ہا ہا ہا ابو محمد بھائی خوب کہا آپ لوگ ہمارے لیے بھی دعا کیا کریں کہ کراچی کو ان خبیث لوگوں سے پاک کرے آمینکہیں آپ ٹارگٹ کلر تو نہیں جو کراچی میں سمجھانے کی بات کر رہے ہیں ۔
اور میں نے تو مہمان نوازی کی بات کی ہے جو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت ہے نہ کہ ؟؟؟؟شاہد نذیر صاحب آپ کبھی بھی کراچی آئیں تو مجھے آپ سے ملاقات کر کے خوشی ہو گی پھر میں آپ کو سمجھانے کی کوشش کروں گا
موسٹ ویلکمپھر تو آپ کے پاس میں آؤں گا
محترم محمد فیض الابرار صاحب نہ تو میں نے آپ پر کوئی الزام عائد کیا ہے اور نہ ہی آپکی مخالفت میں ذاتیات پر اترا ہوں۔ آپ نے حافظ زبیر علی زئی حفظہ اللہ پر ایک جھوٹا الزام عائد کیا تھا جس پر میں نے آپکو جھوٹا کہہ دیا یہ تو ایک حقیقت ہے جسے میں نے بیان کیا نہ تو یہ کوئی الزام ہے نہ دشنام طرازی اور نہ ہی کوئی فحش کلامی۔ اگر آپ یہ سمجھتے ہیں کہ میں نے غلط بیانی سے کام لیا ہے اور آپکو ناحق الزام دیا ہے تو برائے مہربانی آپ حافظ زبیرعلی زئی کی تحریر یا تقریر پیش کردیں جس میں انہوں نے فیض عالم صدیقی کو کافر کہا ہو اور یہ کہا ہو کہ اسکی مغفرت حرام ہے۔ اس کے لئے آپکو میری سطح پر نہیں اترنا پڑے گا بلکہ آپ اپنی سطح پر رہتے ہوئے بھی یہ کام کرسکتے ہیں۔ مجھے آپکے ثبوت کا انتظار رہے گا۔اور آپ کی باتوں کا جواب دینے کے لیے مجھے آپ کی سطح پر اترنا پڑے گا جو میرا منصب نہیں ہے یہ آپ کی تربیت ہو سکتی ہے کہ مخالفت رائے پر ذاتیات پر اتر آئیں اور گھٹیا کلمات اور الزامات لگانا شروع کر دیں کیوں کہ جس طرح کی آپ زبان استعمال کر رہے ہیں وہ زبان کم از کم میں استعمال نہیں کر سکتا صرف یہ کہہ سکتا ہوں کہ اللہ آپ کو ہدایت دے اور اس حدیث (رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فحش کلامی اور دشنام طرازی کو پسند نہیں کرتے تھے) پر عمل کی توفیق عطا فرمائے آمین اللہم آمین
دیکھئے محترم مجھے اس بات سے غرض نہیں اور نہ ہی میں نے اس بات پر کوئی بحث کی ہے کہ جس بنیاد پر فیض عالم صدیقی کو ناصبی کہا گیا ہے وہی وجہ اگر کسی اور شخص میں پائی گئی تو کیا اسے بھی ناصبی کہا جائے گا یا نہیں۔ یہ ایک الگ بحث ہے جس میں، میں نہیں پڑنا چاہتا۔بریلوی اور دیوبندی بھی ایسا ہی رویہ اس وقت اختیار کرتے ہیں اور انتہا پسندی پر آکر مخالف کی ذاتیات پر اتر آتے ہیں اور دشنام طرازی شروع کر دیتے ہیں تو شاہد نذیر صاحب آپ نے بھی زبیر علی زئی صاحب کی اندھی عقیدت میں مبتلا ہو کر یہی رویہ اختیار کیا ہوا ہے واضح رہے کہ میرے تمام کلمات میں کہیں بھی کسی کے لیے توہین اور تنقیض نہیں بالخصوص کسی عالم دین کے حوالے سے میں صرف یہ کہہ رہا ہوں کہ جن بنیادوں پر فیض عالم صدیقی صاحب پر بقول آپ کے منکر حدیث اور ناصبی ہونے کے فتوی جات لگائے جا رہے ہیں تو کیا وہ وجوہات کہیں بھئ پائی جائیں گی تو یہی فتوی ان پر بھی لاگو ہوگا کہ نہیں ؟؟؟ اور اس حوالے سے میں شیخ الاسلام ابن تیمیہ رحمہ اللہ کے کچھ کلمات بمعہ حوالہ نقل بھی کیے تھے
مجھے تو اس بات پر حیرت ہوئی کہ اگر بقول آپکے یہ خالص علمی بحث تھی تو اس خالص علمی بحث میں خالص جھوٹ شامل کرنے کی کیا ضرورت تھی؟ حافظ زبیرعلی زئی پر بہتان باندھے بغیر بھی تو بحث کو آگے بڑھایا جاسکتا تھا۔اس اعتبار سے یہ ایک خالصتا علمی بحث تھی اور اس کا مقصد فیض عالم صدیقی صاحب کی طرف داری نہ تھی لیکن شاہد نذیر صاحب نے تو میرے سوال پر غور کیے بغیر انتہا پسندی کا ثبوت دیتے ہوئے انتہا درجے کی جارحیت کا مظاہرہ کرتے ہوئے مجھے ہی کذاب اور گندی باتیں کرنے والا وغیرہ بنا دیا
دیکھئے! آپ کا یہ شکوہ بجا نہیں کیونکہ یہ وضاحت آپ مجھ سے طلب نہیں کررہے تھے بلکہ میں نے تو ایک دوسرے مسئلہ کی جانب آپکی توجہ مبذول کروائی ہے جس کا اب تک کوئی معقول جواب آپکی جانب سے موصول نہیں ہوا۔آپ کی انصاف پسندی اسی سے ظاہر ہو رہی ہے کہ میں صرف ایک وضاحت طلب کر رہا تھا اور آپ ہیں کہ جواب دینے کے بجائے دشنام طرازیوں پر اتر آئے۔
آپ اپنی تصحیح فرمالیں کہ میں آپکو خاموش کروانے کی کوشش نہیں کررہا کیونکہ جواب آپ نے دینا ہے میں نے نہیں۔اور میں ایک بات اچھی طرح جانتا ہوں کہ یہ تشدد پسندی اسی وقت آتی ہے جب کسی بات کا جواب نہ ہو تو پھر مخالف کو دشنام طرازیوں اور تہمتوں سے خاموش کروانے کی کوشش کی جاتی ہے یھدیک اللہ
محترم میں کراچی ہی میں رہائش پذیر ہوں۔شاہد نذیر صاحب آپ کبھی بھی کراچی آئیں تو مجھے آپ سے ملاقات کر کے خوشی ہو گی پھر میں آپ کو سمجھانے کی کوشش کروں گا