• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فقہ حنفى مرزائیوں کے نزدیک ایک معتبرفقہ ہے۔

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
السلام علیکم
محترم شاہد نذیر صاحب کیا آپ یہ بتانے کی زحمت گوارہ فرمائیں گے کہ میں نے یہ بات کہاں اور کس پس منظر کہی تا کہ مجھے رمائنڈ ہوجائے اگر غلطی کی ہوگی تو اصلاح ہوجائےگی
مجھے یاد ہے کہ آپ نے یہ بات کہی تھی اور اس پر میں‌ نے متعلقہ جگہ پر اعتراض بھی کیا تھا۔ لیکن میں یہ بتانے سے قاصر ہوں کہ وہ مقام کہاں ہے اگر آپ اپنی پوسٹس میں تلاش کرسکتے ہیں تو کرلیں۔ اب رہی یہ بات کہ آپ نے کس پس منظر میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد کہا۔ تو اس کا سیدھا سا جواب یہ ہے کہ آپ نے چاہے جس بھی پس منظر میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم پر تقلید کی تہمت لگائی ہو کیا اسی پس منظر میں آپ نے اور آپ کے علماء نے ابوحنیفہ کو بھی مقلد کہا ہے؟؟؟
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
یہ بات موضوع سے غیر متعلق ہے لیکن پھر بھی پوچھ لیتا ہوں کہ ایسی حنفی کا نام بتادیں جو امام کی تقلید کرتے ہوئے مجتھد مطلق بن گیا ہو
اس بات کو حنفی تسلیم بھی کرتے ہیں اور بیان بھی کرتے ہیں کہ اسلام میں دو طرح کے لوگ ہوتے ہیں یا مجتہد یا مقلد اس کے علاوہ تیسری کسی قسم کو حنفی تسلیم نہیں کرتے۔ حنفیوں کے اس اصول کے مطابق جب ابوحنیفہ میں اجتہادی صلاحیت پیدا نہیں‌ ہوئی تھی تو یقیناً وہ کسی نہ کسی امام کے مقلد تھے پھر تقلید کرتے کرتے بعد میں مجتہد مطلق بن گئے۔

امید ہے تلمیذ صاحب کو ان کے سوال کا جواب مل گیا ہوگا کیونکہ ابوحنیفہ پہلا حنفی ہے۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
بھائ آپ کا فورم ہے جو مرضی کہتے جائیں روکنے والا کون ہے
آپ حضرات کے اس اعتراض کا جواب یہاں دیا جاچکا ہے
http://forum.mohaddis.com/threads/دیوبندیوں-کے-ہاں-اللہ-بننے-کے-ترکیب.9289/
آپ نے وہاں کوئی جواب نہیں دیا بلکہ مغالطہ دیا ہے اور جب بھائیوں نے اس مغالطے کی قلعی کھولتے ہوئے آپ سے سوال کئے تو آپ وہاں سے فرار ہوگئے۔ بحیثیت مسلمان سب سے زیادہ افسوس مجھے اس بات پر ہوا کہ تلمیذ صاحب نے اپنے علماء پر سے الزام ہٹانے کے لئے اپنے اکابرین وعلماء اور دیگر ساتھیوں کی طرح‌ احادیث کا سہارا لیا ہے۔ نعوذ باللہ من ذالک

قرآن و حدیث سے ہدایت تو شاید انکے نصیب میں‌ نہیں اس لئے دیوبندیوں نے قرآن و حدیث کو صرف اپنے اکابرین کے کفر، شرک اور گستاخیوں کو سند جواز عطاء کرنے کے لئے بطور دلیل استعمال کیا ہے۔ کیا قرآن و حدیث اسی کام کے لئے رہ گئے ہیں؟ حنفیوں اسلام کی کچھ تو لاج رکھ لو قرآن وحدیث کو تو بخش دو۔ یہ دیوبندی مذہب کی کتابیں نہیں ہیں۔

امداد اللہ مہاجر مکی کی دیگر عبارتیں اس عبارت (جس میں‌ ہو ہو کے ذکر سے انسان کے اللہ بن جانے کا ذکر ہے) کی تشریح کرتی ہیں۔ دیکھئے:

حاجی امداد اللہ نے خدا کا خلیفہ کہہ کر ایک بندے کے بارے میں‌ لکھا: اور ظاہر میں‌ بندہ اور باطن میں خدا ہوجاتا ہے۔ (کلیات امدادیہ، صفحہ 35، 36)
یہ عبارت اسی کتاب کی ہے جس سے زیر بحث عبارت پیش کی گئی تھی۔ یہ عبارت واضح اور دو ٹوک ہے کہ امداد اللہ مخلوق اور خالق کے ایک ہونے کا عقیدہ رکھتا تھا جسے وحدت الوجود کہتے ہیں۔ اس لئے امداد اللہ مہاجر مکی عابد اور معبود میں فرق کو شرک قرار دیتا ہے۔

ایک آدمی نے دیوبندیوں‌ کے پیرو مرشد حاجی امداد اللہ صاحب کی خدمت میں ان کے ایک مضمون کے بارے میں سوال کیا:‌ اس مضمون سے معلوم ہوا کہ عابد و معبود میں‌ فرق کرنا شرک ہے۔
حاجی صاحب نے جواب دیا:
کوئی شک نہیں‌ ہے کہ فقیر نے یہ سب ضیا القلوب میں‌ لکھا ہےِ (شمائم امدادیہ، صفحہ 34)

کیا قرآن و حدیث سے ثابت ہے کہ انسان ظاہر میں‌ بندہ اور باطن میں‌ خدا ہوتا ہے؟
عابد اور معبود میں فرق کرنا شرک ہے ثابت کرنے کے لئے دیوبندی قرآن کی کون سی آیت اور کون سی حدیث پیش کرینگے؟
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
مجھے یاد ہے کہ آپ نے یہ بات کہی تھی اور اس پر میں‌ نے متعلقہ جگہ پر اعتراض بھی کیا تھا۔ لیکن میں یہ بتانے سے قاصر ہوں کہ وہ مقام کہاں ہے اگر آپ اپنی پوسٹس میں تلاش کرسکتے ہیں تو کرلیں۔ اب رہی یہ بات کہ آپ نے کس پس منظر میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو مقلد کہا۔ تو اس کا سیدھا سا جواب یہ ہے کہ آپ نے چاہے جس بھی پس منظر میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم پر تقلید کی تہمت لگائی ہو کیا اسی پس منظر میں آپ نے اور آپ کے علماء نے ابوحنیفہ کو بھی مقلد کہا ہے؟؟؟
السلام علیکم
جی مجھے بھی یاد آگیا اس وقت میں بچہ تھا اب کچھ سیانا ہو گیا ہوں
فورم کی دنیا میں آکر مجھے معلوم ہو کہ دو موضوع ایسے ہیں جس کی تپش سے انسان مجروح ہوجاتا ہے جس کی کوئی دوا بھی نہیں یہ دو موضوع ہیں تقلید اور تصوف
اس لیے ان دونوں موضوعات میں طبع آزمائی کرنا ہے جی کا جنجال ذہنی سکون کے لیے وبال جو ان پر کچھ لکھے ان کو بھی ملال اور جو نہ لکھے ان کو بھی ملال جتنا لکھا تھا اسی سے ہوگئے نہال ان میں الجھنےسے نہ دنیا کا کمال اور نہ آخرت کا جمال ان کی حقیقت کا علم ہوگا بعد از وصال اس لیے بہتر ہے تب تک رہے فصال اور میرے بھائی فقط والسلام فی الحال اور بلند رہے شاہد نذیر صاحب کا اقبال
 

aqeel

مشہور رکن
شمولیت
فروری 06، 2013
پیغامات
300
ری ایکشن اسکور
315
پوائنٹ
119
السلام علیکم
جی مجھے بھی یاد آگیا اس وقت میں بچہ تھا اب کچھ سیانا ہو گیا ہوں
فورم کی دنیا میں آکر مجھے معلوم ہو کہ دو موضوع ایسے ہیں جس کی تپش سے انسان مجروح ہوجاتا ہے جس کی کوئی دوا بھی نہیں یہ دو موضوع ہیں تقلید اور تصوف
اس لیے ان دونوں موضوعات میں طبع آزمائی کرنا ہے جی کا جنجال ذہنی سکون کے لیے وبال جو ان پر کچھ لکھے ان کو بھی ملال اور جو نہ لکھے ان کو بھی ملال جتنا لکھا تھا اسی سے ہوگئے نہال ان میں الجھنےسے نہ دنیا کا کمال اور نہ آخرت کا جمال ان کی حقیقت کا علم ہوگا بعد از وصال اس لیے بہتر ہے تب تک رہے فصال اور میرے بھائی فقط والسلام فی الحال اور بلند رہے شاہد نذیر صاحب کا اقبال
مفتی صاحب کیا خوب فرمایا ہے۔
 
شمولیت
اگست 05، 2012
پیغامات
115
ری ایکشن اسکور
453
پوائنٹ
57
السلام علیکم
جی مجھے بھی یاد آگیا اس وقت میں بچہ تھا اب کچھ سیانا ہو گیا ہوں
فورم کی دنیا میں آکر مجھے معلوم ہو کہ دو موضوع ایسے ہیں جس کی تپش سے انسان مجروح ہوجاتا ہے جس کی کوئی دوا بھی نہیں یہ دو موضوع ہیں تقلید اور تصوف
اس لیے ان دونوں موضوعات میں طبع آزمائی کرنا ہے جی کا جنجال ذہنی سکون کے لیے وبال جو ان پر کچھ لکھے ان کو بھی ملال اور جو نہ لکھے ان کو بھی ملال جتنا لکھا تھا اسی سے ہوگئے نہال ان میں الجھنےسے نہ دنیا کا کمال اور نہ آخرت کا جمال ان کی حقیقت کا علم ہوگا بعد از وصال اس لیے بہتر ہے تب تک رہے فصال اور میرے بھائی فقط والسلام فی الحال اور بلند رہے شاہد نذیر صاحب کا اقبال
اس لئے کہ مقلد اور صوفی کبھی تقلید اور مروّجہ تصوف کو قرآن وسنت سے ثابت نہیں کر سکتے۔
 
شمولیت
اگست 05، 2012
پیغامات
115
ری ایکشن اسکور
453
پوائنٹ
57
ایک عامی جب تقلید کرتا ہے تو اپنے مسلک کی تقلید کرتا ہے ۔ لیکن غلام احمد قادیانی اگر نبوت کے دعوی سے پہلے حنفی تھا تو دعوی نبوت کرکے حنفی مسلک کی تقلید سے باہر آگیا کیوں کہ حنفی مسلک میں دعوی نبوت کی کوئی گنجائش نہیں ۔
جب اس نے ترک تقلید کرکے دعوی نبوت کیا تو غیر مقلد بن گیا اور آج غیر مقلد کون ہیں بتانے کی ضرورت نہیں
آپ کی یہ منطق بھی بڑی عجیب ہے کہ ہر نبوت کا دعویٰ کرنے والا غیر مقلد ہوتا ہے۔ مدعی نبوت اپنے دعویٰ میں سچا بھی ہو سکتا ہے اور جھوٹا بھی۔ تمام انبیائے کرام﷩ اپنے دعوائے نبوت میں سچے تھے۔ خاتم الانبیاء والرسلﷺ کے بعد کسی متنبّی سے بڑا دجال اور کذاب کوئی نہیں ہو سکتا۔ کیا آپ نبی کریمﷺ سمیت تمام سچے مدعیانِ نبوت﷩ کو بھی غیر مقلد کہیں گے؟!!

علاوہ ازیں آپ کو مدعی سست گواہ چست والا معاملہ نہیں کرنا چاہئے۔ قادیانی حضرات بذاتِ خود حنفی مسلک کی بات کر رہے ہیں اور آپ ہیں کہ طوعاً وکرہاً انہیں غیر مقلد باور کرانے پر تلے ہوئے ہیں۔

چلیں آپ کو یہ اعتراف تو ہے کہ غلام احمد قادیانی پہلے حنفی تھا، یہ بات تو یقینی ہوئی۔ اب ظن وتخمین اور تاویلات کی بناء پر بلاوجہ اسے غیر مقلد کہنے کی بجائے اس کے الفاظ سے ثابت کریں کہ اس نے بعد میں تقلید کو خیر آباد کہہ دیا تھا۔ فقہ کا معروف قاعدہ تو آپ کے علم میں ہوگا ہی: اليقين لا يزول بالشك
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
اس لئے کہ مقلد اور صوفی کبھی تقلید اور مروّجہ تصوف کو قرآن وسنت سے ثابت نہیں کر سکتے۔
السلام علیکم
ضد بازی اور ہٹ دھرمی کا تو کوئی جواب نہیں ہوتااگر یہی معیار ہے تو بتائے
نشہ کرنا اور نشہ آور چیزوں کےاستعمال کرنے کی حرمت قرآن و حدیث سے ثابت ہے مگر یہ بتائے قرآن و حدیث میں
گانجہ۔افیم،حشیش،بھانگ،وغیرہ کا ذکر کہاں ہے اسی طرح لفظ شراب اردو میں بمعنیٰ خمر مستعمل ہے جب کہ عربی میں شراب مشروب کو کہتے ہیں تو بتائے شراب کو قرآن پاک میں بمعنیٰ خمر کہاں استعمال کیا گیا ہے
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
السلام علیکم
ضد بازی اور ہٹ دھرمی کا تو کوئی جواب نہیں ہوتااگر یہی معیار ہے تو بتائے
نشہ کرنا اور نشہ آور چیزوں کےاستعمال کرنے کی حرمت قرآن و حدیث سے ثابت ہے مگر یہ بتائے قرآن و حدیث میں
گانجہ۔افیم،حشیش،بھانگ،وغیرہ کا ذکر کہاں ہے اسی طرح لفظ شراب اردو میں بمعنیٰ خمر مستعمل ہے جب کہ عربی میں شراب مشروب کو کہتے ہیں تو بتائے شراب کو قرآن پاک میں بمعنیٰ خمر کہاں استعمال کیا گیا ہے
وعلیکم السلام بھیا -
اگر آپ تعصب کی پٹی آنکھوں سے اتار کر قرآن و حدیث پڑھیں تو دونوں کا جواب قرآن میں آپ کو مل جائے گا -

تقلید کی نفی سے متعلق یہی آیت مقلدین کے لئے کافی ہے -



وَالَّذِينَ إِذَا ذُكِّرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ لَمْ يَخِرُّوا عَلَيْهَا صُمًّا وَعُمْيَانًا سوره الفرقان ٧٣
اور وہ لوگ جب انہیں ان کو ان کے رب کی آیتوں سے سمجھایا جاتا ہے تو ان پر بہرے اندھے ہو کر نہیں گرتے-


جب کہ مقلد اندھے بہروں کی طرح ہی اپنے امام کی پیروی کرتا ہے -
اسی لئے الله نے قرآن میں تقلید کو جانوروں کے" پٹے" سے تشبیہ دی ہے -


جَعَلَ اللَّهُ الْكَعْبَةَ الْبَيْتَ الْحَرَامَ قِيَامًا لِلنَّاسِ وَالشَّهْرَ الْحَرَامَ وَالْهَدْيَ وَالْقَلَائِدَ ۚ سوره المائدہ ٩٧
الله نے کعبہ کو جو بزرگی والا گھر ہے لوگوں کے لیے قیام کا باعث کر دیا ہے اور عزت والے مہینے کو اور حرم میں قربانی والے جانور کو بھی اور جن کے گلے میں پٹہ ڈال کر کر کعبہ کو لے جائیں-


تصوف کی نفی بھی قرآن کی ان آیات اور نبی کریم صل الله علیہ وسلم کی اس حدیث سے ہو جاتی ہے -


ثُمَّ قَفَّيْنَا عَلَىٰ آثَارِهِمْ بِرُسُلِنَا وَقَفَّيْنَا بِعِيسَى ابْنِ مَرْيَمَ وَآتَيْنَاهُ الْإِنْجِيلَ وَجَعَلْنَا فِي قُلُوبِ الَّذِينَ اتَّبَعُوهُ رَأْفَةً وَرَحْمَةً وَرَهْبَانِيَّةً ابْتَدَعُوهَا مَا كَتَبْنَاهَا عَلَيْهِمْ إِلَّا ابْتِغَاءَ رِضْوَانِ اللَّهِ فَمَا رَعَوْهَا حَقَّ رِعَايَتِهَا ۖ فَآتَيْنَا الَّذِينَ آمَنُوا مِنْهُمْ أَجْرَهُمْ ۖ وَكَثِيرٌ مِنْهُمْ فَاسِقُونَ سوره الحدید ٢٧
پھر اس کے بعد ہم نے اپنے اور رسول بھیجے اور عیسیٰ ابن مریم کو بعد میں بھیجا اور اسے ہم نے انجیل دی اور اس کے ماننے والوں کے دلوں میں ہم نے نرمی اور مہربانی رکھ دی اور ترک دنیا جو انہوں نے خود ایجاد کی ہم نے وہ ان پرفرض نہیں کی تھی مگر انہوں نے رضائے الہیٰ حاصل کرنے کے لیے ایسا کیا پس اسے نباہ نہ سکے جیسے نباہنا چاہیئے تھا تو ہم نے انہیں جو ان میں سے ایمان لائے ان کا اجر دے دیا اور بہت سے تو ان میں بدکار ہی ہیں-


حدیث :


لَا رَهْبَانِيَةُ فِی الاِسْلَامِ.
اسلام میں کوئی رہبانیت نہیں ہے۔
. قرطبی، الجامع لاحکام القرآن، 18 : 87
2. فتح الباری، 9 :


اور یہ بھی جان لیں کہ قران احکامات کو ضمنی طور پر بیان کرتا ہے اور احدیث نبوی ان احکامات کی تشریح کرتی ہیں -یہ ضروری نہیں کہ ہر
چیز کا حکم نام بنام قرآن میں موجود ہو-لهذا آپ کا یہ کہنا کہ گانجہ۔ افیم،حشیش،بھانگ،وغیرہ کا ذکر قرآن میں کہاں ہے ایک لغو بات ہے-
 

تلمیذ

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 12، 2011
پیغامات
765
ری ایکشن اسکور
1,506
پوائنٹ
191
یہاں پر جنہوں نے حنفیت مسلک کے خلاف زہر اگلا ہے ان کے لئیے ہم صرف دعا ہی کرسکتے ہیں کہ اللہ ہم سب کو ھدایت دے
موضوع کے متعلق میں یہ عرض کرنا چاہوں گا کہ غلام احمد قادیانی چاہے مقلد ہو غیر مقلد وہ نہ حنفی تھا اور نہ اہل حدیث ۔ بعض افراد جو اس کو زبردستی حنفی بنانے پر تلے ہوئے ہیں ان کی خدمت میں قادیانی کے فتاوی میں سے ایک صفحہ کا اسکین لگانا چاہوں گآ


فاتحہ خلف الامام کے احناف تو قائل نہیں ، کون قائل ہیں ان کے نام بتانے کی ضرورت نہیں ۔ اس لئیے فقہ حنفی مرزائیوں کے ہاں معتبر کیسے ہوگئی ؟؟؟؟
 
Top