• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فقہ حنفى مرزائیوں کے نزدیک ایک معتبرفقہ ہے۔

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
بھیا یہی تو میں پوچھ رہا ہوں -

ایک عامی امام کی تقلید کرتے کرتے مجھتہد بن گیا تو پھر اس کے حنفی کہلانے کا کیا جواز -؟؟؟
یہ بات موضوع سے غیر متعلق ہے لیکن پھر بھی پوچھ لیتا ہوں کہ ایسی حنفی کا نام بتادیں جو امام کی تقلید کرتے ہوئے مجتھد مطلق بن گیا ہو
آپ کہتے ہیں نبی کسی مجھتہد کی بات پر عمل نہیں کر رہا ہوتا - تو امام ابو حنیفہ رحمللہ نبی تو نہیں- ظاہر ہے وہ بھی کبھی عامی ہونگے - تو ان پر تقلید کیوں واجب نہیں؟؟
آپ کہتے ہیں مرزا نے نبوت کا دعوی کیا اور اس بنا پر وہ غیر مقلد ہو گیا - آپ کے امام نے نبوت کا دعوی نہیں کیا تو پھر انھیں مقلد ہونا چاہے تھا - اور یہی میں پوچھ رہا ہوں کہ وہ کسی کے مقلد کیوں نہیں تھے ؟؟؟ انہوں نے بھی کبھی نہ کبھی کسی مجتہد کی بات پر عمل کیا ہو گا -
آپ کا مطلب :
دعوی نبوت = دعوی ترک تقلید
دعوی ترک تقلید = غیر مقلد
میرا مطلب:
امام نے دعوی نبوت نہیں کیا = دعوی ترک تقلید ثابت نہیں
دعوی ترک تقلید ثابت نہیں = تو امام مقلد ثابت
(اب جواب آپ دیں گے کہ آپ کے امام کس کے مقلد تھے؟؟؟؟ )
محترم آپ نے جو فارمولہ کو الٹا کرکے جو مطلب نکالا ہے وہ انتہائی غلط ہے ۔ اگر یہی معاملہ آپ دین کے ديگر شعبہ جات میں کریں گے تو خطرہ ہے کہ کہیں نیا دین نہ ایجاد کرلیں
مثال سے بات واضح کرتا ہوں
زبور = اللہ کی نازل کردہ کتاب
یہ بات تو صحیح ہے لیکن اگر آپ کے فارمولہ پر چلیں گے تو
جو کتاب زبور نہیں = وہ اللہ کی نازل کردہ کتاب نہیں
اس سے معاذاللہ یہ مطلب نکلتا ہے کہ قرآن اللہ کی نازل کردہ کتاب نہیں
موسی علیہ السلام = اللہ کے رسول
اوپر والا جملہ تو صحیح ہے لیکن اگر آپ کے اصول کے مطابق چلیں گے تو
جو موسی علیہ السلام نہیں = وہ اللہ کا رسول نہیں
معاذاللہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی نبوت کا انکار ہوجائے گا
احناف کی ضد میں اتنا اندھے نہ ہوجائیں کہ الٹی سیدھی پوسٹس کرنا شروع کردیں
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
دیکھئے تلمیذ صاحب اپنے مذہب سے اس قدر جہالت اچھی بات نہیں۔ اب آپکی یہ بات بھی جھوٹی ثابت ہوئی کیونکہ آپکے معتبر عالم نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد کہتے ہیں۔یہ دیکھئے: شرم تم کو مگر نہیں آتی

اور تو اور آپکے مفتی عابد الرحمن صاحب بھی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد قرار دے چکے ہیں۔ مقلدین تعصب کی بدترین مثال پیش کرتے ہیں کہ ابوحنیفہ کو جو حقیقت میں عالم کہلائے جانے کے بھی اہل نہیں تھے کو مجتہد اعلظم کہتے ہیں اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد کہتے ہیں۔ کیا یہ لوگ مسلمان ہیں؟؟؟
آپ حسب عادت و ماحول اخلاق کے دامن کو چیر پھاڑ کر مخالف پر جہالت اور کذب کی تہمتیں لگا کر نازل تو ہوئے ہیں لیکن آپ نے میری پوسٹ کو غور سے نہیں پڑھا
میں نے کہا تھا
تقلید فقہاء کی اصطلاح میں عامی کی مجتھد کے قول پر عمل کرنے کو کہتے ہیں۔
جن احناف نے نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد کہا ہے تو کیا انہوں فقہی اطلاح کے بطور کہا ہے یا کسی اور معنوں میں۔ یہ آپ نے بتانا ہے
الصلاہ فقہاء کی ہاں ایک طریقہ ہے جو پانچ وقت ادا کیا جاتا ہے ۔ ایک صلاہ لغت والی ہے ایک صلاہ مشرکین مکہ کی تھی تو کیا جب صلاہ بولا جائے گا تو ایک ہی معنی لیا جائے گآ ؟؟؟؟
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
انسان کسی ایسی خرابی پر دوسرے شخص پر اعتراض یا انگلی اٹھاتے ہوئے شرماتا اور ڈرتا ہے جب وہ غلطی اور خرابی خود اعتراض کرنے والے شخص میں بھی موجود ہو کہ مبادا جس پر اعتراض کیا جارہا ہے وہ پلٹ کر اعتراض کرنے والے کی اپنی ایسی ہی غلطی واضح کرکے اسے شرمندہ نہ کردے۔ لیکن حنفیوں کو شرم چھو کر بھی نہیں گزری۔ کیونکہ یہ مخالفین پر ایسی باتوں کے ذریعے اعتراض قائم کرتے ہیں جو خود ان لوگوں میں کثرت اور شدت سے موجود ہیں۔ اور جب مخالفین انکو آئینہ دکھاتے ہیں تو اپنا سا منہ لے کر خاموش ہوجاتے ہیں۔

تلمیذ صاحب جو کہ اپنے مذہب ہی سے کورے اور لاعلم ہیں یہ بتا کر بہت خوش ہورہے ہیں کہ حنفیت میں دعویٰ نبوت کی کوئی گنجائش نہیں۔ ان کی اس خوش فہمی کے جواب میں ہم کہتے ہیں کہ دعویٰ نبوت تو بہت چھوٹی بات ہے حنفی دیوبندی تو ربوبیت کے دعویدار ہیں۔ اور ان کے گھٹیا مذہب میں ہر ایرا غیرا نتھو خیرا چند خود ساختہ شیطانی اذکار کے ذریعے اللہ بن سکتا ہے۔ ملاحظہ ہو

امداد اللہ مہاجر مکی لکھتا ہے: اور اسکے بعد ہوہو کے ذکر میں اس قدر منہمک ہوجانا چاہیے کہ خود مذکور یعنی اللہ ہوجائے۔ کلیات امدادیہ، صفحہ 18

اب کیا فرماتے ہیں جناب تلمیذ صاحب؟
بھائ آپ کا فورم ہے جو مرضی کہتے جائیں روکنے والا کون ہے
آپ حضرات کے اس اعتراض کا جواب یہاں دیا جاچکا ہے
http://forum.mohaddis.com/threads/دیوبندیوں-کے-ہاں-اللہ-بننے-کے-ترکیب.9289/
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
السلام علیکم
محترم شاہد نذیر صاحب کیا آپ یہ بتانے کی زحمت گوارہ فرمائیں گے کہ میں نے یہ بات کہاں اور کس پس منظر کہی تا کہ مجھے رمائنڈ ہوجائے اگر غلطی کی ہوگی تو اصلاح ہوجائےگی

شاہد نذیر نے کہا ہے: ↑
دیکھئے تلمیذ صاحب اپنے مذہب سے اس قدر جہالت اچھی بات نہیں۔ اب آپکی یہ بات بھی جھوٹی ثابت ہوئی کیونکہ آپکے معتبر عالم نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد کہتے ہیں۔یہ دیکھئے: شرم تم کو مگر نہیں آتی
اور تو اور آپکے مفتی عابد الرحمن صاحب بھی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد قرار دے چکے ہیں۔ مقلدین تعصب کی بدترین مثال پیش کرتے ہیں کہ ابوحنیفہ کو جو حقیقت میں عالم کہلائے جانے کے بھی اہل نہیں تھے کو مجتہد اعلظم کہتے ہیں اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد کہتے ہیں۔ کیا یہ لوگ مسلمان ہیں؟؟؟
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
یہ بات موضوع سے غیر متعلق ہے لیکن پھر بھی پوچھ لیتا ہوں کہ ایسی حنفی کا نام بتادیں جو امام کی تقلید کرتے ہوئے مجتھد مطلق بن گیا ہو


محترم آپ نے جو فارمولہ کو الٹا کرکے جو مطلب نکالا ہے وہ انتہائی غلط ہے ۔ اگر یہی معاملہ آپ دین کے ديگر شعبہ جات میں کریں گے تو خطرہ ہے کہ کہیں نیا دین نہ ایجاد کرلیں
مثال سے بات واضح کرتا ہوں
زبور = اللہ کی نازل کردہ کتاب
یہ بات تو صحیح ہے لیکن اگر آپ کے فارمولہ پر چلیں گے تو
جو کتاب زبور نہیں = وہ اللہ کی نازل کردہ کتاب نہیں
اس سے معاذاللہ یہ مطلب نکلتا ہے کہ قرآن اللہ کی نازل کردہ کتاب نہیں
موسی علیہ السلام = اللہ کے رسول
اوپر والا جملہ تو صحیح ہے لیکن اگر آپ کے اصول کے مطابق چلیں گے تو
جو موسی علیہ السلام نہیں = وہ اللہ کا رسول نہیں
معاذاللہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی نبوت کا انکار ہوجائے گا
احناف کی ضد میں اتنا اندھے نہ ہوجائیں کہ الٹی سیدھی پوسٹس کرنا شروع کردیں
بھائی نیا دین میں نے نہیں آپ لوگوں نے ایجاد کیا ہوا ہے "حنفی مذہب" کے نام سے - حقیقت میں آپ کے نزدیک یہ مذہب نہیں دین ہی ہے - جس کو ثابت کرنے کے لئے آپ لوگ کسی بھی حد تک جا سکتے ہیں -اور آپ کے علما ء حقیت میں جا چکے ہیں - جو لوگ حنفی فقہ کو صحیح حدیث پر فوقیت دے سکتے ہیں ان سے اور کیا توقع رکھی جا سکتی ہے -
یہ الگ بات ہے کہ آپ لوگ اب تک تقلید کے وجوب کو ہی ثابت نہیں کر سکے - کہ یہ فرض ہے سنت ہے یا واجب ہے - اور آپ کے اپنے امام کا عامی کی تقلید کی حثیت بارے میں کیا حکم تھا ؟؟؟ یہ آپ لوگ اب تک واضح نہیں کر سکے اور شاید کبھی نہ کر سکیں گے -

اور جہاں تک فارمولے کی بات ہے تو میں نے آپ کے فارمولے پر ہی اپنا فارمولا پیش کیا ہے - جس طرح آپ زبردستی مرزا غلام احمد کو غیر مقلد ثابت کرنے پر تلے ہوے ہیں - تو کیا میں آپ کے امام کو اسی فارمولے کے تحت مقلد ہونا ثابت نہیں کر سکتا ؟؟؟

اور پھر آپ کا کہنا کہ احناف کی ضد میں اتنے اندھے نہ ہو جائیں -تو بھیا پہلے اپنے احناف پر نظر تو ڈالیں اور بتائیں کہ اندھا کون ہے - مقلد یا غیر مقلد ؟؟؟

امام صاحب سے نا تو قبر پرستی ثابت ہے نا ہی عقیدہ وحدت الوجود ثابت ہے نا چالیسواں قرآن خوانی ثابت ہے- نا غیروں کی نذر و نیاز ثابت ہے -لیکن اگر یہ چیزیں بدرجہ اتمام موجود ہیں تو احناف میں ہی موجود ہیں-

کیا عامی کے لئے ان معاملات میں امام کی تقلید واجب نہیں ؟؟؟ کیا صرف فروعی اور اجتہادی مسائل میں ہی تقلید ضروری ہے ؟؟؟

ویسے تو آپ تقلید کے اثبات میں قرآن کی یہ آیت بڑے زور و شور سے پیش کرتے ہیں-




فَاسْأَلُوا أَهْلَ الذِّكْرِ إِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ سوره النحل ٤٣
سو اگر تمہیں معلوم نہیں تو اہلِ علم سے پوچھ لو -



تو کیا کا اس آیت کا حکم صرف فروعی اور اجتہادی مسائل کی حد تک ہے - کیا عقائد کے معاملے میں اس آیت کا حکم مقلدین پر لاگو نہیں ہوتا ؟؟؟
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
بھائی نیا دین میں نے نہیں آپ لوگوں نے ایجاد کیا ہوا ہے "حنفی مذہب" کے نام سے - حقیقت میں آپ کے نزدیک یہ مذہب نہیں دین ہی ہے - جس کو ثابت کرنے کے لئے آپ لوگ کسی بھی حد تک جا سکتے ہیں -اور آپ کے علما ء حقیت میں جا چکے ہیں - جو لوگ حنفی فقہ کو صحیح حدیث پر فوقیت دے سکتے ہیں ان سے اور کیا توقع رکھی جا سکتی ہے -
یہ الگ بات ہے کہ آپ لوگ اب تک تقلید کے وجوب کو ہی ثابت نہیں کر سکے - کہ یہ فرض ہے سنت ہے یا واجب ہے - اور آپ کے اپنے امام کا عامی کی تقلید کی حثیت بارے میں کیا حکم تھا ؟؟؟ یہ آپ لوگ اب تک واضح نہیں کر سکے اور شاید کبھی نہ کر سکیں گے -

اور جہاں تک فارمولے کی بات ہے تو میں نے آپ کے فارمولے پر ہی اپنا فارمولا پیش کیا ہے - جس طرح آپ زبردستی مرزا غلام احمد کو غیر مقلد ثابت کرنے پر تلے ہوے ہیں - تو کیا میں آپ کے امام کو اسی فارمولے کے تحت مقلد ہونا ثابت نہیں کر سکتا ؟؟؟

اور پھر آپ کا کہنا کہ احناف کی ضد میں اتنے اندھے نہ ہو جائیں -تو بھیا پہلے اپنے احناف پر نظر تو ڈالیں اور بتائیں کہ اندھا کون ہے - مقلد یا غیر مقلد ؟؟؟

امام صاحب سے نا تو قبر پرستی ثابت ہے نا ہی عقیدہ وحدت الوجود ثابت ہے نا چالیسواں قرآن خوانی ثابت ہے- نا غیروں کی نذر و نیاز ثابت ہے -لیکن اگر یہ چیزیں بدرجہ اتمام موجود ہیں تو احناف میں ہی موجود ہیں-

کیا عامی کے لئے ان معاملات میں امام کی تقلید واجب نہیں ؟؟؟ کیا صرف فروعی اور اجتہادی مسائل میں ہی تقلید ضروری ہے ؟؟؟

ویسے تو آپ تقلید کے اثبات میں قرآن کی یہ آیت بڑے زور و شور سے پیش کرتے ہیں-




فَاسْأَلُوا أَهْلَ الذِّكْرِ إِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ سوره النحل ٤٣
سو اگر تمہیں معلوم نہیں تو اہلِ علم سے پوچھ لو -



تو کیا کا اس آیت کا حکم صرف فروعی اور اجتہادی مسائل کی حد تک ہے - کیا عقائد کے معاملے میں اس آیت کا حکم مقلدین پر لاگو نہیں ہوتا ؟؟؟
غیر مقلدین کا پرانا وطیرہ جب کچھ جواب نہ بن پڑے تو تقلید اور دوسرے موضوع چھیڑ دو
براہ مہربانی اگر آپ علمی صلاحت سے متصف ہیں تو جس طرح میں نے آپ کا فارمولہ سے متعلق طریقہ کار غلط ثابت کیا ہے اسی طرح آپ میری پوسٹ کو غلط ثابت کریں ،۔ ادھر ادھر کی باتیں چنداں مفید نہیں
 

aqeel

مشہور رکن
شمولیت
فروری 06، 2013
پیغامات
300
ری ایکشن اسکور
315
پوائنٹ
119
اشرف علی تھانوی صاحب کے مرید کے بارے میں لکھا ہے ۔ خواب دیکھتا ہوں کہ کلمہ شریف لاالہ اللہ محمد رسول اللہ پڈھتا ہوں لیکن محمد رسول اللہ ﷺ کی جگہ حضور کا نام لیتا ہوں ( یعنی اشرف علی رسول اللہ )
پڈھتا ہوں ،اشرف علی کا جواب سنئے اس واقعہ میں تسلی تھی کہ جس کی طرف تم رجوع کرتے ہو وہ بعونہ تعالیٰ متبع سنت ہے ۔،( رسالہ الامداد ماہ صفر ۱۳۳۶ ھ )
اپنے مرید کا خط اور اپنا جواب رسالہ ،، الامداد،، میں شائع کرکے اپنے عقیدت مندوں اور مریدوں کو یہ تاثر دیا ہے کہ جس عقیدت مند مرید کی زبان سے بلا دریغ ،، اشرف علی رسول اللہ ،، ادا ہوجایا کرے وہ
اطمنان رکھا کرے ( اشرف علی تھانوی واقعی متبع سنت ہے اور جس کی زبان قابو میں رہے اور ،، اشرف علی رسول اللہ،، پڈھنے پر تیار نہ ہو اس کے لئے کوئی تسلی نہیں وہ سمجھ لے کہ وہ تھانوی کا کچا مرید ہے ۔ اگر
یہ تاثر مقصود نہ ہوتا تو تھانوی صاحب اپنے مرید کے خط اور اپنے جواب کو کتاب میں یوں شائع نہ کراتے ۔
http://forum.mohaddis.com/threads/مولوی-اشرف-علی-تھانوی-کا-توشئہ-آخرت.9099/

اشرف علی رسول ﷲ تھانوی کی اس پر رضامندی

http://www.ahnafexpose.com/index.php/en/deobandiat/deoband-ulema-aur-nabi-ke-gustakhia/296-ashraf-ali-rasoola-thanvi-ki-is-pher-razamandi
خواب کی شرعی حثیت کیا ہے؟
 

ideal_man

رکن
شمولیت
اپریل 29، 2013
پیغامات
258
ری ایکشن اسکور
498
پوائنٹ
79
اشرف علی تھانوی صاحب کے مرید کے بارے میں لکھا ہے ۔ خواب دیکھتا ہوں کہ کلمہ شریف لاالہ اللہ محمد رسول اللہ پڈھتا ہوں لیکن محمد رسول اللہ ﷺ کی جگہ حضور کا نام لیتا ہوں ( یعنی اشرف علی رسول اللہ )
پڈھتا ہوں ،اشرف علی کا جواب سنئے اس واقعہ میں تسلی تھی کہ جس کی طرف تم رجوع کرتے ہو وہ بعونہ تعالیٰ متبع سنت ہے ۔،( رسالہ الامداد ماہ صفر ۱۳۳۶ ھ )
اپنے مرید کا خط اور اپنا جواب رسالہ ،، الامداد،، میں شائع کرکے اپنے عقیدت مندوں اور مریدوں کو یہ تاثر دیا ہے کہ جس عقیدت مند مرید کی زبان سے بلا دریغ ،، اشرف علی رسول اللہ ،، ادا ہوجایا کرے وہ
اطمنان رکھا کرے ( اشرف علی تھانوی واقعی متبع سنت ہے اور جس کی زبان قابو میں رہے اور ،، اشرف علی رسول اللہ،، پڈھنے پر تیار نہ ہو اس کے لئے کوئی تسلی نہیں وہ سمجھ لے کہ وہ تھانوی کا کچا مرید ہے ۔ اگر
یہ تاثر مقصود نہ ہوتا تو تھانوی صاحب اپنے مرید کے خط اور اپنے جواب کو کتاب میں یوں شائع نہ کراتے ۔
http://forum.mohaddis.com/threads/مولوی-اشرف-علی-تھانوی-کا-توشئہ-آخرت.9099/

اشرف علی رسول ﷲ تھانوی کی اس پر رضامندی

http://www.ahnafexpose.com/index.php/en/deobandiat/deoband-ulema-aur-nabi-ke-gustakhia/296-ashraf-ali-rasoola-thanvi-ki-is-pher-razamandi
انا للہ وانا الیہ راجعون
خواب کی شرعی حیثیت کیا ہے، اس کا حقیقت سے کیا تعلق ہے، اس پر میرے علم کے مطابق کوئی اختلاف نہیں،
لیکن اس کے باوجود ایک متعصب ذہن رکھنے والا انسان بار بار مولانا اشرف علی تھانوی رحمہ اللہ کے مرید کے اس خواب کو بیان کرتا ہے،
دراصل بیان کرنے والاخود اسے حقیقت کا رنگ دے کربطور دلیل شرعی حجت مانتا ہے، اور اسے بیان کرکے اپنی جہالت، اور تعصب کا اظہار کرتا ہے۔ جو دھوکہ ، خیانت اور بددیانتی کی بد ترین مثال ہے۔ واللہ اعلم
اللہ تعالی ضد ، کینہ اور بغض کی جملہ بیماریوں سے محفوض رکھے۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
خواب کی شرعی حیثیت کیا ہے؟
اگر جوش کے بجائے ہوش سے پوسٹ پڑھتے تو آپ کو معلوم ہوتا کہ اعتراض خواب پر نہیں بلکہ اس کے بعد کے معاملات پر ہے یعنی اس مرید کا ہوش و حواس اور بیداری میں بھی تھانوی کا کلمہ پڑھنا اور تھانوی صاحب کا اس پر اطمینان کا اظہار کرنا۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
تقلید فقہاء کی اصطلاح میں عامی کی مجتھد کے قول پر عمل کرنے کو کہتے ہیں۔
یہ آپ کا مذہب ہے یا چوں چوں کا مربہ جس کا نہ کوئی سر ہے نہ پیر اور نہ کوئی سرا۔ تلمیذ صاحب میرا خیال ہے کہ پہلے آپ اپنے مذہب کے مسائل حل کرلیں اس کے بعد ہم سے بحث کیجئے گا۔ کمال ہے! تقلید تو آپ ابوحنیفہ کی کرتے ہیں لیکن اس کی تعریف حنفی فقہاء سے پیش کرتے ہیں۔ کیا ابوحنیفہ نے تقلید کی کوئی تعریف نہیں‌ کی؟ ابوحنیفہ تقلید کے قائل بھی تھے یا نہیں؟ یا پھر یہ عامی پر تقلید کو ضروری قرار دینے کا ڈرامہ حنفی فقہاء نے تیار کیا ہے؟ پہلے آپ طے کرلیں کہ آپ ابوحنیفہ کے مقلد ہیں یا حنفی فقہاء کے پھر جو بھی طے ہو اس سے تقلید کی تعریف پیش کردیجئے گا۔ یہ ناٹک یہاں نہیں‌ چلے گا کہ جب پھنسے جو جان چھڑانے کو کبھی ابوحنیفہ کے مقلد بن گئے اور کبھی حنفی فقہاء کے۔

جن احناف نے نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد کہا ہے تو کیا انہوں فقہی اطلاح کے بطور کہا ہے یا کسی اور معنوں میں۔ یہ آپ نے بتانا ہے
الصلاہ فقہاء کی ہاں ایک طریقہ ہے جو پانچ وقت ادا کیا جاتا ہے ۔ ایک صلاہ لغت والی ہے ایک صلاہ مشرکین مکہ کی تھی تو کیا جب صلاہ بولا جائے گا تو ایک ہی معنی لیا جائے گآ ؟؟؟؟
جان چھڑانے کی خاطر یہ آپ کی فضول گوئی ہے۔ ہمیں اس سے کوئی غرض نہیں‌ اور نہ ہی ضرورت کے حنفیوں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد کن معنوں میں‌ کہا ہے۔ ہم بس اتنا جانتے ہیں کہ حنفیوں نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد ہونے کی گالی دی ہے اور گالی دینے والے سے یہ نہیں‌ پوچھا جاتا کہ گالی سے تمہارے معنی اور مراد کیا ہے۔

مقلدین کبھی بھی اپنے امام کو مقلد نہیں‌ کہتے بلکہ اگر کوئی ابوحنیفہ کو مقلد کہہ دے تو یہ لوگ اسے اپنے امام کی توہین سمجھتے ہیں تو جو چیز ان کے نام نہاد امام کے حق میں تو توہین ہے وہی چیز نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے حق میں اعزاز کیسے ہوسکتی ہے؟؟؟ حنفیوں‌ کچھ تو شرم کرو۔ اگر اپنے نبی کی عزت نہیں‌ کرسکتے تو کم ازکم توہین تو نہ کرو اور پھر اس پر ڈھٹائی کا مظاہرہ۔ استغفراللہ
 
Top