ساجد
رکن ادارہ محدث
- شمولیت
- مارچ 02، 2011
- پیغامات
- 6,602
- ری ایکشن اسکور
- 9,379
- پوائنٹ
- 635
معنی قراء ات
امام قیسی (م۴۳۷ھ ) لکھتے ہیں:
’’والتذّکر أولٰی بنا من الذّکرلہ بعد النسیان‘‘
’’تذکرہمارے لئے زیادہ مناسب ہے نسیان کے بعد اس کویادکرنے سے ‘‘۔
آگے لکھتے ہیں :
’’فالتشدید للتدبر والتخفیف للذکر بعد النسیان۔‘‘ (الکشف: ۲؍۴۷)
’’تشدیدتدبر کے معنی کے لئے ،اورتخفیف بھول کے بعدیادکرنے کے معنی کے لئے ہے۔‘‘
اسی طرح تفسیرزاد المسیر میں ہے:
’’والتّذکّـر:الا تّعاظ والتّد بّر۔‘‘ (زاد المسیر:۳؍۲۶)
تفسیر روح المعانی میں ہے :
’’وقرأحمزۃ والکسائی ھنا وفی الفرقان لیذکروا من الذکر الذی بمعنی التذکر ضد النسیان والغفلۃ،والتذکّر علی القراء ۃ الأولیٰ بمعنی الا تّعاظ‘‘(روح المعانی : ۱۵؍۸۲)
’’امام حمزۃاورکسائی نے اس کلمہ کو یہاں اورسورہ فرقان میں مادہ ذکر سے پڑھاہے،جوکہ تذکرکے معنی میں ہے اور نسیان اورغفلت کی ضدہے۔ جبکہ تذکّر پہلی قراء ت کے مطابق نصیحت حاصل کرنے کے معنی میں ہے۔‘‘
امام قیسی (م۴۳۷ھ ) لکھتے ہیں:
’’والتذّکر أولٰی بنا من الذّکرلہ بعد النسیان‘‘
’’تذکرہمارے لئے زیادہ مناسب ہے نسیان کے بعد اس کویادکرنے سے ‘‘۔
آگے لکھتے ہیں :
’’فالتشدید للتدبر والتخفیف للذکر بعد النسیان۔‘‘ (الکشف: ۲؍۴۷)
’’تشدیدتدبر کے معنی کے لئے ،اورتخفیف بھول کے بعدیادکرنے کے معنی کے لئے ہے۔‘‘
اسی طرح تفسیرزاد المسیر میں ہے:
’’والتّذکّـر:الا تّعاظ والتّد بّر۔‘‘ (زاد المسیر:۳؍۲۶)
تفسیر روح المعانی میں ہے :
’’وقرأحمزۃ والکسائی ھنا وفی الفرقان لیذکروا من الذکر الذی بمعنی التذکر ضد النسیان والغفلۃ،والتذکّر علی القراء ۃ الأولیٰ بمعنی الا تّعاظ‘‘(روح المعانی : ۱۵؍۸۲)
’’امام حمزۃاورکسائی نے اس کلمہ کو یہاں اورسورہ فرقان میں مادہ ذکر سے پڑھاہے،جوکہ تذکرکے معنی میں ہے اور نسیان اورغفلت کی ضدہے۔ جبکہ تذکّر پہلی قراء ت کے مطابق نصیحت حاصل کرنے کے معنی میں ہے۔‘‘