• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فقہ حنفی سے غیر مقلدین کی ناراضگی کے اسباب

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
اکثریت کو حق کا معیار سمجھنے والوں کو حافظ محمد سعید صاحب نے اپنی کتاب تفسیر سورۃ یوسف میں مدلل جواب دیا ہے، اللہ کی توفیق سے کسی دن ٹائپ کر کے لگا دوں گا۔ ان شاءاللہ
محمد ارسلان بھائی حافظ صاحب کی اس کتاب کا کوئی آن لائن لنک ہے تو وہ دے دیں۔ جزاک اللہ خیر
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
جب موضوع میں اسباب کا زکر ہے تو پھر اسباب تو کئی ہوں گے اور بیان بھی کئی تو یہ اعتراض آپ کی عادت کا نتیجہ ہے اور اس اعتراض کو اپنے پاس رکھئیے ویسے ایک کام کرنا جتنے موضوعات اس تھریڈ میں آئے ہیں ان سب کی اک فہرست بناکر دکھادینا ۔

الحمدللہ اکابرین اہل سنت والجماعت نے جو باتیں فرمائیں تھیں فرقہ جدید نام نہاد اہل حدیث کے بارہ میں وہ حرف بحرف درست ثابت ہورہی ہیں اور ان پر مہر تصدیق شاہد نزیر جیسے بھولے بھالے اہل حدیث بننے کے شوقین ،ثبت کر رہے ہیں ۔اب اسی عبارت کو لے لیں جس میں حضرت امین صفدر رحمۃ اللہ علیہ نے ایک ایسی بات کی جس کو شاہد نزیر اور اس جیسے کئی بھولے بھالے غیر مقلدیت کے دعویداروں نے حقیقت کرکے دکھادیا ھے ۔

ماشاء اللہ
کتنا سچ فرمایا تھا حضرت نے ! الحمدللہ پہلے کہیں کہیں صرف دھواں سا نظر آیا کرتا تھا وحید الزمان کے نام پر اب باقائدہ آگ کے شعلے بھی نظر آتے ہیں ۔ کچھ ایسا ہی حال ہوجاتا ہے مسٹر شاہد نزیر کا بھی جب یہ وحید الزمان وغیرہ اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کے کارنامے دیکھتے ہیں تو تمام اہل حدیثیت کے لبادے اتار کر ننگے ہوجاتے ہیں اور حیاء شرم کو بالائے طاق رکھدینے کے بعد کزابوں اور دجالوں کے نقش قدم پر چلتے ہوئے کہتے ہیں کہ وحید الزمان مردود اور امرتسری و نورالحسن و صدیق حسن کو ایک گالی سمجھ کر بیزاری کا اظہار کرتے ہیں اور دوسری جانب جس فرقے پر گامزن ہیں مسٹر شاہد نزیر اس ہی فرقہ کے اکابرین نے اپنے بڑے اکابرین میں ان ہی گالی بنالئے گئے بڑے بڑے اکابرین کو فرقہ "اہل حدیث" کے بڑے اکابرین مانا ہے اور باقائدہ نمبر لگا لگا کر ان کی تعریفوں میں صفحات ناپاک کئے ہیں ۔ یہاں یہ وضاحت ضروری ہے کہ کذاب و دجال دو فریقوں میں سے کوئی ایک ضرور ہوتا ہے اس کو سمجھ لیں کہ کذاب اصل میں کون ثابت ہوا؟
بات نمبر 1
مسٹر شاہد نزیر کی حیاسوزی آپ سب حضرات نے دیکھ ہی لی ، کہ نواب وحید الزمان ،نورالحسن،اور صدیق حسن وغیرہ کے گندے اور پلید بلکہ اصل عقائد کو دیکھ کر تلملا کر کیا کچھ اول فول بکنا شروع ہوجاتے ہیں بلکل مصداق اس بات کے جو مولانا امین صفدر رحمہ اللہ صاحب نے عرصہ پہلے فرمادی تھی "" وہ مرزا کادیانی اور سوامی دیانند کی کتابوں سے اتنا نہیں جلتے جتنا ان کتابوں کے نام سے جلتے ہیں۔""
الحمدللہ ثمہ الحمدللہ
مسٹر شاہد نزیر کا طرز عمل شاہد بناہوا ہے کہ مولانا رحمہ اللہ کی بات کا ایک ایک لفظ حقیقت ہے ۔
بات نمبر ایک میں یہ ثابت ہوا کہ مولانا رحمہ اللہ کی بات سچی تھی جب ہی مسٹر شاہد نزیر کے اندر کا گند باھر آجاتا ہے ۔
بات نمبر 2
دوسری بات یہ کہ مسٹر شاہد نزیر وحید الزمان ،نور الحسن ،صدیق حسن وغیرہ کے نام ،کتاب،مسائل دیکھنے کے بعد ان سب کو گالی سمجھتا ہے اور دوسری جانب ان ہی گالی بنے افراد کو بڑے اور چھوٹے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث نے القابات اور عزت عطا فرماتے ہوئے ناجانے کیا کیا جتن کئے ہوئے ہیں کہ آج بھی آپ کو فتاوٰی کی کتابوں سے لیکر احادیث کے ترجمہ اور تاریخی حوالوں میں ان ہی گالی بنے ہوئے اکابرین فرقہ اہل حدیث کے نام کچھ نام نہاد اہل حدیثوں کو چمکتے اور کچھ کو بدنماداغ کی طرح نظر آتے ہیں ۔ تو اس دوسری بات سے یہ ثابت ہوا کہ کذاب و دجال کون ثابت ہوا؟
مسٹر شاہد نزیر اور اس جیسی سوچ رکھنے والے لوگ؟
یا
گالی بنادئیے گئے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کی جھوٹی تعریفیں کرنے والے لوگ؟
اس کا فیصلہ میں حاضرین و ناضرین و غیرہ وغیرہ پر چھوڑتا ہوں کہ وہ خود فیصلہ کریں کہ جھوٹا،دجال،کزاب،بےحیا وغیرہ کون ہے تعریفیں کرنے والا یا گالی سمجھنے والا؟
دوغلا پن ہمارا نہیں ہے بلکہ دوغلاپن نام نہاد اہل حدیث فرقے کے افراد اور خاص طور پر شاہد نزیر جیسے افراد میں کوٹ کوٹ کر بھرا ہوا ہے جو ان ہی گالی بنے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کو اپنا مولوی بھی کہتے ہیں اور جب اس بات کو پکڑا جاتا ہے تو کہتے ہیں کہ ہم اس اس کو اور اس اس کو فرقہ جماعت اہل حدیث کا مولوی ہی نہیں مانتے بلکہ اس سے بھی آگے اسی مولوی کو جو اپنے فرقہ اہل حدیث کی خدمت کرتا کرتا مرگیا اسے کافر تک کہہ دیتے ہیں ،یہ سب صرف اسلئے کہ ان مولویوں کے قلم سے لکھے وہ اعترافات فرقہ اہل حدیث کے عقائد و مسائل کے بارے میں ظاہر ہوجاتے ہیں صاف اور صریح الفاظ میں ، کہ جن پر عموما دوسرے افراد تقیہ کا پردہ ڈال کر بیٹھے ہوتے ہیں ۔اب یہ دوغلا پن ہے کہ نہیں ؟کہ فرقہ جماعت اہل حدیث وحید الزمان وغیرہ کو اکابرین کی صف میں شامل کرے اور پھر انہی اکابرین کو کافر بھی کہیں ؟

مسٹر شاہد نزیر وحید الزمان ،نورالحسن،صدیق حسن خان سمیت جتنے بھی تمہارے ایسے اکابرین جنہیں تم اپنے لئے گالی سمجھتے ہو ان سب کے نام ایک ہی بار یہاں لکھ کر بتادو پھر ان پر سارے فورم کے غیر مقلد اراکین سے تصدیق حاصل کرلو ۔ اگر تم ایسا کرلو اور پھر اس کے بعد تمہارے فرقے کی جتنی بھی ایسی ویبسائٹیں ہیں جہاں وحید الزمان وغیرہ جیسے غیر اہل حدیث اور شیعہ رافضیوں کی تعریفیں وغیرہ موجود ہیں ان سے لاتعلقی بلکہ ان کے خلاف جنگ کا اعلان کرو بھی اور کرواو بھی ان سب سے جو جو اراکین تمہارے موقف کی تصدیق کریں اور پھر یہ بھی کرکے دکھاو کہ تم اور تمہارے موقف سے اتفاق رکھنے والے اراکین تمہاری نمائندہ آفیشل جماعتیں ان سب اکابرین اہل حدیث سے لاتعلقی کا اظہار کریں جنہیں تم غیر اہل حدیث اور کافر سمجھتے ہو ۔لاتعلقی ہی نہیں اپنی جہالت غلاظت وغیرہ کا بھی اعتراف کریں کہ کافروں کو وہ اپنا اکابر مانتے رہے لکھتے رہے اس بات سے وہ توبہ بھی کرتے ہیں اور آئندہ ایسا نہ کرنے کا اعلان بھی کریں ۔پھر وہ سب کتابیں جو ان ہی کافر مولویوں جن کا نام سن کر شاہد نزیر جیسے غیر مقلدین بھڑک اٹھتے ہیں ، کو اکٹھا کر کے کہیں گم کرو۔ تاکہ تمہارے ماتھے پر لگا کنک کا بلکہ کفر کا ٹیکا صاف کرنے کی کوششوں کو دیکھا تو جاسکے۔
اگر یہ سب کچھ نہیں کرسکتے تو پھر پڑے رہو ان ہی گندے غلیظ نجس پلید مسائل کو لکھنے والے مولویوں کے گند میں اور میں تمہیں دکھاتا بھی رہوں گا اور بتاتا بھی رہوں گا کہ دیکھو یہ ہیں تمہارے وہ مولوی جنکا نام دیکھ کر ہی تم بے شرمی کی دلدل میں ڈوب جاتے ہو ۔

جھوٹا دھوکے باز دجال قول و فعل میں تضاد تو فرقہ اہل حدیث عمل میں نظر آتا ہے دیکھو
"وحید الزمان کی خدمات حدیث ناقابل فراموش"؟؟؟ اور مسٹر شاہد نزیر کیا فرماتے ہیں ؟ وحید الزمان کو گالی سمجھتے ہیں ؟
یہ ہوتا ہے تضاد قول و فعل کا کہ علماء فرقہ جماعت اہل حدیث والے کہیں وحید الزمان کی حدیث کے لئے خدمات ہیں اور اسی وحید الزمان کو کہیں شاہد نزیر جیسا بندہ جو خود کہتا ہے کہ میں عربی نہیں جانتا وغیرہ ۔۔۔ یہ کہتے ہیں کہ وحید الزمان کافر تھا ؟
جھوٹا کون ؟شاہد نزیر اور اس جیسی باتیں کرنے والے یا وہ علماء فرقہ جماعت اہل حدیث جنہوں نے وحید الزمان کے مرنے کے تقریبا نوے سال بعد لکھا "وحید الزمان کی خدمات حدیث ناقابل فراموش ہیں" ۔
فیصلہ کرو دیکھنے پڑھنے والو
شکریہ
مجھے ہنسی آرہی ہے آپ کی پوسٹ پڑھکر۔ جب آپ ہمارے اعتراض کے جواب میں بری طرح ناکام اور مکمل لاجواب ہوگئے تو یہ بھی نہیں دیکھا کہ آپ کیا اول فول لکھ رہے ہیں۔ آپ نے اصل اعتراض سے جان چھڑاتے ہوئے جو کچھ لکھا ہے۔ ہزار ہا مرتبہ ان باتوں کا جواب دیا جا چکا ہے۔ آپ سے عرض ہے کہ ہماری پوسٹ کا دوبارہ بغور مطالعہ فرمائیں اور جواب دیں۔ ہم نے صرف یہ پوچھا تھا کہ جب امین اوکاڑوی کے نزدیک بھی تمام اہل حدیث وحیدالزماں کی کتابوں کو مردود قرار دے کر رد کرچکے ہیں تو انہیں مردود کتابوں کا بار بار حوالہ دے کر امین اوکاڑوی کیوں خود کو فراڈی اور دجال ثابت کررہا ہے۔ اسکا جواب اگر آپ دیتے تو زیادہ سے زیادہ چار پانچ لائینوں میں آجاتا لیکن آپ نے اتنی لمبی تفصیل اس لئے لکھی کہ آپ کے پاس اصل سوال کو جواب نہیں۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
نا نا نا مسٹر شاہد نزیر بے وقوف بلکل نہیں سمجھے بلکہ بے وقوف گر سمجھتے ہیں دجال گر سمجھے ہیں کزاب گر سمجھتے ہیں جو تمہارے جیسے لوگوں کو گھڑ گھڑ کر تیار کرتے ہیں ۔ بے وقوف تو وہ نام نہاد اہل حدیث ہیں جو جہالت کے اندیروں میں رہتے ہوئے تم جیسے لوگوں کی کزب بیانیوں کی اندھی تقلید کرتے ہیں اور پھر کفر و شرک کے اندھیروں میں ہی غرق رہتے ہیں ۔ اسلئے یہ غلط فہمی دل سے نکال دو کہ تمہارے فریب میں کوئی اہل بدعت والجماعت آئے گا ۔ فکر ناٹ

اب دیکھوتمہیں اور تمہارے مشرک مقلدوں کو بھی دیکھنا پڑے گا کہ ان کا کزاب امام مسٹر شاہد نزیر کیسے جھوٹ بولتا ہے اور لکھتا ایسے ہے جیسے مرزا قادیانی اپنے جھوٹ گھڑا کرتا تھا۔

مندرجہ بالا عبارات کو دیکھیں تو لگتا ہے مسٹر شاہد نزیر جھوٹ بولنے کے بے تاج بادشاہ ہیں ۔
دیکھئیے ایک ہوتا ہے جاہل اور ایک ہوتا ہے جھوٹا
جاہل کہتا ہے میں نہیں جانتا بتادو
جھوٹا یا تو جانتا نہیں اور کہتا ہے جانتا ہوں
یاپھر جھوٹا جانتا ہے پھر اس کے الٹ ڈھکوسلہ دیتا ہے
اب مسٹر شاہد نزیر اگر جاہل ہوتا تو کہتا میں شاہ جہاں پوری نامی بندے کو نہیں جانتا کسی سے پوچھتا ہوں لیکن اس بندے نے ایسا نہیں کیا۔
بلکہ جھوٹ ہی بولا کیونکہ یہی تو اصل فطرت ہے
کہ اگر شاہ جہاں پوری غیر مقلد تھا تو ایسا کیوں اور نہیں تھا تو ویسا کیوں فلاں جھوٹا اور فلاں ایسا فلاں ویسا۔
ان سب کزبات و ڈھکوسلوں کے بعد ثابت یہی ہوا کہ مسٹر شاہد نزیر جاہل ہیں یا جھوٹے دجال
یہ ان کی مزضی پر چھوڑتا ہوں کہ وہ کون سا تمغا اپنے لئے پسند کرتے ہیں
دیکھو کہ شاہ جہاں پوری کون تھا؟

یہ اس کتابالارشاد الٰی سبیل الرشاد کا ٹائٹل ہے جس پر آپ کو مکتبہ ثنائیہ لکھا ہوا نظر آئے گا غیر مقلدوں کا مکتبہ ہے یا نہیں ؟ شرم کرو مسٹر شاہد نزیر نمہارے مزھب والے مکتبے نے چھاپا ہے اس کتاب کو ۔

اس فوٹو میں بھی دیکھو تمہارے مزھب والے مکتبے ہیں یا نہیں ؟
میں نے بہت آسان سا اور سمجھ میں آنے والا اعتراض کیا تھا کہ جب امین اوکاڑوی کے نزدیک شاہ جہاں اہل حدیثوں کا مورخ تھا تو یہ کیسے ممکن ہے کہ مورخ پہلے پیدا ہوگیا اور اسکے جوان اور سمجھدار ہو جانے کے بعد اسکی آنکھوں کے سامنے وہ فرقہ وجود میں آیا جس کا وہ پہلے ہی سے مورخ تھا؟

آپ نے جو صفحہ بطور ثبوت پیش کیا ہے اس سے بظاہر ایسا محسوس ہورہا ہے کہ یہ تحریر شاہ جہاں کے علاوہ کسی اور شخص کی تقریظ یا پیش لفظ یا عرض ناشر وغیرہ ہے۔ آپ سے درخواست ہے کہ اس کتاب کا مکمل لنک عنایت فرمادیں تاکہ بات واضح ہوسکے یا پھر جو صفحہ آپ نے لگایا ہے اس سے پہلے کا ایک صفحہ اور اسکے بعد کے کم ازکم دس صفحات لگادیں تاکہ امین اوکاڑوی کے دعویٰ کو جانچا جا سکے۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
مجھے ہنسی آرہی ہے آپ کی پوسٹ پڑھکر۔ جب آپ ہمارے اعتراض کے جواب میں بری طرح ناکام اور مکمل لاجواب ہوگئے تو یہ بھی نہیں دیکھا کہ آپ کیا اول فول لکھ رہے ہیں۔ آپ نے اصل اعتراض سے جان چھڑاتے ہوئے جو کچھ لکھا ہے۔ ہزار ہا مرتبہ ان باتوں کا جواب دیا جا چکا ہے۔ آپ سے عرض ہے کہ ہماری پوسٹ کا دوبارہ بغور مطالعہ فرمائیں اور جواب دیں۔ ہم نے صرف یہ پوچھا تھا کہ جب امین اوکاڑوی کے نزدیک بھی تمام اہل حدیث وحیدالزماں کی کتابوں کو مردود قرار دے کر رد کرچکے ہیں تو انہیں مردود کتابوں کا بار بار حوالہ دے کر امین اوکاڑوی کیوں خود کو فراڈی اور دجال ثابت کررہا ہے۔ اسکا جواب اگر آپ دیتے تو زیادہ سے زیادہ چار پانچ لائینوں میں آجاتا لیکن آپ نے اتنی لمبی تفصیل اس لئے لکھی کہ آپ کے پاس اصل سوال کو جواب نہیں۔
مسٹر شاہد نزیر مجھے بلکل بھی کوئی حیرت نہیں ہوئی آپ کا یہ والا ڈھکوسلہ پڑھ کر ۔بے شک آپ مزید جاری رکھیں۔

نیا ڈھکوسلہ
ہم نے صرف یہ پوچھا تھا کہ جب امین اوکاڑوی کے نزدیک بھی تمام اہل حدیث وحیدالزماں کی کتابوں کو مردود قرار دے کر رد کرچکے ہیں تو انہیں مردود کتابوں کا بار بار حوالہ دے کر امین اوکاڑوی کیوں خود کو فراڈی اور دجال ثابت کررہا ہے۔
اور اس سے پہلے والے مراسلہ میں کچھ ایسا لکھا تھا

شاہد نذیر نے کہا ہے:
سہج اور دیگر مقلدین انتہائی بے شرم اور بے حیا ہیں نہ یہ اپنے دعوؤں کی لاج رکھتے ہیں نہ اس بات کا خیال کہ پہلے کیا کہہ چکے ہیں اور اب کیا کہہ رہے ہیں۔ وحیدالزماں کے معاملے میں بحث کے دوران جب ہم نے امین اوکاڑوی کا مذکورہ حوالہ یہ ثابت کرنے کے لئے پیش کیا کہ امین اوکاڑوی کے نزدیک بھی وحیدالزماں کی یہ کتابیں اہل حدیث کے نزدیک مردود ہیں تو سہج نے ہماری بات کو غلط قرار دیتے ہوئے کہا کہ اس حوالے سے امین اوکاڑوی کا مطلب یہ ہے کہ مستقبل میں کچھ ایسے غیرمقلد پیدا ہونگے جو ان کتابوں کا انکار کرینگے۔ اور اب موصوف شرم و حیا کو بالائے طاق رکھتے ہوئے یہاں اسی حوالے کو یہ بتانے کے لئے پیش کررہے ہیں کہ اہل حدیثوں نے بلاتفاق وحیدالزماں کی کتابوں کو رد کردیا تھا۔ اوکاڑوی کلچر کے حاملین مقلدوں نے اپنی شرافت اور حیا بہت سستے داموں بیچ کھائی ہے۔ اس دوغلے پن کا سہج صاحب کے پاس کیا جواب ہے؟؟؟
اور یہ با ت میری اس بات کے حوالے سے کی ہوگی
مسٹر شاہد نزیر پاگل ہوگئے ہیں شاید کہ انہیں سمجھ ہی نہیں کہ مولانا امین صفدر رحمہ اللہ نے شاہد نزیر جیسے بکواسی قسم کے غیر مقلدوں کی دماغی پوزیشن کو جانتے ہوئے پہلے سے ہی یہ نقشہ ہمارے سامنے بلکہ سب کے سامنے رکھ دیا تھا کہ کچھ دن بعد یہی غیر مقلدیت کے دعوے دار اپنے ہی اکابرین کو لعن طعن کسیں گے اور ان کی عمر بھر کی محنتوں پر آب نہیں تیزآب پھینکیں گے اور انہیں دعا دینے والا کوئی خال خال ہی نام نہاد اہل حدیث بچے گا ،جیسے مبشر حسین لاہوری ۔ اگر مبشر حسین لاہوری آپ کے شل اور پاگل سے بھی بدتر دماغ سے نکلی ہوئی گندگی کو دیکھ لے تو وہ شاید ابھی یا تو شاہد نزیر کو غیر مقلدیت سے آگے کی منزل پر پہنچادے جہاں وحید الزمان کو فرقہ جماعت اہل حدیث والے بدزبانوں نے پہنچادیا ۔ اور ہاں یاد رکھنا مسٹر شاہد نزیر اکابرین غیر مقلدیت کا مقام ان کے مرنے کے بعد دنیا دیکھتی ہے جیسے وحید الزمان ،صدیق حسن وغیرہ اور بہت جلد آپ جیسے بدزبان غیر مقلد حافظ زبیر علی زئی سے بھی بے زاری کا اعلان کریں گے دیکھ لینا۔

مولانا امین صفدر رحمہ اللہ نے جو نقشہ کھینچا تھا نا غیر مقلدین کا الحمدللہ عین اسی کے مطابق پایا ۔ اور مولانا رحمہ اللہ نے اس شیطنت سے بھی آگاہ کردیا تھا جس کا اظہار مسٹر شاھد نزیر اور ان جیسے دوسرے غیر مقلدین یہاں اور جہاں جہاں موقع ملے کرتے رہتے ہیں ۔
جبکہ شاہد نزیر کے سوال کا جواب میری پوسٹ میں موجود بھی تھا دیکھئے

ماشاء اللہ
کتنا سچ فرمایا تھا حضرت نے ! الحمدللہ پہلے کہیں کہیں صرف دھواں سا نظر آیا کرتا تھا وحید الزمان کے نام پر اب باقائدہ آگ کے شعلے بھی نظر آتے ہیں ۔ کچھ ایسا ہی حال ہوجاتا ہے مسٹر شاہد نزیر کا بھی جب یہ وحید الزمان وغیرہ اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کے کارنامے دیکھتے ہیں تو تمام اہل حدیثیت کے لبادے اتار کر ننگے ہوجاتے ہیں اور حیاء شرم کو بالائے طاق رکھدینے کے بعد کزابوں اور دجالوں کے نقش قدم پر چلتے ہوئے کہتے ہیں کہ وحید الزمان مردود اور امرتسری و نورالحسن و صدیق حسن کو ایک گالی سمجھ کر بیزاری کا اظہار کرتے ہیں اور دوسری جانب جس فرقے پر گامزن ہیں مسٹر شاہد نزیر اس ہی فرقہ کے اکابرین نے اپنے بڑے اکابرین میں ان ہی گالی بنالئے گئے بڑے بڑے اکابرین کو فرقہ "اہل حدیث" کے بڑے اکابرین مانا ہے اور باقائدہ نمبر لگا لگا کر ان کی تعریفوں میں صفحات ناپاک کئے ہیں ۔ یہاں یہ وضاحت ضروری ہے کہ کذاب و دجال دو فریقوں میں سے کوئی ایک ضرور ہوتا ہے اس کو سمجھ لیں کہ کذاب اصل میں کون ثابت ہوا؟
بات نمبر 2
دوسری بات یہ کہ مسٹر شاہد نزیر وحید الزمان ،نور الحسن ،صدیق حسن وغیرہ کے نام ،کتاب،مسائل دیکھنے کے بعد ان سب کو گالی سمجھتا ہے اور دوسری جانب ان ہی گالی بنے افراد کو بڑے اور چھوٹے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث نے القابات اور عزت عطا فرماتے ہوئے ناجانے کیا کیا جتن کئے ہوئے ہیں کہ آج بھی آپ کو فتاوٰی کی کتابوں سے لیکر احادیث کے ترجمہ اور تاریخی حوالوں میں ان ہی گالی بنے ہوئے اکابرین فرقہ اہل حدیث کے نام کچھ نام نہاد اہل حدیثوں کو چمکتے اور کچھ کو بدنماداغ کی طرح نظر آتے ہیں ۔ تو اس دوسری بات سے یہ ثابت ہوا کہ کذاب و دجال کون ثابت ہوا؟
دوغلا پن ہمارا نہیں ہے بلکہ دوغلاپن نام نہاد اہل حدیث فرقے کے افراد اور خاص طور پر شاہد نزیر جیسے افراد میں کوٹ کوٹ کر بھرا ہوا ہے جو ان ہی گالی بنے اکابرین فرقہ جماعت اہل حدیث کو اپنا مولوی بھی کہتے ہیں اور جب اس بات کو پکڑا جاتا ہے تو کہتے ہیں کہ ہم اس اس کو اور اس اس کو فرقہ جماعت اہل حدیث کا مولوی ہی نہیں مانتے بلکہ اس سے بھی آگے اسی مولوی کو جو اپنے فرقہ اہل حدیث کی خدمت کرتا کرتا مرگیا اسے کافر تک کہہ دیتے ہیں ،یہ سب صرف اسلئے کہ ان مولویوں کے قلم سے لکھے وہ اعترافات فرقہ اہل حدیث کے عقائد و مسائل کے بارے میں ظاہر ہوجاتے ہیں صاف اور صریح الفاظ میں ، کہ جن پر عموما دوسرے افراد تقیہ کا پردہ ڈال کر بیٹھے ہوتے ہیں ۔اب یہ دوغلا پن ہے کہ نہیں ؟کہ فرقہ جماعت اہل حدیث وحید الزمان وغیرہ کو اکابرین کی صف میں شامل کرے اور پھر انہی اکابرین کو کافر بھی کہیں ؟
ان سب باتوں کی نشاندہی کے بعد مسٹر شاہد نزیر کو ایک مشورہ دیا تھا
مسٹر شاہد نزیر وحید الزمان ،نورالحسن،صدیق حسن خان سمیت جتنے بھی تمہارے ایسے اکابرین جنہیں تم اپنے لئے گالی سمجھتے ہو ان سب کے نام ایک ہی بار یہاں لکھ کر بتادو پھر ان پر سارے فورم کے غیر مقلد اراکین سے تصدیق حاصل کرلو ۔ اگر تم ایسا کرلو اور پھر اس کے بعد تمہارے فرقے کی جتنی بھی ایسی ویبسائٹیں ہیں جہاں وحید الزمان وغیرہ جیسے غیر اہل حدیث اور شیعہ رافضیوں کی تعریفیں وغیرہ موجود ہیں ان سے لاتعلقی بلکہ ان کے خلاف جنگ کا اعلان کرو بھی اور کرواو بھی ان سب سے جو جو اراکین تمہارے موقف کی تصدیق کریں اور پھر یہ بھی کرکے دکھاو کہ تم اور تمہارے موقف سے اتفاق رکھنے والے اراکین تمہاری نمائندہ آفیشل جماعتیں ان سب اکابرین اہل حدیث سے لاتعلقی کا اظہار کریں جنہیں تم غیر اہل حدیث اور کافر سمجھتے ہو ۔لاتعلقی ہی نہیں اپنی جہالت غلاظت وغیرہ کا بھی اعتراف کریں کہ کافروں کو وہ اپنا اکابر مانتے رہے لکھتے رہے اس بات سے وہ توبہ بھی کرتے ہیں اور آئندہ ایسا نہ کرنے کا اعلان بھی کریں ۔پھر وہ سب کتابیں جو ان ہی کافر مولویوں جن کا نام سن کر شاہد نزیر جیسے غیر مقلدین بھڑک اٹھتے ہیں ، کو اکٹھا کر کے کہیں گم کرو۔ تاکہ تمہارے ماتھے پر لگا کنک کا بلکہ کفر کا ٹیکا صاف کرنے کی کوششوں کو دیکھا تو جاسکے۔
جھوٹا دھوکے باز دجال قول و فعل میں تضاد تو فرقہ اہل حدیث عمل میں نظر آتا ہے دیکھو
"وحید الزمان کی خدمات حدیث ناقابل فراموش"؟؟؟ اور مسٹر شاہد نزیر کیا فرماتے ہیں ؟ وحید الزمان کو گالی سمجھتے ہیں ؟
مسٹر شاہد نزیر یہ سب کچھ اسلئے ہی پیش کیا تھا کہ آپ کو یہ دکھایا جائے کہ مولانا امین صفدر صاحب رحمہ اللہ نے جو بات کہی تھی بلکل درست ہے کیونکہ ویسے تو گمراہ قرار دئیے گئے اکابرین کو غیر مقلدین سر کا تاج سمجھتے ہیں اور اظہار بھی ہر جگہ پر کرتے ہیں لیکن جیسے ہی ان کی پکڑ کرلیجائے اسی وقت غیر مقلدین وہی کام شروع کردیتے ہیں جس کی نشاندہی مولانا رحمہ اللہ کرچکے ہوئے ہیں اور یہ پکی بات ہے جس کے شواہد میں کئی بار پیش کرچکا ہو اور اس پوسٹ میں بھی ایک کتاب کا فوٹو پھر سے دکھادیا گیا ہے آپ کو ۔
اب مسٹر شاہد نزیر سے جو سوالات پوسٹ نمبر 20میں پوچھے تھے ان کے جواب دینے کی کوشش کریں گے اور اگر نہیں دینا چاھتے تو الگ بات ہے ۔شکریہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
میں نے بہت آسان سا اور سمجھ میں آنے والا اعتراض کیا تھا کہ جب امین اوکاڑوی کے نزدیک شاہ جہاں اہل حدیثوں کا مورخ تھا تو یہ کیسے ممکن ہے کہ مورخ پہلے پیدا ہوگیا اور اسکے جوان اور سمجھدار ہو جانے کے بعد اسکی آنکھوں کے سامنے وہ فرقہ وجود میں آیا جس کا وہ پہلے ہی سے مورخ تھا؟

آپ نے جو صفحہ بطور ثبوت پیش کیا ہے اس سے بظاہر ایسا محسوس ہورہا ہے کہ یہ تحریر شاہ جہاں کے علاوہ کسی اور شخص کی تقریظ یا پیش لفظ یا عرض ناشر وغیرہ ہے۔ آپ سے درخواست ہے کہ اس کتاب کا مکمل لنک عنایت فرمادیں تاکہ بات واضح ہوسکے یا پھر جو صفحہ آپ نے لگایا ہے اس سے پہلے کا ایک صفحہ اور اسکے بعد کے کم ازکم دس صفحات لگادیں تاکہ امین اوکاڑوی کے دعویٰ کو جانچا جا سکے۔
رسی جل گئی مگر بل نہیں گئے اور جائیں گے بھی نہیں کیوں کہ غیر مقلد جو ٹھہرے۔
مسٹر شاہد نزیر جیسا دجال شخص تو کسی غیر مقلد نے بھی نہیں دیکھا ہوگا جو غیر مقلدیت کے موجدین سے ہی "بے زاری" کا اظہار کرتا ہے اور پھر بھی کوئی غیر مقلد اسے شرم دلانے کو تیار نہیں اسی لئے میں نے ان صاحب کو "گر" کہا تھا کہ ان کی تربیت ہی ایسی کی گئی ہے اب یہی دیکھ لیں انہوں نے میرا اقتباس لیا اور اس میں پھر سے وہی خیانت کی جو کچھ عرصہ پہلے بھی ایک موضوع میں کرچکے ہیں ۔ یعنی خمیر میں ہی دجل و فریب ڈھیٹائی کے ساتھ کرنا اور پھر اس پر ڈٹ جانا شامل ہے بلکہ غالب ہے۔ دیکھو
میں نے پوسٹ نمبر 21 میں جو بات لکھی تھی وہ ایسے تھی
اسلئے یہ غلط فہمی دل سے نکال دو کہ تمہارے فریب میں کوئی اہل سنت والجماعت آئے گا ۔ فکر ناٹ
اس عبارت کا اقتباس لیکر شاہد نزیر نے الفاظ میں ھیرا پھیری کی ۔ دیکھئے
اسلئے یہ غلط فہمی دل سے نکال دو کہ تمہارے فریب میں کوئی اہل بدعت والجماعت آئے گا ۔ فکر ناٹ
ہرا پھیری میں نے دکھا دی اب فیصلہ دیکھنے پڑھنے والے کریں کہ کیا یہ کسی ایمان دار آدمی کا کام ہوسکتا ہے ؟

اب میں شاہد نزیر کے ایک اور ڈھکوسلے کا جواب دیتا ہوں بلکہ دکھادیتا ہوں
آپ نے جو صفحہ بطور ثبوت پیش کیا ہے اس سے بظاہر ایسا محسوس ہورہا ہے کہ یہ تحریر شاہ جہاں کے علاوہ کسی اور شخص کی تقریظ یا پیش لفظ یا عرض ناشر وغیرہ ہے۔ آپ سے درخواست ہے کہ اس کتاب کا مکمل لنک عنایت فرمادیں تاکہ بات واضح ہوسکے یا پھر جو صفحہ آپ نے لگایا ہے اس سے پہلے کا ایک صفحہ اور اسکے بعد کے کم ازکم دس صفحات لگادیں تاکہ امین اوکاڑوی کے دعویٰ کو جانچا جا سکے۔
جواب ہے لنک کتاب کا ۔(ابتسامہ)
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
حضرت عبدلقادر جیلانی رح کے یہ قول بھی پڑھ لیں جس سے فرقہ حنفیہ کی دینی فہم و فراست کی قلعی کھل جاتی ہے -

شیخ عبدالقادر جیلانی رح نے بہتر (۷۲) گمراہ فرقوں کی تفصیل ان کے ناموں کے ساتھ لکھی ہے ،مرجئہ فرقہ (جو کہ قرون اولیٰ کا ایک گمراہ فرقہ ہے ان بہتر فرقوں میں شامل ہے) کی بارہ شاخوں میں سے ایک "حنفیہ" کو قرار دیا ہے اور حنفیہ کے بارے میں لکھتے ہیں: حنفیہ، ابو حنیفہ کے بعض اصحاب کا نام ہے جن کا نظریہ یہ ہے کہ ایمان اللہ اور اس کے رسول کی معرفت اور اقرار کا نام ہے اس فرقے کے نزدیک ایمان میں کمی یا زیادتی نہیں ہوتی (یہ نظریہ قرانی تعلیمات کے خلاف ہے)

اور فرقہ ناجیہ کے متعلق فرماتے ہیں :

شیخ جیلانی فرقہ ناجیہ کے بارے میں لکھتے ہیں: واما الفرقۃ الناجیۃ فہی اہل السنۃ والجماعۃ ۔۔۔۔۔ وما اسمہم الّا اصحاب الحدیث واہل السنۃ۔ یعنی فرقہ ناجیہ اہل النسۃ والجماعۃ ہے جن کا نام اصحاب الحدیث (اھل الحدیث) اور اہل السنۃ یہی ہیں ۔ (غنیۃ الطالبین ص ۲۱۴- ۲۲۱، ۲۲۲ ) -

کیا کہتے ہیں سہج صاحب اور عاصم انعام صاحب ؟؟؟
محمد علی جواد صاحب اگر تو شیخ عبدالقادر جیلانی رحمہ اللہ تعالٰی علیہ کا قول آپ کے ہاں کیا درجہ رکھتا ہے یعنی حجت ہے یا باطل؟ یا ایسے ہی خواہ مخواہ کی شرارت کی ہے آپ نے ؟
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
مصنف درمختار نبی کریم صل الله علیہ و آ لہ وسلم پر جھوٹ بولتے ہوئے لکھتا ہے:آدمؑ کو میری ذات پر فخر ہے اور اور مجھے اپنے ایک امتی کے سبب سے فخر ہے

جس کا نام نعمان اور کنیت ابوحنیفہ ہے جو کہ میری امت کا روشن چراغ ہے۔ ( درمختار مقدمہ ص ۱۳)



نبی کریم صل الله علیہ و آ لہ وسلم پر دوسرا جھوٹ بولتے ہوئے لکھا ہے: یعنی تمام انبیاء کو مجھ پر فخر ہے اور مجھے ابوحنیفہ پر۔ جس نے اس سے محبت کی اس نے میرے ساتھ محبت کی، اور جس نے اس سے بغض کیا اس نے میرے ساتھ بغض کیا۔

یہ مقلدین کا اپنے نام نہاد امام کے غلو میں نبی کریم صل الله علیہ و آ لہ وسلم پرایسا عظیم بہتان ہے جس کی تاریخ میں مثال نہیں ملتی ۔

حدثنا أبو معاوية عن عاصم عن محمد بن بشر عن أنس قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : من كذب علي متعمدا فليتبوأ مقعده من النار . رسول اللہ صل الله علیہ و آ لہ وسلم نے فرمایا: جس نے مجھ پر جان بوجھ کر جھوٹ بولا تو اس نے اپنا ٹھکانا جہنم میں بنا لیا۔

فیصلہ آپ خود کر لیں کے جہنمی کون ہے حنفی یا اہل حدیث؟؟؟
پہلے ایک بات بتائیے محمد علی جواد صاحب اگر کسی حدیث کو کسی امتی نے ضعیف یا جھوٹا قرار دیا ہو اور اسے ہم کسی کتاب میں پائیں تو پھر کیا یہ عام اصول ہے کہ اس کے مصنف کا ٹھکانا جہنم ہی ہوگا ؟
دوسرے یہ بات بتائیے کہ درمختار میں صرف یہی کچھ لکھا ہوا ہے یا اس سے آگے پیچھے اور بھی کچھ لکھا ہوا ہے؟ اگر ہے تو برائے مہربانی اسکا بھی ترجمہ پیش کردیں۔
شکریہ
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
دیکھو کہ شاہ جہاں پوری کون تھا؟

یہ اس کتابالارشاد الٰی سبیل الرشاد کا ٹائٹل ہے جس پر آپ کو مکتبہ ثنائیہ لکھا ہوا نظر آئے گا غیر مقلدوں کا مکتبہ ہے یا نہیں ؟ شرم کرو مسٹر شاہد نزیر نمہارے مزھب والے مکتبے نے چھاپا ہے اس کتاب کو ۔



اس فوٹو میں بھی دیکھو تمہارے مزھب والے مکتبے ہیں یا نہیں ؟

اب دیکھو وہ صفحہ جس پر وہی عبارت لکھی ہے جس پر شاہد نزیر نے ڈھکوسلوں کی بارش کی تھی





مزید بھی اس کتاب میں لکھی عبارات وغیرہ کا آپریشن کرنے کو جی چاہتا ہے مگر سمجھداروں کے لئے اتنا ہی کافی ہوگا ان شاء اللہ تعالٰی کہ ، کتاب بھی غیرمقلدوں کے کتب خانوں کی چھپی ہوئی ہے،لکھاری بھی اسی فرقہ سے تعلق رکھتا ہے ، ترجمہ کرنے والے وغیرہ سب غیر مقلدین ہی ہیں ۔
الحمدللہ
"کچھ عرصہ سے ہندستان میں ایک ایسے غیر مانوس مزھب کے لوگ دیکھنے میں آرہے ہیں جس سے لوگ بالکل ناآشنا ہیں۔پچھلے زمانہ میں شاذ و نادر اس خیال کے لوگ کہیں ہوں تو ہوں مگر اس کثرت سے دیکھنے میں نہیں آتئے۔بلکہ ان کا نام ابھی تھوڑے ہی دنوں سے سنا ہے۔ اپنے آپ کو تو وہ اہل حدیث یا محمدی یا موحد کہتے ہیں،مگر مخالف فریق میں ان کا نام غیر مقلد یا وہابی یا لامزھب لیا جاتا ہے۔"
لگتا نہیں کہ آپ نے آگے یہ کتاب پڑھی ہوگی ورنہ صفحہ 18 (Onwards) پر جو اسی بات کی تشریح کی گئی ہے اس کے بعد یہ بات نہ لکھتے۔۔۔۔۔۔
لیکن اگر آپ نے کتاب پڑھی ہے تو معذرت کے ساتھ عرض ہے کہ کم از کم اس بات کی حد تک آپ سے بڑا بددیانت بندہ کوئی نہیں جو ایک بات کی تشریح دیکھ کر بھی اسی اقتباس سے اپنا باطل عقیدہ لوگوں پر تھوپتا پھرے۔۔۔۔۔
بلکہ مزے کی بات یہ ہے کہ وہاں کسی جاہل اور بددیانت بندے کی کتاب "جامع الشواہد" میں کی گئی اسی قسم کی بدیانتی کا ہی تذکرہ ہے۔۔۔۔
انا للہ وانا الیہ راجعون
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
لگتا نہیں کہ آپ نے آگے یہ کتاب پڑھی ہوگی ورنہ صفحہ 18 (Onwards) پر جو اسی بات کی تشریح کی گئی ہے اس کے بعد یہ بات نہ لکھتے۔۔۔۔۔۔
لیکن اگر آپ نے کتاب پڑھی ہے تو معذرت کے ساتھ عرض ہے کہ کم از کم اس بات کی حد تک آپ سے بڑا بددیانت بندہ کوئی نہیں جو ایک بات کی تشریح دیکھ کر بھی اسی اقتباس سے اپنا باطل عقیدہ لوگوں پر تھوپتا پھرے۔۔۔۔۔
بلکہ مزے کی بات یہ ہے کہ وہاں کسی جاہل اور بددیانت بندے کی کتاب "جامع الشواہد" میں کی گئی اسی قسم کی بدیانتی کا ہی تذکرہ ہے۔۔۔۔
انا للہ وانا الیہ راجعون
مسٹر ابوعبداللہ صفحہ اٹھارہ پر ہیڈنگ ہے

اہل حدیث سے نفرت کی اصل وجہ
غلط بیانیاں-اور-غلط فہمیاں
مجھ کو افسوس اور سخت افسوس ہے کہ اس فرقے کے معاملہ میں جس کا ذکر میں نے شروع میں کیا ہے۔
اور ذکر کس فرقہ کا کیا تھا ؟
یہ آپ پوسٹ نمبر ایک میں جاکر اسے پورا پڑھ لیں ۔بلکہ جس پوسٹ کا اقتباس آپ نے لیا ہے اس میں ہی صفحہ 13 کو پڑھ لیجئے۔
شکریہ
 
Top