• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

محدث فورم کی ملی بھگت ؟

سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
چند دن پہلے ، ایک دینی فورم پر اراکین کی آپس میں تلخ کلامی ہوئی ، نتیجہ یہ نکلا کہ اس فورم کے ایک رکن کو بلاک کردیا گیا ،
درمیان والی تفصیلات اس لیے معلوم نہیں کیونکہ جہاں یہ تلخ کلامی ہوئی ، وہاں سے کچھ مراسلے حذف وغیرہ کردیے گئے ہیں ،
بلاک ہونے والے رکن محدث فورم کے بھی اہل علم اراکین میں سے ہیں ، انہوں نے اس غیر مناسب رویے کا تذکرہ فیس بک کے علاوہ محدث فورم پر بھی کیا ، مذکورہ فورم کے اراکین جن میں سے کچھ منتظمین بھی ہیں ، انہوں نے اس معاملے کو غلط رخ دیا اور محدث فورم کی انتظامیہ کے بارےمیں غیر مناسب رویہ اختیار کرنا شروع کردیا ، ایسی صورت حال میں مجھے اطلاع ملی تو میں نے بطور انتظامیہ کے رکن ہونے کے وہاں جاکر گزارش کی کہ یہ معاملہ صرف ایک رکن کا ہے ، اس کو فورمز کی سطح پر زیر بحث نہ لایا جائے ، دونوں فورم ہی اہل حدیث اور سلفیوں کے ہیں ، لہذا یہ رویہ درست نہیں ، جس پر بعض احباب نے اچھی گفتگو کی لیکن کچھ منتظمین نے غیر اخلاقی رویہ اپنایا ، اور اصلاح کی غرض سے کی گئی باتوں کا جواب معاندانہ انداز میں دیا ، چونکہ ٹائپر الحروف کی غرض اصلاح تھی جب معاملہ مزید بگڑتا ہوا نظر آیا تو میں نے وہاں مزید بات کرنا مناسب نہیں سمجھا ، ابھی دیکھا کہ وہاں ایک رکن جن کے نام کے ساتھ ’ منتظم ‘ لکھا ہوا ہے ، نے درج ذیل مراسلہ کیا ہوا ہے :
’یہ تھریڈ عارضی طور مقفل کیا جارہا ہے ۔ طاھر عسکری صاحب اور محدث فورم کی ملی بھگت سے مجلس فورم کے لئے جو پروپیگنڈہ کیا گیا اور الزامات لگائے گے ۔ ان کے جواب تیار ہونے پر یہاں منتقل کردیے جائیں گے ان شاء اللہ ۔ والسلام ۔ ‘
میرا یہ لڑی شروع کرنے کا مقصد اور ہدف صرف محدث فورم کے احباب ہیں ، اور بطور انتظامیہ رکن کے میں یہ بات واضح کرنا چاہتا ہوں ،کہ محدث فورم کی انتظامیہ کا اس ’’ اختلاف ‘‘ میں کسی قسم کا کوئی کردار نہیں ہے ، اگر محدث کا کوئی رکن یہ سمجھتا ہے کہ فورم کی طرف سے اس سلسلے میں کوئی غلط رویہ اپنایا گیا ہے تو ہم ان شاء اللہ اس کی وضاحت کرنے کے لیے تیار ہیں ،
اور اگر واقعتا یہ بات ثابت ہوئی کہ اس میں ہماری طرف سے کوئی بے احتیاطی اور سستی کی گئی ہے تو ان شاءاللہ اس پر معذرت کرنے کے لیے تیار ہیں ۔ ہمارے نزدیک بالخصوص تمام سلفی فورم الحمد للہ بھائیوں کی طرح ہیں ، جس طرح یہاں دین کا کام ہورہا ہے ، اس طرح دیگر فورم بھی اس غرض و غایت کے لیے معرض وجود میں آئے ہیں ، ہماری یہ کوشش ضرور ہے کہ ہم بڑھ چڑھ کر دین کا کام کریں ، لیکن کسی کی ٹانگیں کھینچ کر کسی کو پیچھے چھوڑنا کبھی بھی مقصد نہیں رہا ، بلکہ اس کام کو دینی و علم منصب کے منافی سمجھتے ہیں ۔
ایک دفعہ پھر کہنا چاہوں گا کہ مقصد صرف بھائیوں کے ذہن میں اگر کوئی خدشات ہیں تو ان کو دور کرنا ، کسی قسم کے فتنہ و فساد سے ہم اللہ کی پناہ مانگتے ہیں ۔
 

طاہر اسلام

سینئر رکن
شمولیت
مئی 07، 2011
پیغامات
843
ری ایکشن اسکور
732
پوائنٹ
256
  • میں حلفیہ کہتا ہوں کہ اردو مجلس فورم پر میرے تبصرے کے جواب میں انتہائی ناروا ریمارکس اور اس پر میرے جوابی کمنٹس کو حذف کرنے کے بعد جب میں نے یہ معاملہ فیس بک پر اٹھایا یا محدث فورم پر اس سلسلے میں تھریڈ لگایا تو اس میں محدث فورم کی انتظامیہ کے کسی بھی رکن کا کوئی عمل دخل نہیں ہے بل کہ یہ میرا ذاتی اقدام تھا اور چند پوسٹوں کے بعد محدث فورم کی انتظامیہ نے اس تھریڈ کو مقفل کر دیا جس پر میں نے بھی یہاں فورم پر اس معاملے کو ختم کر دیا۔بنا بریں اردو مجلس کے مجہول منتظم کا یہ کہنا صریح بد گمانی اور بہتان طرازی کا شاخسانہ ہے کہ یہ معاملہ محدث فورم کی ملی بھگت سے کیا گیا۔
  • اردو مجلس پر اختلاف راے کو برداشت نہیں کیا جاتا بل کہ بعض بد زبان اراکین ذاتیات اور طعن و تشنیع پر اتر آتے ہیں جیسا کہ اس معاملے میں جب خضر بھائی نے وضاحت کی کوشش کی تو انھیں بھی آڑے ہاتوں لیا گیا اور غیر اخلاقی زبان استعمال کی گئی جو ایک مذہبی فورم کے ارباب کار کے ہر گز شایان شان نہیں ہے؛خداوند کریم ہم سب کو ہدایت پر قائم رکھے؛آمین
 
شمولیت
اگست 23، 2012
پیغامات
188
ری ایکشن اسکور
143
پوائنٹ
70
عسکری صاحب اختلاف رائے کا ایک انداز ہوتا ہے ڈائریکٹ پی کسی پر فتوی جھاڑ دینا کوئی عقلمندی نہیں ہے،
رہی بات محدث کی ملی بگھت ہونے کی تو یہ منتظمین ہی اچھی طرح جانتے ہیں، کسی کو ناصبی کہنے سے پہلے سوچا بھی جاتا ہے اور لکھنے سے پہلے نتائج کو بھی دیکھا جاتا ہے آپکی اس حرکت کا خمیازہ محدث کی ساکھ کو بھی نقصان پہنچا سکتا ہے،
ویسے میں ان انتظامی سرگرمیوں میں بولتا نہیں پر خضر حیات بھائی آپ کو کم سے کم یہ ضرور کرنا چاہئے تھا کہ جب یہ بات طول پکڑ رہی تھی تو یہ عسکری صاحب کو فرنودات جھاڑنے سے روک دیتے بلکہ ان کی اس منفی سرگرمی کو ان کے لئے الٹی میٹ بھی کرتے،تاہم آپ بھائیوں کی بھی اپنی ترجیحات ہیں اس لئے ہم اور آپ ایک ہی طرح سے سوچ نہیں سکتے..
اللہ سے دعا ہی کر سکتے ہیں کہ تمام سلفی فورمز ان پر جو لوگ بے لوث کام کرتے ہیں ان کی عزتوں کو بھی محفوظ رکھیں اور منفی سیاست اور سرگرمی کرنے والوں کو بھی ہدایت دیں.
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ :


اللہ سبحان و تعالیٰ سے دعا ہے - کہ وہ ھم سب آپس میں بھائی بھائی بنا دے -


آمین یا رب العالمین
 
Last edited:
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
مسلمان بھائیوں پر کسی وجہ سے غضبناک ہوگیا لیکن اپنے غضب کو روک لیا اور درگزر سے کام لیا کیونکہ اللہ تعالیٰ نے ایسے لوگوں کی مدح کی ہے۔


{وَاِِذَا مَا غَضِبُوْا ہُمْ یَغْفِرُوْنَ o} [الشوریٰ:۳۷]

'' اور جب غصے ہوتے ہیں تو معاف کردیتے ہیں۔ ''

اس وجہ سے بھی غضب روک دیتا ہے کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے عدم غضب کی ان الفاظ: '' (( لَا تَغْضَبْ۔)) '' '' غصہ نہ کر۔ '' میں وصیت کی ہے اور رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے غصہ کے وقت نفس کو قابو رکھنے پر ابھارا ہے کیونکہ یہ عبادت کا حصہ اور نفس کے لیے جہاد ہے۔ چنانچہ فرمایا:

(( لَیْسَ الشَّدِیْدُ بِالصُّرْعَۃِ، إِنَّمَا الشَّدِیْدُ الَّذِيْ یَمْلِکُ نَفْسَہُ عِنْدَ الْغَضَبِ۔ ))1

'' طاقت ور آدمی پچھاڑنے والا نہیں، یقینا طاقت ور وہ ہے، جو غصے کے وقت اپنے آپ کو قابو میں رکھے۔''

...غیظ کو بھی روک لیتا ہے اور لوگوں سے درگزر سے کام لیتا ہے اور اس کے بدلہ میں اللہ تعالیٰ سے ثواب کی امید لگاتا ہے کیونکہ اللہ تعالیٰ نے ایسے لوگوں کی تعریف کی ہے اور یہ بھی خبر دی کہ میں ان سے اس نیکی اور احسان کی وجہ سے محبت رکھتا ہوں۔

{وَالْکٰظِمِیْنَ الْغَیْظَ وَالْعَافِیْنَ عَنِ النَّاسِ وَاللّٰہُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِیْنَ o} [آل عمران: ۱۳۴]

'' (متقین وہ ہیں) غصہ پینے والے اور لوگوں سے درگزر کرنے والے ہیں، اللہ تعالیٰ ان نیک کاروں کو دوست رکھتا ہے۔ ''

رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے اسی بات پر ابھارا ہے، فرمایا:

(( مَا مِنْ جُرْعَۃٍ أَعْظَمُ أَجْرًا عِنْدَاللّٰہِ مِنْ جُرْعَۃِ غَیْظٍ، کَظَمَھَا عَبْدٌ ابْتِغَائَ وَجْہِ اللّٰہِ۔ ))2

'' کوئی گھونٹ پینے کا ثواب اللہ تعالیٰ کے پاس اتنا نہیں جتنا ثواب غصہ کا گھونٹ پینے میں ہے جو کہ آدمی اللہ کی رضا چاہتے ہوئے پئے۔ ''

دوسری حدیث میں فرمایا:

(( مَنْ کَظَمَ غَیْظًا، وَھُوَ قَادِرٌ عَلیٰ أَنْ یُنْفِذَہُ دَعَاہُ اللّٰہُ عَزَّوَجَلَّ عَلیٰ رُؤٗوْسِ الْخَلَائِقِ یَوْمَ الْقِیَامَۃِ حَتّٰی یُخَیِّرَہُ اللّٰہُ مِنَ الْحُوْرِ مَا شَائَ۔ ))3

'' جو آدمی غصہ روکے حالانکہ اسے اپنا غصہ پورا کرنے کا اختیار بھی ہو تو قیامت کے دن اللہ تعالیٰ اسکو سب لوگوں کے سامنے بلائے گا اور فرمائے گا: جس حور کو تو چاہے پسند کرلے۔ ''

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1 أخرجہ البخاري في کتاب الأدب، باب: الحذر من الغضب، رقم: ۶۱۱۴۔
2 صحیح سنن ابن ماجہ، رقم: ۳۳۷۷۔
3 صحیح سنن أبي داود، رقم: ۳۹۹۷۔



 
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
7
ری ایکشن اسکور
15
پوائنٹ
43
شیخ طاھر اسلام عسکری صاحب اردو مجلس کے منتظمین پر جو فتوی لگایا ہے وہ ذاتیات سے کئی گنا بڑا ہے..ناصبی ہونے کا..
شیخ اگر کسی وجہ سے اردو مجلس پر آپ کو بلاک کردیا گیا تو اس کا یہ طریقہ نہیں ہے کہ آپ پورا غصہ محدث فورم اور فیس بک پر اس انداز سے اٹھائیں...

بہر حال دونوں فورم دین کی خدمت پر لگے ہیں..
اللہ ہر طرح کے اختلافات سے ہم سب کو
محفوظ رکھے اور مزید دین کی خدمت کی توفیق بخشے آمین
 
شمولیت
اگست 11، 2013
پیغامات
17,117
ری ایکشن اسکور
6,800
پوائنٹ
1,069
لوگوں میں صلح کروانا

مسلمانو!

یہ بات سمجھ لو ! اللہ کے ہاں محبوب ترین چیز اپنی اصلاح اور دوسروں میں مصالحت کروانا ہے، اپنی اصلاح سے مراد یہ ہے کہ خود کو وحی کے مطابق بنایا جائے، جو کہ تزکیہ و طہارتِ نفس کا باعث ہے، اور دوسروں میں مصالحت یہ ہے کہ انفرادی یا اجتماعی دِگر گوں صورت حال کو درست کیا جائے، یا دو افراد یا دو گروپوں کے درمیان شرعی تقاضوں کے مطابق خراب تعلقات کو درست کیا جائے، چنانچہ دوسروں میں مصالحت متنفر دلوں کو قریب ، متصادم آراء میں ہم آہنگی، اور اصلاح کی غرض سے ثواب کی امید کرتے ہوئے حکمت و بصیرت کیساتھ واجب حقوق کی ادائیگی کرنے کا نام ہے۔

ناراض افراد میں صلح کروانا جنت کے دروازوں میں سے ایک دروازہ، اور عام و خاص فتنوں سے امان ، اور ہر لحاظ سے مفید ہے، اس کے ذریعے شدید ضرر رساں اشیا کا خاتمہ کیا جاتا سکتا ہے۔

اور مصالحت قائم کرنے سے شیطان کیلئے انسان میں داخل ہونے کے دروازے بند ہو جاتے ہیں۔

فرد یا قوم میں سے کسی کی تاریخ پرکھنے والا اس نتیجہ پر پہنچے گا کہ ناراض افراد میں صلح نہ کروانے کی وجہ سے انکی زندگیوں میں نقصانات کا دائرہ وسیع تر ہوتا گیا، جبکہ باہمی صلح کی وجہ سے بہت سے نقصانات اور فتنے دھول کی طرح اُڑگئے۔

بہت سے بڑے بڑے سانحے چھوٹی چھوٹی باتوں سے پیدا ہوتے ہیں، اسی لئے ناراض لوگوں میں صلح کروانا اسلام کے عظیم مقاصد اور بہترین تعلیمات میں شامل ہے، فرمان باری تعالی ہے:


{ فَاتَّقُوا اللَّهَ وَأَصْلِحُوا ذَاتَ بَيْنِكُمْ وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ}


تم اللہ سے ڈرو، اور اگر تم مؤمن ہو تو اللہ اور اسکے رسول کی اطاعت کرتے ہوئے آپس میں ناراض افراد کی صلح کرواؤ۔[الأنفال : 1]

اور ناراض افراد میں صلح کروانے کی فضیلت کے بارے میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا فرمان ہے:

(کیا میں تمہیں [نفلی] نماز، روزہ، اور صدقہ سے بھی افضل درجات کے بارے میں نہ بتلاؤں؟ ) تو انہوں نے کہا: اللہ کے رسول! کیوں نہیں؟ تو آپ نے فرمایا: (ناراض لوگوں میں صلح کروانا، کیونکہ باہمی ناچاقی ہی "حالقہ" ہے)

ابو داود، اور ترمذی نے اسے صحیح کہتے ہوئے ابو درداء رضی اللہ عنہ کی اس حدیث میں یہ بھی اضافہ کیا ہے کہ : "حالقہ" سے مراد یہ نہیں کہ سر کے بال مونڈ دیتی ہے، بلکہ دین کا صفایا کر دیتی ہے۔

فرمان باری تعالی ہے:

{لَا خَيْرَ فِي كَثِيرٍ مِنْ نَجْوَاهُمْ إِلَّا مَنْ أَمَرَ بِصَدَقَةٍ أَوْ مَعْرُوفٍ أَوْ إِصْلَاحٍ بَيْنَ النَّاسِ وَمَنْ يَفْعَلْ ذَلِكَ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا}

انکی بہت سی خفیہ باتوں میں کوئی خیر کی بات نہیں ہوتی، الّا کہ کوئی شخص صدقہ، نیکی، اور لوگوں کے مابین صلح کروانے کا حکم دے، جو شخص یہ کام اللہ کی رضا حاصل کرنے کیلئے کریگا، ہم جلد ہی اسے عظیم اجر سے نوازیں گے[النساء : 114]

ایسے ہی فرمایا :

{وَالَّذِينَ يُمَسِّكُونَ بِالْكِتَابِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ إِنَّا لَا نُضِيعُ أَجْرَ الْمُصْلِحِينَ}

اور جو لوگ کتاب پر مضبوطی سے کاربند ہوکر نمازیں قائم کرتے ہیں، [انکا صلہ یہ ہے کہ ]بیشک ہم اصلاح کرنے والوں کا اجر ضائع نہیں کرینگے [الأعراف : 170]

ایک مقام پر فرمایا:

{وَأَصْلِحْ وَلَا تَتَّبِعْ سَبِيلَ الْمُفْسِدِينَ}

اصلاح کرو، اور فسادیوں کے راستے پر مت چلو[الأعراف : 142]

ایک جگہ اور فرمایا:

{يَا بَنِي آدَمَ إِمَّا يَأْتِيَنَّكُمْ رُسُلٌ مِنْكُمْ يَقُصُّونَ عَلَيْكُمْ آيَاتِي فَمَنِ اتَّقَى وَأَصْلَحَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ}

اے بنی آدم! اگر تمہارے پاس تمہی میں سے رسول آئیں جو تمہارے سامنے میری آیات بیان کریں تو [انکی بات سننے کے بعد]جس شخص نے تقوی اختیار کیا اور اصلاح کی تو ایسے لوگوں کے لئے نہ کوئی خوف ہوگا اور نہ وہ غمزدہ ہوں گے ۔[الأعراف : 35]

ایسے ہی فرمایا:

{وَمَا نُرْسِلُ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ فَمَنْ آمَنَ وَأَصْلَحَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ}

اور ہم رسولوں کو صرف اس لئے بھیجتے ہیں کہ لوگوں کو بشارت دیں اور ڈرائیں، چنانچہ جو کوئی ایمان لے آیا اور اصلاح کی تو ایسے لوگوں کو نہ کوئی خوف ہوگا اور نہ وہ غمزدہ ہوں گے [الأنعام : 48]


دو آپس میں لڑنے والے مسلمانوں کے درمیان بھی صلح کروائی جائے، فرمان الہی ہے:


{إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ}

بلاشبہ مؤمن آپس میں بھائی ، بھائی ہیں، تو تم اپنے بھائیوں کے مابین صلح کرواؤ، اور اللہ سے ڈرو، تا کہ تم پر رحم کیا جاسکے[الحجرات : 10]

اے مسلم!

لوگوں کے مابین مصالحت مت ترک کرنا، اس میں بہت ہی خیر ہے، چنانچہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم اپنے صحابہ کرام کے درمیان صلح کروایا کرتے تھے، اور اس کام کیلئے صحابہ کرام، اور انکے بعد تابعین عظام نے بھی اپنا کردار ادا کیا، اس بارے میں ان کے بے شمار فرمودات ہیں۔

اور حدیث نبوی میں ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:

(لوگو! مسلمانوں کے درمیان مصالحت قائم کرو، بیشک اللہ تعالی مسلمانوں میں صلح کرواتا ہے)

اور مسلمان اس دور میں صلح کروانے والے افراد کی کمی کے باعث مایوس ہیں، جبکہ بہت سے مسلمان معاشرے میں اس کام سے بیزار نظر آتے ہیں۔

اے مسلم!

تمہیں خلوص نیت، ثواب کی امید، اور اسباب اپنانے کا حکم دیا گیا ہے، پھر ان کے نتائج اللہ تعالی کے سپرد ہیں، اور اللہ تعالی نے تمہیں اس کام پر ثواب کا وعدہ دے دیا ہے، فرمانِ باری تعالی ہے:

{مَنْ عَمِلَ صَالِحًا فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ أَسَاءَ فَعَلَيْهَا ثُمَّ إِلَى رَبِّكُمْ تُرْجَعُونَ}

جو بھی اچھا کام کریگا وہ اپنے لئے کریگا، اور جو بھی برائی کریگا وہ اسی پر ہوگی، پھر تم سب کو اپنے رب کی طرف لوٹا دیا جائے گا۔[الجاثيہ: 15]

اللہ تعالی میرے اور آپ سب کیلئے قرآن کریم کو خیر و برکت والا بنائے، مجھے اور آپ سب کو اسکی آیات سے مستفید ہونے کی توفیق دے، اور ہمیں سید المرسلین صلی اللہ علیہ وسلم کی سیرت و ٹھوس احکامات پر چلنے کی توفیق دے، میں اپنی بات کواسی پر ختم کرتے ہوئے اللہ سے اپنے اور تمام مسلمانوں کے گناہوں کی بخشش چاہتا ہوں، تم بھی اسی سے گناہوں کی بخشش مانگو ۔

http://forum.mohaddis.com/threads/لوگوں-میں-صلح-کروانا،-اور-سانحہ-پشاور-کی-مذمت.26610/
 
Last edited:

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,771
ری ایکشن اسکور
8,496
پوائنٹ
964
ویسے میں ان انتظامی سرگرمیوں میں بولتا نہیں پر خضر حیات بھائی آپ کو کم سے کم یہ ضرور کرنا چاہئے تھا کہ جب یہ بات طول پکڑ رہی تھی تو یہ عسکری صاحب کو فرنودات جھاڑنے سے روک دیتے بلکہ ان کی اس منفی سرگرمی کو ان کے لئے الٹی میٹ بھی کرتے،تاہم آپ بھائیوں کی بھی اپنی ترجیحات ہیں اس لئے ہم اور آپ ایک ہی طرح سے سوچ نہیں سکتے..
جی ہر شخص کی اپنی ترجیحات ہوسکتی ہیں ، یہ تو پھر مکمل دو فورم ہیں ، لیکن جس طرح محدث فورم کسی دوسرے سے یہ مطالبہ نہیں کرسکتا کہ آپ فلاں فلاں رکن کو ضرور حذف ، یا بلاک یا ان بلاک کریں ، اسی طرح دیگر احباب کو بھی اس بات کا خیال رکھنا چاہیے کہ ہم ان سے اس طرح کا مطالبہ نہ کریں ۔
مجھے یہی شکوہ رہے گا کہ ناقدین ایک ’’ رکن ‘‘ اور ’’ انتظامیہ ‘‘ کے بارے میں فرق نہیں کرسکے ۔
اور پھر کچھ لوگوں کی طرف سے تنقید کا جو انداز اپنایا گیا ہے ، سب سے زیادہ حیرانی اس پر ہوئی ہے ۔ گویا کوئی دینی فورم نہیں بلکہ ’’ اکھاڑہ ‘‘ ہے ۔ واللہ المستعان ۔
 

رفیق طاھر

رکن مجلس شوریٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 04، 2011
پیغامات
790
ری ایکشن اسکور
3,982
پوائنٹ
323
موصوف @طاہر اسلام عسکری صاحب تو چپ سادھ چکے ہیں ، جس سے معلوم ہوتا ہے کہ وہ اپنی کارگزاری سے رجوع کرچکے ہیں ۔ اور یقینا ناصبیت والے فتوى سے بھی رجوع ہی فرما چکے ہونگے ۔
اگر میرا حسن ظن درست ہے تو امید کرتا ہوں کہ مولانا @طاہر اسلام عسکری صاحب تائید فرمائیں گے ۔ اور آئندہ ایسی غلطی سے اجتناب فرمائیں گے ۔
ویسے بھی جس رکن نے محمود عباسی کی کتاب سے اقتباس نقل کیاہے ، وہ اس کتاب کا کوئی بھی اقتباس نقل کرنے سے پہلے یہ فرما چکے تھے :
مولانا مودودی رحمہ اللہ کی متنازعہ ترین کتاب '' خلافت و ملوکیت '' کے رد میں کافی کتابیں لکھی گئیں ہیں ، انہی میں سے ایک کتاب محمود احمد عباسی دیوبندی کی '' حقیقت خلافت و ملوکیت ''بھی ہے ۔ اگرچہ اس کتاب میں بعض حقائق ایسے ہیں جن سے اتفاق نہیں‌کیا جا سکتا ، لیکن مولانا مودودی کے اٹھائے جانے والے بعض اعتراضات کا بہترین جواب دیا گیا ہے ۔ ان شاء اللہ اس کتاب سے کچھ اہم موضوعات اردو مجلس پر پیش کیے جائیں گئے۔
ملاحظہ فرمائیں :
http://www.urdumajlis.net/goto/post?id=439550#post-439550
سو ان پر یا اردو مجلس انتظامیہ پر "ناصبی" ہونے کا فتوى بہر حال "بچگانہ" ہے ۔
 

طاہر اسلام

سینئر رکن
شمولیت
مئی 07، 2011
پیغامات
843
ری ایکشن اسکور
732
پوائنٹ
256
میں یہاں بعض لوگوں کی ترانیاں دیکھ رہا ہوں؛فی الحال مصروفیات ہیں جن کی وجہ سے تفصیلی جواب نہیں دے رہا لیکن میں تمام احباب کی توجہ اس تھریڈ کے عنوان کی جانب مبذول کرانا چاہتا ہوں ؛اس کا اصل مقصد یہ ہے کہ اردو مجلس کے بعض مجہول اور بد زبان اراکین کے ناروا رویوں کے جواب میں میرے دفاعی ریمارکس یا تحریروں کا محدث انتظامیہ سے ہر گز کوئی تعلق نہیں؛یہ محض ایک جھوٹا الزام اور بہتان طرازی ہے؛میں کہتا ہوں کہ خود کو سلفیت کا علم بردار کہنے والے اور بہ زعم خویش اخلاق کے درجات بلند پر فائز ان مجاہیل کے پاس اس امر کا کیا ثبوت ہے کہ یہ معاملہ میں نے محدث فورم کی ملی بھگت سے شروع کیا تھا!!
مجھے حیرت ہے کہ اس اصل موضوع سے نظریں چرا کر یہاں میرا ہی ٹرائل شروع کر دیا گیا ہے اور اصل نکتے کو زیر بحث نہیں لایا جا رہا ۔
اس تھریڈ پر مجلس فورم کے کچھ متعصب حمایتی بھی موجود ہیں جو وہاں میرے خلاف گندی زبان استعمال کر رہے ہیں اور یہاں بھی ان کا لہجہ ناتراشیدہ ہے لیکن وہ اس امر کا کوئی ثبوت پیش نہیں کر رہے کہ یہ معاملہ محدث فورم کی ملی بھگت سے اٹھایا گیا۔۔
میرا مطالبہ ہے کہ اس الزام کو شرعی طریقے سے ثابت کیا جائے ورنہ یہ لوگ اپنے اس جھوٹے الزام کو واپس لیں اور محدث فورم کی انتظامیہ سے غیر مشروط معافی مانگیں۔۔
جہاں تک معاملہ ہے میرے اور مجلس کے اصل نزاع کا تو اس پر بھی بات ہو سکتی ہے؛اگر انتظامیہ اسے غیر متعلق نہ سمجھے؛خضر حیات بھائی فرمائیں کہ اس باب میں انتظامیہ کی کیا راے ہے؟؟(بہ حیثیت رکن و نمایندہ انتظامیہ)
 
سٹیٹس
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
Top