• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فیض عالم کون تھا؟؟

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
فیض عالم صدیقی ناصبی تھا یہ تنہاء صرف حافظ زبیر علی زئی کی تحقیق نہیں بلکہ ابوجابر عبداللہ دامانوی کی بھی یہی تحقیق ہے چناچہ موصوف لکھتے ہیں: بعض اہل حدیث علماء بھی ناصبیت سے سخت متاثر ہوئے یہاں تک کہ انہوں نے شیعیت کی مخالفت میں ناصبی عقائد کو اپنا لیا اور وہ کٹر ناصبی بن گئے پھر وہ کھلے منکر حدیث بھی بن گئے جیسے فیض عالم صدیقی جہلم والے۔


یہی بات میرے مشاہدے میں بھی ہے جس کو میں اس طرح بیان کرتا ہوں
شیعت کی مخالفت کی انتہا بغض آل محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم (یعنی ناصبیت ) اور ناصبیت کی انتہا منکر حدیث اور یہ بھی دیکھا گیا ہے کہ منکر حدیث کی انتہا منکر قرآن اورآخر میں منکر خدا
انا للہ وانا الہ راجعون

 

علی بہرام

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 18، 2013
پیغامات
1,216
ری ایکشن اسکور
162
پوائنٹ
105
فیض عالم کون تھا؟؟

اس کے بارے میں شاہد نذیر صاحب فرماتے ہیں
حکیم فیض عالم صدیقی ناصبی تھا یعنی اہل بیت کا دشمن۔ اس دشمنی کا نظارہ اس کی تصنیف حقیقت مذہب شیعہ میں کیا جاسکتا ہے۔ شاید یہ کسی دور میں اہل حدیث بھی رہا تھا بہرحال علمائے اہلحدیث کی فیض عالم صدیقی سے براءت ثابت ہے۔ حافظ زبیر علی زئی حفظہ اللہ فرماتے ہیں:
محمد الیاس گھمن دیوبندی نے اہل حدیث(اہل سنت)کے خلاف ایک کتاب: ’’فرقہ اہلحدیث پاک و ہند کا تحقیقی جائزہ‘‘لکھی ہے، جس میں وحیدالزماں حیدرآبادی ، نواب صدیق حسن خان، نورالحسن ،حافظ عنایت اللہ گجراتی اور فیض عالم صدیقیوغیرہم جیسے غیر اہل حدیث اشخاص کے حوالے اور بعض اہل حدیث علماء کے کچھ شاذوغیر مفتیٰ بہا اقوال پیش کرکے مسلک حق کے خلاف پرو پیگنڈا کیا ہے۔(ماہنامہ الحدیث،فروری 2010، شمارہ نمبر 69، صفحہ 16)
اور مزید یہ ارشاد فرماتے ہیں
فیض عالم صدیقی ناصبی تھا یہ تنہاء صرف حافظ زبیر علی زئی کی تحقیق نہیں بلکہ ابوجابر عبداللہ دامانوی کی بھی یہی تحقیق ہے چناچہ موصوف لکھتے ہیں: بعض اہل حدیث علماء بھی ناصبیت سے سخت متاثر ہوئے یہاں تک کہ انہوں نے شیعیت کی مخالفت میں ناصبی عقائد کو اپنا لیا اور وہ کٹر ناصبی بن گئے پھر وہ کھلے منکر حدیث بھی بن گئے جیسے فیض عالم صدیقی جہلم والے۔
ان دونوں بیانات کا خلاصہ یہ ہے کہ کچھ لوگ شیعیت کی مخالفت کی آڑ میں تنقيص آل محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کرکے ناصبیت اختیار لیتے ہیں اور ایسے لوگ علماء اہل حدیث میں بھی ہیں جس کی ایک مثال فیض عالم پیش کی گئی لیکن میرے ناقص علم میں ایک اس سے بھی پرانی مثال ہے وہ آپ حضرات کے سامنے پیش کرتا ہوں
ایک شیعہ عالم ابن مطهّر حلّی نے فضائل حضرت علی بیان کرنے کے لئے ایک کتاب منھاج الكرامة لکھی جس میں انھوں صحیح بخاری میں درج ایک حدیث بیان کی جو حدیث منزلت کے نام سے معروف ہے ابن مطھر کا رد کرنے کے لئے ایک کتاب لکھی گئی منھاج السنتہ اور اس میں صحیح بخاری کی حدیث منزلت کا جواب میں مسند احمد کی ایک ضعیف حدیث کوصحیحین میں درج ایک صحیح حدیث کے طور پر پیش کرکے صحیح بخاری کی حدیث منزلت کو رد کیا گیا
ابن مطھر کی پیش کی گئی حدیث منزلت
قال النبيُّ صلَّى اللهُ عليه وسلَّم ؟ِعَلِيٍّ : ( أما تَرضَى أن تكون مِنِّي بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَى ) .
الراوي: سعد بن أبي وقاص المحدث: البخاري - المصدر: صحيح البخاري - الصفحة أو الرقم: 3706
خلاصة حكم المحدث: [صحيح]

اس کے جواب میں منھاج السنتہ کے مصنف کی جانب سے مسند احمد کی اس ضعیف حدیث کے بعض حصے کو پیش کیا گیا
لمَّا كانَ يَومُ بدرٍ ، قالَ : رسولُ اللَّهِ صلَّى اللَّهُ عليهِ وسلَّمَ : ما تقولونَ في هؤلاءِ الأسرى ؟ قالَ : فقالَ أبو بَكْرٍ : يا رسولَ اللَّهِ ، قومُكَ وأَهْلُكَ ، استبقِهِم ، واستأنِ بِهِم ، لعلَّ اللَّهَ أن يتوبَ عليهم ، قالَ : وقالَ عمرُ : يا رسولَ اللَّهِ ، أخرجوكَ وَكَذَّبوكَ ، فاضرب أعناقَهُم ، قالَ : وقالَ عبدُ اللَّهِ بنُ رواحةَ : يا رَسولَ اللَّهِ ، انظُر واديًا كثيرَ الحطَبِ ، فأدخِلْهم فيهِ ، ثمَّ أضرِم عليهِم نارًا قالَ : فقالَ العبَّاسُ : قطَعتَ رحمَكَ ، قالَ : فدخلَ رسولُ اللَّهِ صلَّى اللَّهُ عليهِ وسلَّمَ ، ولم يردَّ عليهِم شيئًا ، قالَ : فقالَ ناسٌ : يأخذُ بقولِ أبي بَكْرٍ ، وقالَ ناسٌ : يأخذُ بقولِ عمرَ ، وقالَ ناسٌ : يأخذُ بقولِ عبدِ اللَّهِ بنِ رواحَةَ ، قالَ : فخرجَ عليهِم رسولُ اللَّهِ صلَّى اللَّهُ عليهِ وسلَّمَ ، فقالَ : إنَّ اللَّهَ ليُلينُ قُلوبَ رجالٍ فيهِ ، حتَّى تَكونَ أليَنَ منَ اللَّبنِ ، وإنَّ اللَّهَ ليشدُّ قلوبَ رجالٍ فيهِ ، حتَّى تَكونَ أشدَّ منَ الحِجارةِ ، وإنَّ مَثلَكَ يا أبا بَكْرٍ كمَثلِ إبراهيمَ عليهِ السَّلامُ ، قالَ : مَنْ تَبِعَنِي فَإِنَّهُ مِنِّي وَمَنْ عَصَانِي فَإِنَّكَ غَفُورٌ رَحِيمٌ ، ومَثلَكَ يا أبا بَكْرٍ كمَثلِ عيسى قالَ : إِنْ تُعَذِّبْهُمْ فَإِنَّهُمْ عِبَادُكَ وَإِنْ تَغْفِرْ لَهُمْ فَإِنَّكَ أَنْتَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ وإنَّ مَثلَكَ يا عمرُ كمَثلِ نوحٍ قالَ : رَبِّ لَا تَذَرْ عَلَى الْأَرْضِ مِنَ الْكَافِرِينَ دَيَّارًا وإنَّ مَثلَكَ يا عُمرُ كمثلِ موسَى ، قالَ : ربِّ اشْدُدْ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَلَا يُؤْمِنُوا حَتَّى يَرَوُا الْعَذَابَ الْأَلِيمَ أنتُمْ عَالةٌ ، فلا يَنفلتنَّ منهم أحدٌ إلَّا بفداءٍ ، أو ضَربةِ عنقٍ قالَ عبدُ اللَّهِ : فقُلتُ : يا رسولَ اللَّهِ ، إلَّا سُهَيْلُ بنُ بيضاءَ ، فإنِّي قد سَمِعْتُهُ يذكُرُ الإسلامَ ، قالَ : فسَكَتَ ، قالَ : فما رأيتُني في يومٍ ، أخوَفَ أن تقعَ عليَّ حِجارةٌ منَ السَّماءِ من ذلِكَ اليومِ حتَّى قالَ : إلَّا سُهَيْلُ ابنُ بيضاءَ قالَ : فأنزلَ اللَّهُ عزَّ وجَلَّ لَوْلَا كِتَابٌ مِنَ اللَّهِ سَبَقَ لَمَسَّكُمْ فِيمَا أَخَذْتُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ إلى قولِهِ مَا كَانَ لِنَبِيٍّ أَنْ يَكُونَ لَهُ أَسْرَى حَتَّى يُثْخِنَ فِي الْأَرْضِ تُرِيدُونَ عَرَضَ الدُّنْيَا وَاللَّهُ يُرِيدُ الْآخِرَةَ وَاللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ
الراوي: عبدالله بن مسعود المحدث: أحمد شاكر - المصدر: مسند أحمد - الصفحة أو الرقم: 5/227
خلاصة حكم المحدث: إسناده ضعيف

مصنف منهاج السنة اس ضعیف حدیث کو کس طرح صحیحین میں درج حدیث بتا کر اور حدیث منزلت کو صحیحین میں درج کرنے کو بلا شک و شبہ خطاء کہہ کر رد کیا یہ آپ خود ہی مندرجہ ذیل لنک پر کلک کرکے پڑھ لیں
http://library.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?bk_no=108&ID=1&idfrom=1&idto=917&bookid=108&startno=793
منهاج السنةکے مصنف کی ان ساری باتوں کو امام ابن حجر عسقلانی نے محسوس کیا تو وہ اپنی کتاب لسان الميزانمیں ترجمہ ابن مطھر میں یہ کہنے پر مجبور ہوگئے کہ "
مصنف منهاج السنة ابن مطھرحلی کےرد کرنے میں ایک بڑی تعداد احادیث کی جو جید تھی رد کی اور ان احادیث کا انکار کیا ہےاور کبھی اس شیعہ ابن مطھر کو رد کرنے میں اتنا آگے بڑھ گئے کہ حضرت علی رضي الله عنه کی تنقیص تاک پہونچ گئے (یعنی فیض عالم کی طرح ناصبیت اختیار کرلی )"
رد الأحاديث التي يوردها بن المطهر وإن كان معظم ذلك من الموضوعات والواهيات لكنه رد في رده كثيراً من الأحاديث الجياد التي لم يستحضر حالة التصنيف مظانها لأنه كان لاتساعه في الحفظ يتكل على ما في صدره والإنسان عامد للنسيان وكم من مبالغة لتوهين كلام الرافضي ذاته أحياناً إلى تنقيص علي رضي الله عنه
لسان الميزان : ابن حجر العسقلاني : الصفحة : 1137
http://www.alwaraq.net/Core/AlwaraqSrv/bookpage?book=258&session=ABBBVFAGFGFHAAWER&fkey=2&page=1&option=1

اب انصاف کا تقاضہ یہ ہے کہ جو باتیں فیض عالم صدیقی کے لئے کہی جارہیں ہیں وہ سب باتیں مصنف منهاج السنة کے لئے بھی کی جائیں شکریہ
والسلام
 
شمولیت
جولائی 23، 2013
پیغامات
184
ری ایکشن اسکور
199
پوائنٹ
76
فیض عالم کون تھا؟؟

اس کے بارے میں شاہد نذیر صاحب فرماتے ہیں

اور مزید یہ ارشاد فرماتے ہیں

ان دونوں بیانات کا خلاصہ یہ ہے کہ کچھ لوگ شیعیت کی مخالفت کی آڑ میں تنقيص آل محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کرکے ناصبیت اختیار لیتے ہیں اور ایسے لوگ علماء اہل حدیث میں بھی ہیں جس کی ایک مثال فیض عالم پیش کی گئی لیکن میرے ناقص علم میں ایک اس سے بھی پرانی مثال ہے وہ آپ حضرات کے سامنے پیش کرتا ہوں
ایک شیعہ عالم ابن مطهّر حلّی نے فضائل حضرت علی بیان کرنے کے لئے ایک کتاب منھاج الكرامة لکھی جس میں انھوں صحیح بخاری میں درج ایک حدیث بیان کی جو حدیث منزلت کے نام سے معروف ہے ابن مطھر کا رد کرنے کے لئے ایک کتاب لکھی گئی منھاج السنتہ اور اس میں صحیح بخاری کی حدیث منزلت کا جواب میں مسند احمد کی ایک ضعیف حدیث کوصحیحین میں درج ایک صحیح حدیث کے طور پر پیش کرکے صحیح بخاری کی حدیث منزلت کو رد کیا گیا
ابن مطھر کی پیش کی گئی حدیث منزلت
قال النبيُّ صلَّى اللهُ عليه وسلَّم ؟ِعَلِيٍّ : ( أما تَرضَى أن تكون مِنِّي بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَى ) .
الراوي: سعد بن أبي وقاص المحدث: البخاري - المصدر: صحيح البخاري - الصفحة أو الرقم: 3706
خلاصة حكم المحدث: [صحيح]

اس کے جواب میں منھاج السنتہ کے مصنف کی جانب سے مسند احمد کی اس ضعیف حدیث کے بعض حصے کو پیش کیا گیا
لمَّا كانَ يَومُ بدرٍ ، قالَ : رسولُ اللَّهِ صلَّى اللَّهُ عليهِ وسلَّمَ : ما تقولونَ في هؤلاءِ الأسرى ؟ قالَ : فقالَ أبو بَكْرٍ : يا رسولَ اللَّهِ ، قومُكَ وأَهْلُكَ ، استبقِهِم ، واستأنِ بِهِم ، لعلَّ اللَّهَ أن يتوبَ عليهم ، قالَ : وقالَ عمرُ : يا رسولَ اللَّهِ ، أخرجوكَ وَكَذَّبوكَ ، فاضرب أعناقَهُم ، قالَ : وقالَ عبدُ اللَّهِ بنُ رواحةَ : يا رَسولَ اللَّهِ ، انظُر واديًا كثيرَ الحطَبِ ، فأدخِلْهم فيهِ ، ثمَّ أضرِم عليهِم نارًا قالَ : فقالَ العبَّاسُ : قطَعتَ رحمَكَ ، قالَ : فدخلَ رسولُ اللَّهِ صلَّى اللَّهُ عليهِ وسلَّمَ ، ولم يردَّ عليهِم شيئًا ، قالَ : فقالَ ناسٌ : يأخذُ بقولِ أبي بَكْرٍ ، وقالَ ناسٌ : يأخذُ بقولِ عمرَ ، وقالَ ناسٌ : يأخذُ بقولِ عبدِ اللَّهِ بنِ رواحَةَ ، قالَ : فخرجَ عليهِم رسولُ اللَّهِ صلَّى اللَّهُ عليهِ وسلَّمَ ، فقالَ : إنَّ اللَّهَ ليُلينُ قُلوبَ رجالٍ فيهِ ، حتَّى تَكونَ أليَنَ منَ اللَّبنِ ، وإنَّ اللَّهَ ليشدُّ قلوبَ رجالٍ فيهِ ، حتَّى تَكونَ أشدَّ منَ الحِجارةِ ، وإنَّ مَثلَكَ يا أبا بَكْرٍ كمَثلِ إبراهيمَ عليهِ السَّلامُ ، قالَ : مَنْ تَبِعَنِي فَإِنَّهُ مِنِّي وَمَنْ عَصَانِي فَإِنَّكَ غَفُورٌ رَحِيمٌ ، ومَثلَكَ يا أبا بَكْرٍ كمَثلِ عيسى قالَ : إِنْ تُعَذِّبْهُمْ فَإِنَّهُمْ عِبَادُكَ وَإِنْ تَغْفِرْ لَهُمْ فَإِنَّكَ أَنْتَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ وإنَّ مَثلَكَ يا عمرُ كمَثلِ نوحٍ قالَ : رَبِّ لَا تَذَرْ عَلَى الْأَرْضِ مِنَ الْكَافِرِينَ دَيَّارًا وإنَّ مَثلَكَ يا عُمرُ كمثلِ موسَى ، قالَ : ربِّ اشْدُدْ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَلَا يُؤْمِنُوا حَتَّى يَرَوُا الْعَذَابَ الْأَلِيمَ أنتُمْ عَالةٌ ، فلا يَنفلتنَّ منهم أحدٌ إلَّا بفداءٍ ، أو ضَربةِ عنقٍ قالَ عبدُ اللَّهِ : فقُلتُ : يا رسولَ اللَّهِ ، إلَّا سُهَيْلُ بنُ بيضاءَ ، فإنِّي قد سَمِعْتُهُ يذكُرُ الإسلامَ ، قالَ : فسَكَتَ ، قالَ : فما رأيتُني في يومٍ ، أخوَفَ أن تقعَ عليَّ حِجارةٌ منَ السَّماءِ من ذلِكَ اليومِ حتَّى قالَ : إلَّا سُهَيْلُ ابنُ بيضاءَ قالَ : فأنزلَ اللَّهُ عزَّ وجَلَّ لَوْلَا كِتَابٌ مِنَ اللَّهِ سَبَقَ لَمَسَّكُمْ فِيمَا أَخَذْتُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ إلى قولِهِ مَا كَانَ لِنَبِيٍّ أَنْ يَكُونَ لَهُ أَسْرَى حَتَّى يُثْخِنَ فِي الْأَرْضِ تُرِيدُونَ عَرَضَ الدُّنْيَا وَاللَّهُ يُرِيدُ الْآخِرَةَ وَاللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ
الراوي: عبدالله بن مسعود المحدث: أحمد شاكر - المصدر: مسند أحمد - الصفحة أو الرقم: 5/227
خلاصة حكم المحدث: إسناده ضعيف

مصنف منهاج السنة اس ضعیف حدیث کو کس طرح صحیحین میں درج حدیث بتا کر اور حدیث منزلت کو صحیحین میں درج کرنے کو بلا شک و شبہ خطاء کہہ کر رد کیا یہ آپ خود ہی مندرجہ ذیل لنک پر کلک کرکے پڑھ لیں
http://library.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?bk_no=108&ID=1&idfrom=1&idto=917&bookid=108&startno=793
منهاج السنةکے مصنف کی ان ساری باتوں کو امام ابن حجر عسقلانی نے محسوس کیا تو وہ اپنی کتاب لسان الميزانمیں ترجمہ ابن مطھر میں یہ کہنے پر مجبور ہوگئے کہ "
مصنف منهاج السنة ابن مطھرحلی کےرد کرنے میں ایک بڑی تعداد احادیث کی جو جید تھی رد کی اور ان احادیث کا انکار کیا ہےاور کبھی اس شیعہ ابن مطھر کو رد کرنے میں اتنا آگے بڑھ گئے کہ حضرت علی رضي الله عنه کی تنقیص تاک پہونچ گئے (یعنی فیض عالم کی طرح ناصبیت اختیار کرلی )"
رد الأحاديث التي يوردها بن المطهر وإن كان معظم ذلك من الموضوعات والواهيات لكنه رد في رده كثيراً من الأحاديث الجياد التي لم يستحضر حالة التصنيف مظانها لأنه كان لاتساعه في الحفظ يتكل على ما في صدره والإنسان عامد للنسيان وكم من مبالغة لتوهين كلام الرافضي ذاته أحياناً إلى تنقيص علي رضي الله عنه
لسان الميزان : ابن حجر العسقلاني : الصفحة : 1137
http://www.alwaraq.net/Core/AlwaraqSrv/bookpage?book=258&session=ABBBVFAGFGFHAAWER&fkey=2&page=1&option=1

اب انصاف کا تقاضہ یہ ہے کہ جو باتیں فیض عالم صدیقی کے لئے کہی جارہیں ہیں وہ سب باتیں مصنف منهاج السنة کے لئے بھی کی جائیں شکریہ
والسلام
تم جن کتابوں کہ مانتے ہی نہیں وہ تمھاری دلیل کیسے بن سکتی ہیں ؟
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
سب سے پہلے تو آپ اپنی ہی تحریر کو اوپر پڑھیے اس میں آپ نے کیا لکھا ہے اور یہ اگر صرف آپ کا خیال ہے اور اپنے اسے زبیر علی زئی صاحب سے منسوب کیا ہے تو میں کچھ کہہ نہیں سکتا
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
شاہد نذیر صاحب میرا خیال ہے آپ نے اپنے جملے پڑھ لیے ہوں گے اگر نہیں تو میں کاپی کر دیتا ہوں
شاہد نذیر نے کہا ہے: ↑
فیض عالم صدیقی ناصبی تھا یہ تنہاء صرف حافظ زبیر علی زئی کی تحقیق نہیں بلکہ ابوجابر عبداللہ دامانوی کی بھی یہی تحقیق ہے چناچہ موصوف لکھتے ہیں: بعض اہل حدیث علماء بھی ناصبیت سے سخت متاثر ہوئے یہاں تک کہ انہوں نے شیعیت کی مخالفت میں ناصبی عقائد کو اپنا لیا اور وہ کٹر ناصبی بن گئے پھر وہ کھلے منکر حدیث بھی بن گئے جیسے فیض عالم صدیقی جہلم والے۔
 
Top