• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

علمائے دیوبند کی صحابہ کرام رضی اللہ عنھم اجمعین کے بارے میں زبان درازیاں

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
السلام علیکم
مسٹر گڈ مسلم اینڈ بن فیض صاھب

معزرت کے ساتھ عرض کرتا ہوں کہ آپ نے جو عبارات پیش کی ہیں ،میں انہیں بے دلیل ہی رد کرچکا ہوں ، اب مجھ سے دلیل کی بات کرنا فضول ہے ، ہاں یہ آپ کا حق ہے کہ آپ نے جن عبارات کو پیش کیا ہے اسے سچا ثابت کرنے کی کوشش کرتے رہیں ۔ میں بلکل بھی برا نہیں مانوں گا ۔ باقی رہا مسٹر گڈ مسلم کا یہ فرمان مبارک ۔۔۔
گستاخ صحابہ کافر ہے یا نہیں ؟ اگر ہے تو پھر اپنے ان اکابرین پھر کیا حکم لگاؤ گے۔؟ پلیز پہلے اس پوسٹ کا جواب دینا۔اگر یہ حوالہ جات غلط ہیں تو پھر ثابت کرو کہ حوالہ جات ٹھیک نہیں اگر حوالہ جات ٹھیک ہیں تو پھر جواب ضرور دینا۔امید ہے کہ آپ ضرور جواب دیں گے۔ان شاءاللہ
یہی سوال ہلکے انداز میں ، میں آپ ھضرات سے پہلے کرچکا ہوں
اوپر جو عبارات پیش کی ہیں میں نے ، یا تو انہیں جھوٹ قرار دیجئے یا ان کی تائید کیجئے یا پھر اپنے نام نہاد اکابرین جنہوں نے یہ باتیں کتابوں میں لکھی ہیں ان سے بھی لاتعلقی کا اعلان کیجئے ۔
اگر مناسب سمجھیں تو آپ ہی ہمت کیجءے اور فتوی پیش کردیجءے گستاخان صحابہ کے بارے میں ۔"لیکن ایسا ہو گا نہیں"

ان عبارات کے بارے میں جو نیچے دوبارہ پیش کررہا ہوں، جنہیں پڑھ کر فرمان جاری کیا گیا ہے کہ
جب ایک بار کہا گیا کہ ہم علماء کے مقلد نہیں تو پھر ہمارے سامنے علماء کے اقوال پیش کرنے کی کیا ضرورت ہے۔؟؟؟
جناب گڈ مسلم صاھب شاید بھول گءے ہیں کہ آپ نے اپنی زندگی کا ہر ہر عمل کسی نا کسی امتی کی تقلید کر کے ہی سیکھا ہے ۔ اور یہاں بھی ہر دوسری تحریر کسی ناکسی عالم صاحب کی پیش کی جاتی ہے ، بلکہ ماشاء اللہ علماء اہلحدیث کی وافر مقدار میں کتب کا زخیرہ بھی موجود ہے ۔ یہ سب کتابیں بھی ایسے ہی سنبھال رکھی ہیں ؟ کیا ان میں لکھی علماء کی باتوں کی آپ تقلید نہیں کرتے ؟ بحرحال یہ موضوع نہیں ہے ۔ کیوں ٹھیک کہا ناں ؟

اور جناب بن فیض صاحب آپ نے ایک واقع بیان فرمایا حضرت عمر رضی اللہ عنہ سے متعلق

اور یاد رکھیں۔حضرت عمر رضی اللہ تعالٰی عنہ نے جب حضرت عبیدہ ابن اجراح رضی اللہ تعالٰی عنہ کو واپس بلوانا چاہا تو حضرت عبیدہ ابن جراح رضی اللہ تعالٰی عنہ نے انکار کردیا اس بنا پر کے ۔۔۔انھوں نے اللہ کے رسول صلیٰ اللہ علیہ وسلم سے سنا تھا کہ ۔۔۔جب کسی علاقے میں طاعون پھیل جائے تو باہر کا آدمی اُس علاقےمیں جائے نہ اور اُس کے اندر موجود والا باہر آئے نہ ۔۔تو حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے اس بات کی تصدیق صحابہ کرام رضوان اللہ اجمعین سے فرمائے۔ثابت ہونے پر رجوع کرلیا ضد نہیں کی۔بھائی یہ واقعہ ہمارےلیے بہت بڑا سبق ہے
جناب عرض یہ ہے کہ آپ نے جو واقعہ پیش کیا ہے اس میں آپ نے حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو حجت مانا ہے ؟ یا ابو عبیدہ رضی اللہ عنہ کو ؟یا پھر عبدالرحمان بن عوف رضی اللہ عنہ کو؟ اور یہ بھی بتادیجءے وضاحت کے ساتھ کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ وہاء سے متاثرہ علاقہ کی طرف جارہے تھے یا پھر وہاں موجود تھے اور وباء سے متاثرہ علاقے سے نکلنا چاہتے تھے ؟ جبکہ آپ نے جسطرح واقع لکھا ہے اس سے لگتا ہے کہ ابو عبیدہ بن جراح رضی اللہ عنہ وباء والے علاقے مین تھے اور عمر رضی اللہ عنہ مدینہ میں تھے ۔؟؟ وضاحت فرمادیجءے گا جناب بن فیض صاحب کیونکہ آخر کار یہ نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم کے صحابہ کا معاملہ ہے ، اسمیں کوءی خود ساختہ بات نہیں آنی چاہءے۔

یا پھر حضرت عمر رضی اللہ عنہ کو رجوع کروانے کی بات آپ نے کسی خاص مقصد سے لکھی ہے ؟

چلیں میں آپ کو مزید کچھ دکھاتا ہوں اہلحدیث علماء کے خیالات جو انہوں نے خصوصا٘ صحابہ کے بارے میں ارشاد فرماءے تھے ۔
لیکن پہلے یہ اقتباس دیکھ لیں۔


صحابی کا قول حجت نہی
غیر مقلدین کے مزہب و عقیدہ میں صحابی کا قول دین وشریعت میں حجت نہی ہے

فتاوی نذیریہ میں لکھا ہے
“دوم آنکہ اگر تسلیم کردہ شود کہ سند ایں فتوی صحیح ست تاہم ازواحتجاج صحیح نیست زیرا کہ قول صحابی حجت نیست“
-ص340
یعنی دوسری بات یہ ہے کہ اگر حضرت عبداللہ بن عباس اور حضرت عبداللہ بن زبیر کا یہ فتوہ صحیح بھی ہے تب بھی اس سے دلیل پکڑ نا درست نہی ہے ،اس لیۓ کہ قول صحابی حجت نہیں ہے ۔

اور نواب صدیق حسن خان نے عرف الجادی میں لکھا ہے ۔

“حدیث جابر دریں باب قول جابر ست وقول صحابی حجت نیست“
یعنی حضرت جابر کی یہ بات (لا صلوۃ لمن یقراء ) والی حدیث تنہا نماو پڑھنے والے کے لیۓ ہے حضرت جابر کا قول ہے اور قول صحابی حجت نہی ہو تا ۔
ص38

فتا وی نذیریہ میں حضرت علی رضی اللہ عنہ کے بارے میں لکھتے ہیں-

“مگر خوب یاد رکھنا چاہیۓکہ حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کے اس قول سے صحت جمعہ کے لیۓ مصر کاشرط ہونا ہر گز ثابت نہی ہوسکتا۔
(فتاوی نذیریہ ص594 ج 1)

صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کا فہم بھی حجت نہی ہے
فتاوی نذیریہ میں لکھا ہوا ہے :

رابعا یہ کہ( ولوفرضنا ) تو یہ عائشہ اپنے فہم سے فرماتی ہیں ،یعنی حضرت عائشہ کا یہ کہنا کہ اگر آنحضور صلی اللہ علیہ وسلم ہوتے توآپ عورتوں کو مسجد جانے سے منع کردیتے ، فہم صحابہ حجت نہیں-
(ص622ج1)
اب آپ یہ دیکھءے

حضرت عمر رضی اللہ عنہ (معاذللہ) موٹے موٹے مسائل میں غلطی کرتے تھے اور ان کا شرعی حکم انھیں معلوم نہی تھا

چنانچہ طریق محمدی مین محمد جو نا گڈھی لکھتے ہیں :

“بہت سےصاف صاف موٹے موٹے مسائل ایسے ہیں کہ حضرت فاروق اعظم نے ان میں غلطی کی اور ہمارا اور آپ کا اتفاق ہے کہ فی الواقع ان مسائل کے دلائل سے حضرت فاروق اعظم بے خبر تھے“
(طریق محمدی ،ص14)

پھر دس مسءلوں میں حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی بے خبری ثابت کر نے بعد محمد جونا گڈھی کا ارشاد ہوتا ہے :

“یہ دس مسلے ہوۓ ابھی تلاش سے ایسے اور مسائل بھی مل سکتے ہیں ۔۔۔۔ان موٹے موٹے مسائل میں جو روز مرہ کے ہیں دلائل شرعیہ آپ سے مخفی رہے “
طریق محمدی، ص42


اب آپ سے درخواست کرتا ہوں کہ خود ہی فیصلہ کیجءے کہ ایسے علماء اہلحدیثوں کے بارے میں آپ کا دل کیا کہتا ہے ؟ جو حضرت عمر رضی اللہ عنہ جیسے جلیل القدر صحابی اور خلیفہ راشد کے بارے میں یہ کہنے سے بھی نا چوکے کہ وہ بڑے بڑے مسایل میں بھی غلطی کرتے تھے ؟؟ معاذاللہ۔۔


اللہ تعالی مجھے اور آپ کو حق بات کہنے اور سمجھنے والا بناءے رکھے ۔
آمین

شکریہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
سہج بھاءی ویسے آپ کا یہ اعتراض تو تب بنتا جب آپ کے نزدیک صحابی رضی اللہ عنہ کا قول حجت ہوتا ، ذرا دارلعلوم دیوبند کا یہ فتوی ملاحظہ فرماءیں۔
http://darulifta-deoband.org/showuserview.do?function=answerView&all=ur&id=33332&limit=1&idxpg=0&qry=<c>PAD</c><s>PAC</s><l>ur</l>
اس فتوی میں کہا گیا ہے کہ صحابی کا ذاتی اجتہاد حجت نہیں تو آخر آپ یہ اعتراض کیسے کر رہے ہیں ؟
ہاں آپ کے نزدیک ان کا ذاتی اجتہاد تو حجت نہیں البتہ آج کے علماء سوء کا ذاتی قول آپ کے ہاں حجت ہوتا ہے ، انا للہ وانا علیہ راجعون
لنک درست نہیں ہے شاید

اسے درست کر سکیں تو کردیجءے
 

makki pakistani

سینئر رکن
شمولیت
مئی 25، 2011
پیغامات
1,323
ری ایکشن اسکور
3,040
پوائنٹ
282
اگر تم نہیں جانتے تو علم والوں سے پوچھ لو.

اگر تم نہیں جانتے تو علم والوں سے پوچھ لو.

اگر تم نہیں جانتے تو علم والوں سے پوچھ لو.

LET ME ALLOW TO SAY THAT SAHJ BROTHER ,YOU ARE ARGUING WITH IRRELAVENT EXAMPLES.
 

گڈمسلم

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 10، 2011
پیغامات
1,407
ری ایکشن اسکور
4,912
پوائنٹ
292
و علیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
سہج بھائی جان پہلے بھی آپ سے بات ہوچکی ہے ۔اور ہم دیکھ چکے ہیں کہ جہاں آپ بات نہ کرسکتے ہوں تو پھر وہاں آپ اس انداز سے ہی بات کرتے ہیں ۔جیسے ابھی کررہے ہیں ۔اور پھر انتظامیہ پریشان ہوکر آخر یہ فیصلہ کرنے پر مجبور ہوجاتی ہے کہ وہ تھریڈ کو مقفل کردے۔ ہم بھائی جان بھائی جان کہہ کر بلارہے ہیں اور آپ ہو کہ مسٹر مسٹر،جناب جناب کی رٹ لگائی ہوئی ہے۔بھائی جان ہم مسائل دینیہ میں بات کررہے ہیں میدان جنگ میں ایک دوسرے کو للکار نہیں رہے۔بھائی دین کے مسائل میں بات کرتے ہوئے تحمل مزاجی شرط ہے۔اور سوری بھائی آپ میں تحمل نہیں ہے۔ایک دوسرے کو مسائل بتا رہے ہیں ہم بھی غلط ہوسکتے ہیں اور آپ بھی ۔اگر اس طریقے سے بات کریں گے تو کیا ایک دوسرے کو مسائل بتا پائیں گے۔؟؟۔سوچو بھائی۔۔۔۔!!!!!!!
اب آپ کی پیش کردہ باتیں نمبروائز بیان کرتا ہوں۔
1۔آپ نے کہا کہ میں آپ کی پیش کردہ عبارات کو بے دلیل ہی رد کرچکا ہوں ۔سہج بھائی جان کسی سے جان کیسے چھڑائے جائے یہ تو آپ ہی سے سیکھنا چاہیے۔آپ نے پوسٹ نمبر بارہ میں کہا کہ میں ان عبارات کو درست نہیں مانتا۔بھائی آپ درست مانیں یا نہ مانیں ۔آپ رد کریں یا نہ کریں لیکن آپ کے علماء تو بیان بھی کرچکے ہیں اور کہہ بھی چکے ہیں اور اپنی کتابوں میں پیش بھی کرچکے ہیں ۔اب آپ جیسے حنفی بھائی پھر بھی نہ مانیں تو پھر ہمارے پاس کوئی علاج نہیں ۔حوالہ جات کے ساتھ بات کو بیان کیا گیا ہے اور پھر بھی آپ بے دھڑک ہوکر کہہ رہے ہیں کہ میں ان کو نہیں مانتا ۔حق تو یہ تھا کہ آپ ان کتابوں سے ہی پیش کرتے کہ بھائی جان جو آپ نے پیش کیا ہے وہ درست نہیں ہے ۔درست بات یہ ہے۔تب ہوتی مزے کی بات۔
2۔ میں نے آپ سے سوال کیا آپ کا حق تھا کہ آپ اس کا جواب دیتے لیکن آپ نے وہی پرانا طریقہ اختیار کیا کہ میرے ہی سوال کو دوبارہ مجھ سے کردیا۔اس کی مثال تو ایسے ہے کہ ایک کافر آپ کے پاس آتا ہے اور کہتا ہے کہ اگر میں کلمہ پڑھوں تو کیا مسلمان ہوجاؤں گا۔تو آپ اس سے یہ سوال کریں گے کہ اگر تم کلمہ نہ پڑھو تو کیا کافر ہو جاؤں گے۔بھائی جان جو وہ سوال کررہا ہے آپ اس کا جواب دیں ۔جو میں سوال کررہا ہوں آپ اس کا جواب دیں اور پھر آپ کو بھی حق ہے کہ آپ مجھ سے بھی سوال کریں۔لیکن کیے گئے سوال کا جواب دینا تو گوارہ کریں نا۔پیارے بھائی
3۔آپ نے سوال کیا آپ کے سوال کا جواب میرے سوال کے جواب کے بعد دیا جائے گا۔
4۔آپ کی یہ باتیں کتنی مضحکہ خیز ہیں قسم سے بہت ہنسا ہوں بھائی جان ۔
جناب گڈ مسلم صاھب شاید بھول گءے ہیں کہ آپ نے اپنی زندگی کا ہر ہر عمل کسی نا کسی امتی کی تقلید کر کے ہی سیکھا ہے ۔ اور یہاں بھی ہر دوسری تحریر کسی ناکسی عالم صاحب کی پیش کی جاتی ہے ، بلکہ ماشاء اللہ علماء اہلحدیث کی وافر مقدار میں کتب کا زخیرہ بھی موجود ہے ۔ یہ سب کتابیں بھی ایسے ہی سنبھال رکھی ہیں ؟ کیا ان میں لکھی علماء کی باتوں کی آپ تقلید نہیں کرتے ؟ بحرحال یہ موضوع نہیں ہے ۔ کیوں ٹھیک کہا ناں ؟
بس اتنا کہتا ہوں اور اس کا جواب بھی شایدیہ ہو ۔يهدي من يشاء الي صراط مستقيم
نوٹ
باقی فیض بھائی جان سے متعلق جو آپ نے باتیں کی ہیں وہ بھائی جان خود ہی جواب دیں گے۔بھائی سہج اگر بات سنجیدہ انداز میں کروگے تو ان شاءاللہ بات ہوتی رہے گی ورنہ سوری بھائی اس طرح کے ماحول میں آپ سے بات کرنا بہت مشکل ہے۔اللہ آپ کو خوش رکھے۔آمین
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
بن فیض صاحب اگر میں کچھ نمونے پیش کردوں غیر مقلدین یعنی اہل ھدیث اکابرین کی طرف سے کی گءی گستاخیوں کے ، جو انہوں نے صحابہ رضوان اللہ علیہم اجمعین کی شان میں کی ہیں تو کیسا لگے گا ؟
ویسے آپ نے جو عبارات پیش کی ہیں میں انہیں درست نہیں مانتا ۔
شکریہ
السلام علیکم سہج بھائی جان،

آپ نے ٹھیک فرمایا کی علماءاہلے حدیث سے بھی غلطی ہوئی ہے، خیر کوئی بات نہیں آپکا یہ جواب پڑھ کر یہی محسوس ہو رہا ہے کی ہاں "محمد زاہد بن فیز" کی شروع کردہ پوسٹ سے آپ بھی صحمت ہے، آپ کے جواب میں آپ نے تسلیم کر لیا کہ دیوبندی علماء سے غلطی ہوئی ہے اور اب میں اہلے حدیث کی بھی گستاخی ظاہر کرونگا، کیا میں ٹھیک سمجھا سہج بھائی جان؟؟

آپ ان عبارتوں کو درست کیوں نہیں مانتے؟؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
السلام علیکم
میں ابھی کچھ مصروف ہوں یہاں جوابات تحریر کروں گا ان شاءاللہ
انتظامیہ سے میری گزارش ہے کہ اس تھریڈ کو مقفل نہ کرے اور اراکین بھی لب و لہجہ کا غلط استعمال کر کے انتظامیہ کو یہ قدم اٹھانے پر مجبور نہ کریں۔لب و لہجے کا درست استعمال کریں اور احسن انداز میں اپنا موقف بیان کریں۔گالی گلوچ،شخصی حملے تو ویسے بھی شرفاء کو زیبا نہیں۔
 

محمد زاہد بن فیض

سینئر رکن
شمولیت
جون 01، 2011
پیغامات
1,957
ری ایکشن اسکور
5,787
پوائنٹ
354
السلام علیکم
مسٹر گڈ مسلم اینڈ بن فیض صاھب

معزرت کے ساتھ عرض کرتا ہوں کہ آپ نے جو عبارات پیش کی ہیں ،میں انہیں بے دلیل ہی رد کرچکا ہوں ، اب مجھ سے دلیل کی بات کرنا فضول ہے ، ہاں یہ آپ کا حق ہے کہ آپ نے جن عبارات کو پیش کیا ہے اسے سچا ثابت کرنے کی کوشش کرتے رہیں ۔ میں بلکل بھی برا نہیں مانوں گا ۔شکریہ
میرے پیارے اور قابل احترام بھائی سہج صاحب آپ کے ان باتوں سے آپ کا عقیدہ واضع ہوگیا۔اب ہم آپ کو جتنے بھی دلائل دیں اُن کا کوئی فائدہ نہیں ہوگا ۔کیونکہ آپ نے ۔۔۔۔میں نہ مانوں۔۔۔۔کی رٹ لگا رکھی ہے۔بھائی ۔۔۔میں نہ مانوں۔۔۔کا علاج کسی کے پاس نہیں ہے یہ ایسی بیماری ہے جس کا علاج صرف اللہ کے پاس ہے۔اور قیامت والے دن اس بیماری کا علاج ہو جائے گا۔ان شا ء اللہ
آپ کی ان باتوں سے اب مزید بحث کی گنجائش نہیں رہی۔
اللہ ہم سب کو آپ کو بھی اور ہم کو بھی حق بات قبول کرنے کی توفیق عطا فرمائے۔آمین
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
دارالعلوم دیوبند کی ساءیٹ اس وقت دستیاب نہ ہونے کی وجہ سے فتوی کا لنک کام نہیں کر رہا ، لیں اس فتوی کا امیج حاضر خدمت ہے ۔

السلام علیکم محمد فہد صاحب

فتوٰی تو آپ نے پیش کردیا بھائی صاحب اور ناجانے کہاں لکھا دیکھا ہے آپ نے کہ
اس فتوی میں کہا گیا ہے کہ صحابی کا ذاتی اجتہاد حجت نہیں
سمجھ سے بالاتر بات ہے کہ جو بات کسی نے لکھی ہی نہیں اسے آپ اپنے پاس سے بیان کر رہے ہیں ۔ بحرحال آپ جانیں اور آپ کی بات ۔ میں آپکی اس کذب بیانی کے بعد آپ کے لئے دعا گو ہوں کہ اللہ تعالٰی آپ کی آنکھوں سے وہ پٹی اتار دے جو آپ کو حق دیکھنے سے روکتی ہے ۔ آمین

اور اگر آپ کو اس فتوے سے اختلاف ہے تو پھر اپنا موقف بیان کردیجئے کہ کیا آپ اہلحدیث حضرات خون سے تتر بتر ھونے کے بعد بھی صحابی رسول کے عمل کے مطابق نماز ادا کر لیتے ہیں ؟ کیا کسی اہل حدیث کو تیر لگا اور اس نے تیر کے لگے لگے ہی نماز کے رکوع و سجود پورے کئے ؟ اب دیکھتے ہیں کہ آپ کیا فرماتے ہیں اپنے طرزعمل کے بارے میں ۔

شکریہ
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top