• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فیض عالم کون تھا؟؟

شمولیت
جنوری 19، 2013
پیغامات
301
ری ایکشن اسکور
571
پوائنٹ
86
زبردست یہی بات میں اآپ کو بتانا چاہ رہا ہوں جس کا اآپ نے ابھی تذکرہ کیا تو ثابت ہوا دونوں انتہا پسند ہیں
کیا بات ہے آپ کی جناب ایسی شدت ذرا زئی صاحب میں دکھائیں ۔
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
میرے بھائی ابھی آپکو یہ ہی نہیں پتا کہ تقلید کہتے کسے ہیں۔آپکی معلومات میں اضافے کے لئے عرض ہے کہ کسی کا با دلیل موقف قبول کرلینا اس شخص کی تقلید نہیں ہوتی۔ میں کچھ معاملات میں حافظ زبیر علی زئی حفظہ اللہ سے الگ موقف بھی رکھتا ہوں مثال کے طور پر میرا یہ مضمون دیکھئے جس میں، میں نے ثابت کیا ہے کہ صدیق حسن خان رحمہ اللہ اہل حدیث تھے جبکہ حافظ زبیر علی زئی حفظہ اللہ صدیق حسن خان کو غیر اہل حدیث قرار دیتے ہیں۔ دیکھئے: کیا صدیق حسن خان رحمہ اللہ حنفی تھے؟

پس الحمدللہ یہ ثابت ہوا کہ مجھ پر حافظ زبیرعلی زئی حفظہ اللہ کی تقلید کا الزام جھوٹا ہے۔
شخصیت پرستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
شمولیت
جولائی 23، 2013
پیغامات
184
ری ایکشن اسکور
199
پوائنٹ
76
بظاہر تو ایسا ہی محسوس ہو رہا ہے لیکن اصل سوال یہ تھا کہ فیض عالم کون تھا؟ اس پر زبیر علی زئی صاحب نے انہیں ناصبی اور کافر قرار دیا تھا اور وجہ یہ بیان کی کہ فیض عالم صدیقی صاحب نے صحیح مسلم کی ایک حدیث پر کلام کیا اور امام زہری کو ضعیف قرار دیا اور سید نا علی کی خلافت کو نام نہاد خلافت قرار دیا وغیرہ وغیرہ تو میں نے اس پر یہ لکھا کہ صحیح مسلم کی احادیث پر تو بے شمار لوگوں نے کلام کیا اور سید نا علی رضی اللہ عنہ کی خلافت کو تو شاہ ولی اللہ الدھلوی رحمہ اللہ نے بھی نام نہاد ہی قرار دیا تھا اور جہاں تک بات ہے امام زہری پر کلام کی تو کیا یہ ناقض ایمان ہے اس لیے شخصیات کا احترام اور تکریم اپنی جگہ لیکن انہیں تقدس آمیز جگہ دے کر انہیں معصوم عن الخطا قرار دینا کم از کم ایمان کے ایسے لوازمات میں سے نہیں ہے کہ اگر کوئی اس پر کچھ تحفظات رکھے تو اس پر کفر کا فتوی لگا دیا جائے یہ بات واضح رہے کہ صحابہ تمام کے تمام عادل ہیں اگر ان پر کوئی کلام کرتا ہے تو پھر کوئی شک نہیں کہ وہ کافر ہے۔
سوال یہ ہے کہ اگر کوئ شخص پہلے تین خلفاء میں سے کسی کی خلافت کو نام نہاد کہے تو اس کے بارہ میں کیا راے رکھنی چاہیے ؟
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
2,011
ری ایکشن اسکور
6,264
پوائنٹ
437
اصل سوال یہ تھا کہ فیض عالم کون تھا؟ اس پر زبیر علی زئی صاحب نے انہیں ناصبی اور کافر قرار دیا تھا اور وجہ یہ بیان کی کہ فیض عالم صدیقی صاحب نے صحیح مسلم کی ایک حدیث پر کلام کیا اور امام زہری کو ضعیف قرار دیا اور سید نا علی کی خلافت کو نام نہاد خلافت قرار دیا وغیرہ وغیرہ
ہم نے محمد فیض الابرار سے انکے مذکورہ بالا دعوے کا ثبوت مانگا تھا لیکن فیض الابرار صاحب جواب دینے کے بجائے الٹے سیدھے بیانات دے رہے ہیں کیونکہ انہیں خود معلوم ہے کہ وہ اپنے اس دعویٰ میں کذاب ہیں۔

ہم حافظ زبیر علی زئی حفظہ اللہ کی تحریر سے ایک اقتباس پیش کررہے ہیں جو فیض الابرار کے جھوٹے ہونے پر مہر تصدیق ثبت کرتا ہے۔ ملاحظہ فرمائیں حافظ زبیر علی زئی لکھتے ہیں: اسی طرح امت مسلمہ کے تہتر فرقے ہیں جن میں سے بہتر فرقوں کی تکفیر کرنا اور امت مسلمہ سے خارج قرار دینا غلط ہے۔ بس صرف یہ کہہ دیں کہ یہ فرقے گمراہ ہیں اور اہل بدعت میں سے ہیں یا انکے عقائد کفریہ اور شرکیہ ہیں۔ (الحدیث، شمارہ نمبر33، صفحہ 13)

اس اقتباس سے معلوم ہوا کہ حافظ زبیر علی زئی کسی کلمہ گو کی تکفیر کے قائل نہیں بس زیادہ سے زیادہ اسے گمراہ قرار دینے کے قائل ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ حافظ صاحب نے فیض عالم صدیقی کو بھی صرف گمراہ قرار دیا ہے لیکن زبیر علی زئی کے فیض عالم کو ناصبی کہہ دینے کا مطلب فیض الابرار نے خود ہی کافر ہونا اخذ کرلیا ہے اور وہ اس گندی حرکت پر شرمندہ بھی نہیں ہیں۔
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
کیا کسی سے اختلاف کرنا بھی آپکے نزدیک شخصیت پرستی کے زمرے میں آتا ہے؟؟؟
لگتا ہے آپکو دماغی علاج کی ضرورت ہے!
شاہد نذیر صاحب آپ کا تعلق کہیں تحریک انصاف سے تو نہیں ہے کہیں ؟ کیوں کہ آپ زبان تو ان جیسی ہی استعمال کر رہے ہیں
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
ہم نے محمد فیض الابرار سے انکے مذکورہ بالا دعوے کا ثبوت مانگا تھا لیکن فیض الابرار صاحب جواب دینے کے بجائے الٹے سیدھے بیانات دے رہے ہیں کیونکہ انہیں خود معلوم ہے کہ وہ اپنے اس دعویٰ میں کذاب ہیں۔

ہم حافظ زبیر علی زئی حفظہ اللہ کی تحریر سے ایک اقتباس پیش کررہے ہیں جو فیض الابرار کے جھوٹے ہونے پر مہر تصدیق ثبت کرتا ہے۔ ملاحظہ فرمائیں حافظ زبیر علی زئی لکھتے ہیں: اسی طرح امت مسلمہ کے تہتر فرقے ہیں جن میں سے بہتر فرقوں کی تکفیر کرنا اور امت مسلمہ سے خارج قرار دینا غلط ہے۔ بس صرف یہ کہہ دیں کہ یہ فرقے گمراہ ہیں اور اہل بدعت میں سے ہیں یا انکے عقائد کفریہ اور شرکیہ ہیں۔ (الحدیث، شمارہ نمبر33، صفحہ 13)

اس اقتباس سے معلوم ہوا کہ حافظ زبیر علی زئی کسی کلمہ گو کی تکفیر کے قائل نہیں بس زیادہ سے زیادہ اسے گمراہ قرار دینے کے قائل ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ حافظ صاحب نے فیض عالم صدیقی کو بھی صرف گمراہ قرار دیا ہے لیکن زبیر علی زئی کے فیض عالم کو ناصبی کہہ دینے کا مطلب فیض الابرار نے خود ہی کافر ہونا اخذ کرلیا ہے اور وہ اس گندی حرکت پر شرمندہ بھی نہیں ہیں۔
اور آپ کی باتوں کا جواب دینے کے لیے مجھے آپ کی سطح پر اترنا پڑے گا جو میرا منصب نہیں ہے یہ آپ کی تربیت ہو سکتی ہے کہ مخالفت رائے پر ذاتیات پر اتر آئیں اور گھٹیا کلمات اور الزامات لگانا شروع کر دیں کیوں کہ جس طرح کی آپ زبان استعمال کر رہے ہیں وہ زبان کم از کم میں استعمال نہیں کر سکتا صرف یہ کہہ سکتا ہوں کہ اللہ آپ کو ہدایت دے اور اس حدیث (رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فحش کلامی اور دشنام طرازی کو پسند نہیں کرتے تھے) پر عمل کی توفیق عطا فرمائے آمین اللہم آمین
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
بریلوی اور دیوبندی بھی ایسا ہی رویہ اس وقت اختیار کرتے ہیں اور انتہا پسندی پر آکر مخالف کی ذاتیات پر اتر آتے ہیں اور دشنام طرازی شروع کر دیتے ہیں تو شاہد نذیر صاحب آپ نے بھی زبیر علی زئی صاحب کی اندھی عقیدت میں مبتلا ہو کر یہی رویہ اختیار کیا ہوا ہے واضح رہے کہ میرے تمام کلمات میں کہیں بھی کسی کے لیے توہین اور تنقیض نہیں بالخصوص کسی عالم دین کے حوالے سے میں صرف یہ کہہ رہا ہوں کہ جن بنیادوں پر فیض عالم صدیقی صاحب پر بقول آپ کے منکر حدیث اور ناصبی ہونے کے فتوی جات لگائے جا رہے ہیں تو کیا وہ وجوہات کہیں بھئ پائی جائیں گی تو یہی فتوی ان پر بھی لاگو ہوگا کہ نہیں ؟؟؟ اور اس حوالے سے میں شیخ الاسلام ابن تیمیہ رحمہ اللہ کے کچھ کلمات بمعہ حوالہ نقل بھی کیے تھے
اس اعتبار سے یہ ایک خالصتا علمی بحث تھی اور اس کا مقصد فیض عالم صدیقی صاحب کی طرف داری نہ تھی لیکن شاہد نذیر صاحب نے تو میرے سوال پر غور کیے بغیر انتہا پسندی کا ثبوت دیتے ہوئے انتہا درجے کی جارحیت کا مظاہرہ کرتے ہوئے مجھے ہی کذاب اور گندی باتیں کرنے والا وغیرہ بنا دیا
آپ کی انصاف پسندی اسی سے ظاہر ہو رہی ہے کہ میں صرف ایک وضاحت طلب کر رہا تھا اور آپ ہیں کہ جواب دینے کے بجائے دشنام طرازیوں پر اتر آئے۔
شاہد نذیر صاحب اللہ تعالی آپ کو تحمل و صبر کی دولت سے نوازے اور مخالفت رائے کو برداشت کرنے کی توفیق عطا فرمائے آمین
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
اور میں ایک بات اچھی طرح جانتا ہوں کہ یہ تشدد پسندی اسی وقت آتی ہے جب کسی بات کا جواب نہ ہو تو پھر مخالف کو دشنام طرازیوں اور تہمتوں سے خاموش کروانے کی کوشش کی جاتی ہے یھدیک اللہ
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
شاہد نذیر صاحب آپ کبھی بھی کراچی آئیں تو مجھے آپ سے ملاقات کر کے خوشی ہو گی پھر میں آپ کو سمجھانے کی کوشش کروں گا
 
Top