• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فقہ حنفی سے غیر مقلدین کی ناراضگی کے اسباب

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
مسٹر ابوعبداللہ صفحہ اٹھارہ پر ہیڈنگ ہے


اور ذکر کس فرقہ کا کیا تھا ؟
یہ آپ پوسٹ نمبر ایک میں جاکر اسے پورا پڑھ لیں ۔
شکریہ
اسی کی طرف تو آپ کی توجہ دلائی ہے میں میرے چاند
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
اسی کی طرف تو آپ کی توجہ دلائی ہے میں میرے چاند
1

اسی چاند کو آپ نے پچھلی پوسٹ میں بددیانت فرمایا تھا وہ جھوٹ تھا یا یہ ؟
2
موضوع بحث جو ہے وہ ہے کہ شاہجیاں پوری غیر مقلد تھا یا نہیں؟اس کی عبارت جو پوسٹ کی تھی وہ اس کی تھی یا نہیں ؟ تو اس بارے میں آپ تو کم از کم مسٹر شاہد نزیر سے ایک قدم پیچھے کھڑے ہیں کہ وہ انکاری تھا اور آپ اقراری کہ شاہجہاں پوری غیر مقلد تھا ۔ کیوں ٹھیک ہے کہ نہیں؟
3
اور اسی جانب میں نے آپ کی توجہ کروائی تھی کہ دیکھو وہ فرقہ جدیدہ بھی کہتا ہے اور آگے اس کا اظہار بھی کررہا ہے ۔
امید ہے سمجھ گئے ہوں گے ؟
۔شکریہ
 

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
1
اسی چاند کو آپ نے پچھلی پوسٹ میں بددیانت فرمایا تھا وہ جھوٹ تھا یا یہ ؟
2
موضوع بحث جو ہے وہ ہے کہ شاہجیاں پوری غیر مقلد تھا یا نہیں؟اس کی عبارت جو پوسٹ کی تھی وہ اس کی تھی یا نہیں ؟ تو اس بارے میں آپ تو کم از کم مسٹر شاہد نزیر سے ایک قدم پیچھے کھڑے ہیں کہ وہ انکاری تھا اور آپ اقراری کہ شاہجہاں پوری غیر مقلد تھا ۔ کیوں ٹھیک ہے کہ نہیں؟
3
اور اسی جانب میں نے آپ کی توجہ کروائی تھی کہ دیکھو وہ فرقہ جدیدہ بھی کہتا ہے اور آگے اس کا اظہار بھی کررہا ہے ۔
امید ہے سمجھ گئے ہوں گے ؟
۔شکریہ
1- آپ کو شاید تھوڑی سی بھی عزت راس نہیں ہے۔۔۔۔۔ ورنہ بددیانت میں نے صرف "اس بات کی حد تک" لکھا تھا۔

2- یہ آپ کے اور شاہد نذیر بھائی کے درمیان ہے، مجھے اس سے کوئی غرض نہیں کہ موصوف مقلد تھے یا غیر مقلد۔۔۔

3- آپ کی بھی اسی جانب توجہ دلائی تھی کہ موصوف نے "معترضین کے ایک جملے سے کتاب کا آغاز کیا اور ان کے اس وسوسے کا خود ہی رد کیا صفحہ 18 (Onwards)" اور اسی طرح کی بددیانتی سے بھری ایک کتاب کا بھی تذکرہ کیا۔۔۔۔۔

اب یہاں شاباش کے لائق ہیں آپ کہ یہ سب کچھ سمجھنے کے باوجود (اگر کتاب صفحہ 18 تک پڑھی ہے تو) بددیانتی کرتے ہوئے ایک بات کی تشریح دیکھ کر بھی اسی اقتباس سے اپنا باطل عقیدہ لوگوں پر تھوپتے پھررہے ہیں۔

شاہد بھائی نے آپ مقلدین کو خوب پہچانا ہے اور اب بھی لگتا تو نہیں ہے کہ باز آئیں گے لیکن کوشش کرنا ہمارا فرض تھا۔
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
محمد علی جواد صاحب اگر تو شیخ عبدالقادر جیلانی رحمہ اللہ تعالٰی علیہ کا قول آپ کے ہاں کیا درجہ رکھتا ہے یعنی حجت ہے یا باطل؟ یا ایسے ہی خواہ مخواہ کی شرارت کی ہے آپ نے ؟
محترم یہ تو ثابت ہے کہ جب "مسلک اہل حدیث" کو نام نہاد حنفی "فرقہ جدید" کہتے ہیں تو خود با خود آپ لوگوں کی قلعی کھل جاتی ہے - واما الفرقۃ الناجیۃ فہی اہل السنۃ والجماعۃ ۔۔۔۔۔ وما اسمہم الّا اصحاب الحدیث واہل السنۃ۔ یعنی فرقہ ناجیہ اہل النسۃ والجماعۃ ہے جن کا نام اصحاب الحدیث (اھل الحدیث) اور اہل السنۃ یہی ہیں ۔ (غنیۃ الطالبین ص ۲۱۴- ۲۲۱، ۲۲۲ )

حضرت عبدلقادر جیلانی رح کی بات سے تو یہ ثابت ہو جاتا ہے کہ اہل حدیث دور جدید کی پیداوار نہیں بلکہ قرون اولیٰ سے ان کا وجود ثابت ہے -

دوسری بات یہ کہ فرقہ مرجیہ کے بارے میں محدثین اور جید علماء کا اس بات پراجماع ہے کہ یہ ایک گمراہ فرقہ ہے- اور حضرت عبدلقادر جیلانی رح نے وضاحت کی ہے کہ اس فرقے کی مزید ١٢ شاخیں ہیں - جن میں ایک حنفیہ ہے - اگر آپ حضرت عبدلقادر جیلانی رح کی بات کو تسلیم نہیں کرتے تو پھر اس کو ثابت کریں کہ حنفیہ کا مرجیہ سے کوئی تعلق نہیں- ورنہ آپ حنفیہ لوگ گمراہ ہی ثابت ہونگے-
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,553
پوائنٹ
304
پہلے ایک بات بتائیے محمد علی جواد صاحب اگر کسی حدیث کو کسی امتی نے ضعیف یا جھوٹا قرار دیا ہو اور اسے ہم کسی کتاب میں پائیں تو پھر کیا یہ عام اصول ہے کہ اس کے مصنف کا ٹھکانا جہنم ہی ہوگا ؟
دوسرے یہ بات بتائیے کہ درمختار میں صرف یہی کچھ لکھا ہوا ہے یا اس سے آگے پیچھے اور بھی کچھ لکھا ہوا ہے؟ اگر ہے تو برائے مہربانی اسکا بھی ترجمہ پیش کردیں۔
شکریہ
محترم بات نیت کی ہے -

اگر ایک مصنف ٰاپنے نام نہاد نظریات یا اماموں کی عظمت کو ثابت کرنے کے لئے اس طرح کی جھوٹی اور من گھڑت احادیث نبوی کو اپنے کتابوں میں جگہ دے گا - تو کیا وہ جہنمی نہیں ہو گا ؟؟؟

ہاں اگر کوئی مصنف لوگوں کو یہ شعور دینے کے لئے ضعیف احادیث کو اپنی کتابوں میں جگہ دیتا ہے کہ اس کی گمراہی سے مسلمان محفوظ رہیں تو ظاہر ہے کہ ایسے انسان پر ہم جہنمی ہونے کا فتویٰ نہیں لگا سکتے -

درمختار کے مصنف کا انداز بیان اور حنفیوں کے ضعیف احدیث پر عمل سے تو یہ صاف ظاہر ہوتا ہے کہ انھیں نبی کریم صل الله علیہ وآ لہ وسلم کے اس فرمان کی ذرا بھی پروا نہیں کہ "من كذب علي متعمدا فليتبوأ مقعده من النار جس نے مجھ پر جان بوجھ کر جھوٹ بولا تو اس نے اپنا ٹھکانا جہنم میں بنا لیا۔"

انھیں تو صرف اپنے امام کی عزت پیاری ہے -
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
1موضوع بحث جو ہے وہ ہے کہ شاہجیاں پوری غیر مقلد تھا یا نہیں؟اس کی عبارت جو پوسٹ کی تھی وہ اس کی تھی یا نہیں ؟ تو اس بارے میں آپ تو کم از کم مسٹر شاہد نزیر سے ایک قدم پیچھے کھڑے ہیں کہ وہ انکاری تھا اور آپ اقراری کہ شاہجہاں پوری غیر مقلد تھا ۔ کیوں ٹھیک ہے کہ نہیں؟
اللہ آپکو اپنے اکابرین کی طرح جھوٹ اور مکروفریب میں مزید بڑھائے۔آمین

موضوع بحث یہ تھا کہ اگر شاہ جہاں پوری اہل حدیث ہے تو وہ عبارت اہل حدیث کے متعلق نہیں بلکہ کسی اور کے متعلق ہے اور اگر وہ عبارت اہل حدیث کے متعلق ہے تو شاہ جہاں پوری اہل حدیث نہیں تھا۔

میں نے ایک منطقی بات کی تھی جو سہج جیسے جاہل کی سمجھ میں آنے والی نہیں۔ بلکہ سمجھ میں تو آتی ہے لیکن اگر سمجھ لیں تو پھر امین اوکاڑوی کی طرح دجالیت کا مظاہرہ کیسے کریں گے۔ ایسا میں نے اس لئے کہا تھا کہ چونکہ امین اوکاڑوی کو جھوٹ بولنے کی پختہ عادت تھی اس لئے مجھے یقین تھا کہ یا تو امین اوکاڑوی نے شاہ جہاں کے اہل حدیث ہونے کے متعلق جھوٹ بولا ہے یا پھر یہ جھوٹ بولا ہے کہ شاہ جہاں کے نزدیک اس عبارت میں موجود فرقے سے مراد اہل حدیث کا فرقہ ہے۔ یعنی ہر دو صورتوں میں امین اوکاڑوی کا جھوٹا ہونا پکا تھا۔ اسی لئے میں نے سہج صاحب سے درخواست کی تھی کہ آپ مکمل کتاب یا مزید اسکین پیجز لگا دیں تاکہ امین اوکاڑوی کے دعویٰ کو جانچا جاسکے کیونکہ نہ تو شاہ جہاں پوری کے متعلق میں کچھ جانتا تھا اور نہ ہی اس کتاب کے بارے میں۔ اب چونکہ سہج صاحب کے کتاب پیش کردینے کی وجہ سے حقیقت سامنے آچکی ہے۔ اس لئے اب ہم کہتے ہیں کہ امین اوکاڑوی نے جھوٹ بولا کہ شاہ جہاں پوری خود اہل حدیث ہوکر اہل حدیث فرقے کی مذمت اور اسے نومولود قرار دے رہے ہیں۔

شاہ جہان پوری اپنے فرقہ اہل حدیث کو تبع تابعین کے زمانہ سے موجود قرار دیتے ہوئے لکھتے ہیں: اور وہ لوگ جنھوں نے تتبع احادیث اور مسائل میں جہاں تک ہوسکا حدیث رسول ہی پر اعتماد کیا جو کہ اصلی طریقہ ہے ان کے مقابلے میں اہل حدیث کہلائے۔(الارشاد الی سبیل الرشاد،صفحہ 76)

اسکے علاوہ ’’اہلحدیث کے کے عقائد و اعمال اور مذہب‘‘ کے عنوان کے تحت اہل حدیث کو آغاز اسلام سے ہی موجود بتاتے ہیں۔چناچہ لکھتے ہیں: کیوں کہ ان کا مذہب وہی ہے جو اسلام تعلیم دیتا ہے۔ان کے عقائد و اعمال بعینہ وہی ہیں جو اللہ کا کلام اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث بتاتی ہے۔ جیسا کہ سلف اہل سنت والجماعۃ سے چلے آتے ہیں۔(الارشاد الی سبیل الرشاد،صفحہ 29)

ایک اور مقام پر اہل حدیث کے متعلق رقم طراز ہیں: بلکہ کوئی وجہ نہیں کہ ایسے شخص کو اعلیٰ درجہ کی ہدایت پر نہ کہا جائے۔ بلکہ یہی مسلک ہے جس کے ہم حامی ہیں، اور ایسے ہی لوگ ہیں جن کی طرف سے ہم لوگوں کی بدگمانیوں کو دفع کرنا چاہتے ہیں، اور ان ہی کا نام اہلحدیث ہے۔ یہی لوگ خالص افراد اسلام ہیں جو اسلام کے اصلی طریقہ پر ہیں، اور اسلام کے دنیا میں قدم رکھنے کے وقت سے چلے آتے ہیں۔(الارشاد الی سبیل الرشاد،صفحہ 42)

ان حوالہ جات سے ثابت ہوا امین اوکاڑوی ازلی جھوٹا تھا کیونکہ شاہ جہان پوری تو اہل حدیث فرقہ کو شروع اسلام سے موجود بتارہے ہیں اور امین اوکاڑوی کہہ رہا ہے کہ اہل حدیث کے مورخ شاہ جہاں پوری کے نزدیک اہل حدیث فرقہ انہی کی زندگی میں انکی آنکھوں کے سامنے پیدا ہوا۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
1موضوع بحث جو ہے وہ ہے کہ شاہجیاں پوری غیر مقلد تھا یا نہیں؟اس کی عبارت جو پوسٹ کی تھی وہ اس کی تھی یا نہیں ؟
سہج صاحب نے پوری کتاب کا لنک دے کر امین اوکاڑوی اور اپنی قبر کھود دی۔ اور خود اپنے ہاتھوں اپنے کذاب امام اور اسکے مقلدین کے جھوٹا ہونے کا ثبوت فراہم کردیا۔ جیسا کہ ہم نے کہا تھا کہ شاہجہاں پوری اگر اہل حدیث ہیں تو اہل حدیث کی مذمت نہیں کرسکتے اور نہ اسے اہل حدیث فرقہ کو نومولود فرقہ قرار دے سکتے ہیں۔ شاہ جہاں پوری صاحب نے کتاب کے صفحہ نمبر13 پر اپنے خیالات پیش نہیں کئے جیسا کہ امین اوکاڑوی اور اسکے چیلوں کا دعویٰ تھا بلکہ انہوں نے اہل حدیث کے مخالفین کا بیان پیش کیا ہے کہ وہ اہل حدیث کو نومولود فرقہ قرار دیتے ہیں اور انہیں غیرمقلد، وہابی اور لامذہب وغیرہ کہتے ہیں۔ اسی لئے انہوں نے صفحہ نمبر 18 پر ’’اہل حدیث سے نفرت کی اصل وجہ، غلط بیانیاں اور غلط فہمیاں‘‘ کے عنوان کے تحت لکھا: مجھ کو افسوس اور سخت افسوس ہےکہ اس فرقہ کے معاملہ میں جس کا ذکر میں نے شروع کیا ہے۔ اکثر لوگوں نے اس طریقہ انصاف سے کام نہ لیا ۔بلکہ ان غلط بیانیوں اور زیادتیوں پر جو مخالفین نے ان پر جوڑ دیں۔(الارشاد الی سبیل الرشاد،صفحہ18)

پھر اسی صفحہ کے حاشیہ میں یہ وضاحت بھی کی گئی ہے کہ یہ مخالفین کا نیا کام نہیں بلکہ وہ ہمیشہ ہی اہل حدیث کی طرف جھوٹی باتیں منسوب کرتے رہے ہیں۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,013
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
مسٹر شاہد نزیر مجھے بلکل بھی کوئی حیرت نہیں ہوئی آپ کا یہ والا ڈھکوسلہ پڑھ کر ۔بے شک آپ مزید جاری رکھیں۔

نیا ڈھکوسلہ

اور اس سے پہلے والے مراسلہ میں کچھ ایسا لکھا تھا

اور یہ با ت میری اس بات کے حوالے سے کی ہوگی

جبکہ شاہد نزیر کے سوال کا جواب میری پوسٹ میں موجود بھی تھا دیکھئے

ان سب باتوں کی نشاندہی کے بعد مسٹر شاہد نزیر کو ایک مشورہ دیا تھا

مسٹر شاہد نزیر یہ سب کچھ اسلئے ہی پیش کیا تھا کہ آپ کو یہ دکھایا جائے کہ مولانا امین صفدر صاحب رحمہ اللہ نے جو بات کہی تھی بلکل درست ہے کیونکہ ویسے تو گمراہ قرار دئیے گئے اکابرین کو غیر مقلدین سر کا تاج سمجھتے ہیں اور اظہار بھی ہر جگہ پر کرتے ہیں لیکن جیسے ہی ان کی پکڑ کرلیجائے اسی وقت غیر مقلدین وہی کام شروع کردیتے ہیں جس کی نشاندہی مولانا رحمہ اللہ کرچکے ہوئے ہیں اور یہ پکی بات ہے جس کے شواہد میں کئی بار پیش کرچکا ہو اور اس پوسٹ میں بھی ایک کتاب کا فوٹو پھر سے دکھادیا گیا ہے آپ کو ۔
اب مسٹر شاہد نزیر سے جو سوالات پوسٹ نمبر 20میں پوچھے تھے ان کے جواب دینے کی کوشش کریں گے اور اگر نہیں دینا چاھتے تو الگ بات ہے ۔شکریہ
دھوکے باز کے دن تھوڑے ہی ہوتے ہیں۔اب وہ دن پورے ہوچکے اس لئے آپ اصل موضوع سے بھاگنے کے لئے بالکل ہی غیرمتعلقہ اور جھوٹی باتیں کررہے ہو۔ اور ہر مرتبہ جھوٹ کی دلدل میں زیادہ گہرے اترتے جارہے ہو۔ بہرحال لگے رہو جھوٹ کے علاوہ تمہارے پاس اور ہے بھی کیا؟

آپ نے امین اوکاڑوی کی یہاں پر ایک عبارت پیش کی ’’نئی فقہ کی تدوین‘‘ کے عنوان کے تحت۔ جس میں یہ بتایا کہ وحیدالزماں وغیرہ نے کتابیں لکھ کر ایک نئی فقہ کی تدوین کی کوشش کی تھی لیکن اہل حدیثوں نے اس کو مکمل طور پر مسترد کردیا اور اب اس فقہ کا نام و نشان بھی باقی نہیں رہا۔

ہم نے یہاں یہ پوچھا تھا کہ جب خود امین اوکاڑوی اور اسکے مقلدین کو اعتراف ہے کہ وحیدالزماں کی کتابیں اہل حدیث مردود قرار دے کر مسترد کرچکے ہیں تو امین اوکاڑوی ساری زندگی انہیں مردود کتابوں کو اہل حدیث کے خلاف کیوں پیش کرتا رہا اور اسکے مقلدین آج تک کیوں ان حوالوں کو پیش کررہے ہیں؟ اسکا مطلب ہے مقلدین کے نزدیک امین اوکاڑوی کا بیان جھوٹا ہے۔ اور خود امین اوکاڑوی نے بھی اپنے تسلیم شدہ بیان کی مخالفت کرکے خود کو دھوکے باز اور جھوٹا ثابت کیا۔

دوسری بات آپ جو بار بار بیان کررہے ہو کہ امین اوکاڑوی کی اس بیان سے مراد یہ تھی کہ وہ یہ بتانا چاہتا تھا کہ آئندہ کچھ غیرمقلدین ظہور میں آئینگے جو وحیدالزماں کی کتابوں کا انکار کرینگے۔ جیسے آپ نے خود ہی لکھا:
شاید کہ انہیں سمجھ ہی نہیں کہ مولانا امین صفدر رحمہ اللہ نے شاہد نزیر جیسے بکواسی قسم کے غیر مقلدوں کی دماغی پوزیشن کو جانتے ہوئے پہلے سے ہی یہ نقشہ ہمارے سامنے بلکہ سب کے سامنے رکھ دیا تھا کہ کچھ دن بعد یہی غیر مقلدیت کے دعوے دار اپنے ہی اکابرین کو لعن طعن کسیں گے اور ان کی عمر بھر کی محنتوں پر آب نہیں تیزآب پھینکیں گے اور انہیں دعا دینے والا کوئی خال خال ہی نام نہاد اہل حدیث بچے گا
آپ کا یہ بیان بالکل جھوٹ ہے۔ پہلے تو آپ صرف جھوٹ بولتے تھے اب امین اوکاڑوی کی طرح جھوٹ گھڑنے بھی لگے ہو۔

امین اوکاڑوی نے لکھا:
مگر ان کتابوں کا جو حشر ہوا وہ خدا کسی دشمن کی کتاب کا بھی نہ کرے۔ نہ ہی غیر مقلد مدارس نے ان کو قبول کیا کہ ان میں سے کسی کتاب کو داخل نصاب کرلیتے،نہ ہی غیر مقلد مفتیوں نے ان کو قبول کیا کہ اپنے فتاوٰی میں ان کو لیتے اور ناہی غیر مقلدین عوام نے ان کو قبول کیا۔
اس میں امین اوکاڑوی اپنے زمانے کے اہل حدیث کے متعلق خبرو گواہی دے رہا ہے کہ انہوں نے وحیدالزماں وغیرہ کی کتابوں کو مسترد کردیا ہے۔ اس میں وہ بات جس کو بار بار سہج صاحب پیش کررہے ہیں سرے سے موجود نہیں کہ آنے والے وقتوں میں غیرمقلدین وحیدالزماں سے انکار کرینگے۔

سہج صاحب کے اس بیان سے تو یہ مطلب بھی نکلتا ہے کہ اگر اوکاڑوی مستقبل کے غیرمقلدین کے رویے کی خبر دے رہاتھا تو اسکا مطلب ہے کہ امین اوکاڑوی کے زمانے کے اہل حدیث وحیدالزماں اور اسکی کتابوں کو تسلیم کرتے تھے حالانکہ یہ بات امین اوکاڑوی کے حوالے سے بالکل جھوٹ ہے۔ اب یا تو امین اوکاڑوی جھوٹا ہے جو کہہ رہا ہے کہ اسکے زمانے کے اہل حدیثوں نے وحیدالزماں کی کتب سے اظہار براءت کردیا تھا۔ یا سہج صاحب جھوٹے ہیں جو کہہ رہے ہیں کہ امین اوکاڑوی اس حوالے میں مستقبل کی خبر دے رہے ہیں کہ آئندہ ایسے غیرمقلد آئینگے جو وحیدالزماں اوراسکی کتابوں سے جان چھڑائیں گے۔ سہج صاحب جلدی سے فیصلہ کرکے بتادو تم جھوٹے یا تمہارا کذاب امام جھوٹا؟؟؟ میں انتظار کررہا ہوں۔
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
1- آپ کو شاید تھوڑی سی بھی عزت راس نہیں ہے۔۔۔۔۔ ورنہ بددیانت میں نے صرف "اس بات کی حد تک" لکھا تھا۔
یہ طرز عمل شاہد ہے کہ غیر مقلدین وحید الزمان وغیرہ کی صرف اس بات کا ہی انکار کرتے جس "حد"تک وہ گمراہ ثابت ہوتے ہیں ۔بلکل ایسی ہی بات مجھے بھی کہہ رہے ہیں جناب، عبداللہ صاحب آپ نے پہلے ہی مراسلہ میں مجھے بددیانت کہہ دیا تھا اور اب ایک اور جھوٹ کہہ رہے ہیں کہ میں نے عزت دی تھی ؟
1-
3- آپ کی بھی اسی جانب توجہ دلائی تھی کہ موصوف نے "معترضین کے ایک جملے سے کتاب کا آغاز کیا اور ان کے اس وسوسے کا خود ہی رد کیا صفحہ 18 (Onwards)" اور اسی طرح کی بددیانتی سے بھری ایک کتاب کا بھی تذکرہ کیا۔۔۔۔۔
ماشاء اللہ
اب شاہجہاں پوری صاحب کی عبارات بھی سمجھانے والے آگئے؟ مطلب بتائے جارہے ہیں کہ موصوف نے ایسا کیوں لکھا اور ویسا کس وجہ سے ؟ چلیں کوئی بات نہیں آپ بھی اپنا دل خوش کرچکے ۔
شکریہ
 

sahj

مشہور رکن
شمولیت
مئی 13، 2011
پیغامات
458
ری ایکشن اسکور
657
پوائنٹ
110
محترم یہ تو ثابت ہے کہ جب "مسلک اہل حدیث" کو نام نہاد حنفی "فرقہ جدید" کہتے ہیں تو خود با خود آپ لوگوں کی قلعی کھل جاتی ہے - واما الفرقۃ الناجیۃ فہی اہل السنۃ والجماعۃ ۔۔۔۔۔ وما اسمہم الّا اصحاب الحدیث واہل السنۃ۔ یعنی فرقہ ناجیہ اہل النسۃ والجماعۃ ہے جن کا نام اصحاب الحدیث (اھل الحدیث) اور اہل السنۃ یہی ہیں ۔ (غنیۃ الطالبین ص ۲۱۴- ۲۲۱، ۲۲۲ )

حضرت عبدلقادر جیلانی رح کی بات سے تو یہ ثابت ہو جاتا ہے کہ اہل حدیث دور جدید کی پیداوار نہیں بلکہ قرون اولیٰ سے ان کا وجود ثابت ہے -

دوسری بات یہ کہ فرقہ مرجیہ کے بارے میں محدثین اور جید علماء کا اس بات پراجماع ہے کہ یہ ایک گمراہ فرقہ ہے- اور حضرت عبدلقادر جیلانی رح نے وضاحت کی ہے کہ اس فرقے کی مزید ١٢ شاخیں ہیں - جن میں ایک حنفیہ ہے - اگر آپ حضرت عبدلقادر جیلانی رح کی بات کو تسلیم نہیں کرتے تو پھر اس کو ثابت کریں کہ حنفیہ کا مرجیہ سے کوئی تعلق نہیں- ورنہ آپ حنفیہ لوگ گمراہ ہی ثابت ہونگے-
جواد صاحب جو چھوٹا سا سوال پوچھا تھا برائے مہربانی اسکا جواب بھی دے ہی دیتے ۔
sahj نے کہا ہے: ↑
محمد علی جواد صاحب اگر تو شیخ عبدالقادر جیلانی رحمہ اللہ تعالٰی علیہ کا قول آپ کے ہاں کیا درجہ رکھتا ہے یعنی حجت ہے یا باطل؟ یا ایسے ہی خواہ مخواہ کی شرارت کی ہے آپ نے ؟
بس مجھے یہ بتادیجئے پھر ان شاء اللہ مزید بات کرلیں گے غنیۃ الطالبین پر ۔
شکریہ
 
Top