• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فقہ حنفی سے غیر مقلدین کی ناراضگی کے اسباب

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
مصنف درمختار نبی کریم صل الله علیہ و آ لہ وسلم پر جھوٹ بولتے ہوئے لکھتا ہے:آدمؑ کو میری ذات پر فخر ہے اور اور مجھے اپنے ایک امتی کے سبب سے فخر ہے

جس کا نام نعمان اور کنیت ابوحنیفہ ہے جو کہ میری امت کا روشن چراغ ہے۔ ( درمختار مقدمہ ص ۱۳)



نبی کریم صل الله علیہ و آ لہ وسلم پر دوسرا جھوٹ بولتے ہوئے لکھا ہے: یعنی تمام انبیاء کو مجھ پر فخر ہے اور مجھے ابوحنیفہ پر۔ جس نے اس سے محبت کی اس نے میرے ساتھ محبت کی، اور جس نے اس سے بغض کیا اس نے میرے ساتھ بغض کیا۔

یہ مقلدین کا اپنے نام نہاد امام کے غلو میں نبی کریم صل الله علیہ و آ لہ وسلم پرایسا عظیم بہتان ہے جس کی تاریخ میں مثال نہیں ملتی ۔

حدثنا أبو معاوية عن عاصم عن محمد بن بشر عن أنس قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : من كذب علي متعمدا فليتبوأ مقعده من النار . رسول اللہ صل الله علیہ و آ لہ وسلم نے فرمایا: جس نے مجھ پر جان بوجھ کر جھوٹ بولا تو اس نے اپنا ٹھکانا جہنم میں بنا لیا۔

فیصلہ آپ خود کر لیں کے جہنمی کون ہے حنفی یا اہل حدیث؟؟؟
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
جب دنیا بھر میں ہمیشہ اکثریت احناف کی رہی ہے
ہم نے تسلیم کرلیا کہ ہمیشہ اکثریت حنفیوں کی رہی ہے اب آپ بھی قرآن کا یہ فیصلہ قبول کرلیں کہ اکثریت ہمیشہ گمراہوں کی ہوتی ہے۔
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
ہم نے تسلیم کرلیا کہ ہمیشہ اکثریت حنفیوں کی رہی ہے اب آپ بھی قرآن کا یہ فیصلہ قبول کرلیں کہ اکثریت ہمیشہ گمراہوں کی ہوتی ہے۔
بلکل صحیح فرمایا آپ نے -

ویسے احناف جو حنفیت کی اکثریت پر فخر کرتے ہیں تو انہیں معلوم ہونا چاہیے کہ اس وقت دنیا میں اکثریت عیسایوں کی ہے- احناف کو چاہیے کہ امام ابو حنیفہ رح کی تقلید چھوڑ کر عیسائی بن جائیں-
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
بلکل صحیح فرمایا آپ نے -

ویسے احناف جو حنفیت کی اکثریت پر فخر کرتے ہیں تو انہیں معلوم ہونا چاہیے کہ اس وقت دنیا میں اکثریت عیسایوں کی ہے- احناف کو چاہیے کہ امام ابو حنیفہ رح کی تقلید چھوڑ کر عیسائی بن جائیں-
ماشاء اللہ
اکثریت کے دلدادہ حنفیوں کے لئے محمدعلی جواد بھائی کا پیش قیمت مشورہ۔
خیر ویسے حنفیوں کو مذہب بدلنے کی کوئی اتنی خاص ضرورت نہیں مقاصد اور کرتوت تو وہی ہیں۔
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
حنفی دیوبندیوں کی حالت دیکھیں ، جب میں نیا اہلحدیث ہوا تھا تو مجھے ایک حنفی مولوی کے پاس دوبارہ حنفی ہو جانے کے لیے لے جایا گیا، مولوی کہنے لگا جناب آپ حنفیوں میں رہتے ہیں، یہاں حنفی زیادہ ہیں مسئلہ پیش آ گیا تو کس کے پاس جائیں گے، لہذا حنفی بن کر رہیں۔۔ ہاہاہاہا

میں ان دنوں چھوٹی عمر کا تھا، میں نے اپنے فہم سے جواب دیا

جناب میں انٹرنیٹ سے اپنے اہلحدیث علماء سے رابطہ کر لوں گا آپ بے فکر رہیں۔۔۔ ابتسامہ
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
مولوی نے کہا جناب ہم یہاں ہیں تو رفع الیدین نہیں کریں گے سعودیہ عرب جائیں گے تو رفع الیدین کریں گے​
میں نے کہا​
مولوی صاحب! یہ کیسا مسئلہ ہے اگر آپ کے بقول رفع الیدین "منسوخ" ہے تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی شریعت پوری دنیا میں ایک جیسی ہے، یہاں رفع الیدین نہیں کریں گے وہاں کریں گے۔ یہ کچھ عجیب بات نہیں ہے۔​
مولوی کو چپ لگ گئی، اصل چکر تھا عربوں سے چندہ اکٹھا کرنا۔ اللہ ان کو ہدایت عطا فرمائے آمین​
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
اکثریت کو حق کا معیار سمجھنے والوں کو حافظ محمد سعید صاحب نے اپنی کتاب تفسیر سورۃ یوسف میں مدلل جواب دیا ہے، اللہ کی توفیق سے کسی دن ٹائپ کر کے لگا دوں گا۔ ان شاءاللہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
اول تو جو عنوان ہے مضمون اس سے بالکل ہی غیرمتعلق ہے بلکہ یہ تحریر مختلف اور متضاد الزامات کا مجموعہ ہے۔اور اس میں تو بے تحاشہ موضوعات ہیں آخر کس کس موضوع کا جواب دیا جائے؟ اگرچہ ان تمام اعتراضات کے بارہا جوابات دئے جاچکے ہیں پھر بھی ایک دو الزامات پر تبصرہ پیش خدمت ہے۔
جب موضوع میں اسباب کا زکر ہے تو پھر اسباب تو کئی ہوں گے اور بیان بھی کئی تو یہ اعتراض آپ کی عادت کا نتیجہ ہے اور اس اعتراض کو اپنے پاس رکھئیے ویسے ایک کام کرنا جتنے موضوعات اس تھریڈ میں آئے ہیں ان سب کی اک فہرست بناکر دکھادینا ۔
سہج اور دیگر مقلدین انتہائی بے شرم اور بے حیا ہیں نہ یہ اپنے دعوؤں کی لاج رکھتے ہیں نہ اس بات کا خیال کہ پہلے کیا کہہ چکے ہیں اور اب کیا کہہ رہے ہیں۔ وحیدالزماں کے معاملے میں بحث کے دوران جب ہم نے امین اوکاڑوی کا مذکورہ حوالہ یہ ثابت کرنے کے لئے پیش کیا کہ امین اوکاڑوی کے نزدیک بھی وحیدالزماں کی یہ کتابیں اہل حدیث کے نزدیک مردود ہیں تو سہج نے ہماری بات کو غلط قرار دیتے ہوئے کہا کہ اس حوالے سے امین اوکاڑوی کا مطلب یہ ہے کہ مستقبل میں کچھ ایسے غیرمقلد پیدا ہونگے جو ان کتابوں کا انکار کرینگے۔ اور اب موصوف شرم و حیا کو بالائے طاق رکھتے ہوئے یہاں اسی حوالے کو یہ بتانے کے لئے پیش کررہے ہیں کہ اہل حدیثوں نے بلاتفاق وحیدالزماں کی کتابوں کو رد کردیا تھا۔ اوکاڑوی کلچر کے حاملین مقلدوں نے اپنی شرافت اور حیا بہت سستے داموں بیچ کھائی ہے۔ اس دوغلے پن کا سہج صاحب کے پاس کیا جواب ہے؟؟؟
الحمدللہ اکابرین اہل سنت والجماعت نے جو باتیں فرمائیں تھیں فرقہ جدید نام نہاد اہل حدیث کے بارہ میں وہ حرف بحرف درست ثابت ہورہی ہیں اور ان پر مہر تصدیق شاہد نزیر جیسے بھولے بھالے اہل حدیث بننے کے شوقین ،ثبت کر رہے ہیں ۔اب اسی عبارت کو لے لیں جس میں حضرت امین صفدر رحمۃ اللہ علیہ نے ایک ایسی بات کی جس کو شاہد نزیر اور اس جیسے کئی بھولے بھالے غیر مقلدیت کے دعویداروں نے حقیقت کرکے دکھادیا ھے ۔
اس کے بعد نواب وحید الزمان غیر مقلد نے ھدیۃ المہدی،نزل الابرار من فقہ نبی المختار اور کنز الحقائق اور میر نورالحسن نے عرف الجادی من جنان ھدی الھادی اور صدیق حسن نے بدور الاھلہ وغیرہ کتابیں لکھیں، مگر ان کتابوں کا جو حشر ہوا وہ خدا کسی دشمن کی کتاب کا بھی نہ کرے۔ نہ ہی غیر مقلد مدارس نے ان کو قبول کیا کہ ان میں سے کسی کتاب کو داخل نصاب کرلیتے،نہ ہی غیر مقلد مفتیوں نے ان کو قبول کیا کہ اپنے فتاوٰی میں ان کو لیتے اور ناہی غیر مقلدین عوام نے ان کو قبول کیا۔ وہ مرزا کادیانی اور سوامی دیانند کی کتابوں سے اتنا نہیں جلتے جتنا ان کتابوں کے نام سے جلتے ہیں۔
ماشاء اللہ
کتنا سچ فرمایا تھا حضرت نے ! الحمدللہ پہلے کہیں کہیں صرف دھواں سا نظر آیا کرتا تھا وحید الزمان کے نام پر اب باقائدہ آگ کے شعلے بھی نظر آتے ہیں ۔ کچھ ایسا ہی حال ہوجاتا ہے مسٹر شاہد نزیر کا بھی جب یہ وحید الزمان وغیرہ اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کے کارنامے دیکھتے ہیں تو تمام اہل حدیثیت کے لبادے اتار کر ننگے ہوجاتے ہیں اور حیاء شرم کو بالائے طاق رکھدینے کے بعد کزابوں اور دجالوں کے نقش قدم پر چلتے ہوئے کہتے ہیں کہ وحید الزمان مردود اور امرتسری و نورالحسن و صدیق حسن کو ایک گالی سمجھ کر بیزاری کا اظہار کرتے ہیں اور دوسری جانب جس فرقے پر گامزن ہیں مسٹر شاہد نزیر اس ہی فرقہ کے اکابرین نے اپنے بڑے اکابرین میں ان ہی گالی بنالئے گئے بڑے بڑے اکابرین کو فرقہ "اہل حدیث" کے بڑے اکابرین مانا ہے اور باقائدہ نمبر لگا لگا کر ان کی تعریفوں میں صفحات ناپاک کئے ہیں ۔ یہاں یہ وضاحت ضروری ہے کہ کذاب و دجال دو فریقوں میں سے کوئی ایک ضرور ہوتا ہے اس کو سمجھ لیں کہ کذاب اصل میں کون ثابت ہوا؟
بات نمبر 1
مسٹر شاہد نزیر کی حیاسوزی آپ سب حضرات نے دیکھ ہی لی ، کہ نواب وحید الزمان ،نورالحسن،اور صدیق حسن وغیرہ کے گندے اور پلید بلکہ اصل عقائد کو دیکھ کر تلملا کر کیا کچھ اول فول بکنا شروع ہوجاتے ہیں بلکل مصداق اس بات کے جو مولانا امین صفدر رحمہ اللہ صاحب نے عرصہ پہلے فرمادی تھی "" وہ مرزا کادیانی اور سوامی دیانند کی کتابوں سے اتنا نہیں جلتے جتنا ان کتابوں کے نام سے جلتے ہیں۔""
الحمدللہ ثمہ الحمدللہ
مسٹر شاہد نزیر کا طرز عمل شاہد بناہوا ہے کہ مولانا رحمہ اللہ کی بات کا ایک ایک لفظ حقیقت ہے ۔
بات نمبر ایک میں یہ ثابت ہوا کہ مولانا رحمہ اللہ کی بات سچی تھی جب ہی مسٹر شاہد نزیر کے اندر کا گند باھر آجاتا ہے ۔
بات نمبر 2
دوسری بات یہ کہ مسٹر شاہد نزیر وحید الزمان ،نور الحسن ،صدیق حسن وغیرہ کے نام ،کتاب،مسائل دیکھنے کے بعد ان سب کو گالی سمجھتا ہے اور دوسری جانب ان ہی گالی بنے افراد کو بڑے اور چھوٹے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث نے القابات اور عزت عطا فرماتے ہوئے ناجانے کیا کیا جتن کئے ہوئے ہیں کہ آج بھی آپ کو فتاوٰی کی کتابوں سے لیکر احادیث کے ترجمہ اور تاریخی حوالوں میں ان ہی گالی بنے ہوئے اکابرین فرقہ اہل حدیث کے نام کچھ نام نہاد اہل حدیثوں کو چمکتے اور کچھ کو بدنماداغ کی طرح نظر آتے ہیں ۔ تو اس دوسری بات سے یہ ثابت ہوا کہ کذاب و دجال کون ثابت ہوا؟
مسٹر شاہد نزیر اور اس جیسی سوچ رکھنے والے لوگ؟
یا
گالی بنادئیے گئے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کی جھوٹی تعریفیں کرنے والے لوگ؟
اس کا فیصلہ میں حاضرین و ناضرین و غیرہ وغیرہ پر چھوڑتا ہوں کہ وہ خود فیصلہ کریں کہ جھوٹا،دجال،کزاب،بےحیا وغیرہ کون ہے تعریفیں کرنے والا یا گالی سمجھنے والا؟
دوغلا پن ہمارا نہیں ہے بلکہ دوغلاپن نام نہاد اہل حدیث فرقے کے افراد اور خاص طور پر شاہد نزیر جیسے افراد میں کوٹ کوٹ کر بھرا ہوا ہے جو ان ہی گالی بنے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کو اپنا مولوی بھی کہتے ہیں اور جب اس بات کو پکڑا جاتا ہے تو کہتے ہیں کہ ہم اس اس کو اور اس اس کو فرقہ جماعت اہل حدیث کا مولوی ہی نہیں مانتے بلکہ اس سے بھی آگے اسی مولوی کو جو اپنے فرقہ اہل حدیث کی خدمت کرتا کرتا مرگیا اسے کافر تک کہہ دیتے ہیں ،یہ سب صرف اسلئے کہ ان مولویوں کے قلم سے لکھے وہ اعترافات فرقہ اہل حدیث کے عقائد و مسائل کے بارے میں ظاہر ہوجاتے ہیں صاف اور صریح الفاظ میں ، کہ جن پر عموما دوسرے افراد تقیہ کا پردہ ڈال کر بیٹھے ہوتے ہیں ۔اب یہ دوغلا پن ہے کہ نہیں ؟کہ فرقہ جماعت اہل حدیث وحید الزمان وغیرہ کو اکابرین کی صف میں شامل کرے اور پھر انہی اکابرین کو کافر بھی کہیں ؟
یہاں یہ ثابت کرنے کی کوشش کی گئی ہے کہ وحیدالزماں وغیرہ نے اہل حدیثوں کے لئے ایک نئی فقہ مدون کرنے کی کوشش کی لیکن تمام اہل حدیثوں نے ان کتابوں کو بالاتفاق رد کردیا حتی کہ آج اس فقہ کا نام و نشان بھی باقی نہیں رہا۔ امین اوکاڑوی اور اسکے مقلدین کبھی ایک بات پر نہیں ٹکتے بلکہ ضرورت کے تحت بار بار اپنے بیانات بدلتے رہتے ہیں۔ جب خود امین اوکاڑوی نے ان کتابوں کے عنداہل حدیث مردود ہونے کا اعتراف کرلیا تو پھر وہ تمام عمر جگہ جگہ انہیں مردود کتابوں کے حوالے اہل حدیث کے خلاف کیوں پیش کرتا رہا؟؟؟ اور آج بھی دیوبندی کیوں ان مسترد شدہ کتابوں کو اہل حدیث کے خلاف مسلسل پیش کررہے ہیں؟؟؟
مسٹر شاہد نزیر وحید الزمان ،نورالحسن،صدیق حسن خان سمیت جتنے بھی تمہارے ایسے اکابرین جنہیں تم اپنے لئے گالی سمجھتے ہو ان سب کے نام ایک ہی بار یہاں لکھ کر بتادو پھر ان پر سارے فورم کے غیر مقلد اراکین سے تصدیق حاصل کرلو ۔ اگر تم ایسا کرلو اور پھر اس کے بعد تمہارے فرقے کی جتنی بھی ایسی ویبسائٹیں ہیں جہاں وحید الزمان وغیرہ جیسے غیر اہل حدیث اور شیعہ رافضیوں کی تعریفیں وغیرہ موجود ہیں ان سے لاتعلقی بلکہ ان کے خلاف جنگ کا اعلان کرو بھی اور کرواو بھی ان سب سے جو جو اراکین تمہارے موقف کی تصدیق کریں اور پھر یہ بھی کرکے دکھاو کہ تم اور تمہارے موقف سے اتفاق رکھنے والے اراکین تمہاری نمائندہ آفیشل جماعتیں ان سب اکابرین اہل حدیث سے لاتعلقی کا اظہار کریں جنہیں تم غیر اہل حدیث اور کافر سمجھتے ہو ۔لاتعلقی ہی نہیں اپنی جہالت غلاظت وغیرہ کا بھی اعتراف کریں کہ کافروں کو وہ اپنا اکابر مانتے رہے لکھتے رہے اس بات سے وہ توبہ بھی کرتے ہیں اور آئندہ ایسا نہ کرنے کا اعلان بھی کریں ۔پھر وہ سب کتابیں جو ان ہی کافر مولویوں جن کا نام سن کر شاہد نزیر جیسے غیر مقلدین بھڑک اٹھتے ہیں ، کو اکٹھا کر کے کہیں گم کرو۔ تاکہ تمہارے ماتھے پر لگا کنک کا بلکہ کفر کا ٹیکا صاف کرنے کی کوششوں کو دیکھا تو جاسکے۔
اگر یہ سب کچھ نہیں کرسکتے تو پھر پڑے رہو ان ہی گندے غلیظ نجس پلید مسائل کو لکھنے والے مولویوں کے گند میں اور میں تمہیں دکھاتا بھی رہوں گا اور بتاتا بھی رہوں گا کہ دیکھو یہ ہیں تمہارے وہ مولوی جنکا نام دیکھ کر ہی تم بے شرمی کی دلدل میں ڈوب جاتے ہو ۔
پس مقلدوں بشمول امین اوکاڑوی کا یہ طرز عمل انہیں دھوکے باز، جھوٹا اور قول و فعل میں تضاد رکھنے والا ثابت کرتا ہے۔ اور ظاہر ہے جب ان کا دعویٰ ہی جھوٹا ہے تو انکا اہل حدیث پر یہ الزام بھی ثابت نہیں ہوا۔الحمدللہ
جھوٹا دھوکے باز دجال قول و فعل میں تضاد تو فرقہ اہل حدیث عمل میں نظر آتا ہے دیکھو
"وحید الزمان کی خدمات حدیث ناقابل فراموش"؟؟؟ اور مسٹر شاہد نزیر کیا فرماتے ہیں ؟ وحید الزمان کو گالی سمجھتے ہیں ؟
یہ ہوتا ہے تضاد قول و فعل کا کہ علماء فرقہ جماعت اہل حدیث والے کہیں وحید الزمان کی حدیث کے لئے خدمات ہیں اور اسی وحید الزمان کو کہیں شاہد نزیر جیسا بندہ جو خود کہتا ہے کہ میں عربی نہیں جانتا وغیرہ ۔۔۔ یہ کہتے ہیں کہ وحید الزمان کافر تھا ؟
جھوٹا کون ؟شاہد نزیر اور اس جیسی باتیں کرنے والے یا وہ علماء فرقہ جماعت اہل حدیث جنہوں نے وحید الزمان کے مرنے کے تقریبا نوے سال بعد لکھا "وحید الزمان کی خدمات حدیث ناقابل فراموش ہیں" ۔
فیصلہ کرو دیکھنے پڑھنے والو
شکریہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
مقلدین اہل حدیث کو بہت ہی بے وقوف سمجھتے ہیں اس لئے سفید جھوٹ بولتے ہوئے بھی نہیں شرماتے اور گھبراتے۔ سمجھتے ہیں کہ اہل حدیثوں کو انکی چوری اور جھوٹ کا پتا ہی نہیں چلے گا۔معلوم نہیں یہ کونسی احمقوں کی دنیا میں بستے ہیں۔
نا نا نا مسٹر شاہد نزیر بے وقوف بلکل نہیں سمجھے بلکہ بے وقوف گر سمجھتے ہیں دجال گر سمجھے ہیں کزاب گر سمجھتے ہیں جو تمہارے جیسے لوگوں کو گھڑ گھڑ کر تیار کرتے ہیں ۔ بے وقوف تو وہ نام نہاد اہل حدیث ہیں جو جہالت کے اندیروں میں رہتے ہوئے تم جیسے لوگوں کی کزب بیانیوں کی اندھی تقلید کرتے ہیں اور پھر کفر و شرک کے اندھیروں میں ہی غرق رہتے ہیں ۔ اسلئے یہ غلط فہمی دل سے نکال دو کہ تمہارے فریب میں کوئی اہل سنت والجماعت آئے گا ۔ فکر ناٹ
اب دیکھوتمہیں اور تمہارے مشرک مقلدوں کو بھی دیکھنا پڑے گا کہ ان کا کزاب امام مسٹر شاہد نزیر کیسے جھوٹ بولتا ہے اور لکھتا ایسے ہے جیسے مرزا قادیانی اپنے جھوٹ گھڑا کرتا تھا۔

امین اوکاڑوی صاحب ایک اہل حدیث شاہ جہاں پوری کا بیان نقل کررہے ہیں کہ انکے زمانے میں ایک نامانوس مذہب کے لوگ دیکھنے میں آرہے تھے جو خود کو اہل حدیث اور مخالفین انہیں غیرمقلد کہتے تھے۔ اب ان جہلاء اور فریب کاروں سے کوئی پوچھے کہ اگر شاہ جہاں پوری کی آنکھوں کے سامنے غیر مقلد اہل حدیث فرقہ وجود میں آیا تو وہ خود پھر کس فرقے سے تعلق رکھتے تھے؟ یقینا پھر وہ خود اہل حدیث نہیں تھے۔ اور اگر وہ خود بھی اہل حدیث تھے جیسا کہ امین اوکاڑوی نے انکے نام کے ساتھ ہی غیرمقلد لکھا ہے بلکہ انہیں غیرمقلد فرقے کا مورخ قرار دیا ہے تو پھر یہ بیان جھوٹ ہے کہ انکے زمانے میں نامانوس اہل حدیث فرقہ وجود میں آیا۔ یعنی بقول امین اوکاڑوی شاہ جہان پوری صاحب پہلے فرقہ اہل حدیث کے مورخ بنے پھر انہیں کے آنکھوں کے سامنے فرقہ اہل حدیث وجود میں آیا۔ ہے نا! اہل حدیثوں کی آنکھوں میں دھول جھونکنے والی بات۔

چونکہ امین اوکاڑوی کو جھوٹ بولنے اور تحریف کرنے کی عادت تھی اس لئے اس نے اپنی عادت کے مطابق یہاں بھی زبردست ڈنڈی ماری ہے یا تو شاہ جہاں پوری صاحب خود اہل حدیث نہیں تھے اس لئے انہوں نے اہل حدیثوں کو اپنے سامنے وجود میں آنے والا فرقہ قرار دیا ہے۔ یا پھر شاہ جہاں پوری صاحب کی یہ عبارت اہل حدیث کے متعلق نہیں بلکہ کسی اور فرقے کے بارے میں ہے۔اب عبارت چاہے جس طرح بھی ہو ہر دو صورتوں میں امین اوکاڑوی کا جھوٹ بولنا طے ہے۔ میرا دیوبندیوں کو مخلصانہ مشورہ ہے کہ اہل حدیث پر الزام قائم کرنے کے لئے کسی سچے شخص کی عبارتیں پیش کیا کرو۔امین اوکاڑوی کی عبارتیں پیش کرنا بے فائدہ ہے کیونکہ امین اوکاڑوی پر سے کذب بیانی کا داغ دھوؤں گے تو اسکی عبارتیں پیش کرنے کے قابل ہوسکوگے۔
مندرجہ بالا عبارات کو دیکھیں تو لگتا ہے مسٹر شاہد نزیر جھوٹ بولنے کے بے تاج بادشاہ ہیں ۔
دیکھئیے ایک ہوتا ہے جاہل اور ایک ہوتا ہے جھوٹا
جاہل کہتا ہے میں نہیں جانتا بتادو
جھوٹا یا تو جانتا نہیں اور کہتا ہے جانتا ہوں
یاپھر جھوٹا جانتا ہے پھر اس کے الٹ ڈھکوسلہ دیتا ہے
اب مسٹر شاہد نزیر اگر جاہل ہوتا تو کہتا میں شاہ جہاں پوری نامی بندے کو نہیں جانتا کسی سے پوچھتا ہوں لیکن اس بندے نے ایسا نہیں کیا۔
بلکہ جھوٹ ہی بولا کیونکہ یہی تو اصل فطرت ہے
کہ اگر شاہ جہاں پوری غیر مقلد تھا تو ایسا کیوں اور نہیں تھا تو ویسا کیوں فلاں جھوٹا اور فلاں ایسا فلاں ویسا۔
ان سب کزبات و ڈھکوسلوں کے بعد ثابت یہی ہوا کہ مسٹر شاہد نزیر جاہل ہیں یا جھوٹے دجال
یہ ان کی مزضی پر چھوڑتا ہوں کہ وہ کون سا تمغا اپنے لئے پسند کرتے ہیں
دیکھو کہ شاہ جہاں پوری کون تھا؟

یہ اس کتابالارشاد الٰی سبیل الرشاد کا ٹائٹل ہے جس پر آپ کو مکتبہ ثنائیہ لکھا ہوا نظر آئے گا غیر مقلدوں کا مکتبہ ہے یا نہیں ؟ شرم کرو مسٹر شاہد نزیر نمہارے مزھب والے مکتبے نے چھاپا ہے اس کتاب کو ۔



اس فوٹو میں بھی دیکھو تمہارے مزھب والے مکتبے ہیں یا نہیں ؟

اب دیکھو وہ صفحہ جس پر وہی عبارت لکھی ہے جس پر شاہد نزیر نے ڈھکوسلوں کی بارش کی تھی

"کچھ عرصہ سے ہندستان میں ایک ایسے غیر مانوس مزھب کے لوگ دیکھنے میں آرہے ہیں جس سے لوگ بالکل ناآشنا ہیں۔پچھلے زمانہ میں شاذ و نادر اس خیال کے لوگ کہیں ہوں تو ہوں مگر اس کثرت سے دیکھنے میں نہیں آتئے۔بلکہ ان کا نام ابھی تھوڑے ہی دنوں سے سنا ہے۔ اپنے آپ کو تو وہ اہل حدیث یا محمدی یا موحد کہتے ہیں،مگر مخالف فریق میں ان کا نام غیر مقلد یا وہابی یا لامزھب لیا جاتا ہے۔"
(الارشاد ص13)


مزید بھی اس کتاب میں لکھی عبارات وغیرہ کا آپریشن کرنے کو جی چاہتا ہے مگر سمجھداروں کے لئے اتنا ہی کافی ہوگا ان شاء اللہ تعالٰی کہ ، کتاب بھی غیرمقلدوں کے کتب خانوں کی چھپی ہوئی ہے،لکھاری بھی اسی فرقہ سے تعلق رکھتا ہے ، ترجمہ کرنے والے وغیرہ سب غیر مقلدین ہی ہیں ۔
الحمدللہ


اب مسٹر شاہد نزیر کو چاھئیے کہ وہ صرف یہ بتائیں کہ وہ جاہل ثابت ہوئے یا جھوٹے ڈھکوسلہ باز ؟
میں نے تو یہ ثابت کردیا ہے کہ مولوی شاہجہاں پوری غیر مقلد بھی تھا اور اس کی کتاب کا وجود بھی ہے اور یہ اعتراف بھی ثابت ہوچکا ہے کہ


"کچھ عرصہ سے ہندستان میں ایک ایسے غیر مانوس مزھب کے لوگ دیکھنے میں آرہے ہیں جس سے لوگ بالکل ناآشنا ہیں۔پچھلے زمانہ میں شاذ و نادر اس خیال کے لوگ کہیں ہوں تو ہوں مگر اس کثرت سے دیکھنے میں نہیں آتئے۔بلکہ ان کا نام ابھی تھوڑے ہی دنوں سے سنا ہے۔ اپنے آپ کو تو وہ اہل حدیث یا محمدی یا موحد کہتے ہیں،مگر مخالف فریق میں ان کا نام غیر مقلد یا وہابی یا لامزھب لیا جاتا ہے۔"




شکریہ
 
Top