا دَخَلَ النَّارَ
باب:40-جو شخص اس حالت میں مرا کہ اس نے اللہ کے ساتھ کسی چیز کو شریک نہیں ٹھہرایا، وہ جنت میں داخل ہوگا اور اگر شرک کی حالت میں مرگیا تو آگ میں داخل ہوگا۔
حدیث نمبر:268(92):
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ نُمَيْرٍ، حَدَّثَنَا أَبِي وَوَكِيعٌ، عَنِ الأَعْمَشِ، عَنْ شَقِيقٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ وَكِيعٌ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم وَقَالَ ابْنُ نُمَيْرٍ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَقُولُ " مَنْ مَاتَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ النَّارَ " . وَقُلْتُ أَنَا وَمَنْ مَاتَ لاَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ الْجَنَّةَ .
عبداللہ بن نمیر اور وکیع نے اعمش سے، انہوں نے شقیق سے اور انہوں نے سیدنا عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ سے روایت کی(وکیع نے کہا :عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ نے کہا: رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: اور عبداللہ بن نمیر نے کہا: عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ نے کہا میں نے رسول اللہ ﷺسے سنا) آپ فرما رہے تھے:" جوشخص اس حالت میں مرجائے کہ اس نے اللہ کے ساتھ شرک کیا ہو تو وہ آگ میں داخل ہوگا۔اور میں (عبد اللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ نے کہا) کہتا ہوں کہ جوشخص اس حالت میں مرجائے کہ اس نے اللہ کےساتھ شرک نہ کیا ہو وہ جنت میں داخل ہوگا۔
حدیث نمبر:269(93):
وَحَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، وَأَبُو كُرَيْبٍ قَالاَ حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنِ الأَعْمَشِ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ أَتَى النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم رَجُلٌ فَقَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ مَا الْمُوجِبَتَانِ فَقَالَ " مَنْ مَاتَ لاَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ الْجَنَّةَ وَمَنْ مَاتَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ النَّارَ " .
ابو سفیان نے سیدنا جابر رضی اللہ عنہ سے روایت کی کہ ایک شخص رسول اللہ ﷺکی خدمت میں حاضر ہوا اورعرض کیا یا رسول اللہ ! وہ دو باتیں کون سی ہیں جو واجب کرتی ہیں (جنت اور جہنم کو)؟آپ ﷺنے فرمایا:" جوشخص اس حالت میں مرجائے کہ اس نے اللہ کےساتھ شرک نہ کیا ہو وہ جنت میں جائے گا۔اور جوشخص اس حالت میں مرجائے کہ اس نے اللہ کے ساتھ شرک کیا ہو تو جہنم میں داخل ہوگا ۔"یعنی توحید جنت کو واجب کر دیتی ہے اور شرک دوزخ کو۔
حدیث نمبر:270(۔۔):
وَحَدَّثَنِي أَبُو أَيُّوبَ الْغَيْلاَنِيُّ، سُلَيْمَانُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ وَحَجَّاجُ بْنُ الشَّاعِرِ قَالاَ حَدَّثَنَا عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عَمْرٍو، حَدَّثَنَا قُرَّةُ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، حَدَّثَنَا جَابِرُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَقُولُ " مَنْ لَقِيَ اللَّهَ لاَ يُشْرِكُ بِهِ شَيْئًا دَخَلَ الْجَنَّةَ وَمَنْ لَقِيَهُ يُشْرِكُ بِهِ دَخَلَ النَّارِ " . قَالَ أَبُو أَيُّوبَ قَالَ أَبُو الزُّبَيْرِ عَنْ جَابِرٍ .
ابو ایوب غیلانی سلیمان بن عبید اللہ اور حجاج بن شاعر نے کہا:ہمیں عبدالملک بن عمرو نے حدیث سنائی، انہوں نے کہا: ہمیں قُرّہ نے ابو زبیر کے واسطے سے سیدنا جابر رضی اللہ عنہ سے حدیث سنائی کہ میں نے رسو ل اللہ ﷺسے سنا آپ فرماتے تھے:" جو شخص اللہ سے (اس حال میں) ملے کہ اس نے اللہ کے ساتھ کسی کو شریک نہ کیا وہ جنت میں جائے گا۔اور جو (اس حال میں) ملے کہ اس نے اللہ کے ساتھ کسی کو شریک کیا ہو وہ جہنم میں جائے گا۔"
ابو ایوب کی حدیث کے الفاظ میں: ابو زبیر نے (حَدَّثَنَا جَابِرٌ " ہمیں جابر نے حدیث سنائی کے بجائے) عَنْ جَابِرٍ "جابر سے روایت ہے" کے الفاظ سے حدیث بیان کی۔
باب:40-جو شخص اس حالت میں مرا کہ اس نے اللہ کے ساتھ کسی چیز کو شریک نہیں ٹھہرایا، وہ جنت میں داخل ہوگا اور اگر شرک کی حالت میں مرگیا تو آگ میں داخل ہوگا۔
حدیث نمبر:268(92):
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ نُمَيْرٍ، حَدَّثَنَا أَبِي وَوَكِيعٌ، عَنِ الأَعْمَشِ، عَنْ شَقِيقٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ وَكِيعٌ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم وَقَالَ ابْنُ نُمَيْرٍ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَقُولُ " مَنْ مَاتَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ النَّارَ " . وَقُلْتُ أَنَا وَمَنْ مَاتَ لاَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ الْجَنَّةَ .
عبداللہ بن نمیر اور وکیع نے اعمش سے، انہوں نے شقیق سے اور انہوں نے سیدنا عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ سے روایت کی(وکیع نے کہا :عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ نے کہا: رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: اور عبداللہ بن نمیر نے کہا: عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ نے کہا میں نے رسول اللہ ﷺسے سنا) آپ فرما رہے تھے:" جوشخص اس حالت میں مرجائے کہ اس نے اللہ کے ساتھ شرک کیا ہو تو وہ آگ میں داخل ہوگا۔اور میں (عبد اللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ نے کہا) کہتا ہوں کہ جوشخص اس حالت میں مرجائے کہ اس نے اللہ کےساتھ شرک نہ کیا ہو وہ جنت میں داخل ہوگا۔
حدیث نمبر:269(93):
وَحَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، وَأَبُو كُرَيْبٍ قَالاَ حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ، عَنِ الأَعْمَشِ، عَنْ أَبِي سُفْيَانَ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ أَتَى النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم رَجُلٌ فَقَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ مَا الْمُوجِبَتَانِ فَقَالَ " مَنْ مَاتَ لاَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ الْجَنَّةَ وَمَنْ مَاتَ يُشْرِكُ بِاللَّهِ شَيْئًا دَخَلَ النَّارَ " .
ابو سفیان نے سیدنا جابر رضی اللہ عنہ سے روایت کی کہ ایک شخص رسول اللہ ﷺکی خدمت میں حاضر ہوا اورعرض کیا یا رسول اللہ ! وہ دو باتیں کون سی ہیں جو واجب کرتی ہیں (جنت اور جہنم کو)؟آپ ﷺنے فرمایا:" جوشخص اس حالت میں مرجائے کہ اس نے اللہ کےساتھ شرک نہ کیا ہو وہ جنت میں جائے گا۔اور جوشخص اس حالت میں مرجائے کہ اس نے اللہ کے ساتھ شرک کیا ہو تو جہنم میں داخل ہوگا ۔"یعنی توحید جنت کو واجب کر دیتی ہے اور شرک دوزخ کو۔
حدیث نمبر:270(۔۔):
وَحَدَّثَنِي أَبُو أَيُّوبَ الْغَيْلاَنِيُّ، سُلَيْمَانُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ وَحَجَّاجُ بْنُ الشَّاعِرِ قَالاَ حَدَّثَنَا عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عَمْرٍو، حَدَّثَنَا قُرَّةُ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، حَدَّثَنَا جَابِرُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَقُولُ " مَنْ لَقِيَ اللَّهَ لاَ يُشْرِكُ بِهِ شَيْئًا دَخَلَ الْجَنَّةَ وَمَنْ لَقِيَهُ يُشْرِكُ بِهِ دَخَلَ النَّارِ " . قَالَ أَبُو أَيُّوبَ قَالَ أَبُو الزُّبَيْرِ عَنْ جَابِرٍ .
ابو ایوب غیلانی سلیمان بن عبید اللہ اور حجاج بن شاعر نے کہا:ہمیں عبدالملک بن عمرو نے حدیث سنائی، انہوں نے کہا: ہمیں قُرّہ نے ابو زبیر کے واسطے سے سیدنا جابر رضی اللہ عنہ سے حدیث سنائی کہ میں نے رسو ل اللہ ﷺسے سنا آپ فرماتے تھے:" جو شخص اللہ سے (اس حال میں) ملے کہ اس نے اللہ کے ساتھ کسی کو شریک نہ کیا وہ جنت میں جائے گا۔اور جو (اس حال میں) ملے کہ اس نے اللہ کے ساتھ کسی کو شریک کیا ہو وہ جہنم میں جائے گا۔"
ابو ایوب کی حدیث کے الفاظ میں: ابو زبیر نے (حَدَّثَنَا جَابِرٌ " ہمیں جابر نے حدیث سنائی کے بجائے) عَنْ جَابِرٍ "جابر سے روایت ہے" کے الفاظ سے حدیث بیان کی۔