• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تجویز فرقہ واریت کے خاتمہ کے لئے اچھا پلیٹ فارم

شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
خصوصا جب آپ بالمقابل کفر اتحاد کا مطالبہ کریں ۔
اپنی سوچ لیکر دیوبند کی ویبسائٹ پر جائیں وہاں بهی وہی جواب ملینگے جو اشماریہ بهائی نے دئیے تقریبا۔
جب دو غیر مقلدین نے آپکو آپکے ہی علاقہ میں ٹکا سا جواب دے دیا تو کس امید اور کن مقاصد سے آپ اہل حدث کے فورم پر مراسلات کے سلسلے طویل کیئے جارہے ہیں؟
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
السلام علیکم ورحمۃ اللہ

لگتا ہے جب دو تھریڈز کو مرج کیا گیا اس دوران مذکورہ پوسٹ پڑھنے سے رہ گئی۔
حیرت کی بات یہ ہے کہ آپ ہیں سلفی مگر آپ نے ذکر شافعیہ کی موجودگی کا کیا تھا۔
مجھے آج تک سمجھ نہیں آ سکی کہ ’’سلفی‘‘ سے کون سا طبقہ مراد ہے؟
کیا آپ وضاحت فرمانا پسند کریں گے؟
عذر خطاء بد تر از خطاء
اور
غیر قابل قبول
 
شمولیت
ستمبر 21، 2017
پیغامات
548
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
61
اسلام علیکم ورحمۃ اللہ
عرض هے :
آپ جہاں ہیں وہاں سے آپ نے بڑی شدت سے ان اختلاف کے خاتمہ کی ضرورت کو سمجها ۔ یہ آپ کی دور بینی قرار دی میں نے ۔ محسوس یوں هو کہ اخےلافات کے سبب ماحول میں کشیدگی شدید هو گئی هو گی آپ کے یہاں ۔ پتہ یہ چلا آپ کی پوسٹ سے کہ جس جگہ آپ ہیں وہاں صرف "دو" عدد (2) غیر مقلد پائے جاتے ہیں ، هم ان 2 دو کی استقامت کو سلام کرتے ہیں اور آپ پر حیرت کہ صرف دو سے اتنا گهبرا کر اپنی فریادیں لیکر فورم فورم گهومنا شروع کردیا ۔ بڑا نازک سا تعلق رکهتے ہیں آپ اسلام سے صرف 2 کے اختلاف سے اتحاد خطرہ میں نظر آگیا۔
بات جب آپ سا کوئی یہ باور کروانا چاہے کہ برصغیر میں صرف احناف ہیں اور هم سا کوئی جغرافیہ پڑهائے یا شوافع و حنابل کے وجود سے انکار پر اعتراض کرے تو اس پر تلملا کر میری سلفی فکر سے کیوں پریشان ہیں ۔ جناب تو دو کو برداشت کرسکتے پہر دیوبند کی سائٹ پر جانے کے بجائے اہل حدیث کے فورم پر کیوں مہمان بنے هوئے ہیں !؟ یہاں کس طرح برداشت کرپائینگے بهلا؟ طبعا، بدون ابتسامة۔
مشورہ تو بهائی محمد نعیم یونس نے بهی دیا ، کیوں نا مان لیا!؟
آپ نے کمال کردیا کہاں کی بات کو کہاں جوڑ دیا۔
دو کا ذکر میں نے اپنے قصبہ کا کیا۔ ان سے زایدہ گفتگو ہو ہی نہیں سکی۔
مین اس وقت سرگودھا میں مقیم ہوں۔ یہاں اہل حدیث کے مدارس بھی ہیں اور ہر محلہ میں دو چار اہل حدیث بھی دکھائی دیتے ہیں۔ یہاں بھی ایک جنرل سٹور چلانے والے اہل حدیث اور ایک حجام کی دکان والے اہل حدیث سے کچھ گفتگو ہوئی۔
جنرل سٹور والا تو بے چارہ بالکل ہی فارغ تھا اس لئے کہنے لگا کہ ہمارے عالم کے پاس چلو۔ وقت طے کرکے قریب ہی اہل حدیث مدرسہ گئے اور اس کے مہتمم صاحب سے بات چیت ہوئی۔ میں انہیں احادیث پیش کر رہا تھا اور وہ قیاس فرما رہے تھے یعنی اپنی طرف سے توجیہات۔ ابتسامہ
حجام صاحب سے بات ہوئی تو انہوں نے صحیفہ نکال لیا اور کہنے لگے دیکھو اس میں یہ لکھا ہے۔ میں نے کہا کہ اس میں صرف ترجمہ لکھا ہے۔ آپ نے اس ترجمہ کو کو قابل اعتبار کس سبب سمجھا؟ عاسلم پر اعتبار کرتے ہوئے نہ کہ خود عربی متن ملاحظہ کرکے۔ عربی متن کہاں سے دیکھتا اس کے پاس کعی حدیث کتاب ہی نہیں تھی نہ دکان پر اور اس کے بتانے کے مطابق نہ ہی اس کے گھر۔
اہم بات
اپنے محلہ والے اون صاحبان سے گتگو سے ایک بات بڑی شدت سے مجھ پر عیاں ہوئی کہ یہ لاعلم عامی لوگ جو اہل حدیث کہلاتے ہیں ان کی اپنی تحقیق تو ہے نہیں اپنے علماء پر اعتماد کرتے ہیں اور انہی کی مانتے ہیں۔
کوئی حنفی کتنی ہی احادیث پیش کرے ان کے رد کے لئے رٹے رٹائے فقرے ہوتے ہیں۔ ابتسامہ
توضیح
اتحاد کی فکر ایسے اشخاص سے گفتگو نہیں بنی بلکہ نیٹ پر ایک دوسرے کے کلاف گالم گلوچ اور کافر مشرک کے الزامات جیسے شنیع باتیں بنیں۔ اس فورم کا انتخاب اسی سبب ہؤا کہ یہاں علماء ہیں جب وہ ایک بات پر متفق ہوجائیں گے تو عوام خود بخود متحد ہوجائے گی۔
خدشات
عین ممکن ہے کہ نیٹ پر کچھ اسلام دشمن اس قسم کے اختلافات کو ہوا دے کر انتشار پھیلانا چاہتے ہوں۔ لہٰذا ہمیں اتحاد کا مظاہرہ کرکے ان کے اس فتنہ کی سرکوبی کریں اور سیسہ پلائی دیوار بن جائیں۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2017
پیغامات
548
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
61
اسلام علیکم ورحمۃ اللہ
میں تو آپکی اتحاد کی دہائی کو ہی شر اور شری کوشش کہے جارہا هوں !وہ بهی مسلسل۔
وہ کیسے؟

هم ان اختلاف کو اتحاد پر منڈلاتا خطرہ سمجهتے ہی نہیں ۔
کبوتر کے آنکھین بند کرلینے سے بلی تو غائب نہیں ہؤا کرتی۔ ابتسامہ

بهلا مسلمان اتنا تنگ نظر بهی هوتا هے بر صغیر کا؟
فقط ابتسامہ
 
شمولیت
ستمبر 21، 2017
پیغامات
548
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
61
اسلام علیکم ورحمۃ اللہ
جب دو غیر مقلدین نے آپکو آپکے ہی علاقہ میں ٹکا سا جواب دے دیا تو کس امید اور کن مقاصد سے آپ اہل حدث کے فورم پر مراسلات کے سلسلے طویل کیئے جارہے ہیں؟
جس کا تعلق مزدور طبقہ سے ہو اس وہ بے چارہ کیا ٹکا سا جواب دے گا۔ یہ دونوں بھائی ہیں اور اسلام آباد مزدوری کے سلسلہ میں گئے وہیں سے اہل حدیث بن کے آئے۔ ان میں سے ایک ہی سے بات ہوئی۔ اس کی ناسمجھی اور جہالت کا اندازہ ایک اختلافی موضوع پر گفگو کے جواب پر ہؤا کہ اس نے کہا کہ یہ تو قرآن میں لکھا ہے۔ اور جب اسے کہا کہ دکھاؤ تو اس نے تفسیر دکھائی جو چودھویں صدی کے عالم نے بلا حوالہ سلف کے کی ہوئی تھی۔
اس کے بعد میں نے اس سے گفتگو بے سود سمجھی۔ نہ صرف اس سے بلکہ جتنے بھی اہل حدیث سے میری گفتگو ہوئی اس کا نتیجہ یہی تھا کہ یہ بے چارے اپنے علماء کے مقلد ہیں میری کہاں مانیں گے۔ ان کے علماء انہیں سمجھائیں گے تب سمجھیں گے۔ اسی مقصد کے لئے اس فورم کا انتخاب کیا۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2017
پیغامات
548
ری ایکشن اسکور
14
پوائنٹ
61
السلام علیکم ورحمۃ اللہ

لگتا ہے جب دو تھریڈز کو مرج کیا گیا اس دوران مذکورہ پوسٹ پڑھنے سے رہ گئی۔
حیرت کی بات یہ ہے کہ آپ ہیں سلفی مگر آپ نے ذکر شافعیہ کی موجودگی کا کیا تھا۔
مجھے آج تک سمجھ نہیں آ سکی کہ ’’سلفی‘‘ سے کون سا طبقہ مراد ہے؟
کیا آپ وضاحت فرمانا پسند کریں گے؟
عذر خطاء بد تر از خطاء
اور
غیر قابل قبول
تو پھر کمربستہ ہوجائیں اللہ تعالیٰ کو جوابدہی کے لئے۔
تفصیل سمجھ ہی گئے ہونگے بتانے کی ضرورت نہیں کہ آپ عالم ہیں یا طالب علم ضرور جانتے ہوں گے۔
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
قصص ایسے او امثال ایسی ایسی!؟
اسی طرح خوش هوا کرتے ہیں اور خود کو طفلانہ تسلیاں دیتے رهتے ہیں؟ اسی طرح عظمت و سربلندی ثابت کی جاتی هے؟
لگتا هے بقول اشماریہ بهائی جو انتظامیہ نے چهپا دیا هے وہ سب کا سب آپ ریکور کروانے کی کوشش کر رہے ہیں آئی مین فی سبیل الاتحاد کے اعلان کے ذریعہ ۔
انتظامیہ نے جو "چهپا دیا" وہ تو فورم پر باہم مشاورت کے بعد کیا۔ موافقت و مخالفت دونوں پر توجہ کی هوگی ۔ یہ بتائیں آپ کے "اتحاد" میں شامل مشیران کون ہیں؟ مقاصد حقیقی کیا ہیں؟
جاری
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
آپکی صلاحیت و قابلیت کی عظمت و سربلندی تو آپ نے ثابت کردی امثالوں سے، یہ کہنے کی ضرورت ہی نہیں کہ آپ کی امثالوں میں وزن کتنا هے۔ ایک مثال هم دے دیتے ہیں لیکن اس تنبیہ هام کے بعد کہ اسے کدهر کی بات کدهر جوڑنا نا باور کروائینگے ۔ عرض هے کہ آپکی امثال کے همارے سامنے گواہ نہیں ہیں لیکن میری مثال تو اس فورم پر نقش هے ۔ اشماریہ بهائی کے واجب کو "جائز" آپ ٹهہرا رہے تهے جبکہ انهوں نے عالم کے "یجب" کا ترجمہ واجب پیش کیا تها ۔ قرآن کی آیت بهی آپ نے خود تسلیم کیا کہ یہاں ان معنوں میں اسے پیش نہیں کیا جاسکتا۔
جاری
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
762
پوائنٹ
290
عرض هیکہ اب تک آپ سے جتنے اہم سوالات کیئے گئے انکے آپ جان بوجهکر جوابات نا دیتے رهے ۔
ابکی تو انداز ایسا رکها آپ نے جیسے فی سبیل المثال یا تو مان لیں یا تو دلیل دیں ۔ یہ تکرار اتنی شدت سے هوتی رہی کہ آپ ضرب المثال بن گئے ۔ لیکن کسی نے بهی آپکی خواہش پوری نہیں کی ۔ محسوس یوں هوا مجهے کہ تاڑنے والے قیامت کی نظر رکهتے ہیں ۔
بهیا میرے اتنا بڑا علمی فورم چلانے والوں کے اپنے تجربات و مشاہدات هوتے ہیں ۔
آپ کی جگہ کوئی عام حنفی هوتا تو خاموشی اختیار کر ہی لیتا ، کم از کم اب تک! یہ میرا جملہ دوسری مثال هے فورم کے اوراق کے ثبوت پیش ہیں ۔
بڑی مشکل سے هوتا هے چمن میں دیدہ ور پیدا
 
Top