• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

غیر مقلدین علماء سے تقریبا چارسو سوالات

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
1,979
ری ایکشن اسکور
6,263
پوائنٹ
412
اس مضمون میں زیادہ تر مردود حوالوں سے اہل حدیث پر حجت قائم کرنے کی ناکام کوشش کی گئی ہے۔ متعصب اور جاہل سائل کو یہ ہی نہیں معلوم کہ مخالف پر صرف اس چیز سے حجت قائم کی جاسکتی ہے جسے وہ تسلیم کرتا ہوں۔ وحیدالزماں وغیرہ کے مسائل اور کتابوں سے اہل حدیث کا کوئی واسطہ اور تعلق نہیں اس لئے مستند اہل حدیث علماء کی کتب سے مسائل پیش کرو پھر جواب ملے گا۔

کیا خیال ہے اگر غلام احمد قادیانی کے مسائل دیوبندیوں کے خلاف پیش کرنے شروع کردئیے جائیں آخر کو وہ بھی مسائل میں ابوحنیفہ کا مقلد تھا اور آج کے قادیانی بھی فروعی مسائل میں ابوحنیفہ کی تقلید کے دعویدار ہیں اس لئے ایک بھائی کے مسائل دوسرے بھائی کے خلاف تو پیش کئے ہی جاسکتے ہیں؟
 
شمولیت
دسمبر 22، 2013
پیغامات
146
ری ایکشن اسکور
115
پوائنٹ
49
او بھائی! مسلک اہل حدیث بالکل واضح صاٖف مسلک ہے ہمارایہ اعلان ہے کتاب وسنت ہمارامعیارہے اس کے علاوہ کچھ بھی کہنے والا کوئی بھی کیوں نہ ہو کسے باشد اس کی بات کتاب وسنت سے متصادم ہے ہمارے لیے معیارحق نہیں،
 
شمولیت
دسمبر 22، 2013
پیغامات
146
ری ایکشن اسکور
115
پوائنٹ
49
اور اہل حدیث بھائیوں سے گزارش ہے کہ ائمہ کرام وسلف صالحین کانام لیتے ہوئے ادب واحترام کو ملحوظ نظر رکھیں کلمہ ترحم ودیگر جائز القابات لازما استعمال کریں جزاکم اللہ
 

رضا میاں

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
1,557
ری ایکشن اسکور
3,580
پوائنٹ
384
اس مضمون میں زیادہ تر مردود حوالوں سے اہل حدیث پر حجت قائم کرنے کی ناکام کوشش کی گئی ہے۔ متعصب اور جاہل سائل کو یہ ہی نہیں معلوم کہ مخالف پر صرف اس چیز سے حجت قائم کی جاسکتی ہے جسے وہ تسلیم کرتا ہوں۔ وحیدالزماں وغیرہ کے مسائل اور کتابوں سے اہل حدیث کا کوئی واسطہ اور تعلق نہیں اس لئے مستند اہل حدیث علماء کی کتب سے مسائل پیش کرو پھر جواب ملے گا۔

کیا خیال ہے اگر غلام احمد قادیانی کے مسائل دیوبندیوں کے خلاف پیش کرنے شروع کردئیے جائیں آخر کو وہ بھی مسائل میں ابوحنیفہ کا مقلد تھا اور آج کے قادیانی بھی فروعی مسائل میں ابوحنیفہ کی تقلید کے دعویدار ہیں اس لئے ایک بھائی کے مسائل دوسرے بھائی کے خلاف تو پیش کئے ہی جاسکتے ہیں؟
بھائی اس سائل کو نام بھی دے دیں۔ یہ سارے سوالات امین اکاڑوی کی کتب سے مرتب کئے گئے ہیں۔ اس کا ایک انگلش ترجمہ کر کے بھی بہت پھیلایا جا رہا ہے۔ اور اس پے مصنف کی جگہ امین اکاڑوی کا ہی نام لکھا ہے!
 
شمولیت
دسمبر 22، 2013
پیغامات
146
ری ایکشن اسکور
115
پوائنٹ
49
ایسے لوگوں کو اللہ سے ڈرنا چاہیے جوایسی بے تکی باتیں کرتےہیں جس کانہ دین سے تعلق ہے اورنہ ہی اخلاقیات سے تعلق ہے فضول قسم کی بے ہودہ باتیں کرتےہیں اللہ ایسوں کو ہدایت سے نوازے آمین
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
ہم الحمد للہ ہر جواب دینے کو تیار ہیں بس پہلے آپ یہی مسائل ابو حنیفہ سے ثابت کر دیں!
بھائی آپ کر لوگ بھی عجیب ہیں ۔ کیسے کیسے شرارتیں کرتے رہتے ہیں ۔ دو سال یا اس سے کم بچہ چل نہیں سکتا ہے تو آپ نے کیسے سوچ لیا کہ وہ آکر چھاتی سے دودھ پینا شروع کردیا ۔اور دوسری بات یہ کہ کیا پہلے سے اس کی ماں تیار پوزیشن میں تھی۔۔۔۔۔۔۔۔؟ کیا اس نے پہلے سے کھول کے رکھے تھے ؟
اور اگر آپ جتنا بڑا ہے تو ایسی شرارت کرنے کی ضرورت ہی کیا ہے آپ لوگوں کو ؟​
حنفیوں کی لغت کی کتاب "القاموس الوسیط المعجم الوسیط" صفحہ ۷۵۴ پر لکھا ہے کہ"قلدہ فی کذا" اس نے اس کی پیروی کی مگر بغیر سوچے سمجھے ۔
المنجد میں لکھا ہے کہ بے دلیل کسی کی پیروی کرنا ہے ۔​
حسن الغات ، جامع الغات 166، بغیر تحقیق کے کسی کی پیروی کرنا ۔ الغرض لغات کے ہر کتاب میں تقریباً تقلیدکے یہی مفہوم ہیں ۔
اور اصطلاحی معنی ۔ کسی کی بات ماننا اور قبول کرنا بلاحجت اوربغیر دلیل کے ۔
مقلد کو یہ حق حاصل نہیں کہ وہ کسی سے دلیل طلب کرے ۔ اور آپ مقلد ہے تو دلیل کیسے مانگ رہے ہیں ۔ پہلے تو بقول رضامیاں کے مذکورہ مسائل اپنے امام سے ثابت کریں ۔
ایک مثال حاضر خدمت ہے ۔​
ایک مقلد نے اہل حدیث کو کہا ہے کہ بھائی میں آپ کو ایک لاکھ روپے انعام دوں ٍگا اگر آپ نے بھینس کو حلال ثابت کیا تو ؟
اہل حدیث نے جواب دیا کہ میں آپ کو دو لاکھ روپے دوں گا اگر آپ نے بھینس کو حرام ثابت کیا تو ؟
اس طرح کے سوالات پہلے بھی کیے جاتے رہے ہیں اور ان پر ایک تو تبصرہ یہ ہے کہ ہم نے ایک محاورہ پڑھ رکھا ہے
نہ نو من تیل ہو گا نہ رادھا ناچے گی
کہ جب کوئی انسان کسی کے سامنے اپنی ایسی قابلیت دکھانا چاہتا ہے جو اس میں ہے نہیں تو وہ اس قابلیت کو دکھانے کے لئے ایسی شرط لگا دیتا ہے کہ جس کو پورا کرنے کا اگرچہ قابلیت کے ساتھ تو کوئی تعلق نہ ہو مگر لوگوں کو اسکی قابلیت کا بھانڈا پھوٹنے سے کم از کم روک دے اسی طرح یہاں بھی اتنے زیادہ سوالات کر دیے کہ اگر کوئی اتنا فارغ ہو گا بھی تو ایک ایک کے جواب دینے کی کوشش کرے گا تو لوگوں پر کتنا اثر پڑے گا جب اتنی کثیر تعداد سوالات کی ابھی پیچھے پڑی ہو​
مگر شاہد سوال کرنے والے نے شاہد یہ نہیں سوچا کہ آگے نو من تیل مہیا کرنے والے بھی تو بیٹھے ہو سکتے ہیں جو اسکو نچوا کر دم لیں​
باقی سوالوں کے تو بعد میں جواب دیں گے پہلے اسی پوسٹ سے ہی اسکا جواب تیار ہے​
ایک زرداری سب پہ بھاری
ہمارا ایک ہی جواب اس کے سارے سوالوں کو کھا جائے گا جیسے موسی علیہ السلام کا عصا جادوگروں کی شعبدہ بازیوں کو کھا گیا تھا​
سوال لکھنے والے نے ایک طرف تو اہل حدیثوں کو کہا ہے کہ آپ چونکہ ہر بات پر حدیث مانگتے ہیں تو مندرجہ ذیل سوالوں پر بھی احادیث بتا دیں لیکن دوسرا موقف جو اس نے ہی خود لکھا ہے کہ اہل حدیث کے بڑے علماء کا فتوی ہے کہ تقلید مطلق واجب ہے ذرا اسکو دیکھ لیں​
اب موصوف خود بتائیں کہ جب اس کے نزدیک اہل حدیث کے ہاں تقلید مطلق واجب ہے یعنی جب انکو کوئی دلیل حدیث سے نہ ملے تو وہ کسی بھی غیر معین عالم سے پوچھ کر عمل کر سکتا ہے تو پھر اس کا اہل حدیث سے ہر بات پر حدیث کا مطالبہ کرنا کس بنیاد پر ہے​
جیسی باتیں اسی لہجے میں جواب پر معذرت-​
باقی باتیں بعد میں ان شاء اللہ کہ کیا اہل حدیث سے آپ کا اختلاف یہ ہے کہ انکی ہر بات کے لئے حدیث موجود ہے یا یہ ہے کہ جب حدیث صحیح موجود ہو تو حدیث کو رائے پر مقدم کیا جائے گا یا نہیں​
اس مضمون میں زیادہ تر مردود حوالوں سے اہل حدیث پر حجت قائم کرنے کی ناکام کوشش کی گئی ہے۔ متعصب اور جاہل سائل کو یہ ہی نہیں معلوم کہ مخالف پر صرف اس چیز سے حجت قائم کی جاسکتی ہے جسے وہ تسلیم کرتا ہوں۔ وحیدالزماں وغیرہ کے مسائل اور کتابوں سے اہل حدیث کا کوئی واسطہ اور تعلق نہیں اس لئے مستند اہل حدیث علماء کی کتب سے مسائل پیش کرو پھر جواب ملے گا۔
کیا خیال ہے اگر غلام احمد قادیانی کے مسائل دیوبندیوں کے خلاف پیش کرنے شروع کردئیے جائیں آخر کو وہ بھی مسائل میں ابوحنیفہ کا مقلد تھا اور آج کے قادیانی بھی فروعی مسائل میں ابوحنیفہ کی تقلید کے دعویدار ہیں اس لئے ایک بھائی کے مسائل دوسرے بھائی کے خلاف تو پیش کئے ہی جاسکتے ہیں؟​
او بھائی! مسلک اہل حدیث بالکل واضح صاٖف مسلک ہے ہمارایہ اعلان ہے کتاب وسنت ہمارامعیارہے اس کے علاوہ کچھ بھی کہنے والا کوئی بھی کیوں نہ ہو کسے باشد اس کی بات کتاب وسنت سے متصادم ہے ہمارے لیے معیارحق نہیں،
بھائی اس سائل کو نام بھی دے دیں۔ یہ سارے سوالات امین اکاڑوی کی کتب سے مرتب کئے گئے ہیں۔ اس کا ایک انگلش ترجمہ کر کے بھی بہت پھیلایا جا رہا ہے۔ اور اس پے مصنف کی جگہ امین اکاڑوی کا ہی نام لکھا ہے!
ایسے لوگوں کو اللہ سے ڈرنا چاہیے جوایسی بے تکی باتیں کرتےہیں جس کانہ دین سے تعلق ہے اورنہ ہی اخلاقیات سے تعلق ہے فضول قسم کی بے ہودہ باتیں کرتےہیں اللہ ایسوں کو ہدایت سے نوازے آمین
الحمدللہ اب تک کسی نام نہاد فرقہ اہل حدیث کے نام لیوا کو کوئی توفیق نہیں ہوئی کہ وہ کمر کس کر مزکورہ سوالات میں سے کسی سوال کا جواب دے سکے بس بھانت بھانت کی بولیاں بول رہے ہیں عادت و طریقہ کے عین مطابق۔شاید یہ لوگ سمجھتے ہیں ادھر ادھر کی دوتین پوسٹیں مارلینے سے جواب ہوگئے ؟ اس خوش فہمی میں رہتے ہو تو مبارک ہو اسی میں رہو۔

یہاں میں صرف عبدہ صاحب کی اک بات کا جواب انہیں دوں گا۔انہوں نے لکھاتھا۔۔۔​
اب موصوف خود بتائیں کہ جب اس کے نزدیک اہل حدیث کے ہاں تقلید مطلق واجب ہے یعنی جب انکو کوئی دلیل حدیث سے نہ ملے تو وہ کسی بھی غیر معین عالم سے پوچھ کر عمل کر سکتا ہے تو پھر اس کا اہل حدیث سے ہر بات پر حدیث کا مطالبہ کرنا کس بنیاد پر ہے​
اسلئے کہ آپ لوگوں کا نعرہ ہے (جھوٹا ہی سہی) ۔
او بھائی! مسلک اہل حدیث بالکل واضح صاٖف مسلک ہے ہمارایہ اعلان ہے کتاب وسنت ہمارامعیارہے اس کے علاوہ کچھ بھی کہنے والا کوئی بھی کیوں نہ ہو کسے باشد اس کی بات کتاب وسنت سے متصادم ہے ہمارے لیے معیارحق نہیں،
یہ تو ہوگیا آپ کی اک بات کا جواب اب اک سوال بھی حاضر خدمت ہے

کیا آپ اپنے اکابرین کی جانب سے تقلید مطلق کو واجب کہنا درست مانتے ہو اور اس پر عامل بھی ھو؟
 

عبدہ

سینئر رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 01، 2013
پیغامات
2,038
ری ایکشن اسکور
1,225
پوائنٹ
425
یہاں میں صرف عبدہ صاحب کی اک بات کا جواب انہیں دوں گا۔انہوں نے لکھاتھا۔۔۔[/h2]​
اسلئے کہ آپ لوگوں کا نعرہ ہے (جھوٹا ہی سہی) ۔​
یہ تو ہوگیا آپ کی اک بات کا جواب اب اک سوال بھی حاضر خدمت ہے

کیا آپ اپنے اکابرین کی جانب سے تقلید مطلق کو واجب کہنا درست مانتے ہو اور اس پر عامل بھی ھو؟
اسی کو کہتے ہیں اتامرون الناس بالبر وتنسون انفسکم
یعنی اہل حدیثوں کو کہتے ہیں کہ یہ جاہل ہیں اور ہم حنفی بڑے عالم ہیں منطق کو جاننے والے ہیں اور موصوف کو یہی نہیں پتا کہ ایک انسان ایک بات کسی ایک پس منظر میں کتا ہے مگر دوسرے پس منظر میں جب وہ بات دوسری طرح کرتا ہے تو اس پر یہ اعتراض نہیں کرتے کہ آپ نے بات کیوں بدل دی عقل کو سامنے رکھ کر یہ بھی دیکھتے ہیں کہ پس منظر یا حالات بھی وہی ہیں
مثلا ایک آدمی کہتا ہے کہ میں نے ملاں حالت میں کتا کھایا اب دوسرے حالات میں جب وہ کتے کو حرام کہتا ہے تو اس پر جہالت کے فتوے نہیں لگاتے بلکہ خود بھی کچھ منقط سیکھ لیتے ہیں

پس ہمارے علماء نے تقلید مطلق کے واجب ہونے کی جو بات کی ہے وہ علم نہ ہونے کی صورت میں قرآن کی آیت فاسئلوا اھل الذکر ان کنتم لا تعلمون کے تحت کی ہے
جبکہ ہمارے محترم بھائی عبدالمجید بلتستانی نے جو بات کی ہے وہ حدیث کا علم ہونے پر کی ہے کچھ تو خیال کر لو مالکم کیف تحکمون
باقی اگلی فرصت میں ان شاءاللہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
اسی کو کہتے ہیں اتامرون الناس بالبر وتنسون انفسکم
یعنی اہل حدیثوں کو کہتے ہیں کہ یہ جاہل ہیں اور ہم حنفی بڑے عالم ہیں منطق کو جاننے والے ہیں اور موصوف کو یہی نہیں پتا کہ ایک انسان ایک بات کسی ایک پس منظر میں کتا ہے مگر دوسرے پس منظر میں جب وہ بات دوسری طرح کرتا ہے تو اس پر یہ اعتراض نہیں کرتے کہ آپ نے بات کیوں بدل دی عقل کو سامنے رکھ کر یہ بھی دیکھتے ہیں کہ پس منظر یا حالات بھی وہی ہیں
مثلا ایک آدمی کہتا ہے کہ میں نے ملاں حالت میں کتا کھایا اب دوسرے حالات میں جب وہ کتے کو حرام کہتا ہے تو اس پر جہالت کے فتوے نہیں لگاتے بلکہ خود بھی کچھ منقط سیکھ لیتے ہیں

پس ہمارے علماء نے تقلید مطلق کے واجب ہونے کی جو بات کی ہے وہ علم نہ ہونے کی صورت میں قرآن کی آیت فاسئلوا اھل الذکر ان کنتم لا تعلمون کے تحت کی ہے
جبکہ ہمارے محترم بھائی عبدالمجید بلتستانی نے جو بات کی ہے وہ حدیث کا علم ہونے پر کی ہے کچھ تو خیال کر لو مالکم کیف تحکمون
باقی اگلی فرصت میں ان شاءاللہ
اسکا مطلب ہے آپ مطلق تقلید کو واجب مانتے ہیں ؟ ہاں یا نہیں میں ہی جواب دیجئے۔شکریہ
 
شمولیت
نومبر 16، 2013
پیغامات
216
ری ایکشن اسکور
61
پوائنٹ
29
حنفیوں کی لغت کی کتاب "القاموس الوسیط المعجم الوسیط" صفحہ ۷۵۴ پر لکھا ہے کہ"قلدہ فی کذا" اس نے اس کی پیروی کی مگر بغیر سوچے سمجھے ۔
القاموس الوسیط اور معجم الوسیط مولفین کے نام بتادے ، تاکہ علم میں اضافہ ہو کہ وہ حنفی ہیں
 
Top