• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فیض عالم کون تھا؟؟

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
تاہم اس میں کچھ شبہ نہیں حکیم فیض عالم ایک طویل عرصے تک اہل حدیث کی نسبت سے معروف رہے تاہم ان کی ناصبیت اس قدر نمایاں ہوئی کہ اب انہیں کسی بھی طرح مسلک اہل حدیث کا نمائندہ قرار نہیں دیا جاسکتا ۔ شیعیت کی تردید میں ان کی خدمات بجا لیکن ناصبیت کی تائید ہرگز نہیں کی جاسکتی۔


فیض عالم صدیقی صاحب اپنے اللہ کی بارگاہ میں حاضر ہو چکے ہیں 6 ستمبر 1983 کو جہلم کی ایک مسجد میں شیعوں کے ہاتھوں ان کا قتل ہوا تھا اور ان کے قتل پر مرکزی جمعیت اہل حدیث کی طرف سے باقاعدہ سوگ اور احتجاج کا اعلان کیا گیا تھا اور میاں فضل حق صاحب تو احتجاجی جلوس جو جہلم میں نکالا گیا تھا اس میں بھی شریک ہوئے تھے اور اس وفد میں بھی شامل تھے جو ڈی سی جہلم سے ملنے گیا تھا اور میاں فضل حق صاحب کو سب ہی جانتے ہیں رحمہ اللہ۔
اور میری ان کے صاحبزادے سے ملاقات ہوئی تھی سرگودھا میں تو انہوں نے مجھے الاعتصام اور دیگر تمام اہل حدیث مجلات کی فوٹو سٹیٹ دکھائی تھی جس میں کثرت سے اہل حدیث علما نے حکیم فیض عالم صدیقی کی شہادت پر گہرے دکھ و افسوس کا اظہار کیا تھا میرا ان سے آج کل رابطہ نہیں رہا کافی پرانی بات ہے اگر مجلات کے پاس ستمبر اکتوبر نومبر دسمبر 1983 کے شمارے محفوظ ہوں تو یہ تمام تفصیلات مل سکتی ہیں
 

آزاد

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
363
ری ایکشن اسکور
920
پوائنٹ
125
محمد فیض الابرار نے کہا ہے: ↑
قابل غور تو یہ ہے کہ جب استاذ الاساتذہ عبد المنان نور پوری رحمہ اللہ کو انہوں نے ضعیف قرار دے دیا ہے تو فیض عالم صدیقی صاحب کیا بیچتے ہیں
اس بات کا ثبوت؟؟؟؟
فیض صاحب! ایک نظر ادھر بھی۔
صرف بات کرکے چلے گئے آپ، ثبوت بھی تو پیش کیجئے ناں!
 
شمولیت
جولائی 25، 2013
پیغامات
445
ری ایکشن اسکور
339
پوائنٹ
65
یہ بطور مثال چند کتب کے نام درج کیے ہیں اور ابو زینب صاحب اور دیگر ساتھیوں کے لیے میں اور بھی بہت کچھ پوسٹ کر سکتا ہوں میرا مقصد صرف یہ ہے کہ انتہا پسندی سے جان چھڑائی جائے یہ واضح رہے کہ فیض عالم صدیقی صاحب اپنے اللہ کی بارگاہ میں حاضر ہو چکے ہیں 6 ستمبر 1983 کو جہلم کی ایک مسجد میں شیعوں کے ہاتھوں ان کا قتل ہوا تھا اور ان کے قتل پر مرکزی جمعیت اہل حدیث کی طرف سے باقاعدہ سوگ اور احتجاج کا اعلان کیا گیا تھا اور میاں فضل حق صاحب تو احتجاجی جلوس جو جہلم میں نکالا گیا تھا اس میں بھی شریک ہوئے تھے اور اس وفد میں بھی شامل تھے جو ڈی سی جہلم سے ملنے گیا تھا اور میاں فضل حق صاحب کو سب ہی جانتے ہیں رحمہ اللہ۔
میں نے ان کی چند کتب پڑھی ہیں اور سچی بات تو یہ ہے کہ شیعیت کے حوالے سے اتنا منظم کام برصغیر پاک و ہند میں دیوبندیوں کے بعد صرف حکیم فیض عالم صدیقی صاحب کی تالیفات میں ہی دیکھا ہے یعنی رد شیعہ اور رد روافض پر اہل حدیث مسلک میں صرف علامہ احسان الہی ظہیر اور حکیم فیض عالم صدیقی صاحب کے علاوہ کوئی تیسرا نام پیش کریں جس نے شیعیت پر اتنا کام کیا ہو ۔
اللہ ان کی خطائیں درگزر کرے اور ان کو معاف کرے بلاشبہ ان کے کچھ تفردات انتہا پسندی پر مبنی تھے جو قطعا نامناسب ہیں لیکن تحقیقی طور پر حسنات کی ایک طویل فہرست ہے ۔
یقیناً کوئی اور دوسرا نام نہیں ہے میرے پاس حکیم فیض عالم صدیقی کی تمام کتابیں ہیں ۔ جنہیں میں نے پڑھا ہے۔ تحقیقی کتب لکھی ہیں انہوں نے۔
 
شمولیت
جنوری 19، 2013
پیغامات
301
ری ایکشن اسکور
571
پوائنٹ
86
اصل بات یہ ہے کہ ہم ہر معاملہ میں انتہا پسند ہو گئے ہیں کہیں بھی کوئی بات ہمیں اپنی مرضی کے خلاف نظر اآ جائے ہم فورا فتوی لگانا شروع کر دیتے ہیں اور جہاں تک فیض عالم صدیقی صاحب نے اگر ایسی باتیں لکھی ہیں تو کیا ان کی تصانیف میں مکمل یہی منہج ہے اور کیا تمام کتب اسلام اور سلف صالحین کے خلاف ہیں اگر فیض عالم صدیقی صاحب اپنی تحقیقات کی روشنی میں کسی کو ضعیف قرار دیتے ہیں تو کیا امام مالک نے صاحب سیرۃ محمد بن اسحاق کو دجال اور کذاب نہیں کہا تھا اس پر کیا کہا جائے گا اور علما کی تاریخ پڑھیں تو معلوم ہو گا کہ ان کے آپس میں انتہائی شدید اختلاف تھے اور کچھ دور نہ جائیں صرف سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کے اس قول پر ہی غور کر لیا جائے جس میں انہوں نے معراج کی رات رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے اللہ تعالی کے دیکھنے کے بارے میں کسی صحابی کے قول پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ کذاب یعنی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے معراج کی رات کو اللہ تعالی کو نہیں دیکھا تھا اور جو یہ کہتا ہے اس نے جھوٹ کہا تھا ۔ اس پر میں بے شمار مثالیں پیش کر سکتا ہوں ۔اس پر کیا کہا جائے گا میں فیض عالم صدیقی صاحب کی غلطیوں کی تائید نہیں کر رہا جو بات غلط ہے وہ غلط ہے لیکن کسی کی ایک غلط بات پر اس کی 99 صحیح باتوں کو نظر انداز کر دینا کہاں کا انصاف ہے ایک برائی کو پکڑ لیں اور تمام اچھائیوں کو چھور دیں کیا یہ منہج صحیح ہے میرا یہ منہج ہے کہ کسی کی بھی جو بات غلط ہے اسے چھوڑ دیا جائے اور جو صحیح ہے اس کو مان لینا چاہیے۔ اگر میرے وہ ساتھی جو فیض عالم صدیقی صاحب کو ناصبی اور کافر کہہ رہے ہیں اور ان کی مغفرت کو ہی ناجائز کہہہ رہے ہیں میں ان کے لیے کچھ پوسٹ کر رہا ہوں مجھے یہ تا دیں اگر فیض عالم ناصبی اور کافر ہے اس لیے کہ انہوں نے صحیح مسلم کی ایک حدیث پر کلام کیا اور امام زہری پر کلام کیا تو یہی کام کوئی بھی کرے تو وہ بھی ناصبی اور کافر ہو گا اور اس کے لیے بھی دعائے مغفرت نہیں کی جانی چاہیے اس لیے کہ قاعدہ تو سب کے لیے ایک ہی ہونا چاہیے
جناب امام مالک نے رجوع کیا تھا ابن اسحاق کے معاملہ پر ۔ جناب ان کی 70 فیصد غلط ہیں ۔
 
شمولیت
جنوری 19، 2013
پیغامات
301
ری ایکشن اسکور
571
پوائنٹ
86
فممن انتقد بعض تلك الأحاديث: أحمد بن حنبل وعلي بن المديني ويحيى بن معين وأبو داود السجستاني والبخاري نفسه (ضعف حديثاً عند مسلم) وأبو حاتم وأبو زرعة الرازيان وأبو عيسى الترمذي والعقيلي والنسائي وأبو علي النيسابوري وأبو بكر الإسماعيلي وأبو نعيم الأصبهاني وأبو الحسن الدارقطني وابن مندة والبيهقي والعطار والغساني الجياني وأبو الفضل الهروي بن عمار الشهيد وابن الجوزي وابن حزم وابن عبد البر وابن تيمية وابن القيم والألباني وكثير غيرهم.
فهل كل هؤلاء العلماء قد مبتدعة متبعين غير سبيل المؤمنين؟!
یہ تحریر میں من و عن نقل کر دی ہے اس میں ان محدثین کے نام درج کیے گئے ہیں جنہوں نے صحیح بخاری اور صحیح مسلم کی احادیث پر کلام کیا ہے اور یہ سارے نام اتنے بڑے ہیں جن کو نظر انداز کرنا ممکن نہیں ہے اور میرا خیال ہے اتنی عربی تو آپ کو آتی ہی ہو گی کہ نام پڑھ لیں۔
جناب کلام کرنا اور بات ہے اور کسی تابعی کو جھوٹا کہنا اور بات ہے ۔
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
جناب کلام کرنا اور بات ہے اور کسی تابعی کو جھوٹا کہنا اور بات ہے ۔
چلیں ایک لمحہ کے لیے میں اآپ کی بات مان لینا ہوں تو امام ابن تیمیہ کے جو اقوال نقل کیے ہیں ان کے بارے میں کیا کہیں گے؟؟؟
اور امام مالک کا صاحب السیرۃ محمد بن اسحاق رحمہ اللہ کے حوالے سے رجوع اگر ثابت ہے تو ثبوت دیں میں اپنی رائے واپس لے لوں گا
اور میرے بھائی کلام کا لفظ میرا ہے (اور شاید آپ کو لفظ کلام کرنے کا مفہوم معلوم نہیں ہے )اصل تو یہ ہے کہ صحیحین کی احادیث کو ضعیف قرار دیا ہے سند کے اعتبار سے اور حقیقت تو یہ ہے کہ میرا اس موضوع پر لکھنے کا مقصد صرف یہ ہے کہ اگر کوئی صحیح مسلم کی حدیث پر کلام کرتا ہے تو اس سے وہ کافر نہیں ہو جاتا اور نہ ہی اس کی دعائے مغفرت حرام ہو جاتی ہے یہ واضح رہے کہ میں صحیح مسلم پر کلام کا دروازہ نہیں کھول رہا لیکن تحقیق کی نفی نہیں ہونی چاہیے
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
اور یہ کہ انتہا پسندی کسی بھی صورت میں جائز نہیں اور صرف اپنی تحقیق اور سوچ کو حتمی کہہ لینا اور باقی سب غلط یہ رویہ درست نہیں اور نہ ہی اسلام اس کی تائید کرتا ہے یہ واضح رہے کہ اسلام میں اختلاف رائے کی اجازت ضرور ہے لیکن مخالفت سے بچنا چاہیے ورنہ صحابہ کرام رضوان اللہ علہیم اجمعین کے مابین اختلاف رائے کم از کم سامنے رکھ لیں۔ ایک صحابی اونٹ کا گوشت کھانے سے وضو ٹوٹنے کا قائل ہے تو دوسرا کہتا نہیں کہ وضو نہیں ٹوٹتا یعنی یا تو ٹوٹتا ہے یا نہیں لیکن اس پر کسی صحابی نے دوسرے پر فتوی نہیں لگائے اور کسی کی مغفرت کو حرام نہیں قرار دیا
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
اللہ انہیں اس بہترین بات پر جزائے خیر عطا فرمائے، میں کوشش کروں گا کہ جو چیز میری نظروں سے گزری تھی میں اسے دوبارہ تلاش کر کے آپ کی خدمت میں ذاتی پیغام کے ذریعے پیش کر دوں تا کہ اگر اس میں بہتری ممکن ہو سکے تو کی جا سکے، اللہ ہم سب کو کتاب و سنت علی منہج السلف صالحین پر جمع ہونے کی توفیق سے نوازے، آمین یا رب العالمین۔
آمین اللہم آمین
 

محمد فیض الابرار

سینئر رکن
شمولیت
جنوری 25، 2012
پیغامات
3,039
ری ایکشن اسکور
1,234
پوائنٹ
402
درج بالا 58 جوابات میں شائد 10 یا 12 ہی موضوع سے تعلق رکھتے ہیں۔
بظاہر تو ایسا ہی محسوس ہو رہا ہے لیکن اصل سوال یہ تھا کہ فیض عالم کون تھا؟ اس پر زبیر علی زئی صاحب نے انہیں ناصبی اور کافر قرار دیا تھا اور وجہ یہ بیان کی کہ فیض عالم صدیقی صاحب نے صحیح مسلم کی ایک حدیث پر کلام کیا اور امام زہری کو ضعیف قرار دیا اور سید نا علی کی خلافت کو نام نہاد خلافت قرار دیا وغیرہ وغیرہ تو میں نے اس پر یہ لکھا کہ صحیح مسلم کی احادیث پر تو بے شمار لوگوں نے کلام کیا اور سید نا علی رضی اللہ عنہ کی خلافت کو تو شاہ ولی اللہ الدھلوی رحمہ اللہ نے بھی نام نہاد ہی قرار دیا تھا اور جہاں تک بات ہے امام زہری پر کلام کی تو کیا یہ ناقض ایمان ہے اس لیے شخصیات کا احترام اور تکریم اپنی جگہ لیکن انہیں تقدس آمیز جگہ دے کر انہیں معصوم عن الخطا قرار دینا کم از کم ایمان کے ایسے لوازمات میں سے نہیں ہے کہ اگر کوئی اس پر کچھ تحفظات رکھے تو اس پر کفر کا فتوی لگا دیا جائے یہ بات واضح رہے کہ صحابہ تمام کے تمام عادل ہیں اگر ان پر کوئی کلام کرتا ہے تو پھر کوئی شک نہیں کہ وہ کافر ہے۔
 
Top