• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

غیرمقلد کی نماز اور تقلید

رد کفر

مبتدی
شمولیت
اگست 17، 2015
پیغامات
101
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
22
نیت

ام المؤمنین عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نماز کو اللہ اکبر کہہ کر شروع کرتے تھے۔
صحیح مسلم،حدیث نمبر : 273
(
اس لئے ہم نماز کو اللہ اکبر کہہ کر شروع کرتے ہیں)
آپ لوگوں نے جو نیت بنا رکھی ہے کہ میں نماز پڑھتا ہوں واسطے اللہ کے،منہ قبلہ کی طرف چار رکعات بحیثیت امام یا مقتدی وغیرہ اس کی دلیل پیش کریں؟
آپ میرے چیلنج پر دلیل پیش کریی شکریہ اور میی نے تو کوی دلیل پیش ھی نہیی کی
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
آپ میرے چیلنج پر دلیل پیش کریی شکریہ اور میی نے تو کوی دلیل پیش ھی نہیی کی
میرے بھائی آپ اس بک کا مطالعہ کریں اگر اس میں کوئی بات آپ کو سمجھ نہیں آئے تو یہاں پر بیان کر دے -


نماز نبوی صلی اللہ علیہ وسلم -صحیح احادیث کی روشنی میں شروع سے لیکر آخر تک


 

رد کفر

مبتدی
شمولیت
اگست 17، 2015
پیغامات
101
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
22
ارے میرے دوست دلائل شرعیہ لکھا جائے، یا قرآن وحدیث لکھا جائے، دونوں میں کوئی فرق نہیں، اتنا بھی علم نہیں رکھتے؟

جناب اس بات پر ایک دلیل پیش کریی اگر نہیی کر سکتے تو فضول قیاس آرائیاں سے گریز کریی اور اگر شیعہ دلائل شرعیہ کی بات کرے تو کیا اس کا مطلب قرآن و حدیث ھو گا
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
دلائل شرعی: ایسے دلائل جس سے شرعی احکامات کو ثابت کیا جائے
اور شریعت کس کو کہتے ہیں؟ جو منزل من اللہ ہو، اور منز ل من اللہ قرآن وحدیث ہے۔ اس لیے دلائل شرعی لکھا جائے، یا قرآن وحدیث لکھا جائے، ایک ہی بات ہے۔
 
شمولیت
جولائی 27، 2015
پیغامات
137
ری ایکشن اسکور
62
پوائنٹ
56
چلو آپ کی سہولت کےلیے ایک تیسری بات بھی شامل کر رہا ہوں، اب تو ہمت کر لو میرے دوست

پہلی بات
آپ کے چیلنج سے واضح ہے کہ جو نماز ہم اہل الحدیث جیسے پڑھتے ہیں، وہ مکمل قرآن وحدیث سے ثابت نہیں، اس لیے تو آپ چیلنج کر رہے ہیں، کیا آپ اپنی اس بات سے متفق ہیں؟

دوسری بات
دوسری بات یہ کہ نماز کی ابتداء سے آغاز کرتے ہیں، جس طریقہ پر آپ نماز پڑھتے ہیں آپ اس طریقہ کو دلائل شرعیہ سے ثابت کریں ، اور جس طریقہ پر ہم نماز پڑھتے ہیں ہم اس طریقہ کو دلائل شرعیہ سے ثابت کریں گے۔

تیسری بات
آپ ہماری نماز سے متعلق سوالات کرتے جائیں، میں ان کے جوابات دیتا جاؤنگا۔ لیکن جوابات کےلیے ایک شرط ہے، وہ اچھی طرح ذہن نشین کرلینا، اور اس شرط کے مطابق جوابات دینے کا پابند ہونگا، شرط سے انحراف نہ میں کرونگا، اور نہ کرنے دونگا۔

شرط اچھی طرح ذہن میں رکھنا

ہم اہل الحدیث خلاف قرآن وحدیث عمل نہیں کرتے، ہم ہر کسی کی (چاہے جو بھی جیسی بھی شخصیت ہو) بات مانتے ہیں، عمل والی بات پر عمل کرتے ہیں، بس اس کی بات خلاف قرآن وحدیث نہ ہو، باقی جس کسی کی بات (چاہے وہ جو بھی ہو جیسی بھی شخصیت ہو) قرآن وحدیث کے خلاف ہو، ہم رد کردیتے ہیں۔ اس لیے ہمارے جس عمل پر سوال کرو گے، تو اس کا جواب آجائے گا، لیکن جب سوال پر اعتراض کرو گے، تو پھر پہلے اپنے کیے گئے اعتراض کو خلاف قرآن وحدیث ثابت کرو گے، اس کے بعد ہم اس کا جواب دیں گے۔کیونکہ ہم اچھی طرح جانتے ہیں، کہ آپ لوگ کس طرح کی حرکات کرنے بیٹھ جاتے ہیں۔ اس لیے اس شرط کو بار بار اچھی طرح پڑھ لینا۔
 

رد کفر

مبتدی
شمولیت
اگست 17، 2015
پیغامات
101
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
22
ا
میرے بھائی آپ اس بک کا مطالعہ کریں اگر اس میں کوئی بات آپ کو سمجھ نہیں آئے تو یہاں پر بیان کر دے -


نماز نبوی صلی اللہ علیہ وسلم -صحیح احادیث کی روشنی میں شروع سے لیکر آخر تک


اگر آپ کو اس کتاب کی سمجھ آتی ھے تو کچھ حصہ یہاں لکھ دیی شکریہ
 

رد کفر

مبتدی
شمولیت
اگست 17، 2015
پیغامات
101
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
22
دلائل شرعی: ایسے دلائل جس سے شرعی احکامات کو ثابت کیا جائے
اور شریعت کس کو کہتے ہیں؟ جو منزل من اللہ ہو، اور منز ل من اللہ قرآن وحدیث ہے۔ اس لیے دلائل شرعی لکھا جائے، یا قرآن وحدیث لکھا جائے، ایک ہی بات ہے۔
جناب ھوای فائر نہ کریی دلیل سے جواب دیی شکریہ
 

رد کفر

مبتدی
شمولیت
اگست 17، 2015
پیغامات
101
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
22
چلو آپ کی سہولت کےلیے ایک تیسری بات بھی شامل کر رہا ہوں، اب تو ہمت کر لو میرے دوست

پہلی بات
آپ کے چیلنج سے واضح ہے کہ جو نماز ہم اہل الحدیث جیسے پڑھتے ہیں، وہ مکمل قرآن وحدیث سے ثابت نہیں، اس لیے تو آپ چیلنج کر رہے ہیں، کیا آپ اپنی اس بات سے متفق ہیں؟

دوسری بات
دوسری بات یہ کہ نماز کی ابتداء سے آغاز کرتے ہیں، جس طریقہ پر آپ نماز پڑھتے ہیں آپ اس طریقہ کو دلائل شرعیہ سے ثابت کریں ، اور جس طریقہ پر ہم نماز پڑھتے ہیں ہم اس طریقہ کو دلائل شرعیہ سے ثابت کریں گے۔

تیسری بات
آپ ہماری نماز سے متعلق سوالات کرتے جائیں، میں ان کے جوابات دیتا جاؤنگا۔ لیکن جوابات کےلیے ایک شرط ہے، وہ اچھی طرح ذہن نشین کرلینا، اور اس شرط کے مطابق جوابات دینے کا پابند ہونگا، شرط سے انحراف نہ میں کرونگا، اور نہ کرنے دونگا۔

شرط اچھی طرح ذہن میں رکھنا

ہم اہل الحدیث خلاف قرآن وحدیث عمل نہیں کرتے، ہم ہر کسی کی (چاہے جو بھی جیسی بھی شخصیت ہو) بات مانتے ہیں، عمل والی بات پر عمل کرتے ہیں، بس اس کی بات خلاف قرآن وحدیث نہ ہو، باقی جس کسی کی بات (چاہے وہ جو بھی ہو جیسی بھی شخصیت ہو) قرآن وحدیث کے خلاف ہو، ہم رد کردیتے ہیں۔ اس لیے ہمارے جس عمل پر سوال کرو گے، تو اس کا جواب آجائے گا، لیکن جب سوال پر اعتراض کرو گے، تو پھر پہلے اپنے کیے گئے اعتراض کو خلاف قرآن وحدیث ثابت کرو گے، اس کے بعد ہم اس کا جواب دیں گے۔کیونکہ ہم اچھی طرح جانتے ہیں، کہ آپ لوگ کس طرح کی حرکات کرنے بیٹھ جاتے ہیں۔ اس لیے اس شرط کو بار بار اچھی طرح پڑھ لینا۔
وقت برباد کرنے سے بہتر ھے آپ موضو پر دلیل پیش کریی
 
شمولیت
جنوری 27، 2015
پیغامات
382
ری ایکشن اسکور
137
پوائنٹ
94
ا۔اذان اور اقامت
سیدنا انس رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ سیدنا بلال رضی اللہ عنہ کو یہ حکم دیا گیا تھا کہ اذان (میں) جفت (کلمات) کہیں اور اقامت (میں) طاق، سوائے قد قامت الصّلوٰۃ کے۔
صحیح بخاری،حدیث نمبر : 371
2-نماز کی شروعات
ام المؤمنین عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نماز کو اللہ اکبر کہہ کر شروع کرتے تھے۔​
صحیح مسلم،حدیث نمبر : 273
3۔نماز میں سورۃ الفاتحہ پڑھنا
سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت کرتے ہیں کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جس نے نماز میں سورۃ الفاتحہ نہیں پڑھی تو اس کی نماز پوری نہیں ہوئی بلکہ اس کی نماز ناقص رہی۔ یہ جملہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے تین بار ارشاد فرمایا۔ لوگوں نے پوچھا کہ اے ابوہریرہ جب ہم امام کے پیچھے ہوں تو کیا کریں؟ سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے کہا کہ اس وقت تم لوگ آہستہ سورۃ الفاتحہ پڑھ لیا کرو۔
صحیح مسلم،حدیث نمبر : 281
4۔آمین کہنا
سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جب امام آمین کہے تو تم بھی آمین کہو، اس لیے کہ جس کی آمین فرشتوں کی آمین سے مل جائے گی تو اس کے گناہ جو پہلے ہو چکے معاف کر دیے جائیں گے۔​
صحیح بخاری،حدیث نمبر : 448
5-مسجد میں دو بار جماعت کا ہونا
ابو سعید خدری رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ایک شخص (مسجد) آیا رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم نماز پڑھ چکے تھے تو آپ نے فرمایا: ”تم میں سے کون اس کے ساتھ تجارت کرے گا؟ ایک شخص کھڑا ہو اور اس نے اس کے ساتھ نماز پڑھی۔
سنن الترمذي،حدیث نمبر: 220
6۔نماز جمعہ
سیدنا جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ سلیک غطفانی جمعہ کے دن آئے اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم منبر پر بیٹھے تھے۔ اور سلیک رضی اللہ عنہ بغیر نماز پڑھے بیٹھ گئے۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ تم نے دو رکعت پڑھی؟ انہوں نے کہا کہ نہیں، تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ اٹھو اور ان کو پڑھ لو۔
صحیح مسلم،حدیث نمبر : 420
سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جب تم جمعہ پڑھ چکو تو چار رکعت پڑھ لو۔ ایک دوسری روایت میں یہ ہے کہ اگر تمہیں کچھ جلدی ہو تو دو رکعت مسجد میں اور دو رکعت گھر میں لوٹ کر پڑھ لو۔
صحیح مسلم،حدیث نمبر : 423




 
Top