• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مجھے فوری جواب چاہئے؟؟؟ کیا اہل حدیث حاضر و ناضر کے قائل ہیں

شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
ماشاءاللہ اب عقائد کے اثبات کے لئے اس قسم کے دلائل دئے جائیں گے کہ جن کی شروعات ہوگی: " پرانی دلی میں مشہور تھا کہ۔۔۔"
علمائے کرام کا لکھا گیا ہر لفظ ہم پر حجت نہیں۔ دلیل وہ پیش کیجئے جسے علمائے اہلحدیث ڈنکے کی چوٹ پر اپنا عقیدہ بتاتے ہوں اور عوام قبول کرتے ہوں۔
چوروں کی طرح رخنے تلاش کر کے اسے مخالفین پر بطور حجت پیش کرنا کمزوروں کا کام ہے!
میرے خیال میں شاکر صاحب آپ کی معلومات بہت کمزور ہے ،میں آپکو بتاتا ہوں کہ مولانا ثناء اللہ امرتسری رحمہ اللہ کا ایک اخبار نکلتا تھا ،غالباً اسکا نام تھا " اہلحدیث" یہ کتاب اس اخبار میں قسط وار بطور کالم لکھی گئی ہے ،پھر بعد میں اسکو کتابی شکل میں شائع کیا گیا،اب بتائے ڈنکے کی چوٹ اور آپ کس کو کہتے ہیں۔مجھے اصولی جواب دے آیا مولانا میر ؒ کا یہ عمل مشرکانہ ،جاہلانہ ہے یا عین اسلامی؟؟؟
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
ہم تمہاری طرح مقلد نہیں جو آنکھیں بند کر کے ہر چیز کو مان لیں متعدد اہل حدیث علما سے غلطیاں سر زد ہوئی ہین اللہ ان کو جوار رحمت میں جگہ دے
ذرا حافظ صاحب آپ اپنے ہم مسلک کی اصلاح کے لئے ان غلطیوں کی نشاندہی کریں۔کہیں ایسا نہ ہو کہ مجھ جیسا کوئی عامی ن باتوں کو صیح سمجھ کر غلطی نہ کر بیٹھے ،ذرا تفصیل سے بتانا کون کونسی کتاب میں کون کون سی غلطیاں ہیں۔؟؟؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,859
ری ایکشن اسکور
41,096
پوائنٹ
1,155
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات کو میں نے قرآن و حدیث سے ثابت کر دیا ہے، اب موضوع سے غیر متعلق باتیں کرنے کا کیا مقصد؟
 

Dua

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 30، 2013
پیغامات
2,579
ری ایکشن اسکور
4,440
پوائنٹ
463
میرے خیال میں شاکر صاحب آپ کی معلومات بہت کمزور ہے ،میں آپکو بتاتا ہوں کہ مولانا ثناء اللہ امرتسری رحمہ اللہ کا ایک اخبار نکلتا تھا ،غالباً اسکا نام تھا " اہلحدیث" یہ کتاب اس اخبار میں قسط وار بطور کالم لکھی گئی ہے ،پھر بعد میں اسکو کتابی شکل میں شائع کیا گیا،اب بتائے ڈنکے کی چوٹ اور آپ کس کو کہتے ہیں۔مجھے اصولی جواب دے آیا مولانا میر ؒ کا یہ عمل مشرکانہ ،جاہلانہ ہے یا عین اسلامی؟؟؟
ڈنکے کی چوٹ ،دلیل قرآن و حدیث ہے بھائی۔
اور جس کسی کی بات بھی قران و حدیث سے ٹکرائے ،وہ رد ہے۔
چاروں ائمہ کرام بھی وسیع علم ہونے کے باوجود اپنی بات کی حیثیت یہ رکھتے ہیں کہ اگر قرآن و حدیث سے دلیل مل جائے تو میری بات ٹھکرا دینا!
تو پھر مولانا میر کے لیے یہ بات کیوں نہ کی جائے!
 

aqeel

مشہور رکن
شمولیت
فروری 06، 2013
پیغامات
300
ری ایکشن اسکور
315
پوائنٹ
119
ڈنکے کی چوٹ ،دلیل قرآن و حدیث ہے بھائی۔
اور جس کسی کی بات بھی قران و حدیث سے ٹکرائے ،وہ رد ہے۔
چاروں ائمہ کرام بھی وسیع علم ہونے کے باوجود اپنی بات کی حیثیت یہ رکھتے ہیں کہ اگر قرآن و حدیث سے دلیل مل جائے تو میری بات ٹھکرا دینا!
تو پھر مولانا میر کے لیے یہ بات کیوں نہ کی جائے!
محترمہ !نشان ذدہ عبارت سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ مولانا میر ؒ ان باتوں کے قائل تھے ۔پھر مجھے اصولی طور بتائے کہ ایسے شخص کے متعلق شریعیت کا کیا فتوی ہے؟؟؟
 

شاکر

تکنیکی ناظم
رکن انتظامیہ
شمولیت
جنوری 08، 2011
پیغامات
6,595
ری ایکشن اسکور
21,397
پوائنٹ
891
محترمہ !نشان ذدہ عبارت سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ مولانا میر ؒ ان باتوں کے قائل تھے ۔پھر مجھے اصولی طور بتائے کہ ایسے شخص کے متعلق شریعیت کا کیا فتوی ہے؟؟؟
سوال یہ ہے کہ "دلی میں مشہور تھا " کہہ کر کسی زبان زد عام واقعہ کی جانب اشارہ کرنا، کیا واقعتاً اس بات کا متقاضی ہے کہ مصنف بھی اس مشہور واقعہ سے متفق ہے؟
ڈنکے کی چوٹ پر عقیدہ یہ ہوتا ہے کہ اہلحدیث عالم نے اس موضوع پر کوئی کتاب لکھی ہو؟ کوئی مضمون ؟ کوئی آڈیو ویڈیو؟ جہاں پہلے یہ عقیدہ بیان کیا جائے کہ ہمارے نزدیک رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم حاضر ناظر ہیں، پھر اس پر دلائل دئے جائیں، مخالفین کے دلائل کی تردید کی جائے، وغیرہ۔۔ ایسا کسی اہلحدیث عالم نے کیا ہے تو پیش کیجئے۔
اور رخنے ڈھونڈنا یہی ہوتا ہے کہ جو آپ حضرات کر رہے ہیں کہ پہلے ایک واقعہ کی جانب اشارہ سے ایک عقیدہ کشید کیا، پھر اس عقیدہ سے مصنف کا اتفاق خود ہی سوچ لیا۔ اور پھر اس کو پوری اہلحدیث جماعت سے منسوب کر دیا۔ بہت خوب!
 

حافظ عمران الہی

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 09، 2013
پیغامات
2,100
ری ایکشن اسکور
1,460
پوائنٹ
344
کیا اہل حدیث حیاتی اور مماتی میں تقسیم ہیں،یعنی اکابرین اہلحدیث حیاتی تھے ،اور موجودہ اہلحدیث مماتی ہیں۔واہ جی واہ
واہ جی واہ عقل نئیں تے موجاں ای موجاں
جناب مماتی ایک عقید ے کا نام ہے یہ کسی کی وراثت نہیں جو صرف احناف کو الاٹ کی گئی ہے جو بھی رسول اللہ کی ممات کا قائل ہے وہ مماتی ہے ویسے میں سخت حیران ہوں کہ آپ اتنی سادی بات کو بھی سمجھ نہ پاے میں آپ کو بتاتا چلوں میرے تمام اسلاف عقیدہ ممات کے حامی تھے اب دیکھنا آپ اپنی اس غلطی کو ہرگز تسلیم نہ کریں گے ، کیوں کہ ہٹ دھرمی تمہارا شیوہ ہے جس تم مر کر بھی نہیں چھوڑتے اس بات اظہار اشرف علی تھانوی نے بھی کیا تھا اللہ سب کو ہدایت سے نوازے آمیم
 

aqeel

مشہور رکن
شمولیت
فروری 06، 2013
پیغامات
300
ری ایکشن اسکور
315
پوائنٹ
119
سوال یہ ہے کہ "دلی میں مشہور تھا " کہہ کر کسی زبان زد عام واقعہ کی جانب اشارہ کرنا، کیا واقعتاً اس بات کا متقاضی ہے کہ مصنف بھی اس مشہور واقعہ سے متفق ہے؟
ڈنکے کی چوٹ پر عقیدہ یہ ہوتا ہے کہ اہلحدیث عالم نے اس موضوع پر کوئی کتاب لکھی ہو؟ کوئی مضمون ؟ کوئی آڈیو ویڈیو؟ جہاں پہلے یہ عقیدہ بیان کیا جائے کہ ہمارے نزدیک رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم حاضر ناظر ہیں، پھر اس پر دلائل دئے جائیں، مخالفین کے دلائل کی تردید کی جائے، وغیرہ۔۔ ایسا کسی اہلحدیث عالم نے کیا ہے تو پیش کیجئے۔
اور رخنے ڈھونڈنا یہی ہوتا ہے کہ جو آپ حضرات کر رہے ہیں کہ پہلے ایک واقعہ کی جانب اشارہ سے ایک عقیدہ کشید کیا، پھر اس عقیدہ سے مصنف کا اتفاق خود ہی سوچ لیا۔ اور پھر اس کو پوری اہلحدیث جماعت سے منسوب کر دیا۔ بہت خوب!
شاکر صاحب اس بات کو چھوڑیں ،وہ زمانہ چلا گیا جب اہلحدیث بھی ایک جماعت تھیں،اب یہ جماعت ختم ہوچکی ہے،میں صرف اتنا عرض کرنا چاہتا ہوں کہ جو لو گ ایسا عقیدہ رکھے،کہ آپ ﷺ بعد ازوفات اس دنیا میں تشریف لا سکتے ہیں ،تو ایسے لوگوں پر شریعت کا کیا حکم ہے ،وہ آپ بتا دے ،اگر ممکن ہوتو فتوی کوپیسٹ کر دے تا کہ تمام حباب مستفید ہوسکے ،اب اس بات کو چھوڑیں کس نے کہا ہے ،کون تھا،مسلک کیا ہے ،یہ بعد میں دیکھے گے کہ آیا اس مسلک میں اور بھی اس طرح کے لوگ موجود ہیں؟
آپ اتنا ساکام کر دےآپکی مہربانی ہوگئ۔
 
شمولیت
ستمبر 25، 2013
پیغامات
138
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
32
ڈنکے کی چوٹ ،دلیل قرآن و حدیث ہے بھائی۔
اور جس کسی کی بات بھی قران و حدیث سے ٹکرائے ،وہ رد ہے۔
چاروں ائمہ کرام بھی وسیع علم ہونے کے باوجود اپنی بات کی حیثیت یہ رکھتے ہیں کہ اگر قرآن و حدیث سے دلیل مل جائے تو میری بات ٹھکرا دینا!
تو پھر مولانا میر کے لیے یہ بات کیوں نہ کی جائے!
جوایسا عقیدہ رکھے اسکو کیا کہے گے ؟بدعتی ،جائل ،مشرک وہ آپ بتا دے؟
 
Top